ik heb niet voor niks mn LLB bijna, dus ik moet het geleerde ook in de praktijk toepassenquote:Op woensdag 8 juni 2016 00:20 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
iedereen maakt fouten en mag morti niet even eerst zelf beslissen of hij het troep vindt of niet?
voor een advocaatje heb je wel erg snel je meningkje paraat zeg
Staat er in de app dat het bezorgd is?quote:Op woensdag 8 juni 2016 00:18 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
omdat het bezorgd is maar ik geen briefje heb ofzo. N als het niet bezorgd is wil ik weten wanneer het komt
Heb me er al overheen gezetquote:
wtf nu staat er ditquote:Op woensdag 8 juni 2016 00:21 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Staat er in de app dat het bezorgd is?
Rip sterkte
Ja zoiets iddquote:
Nee is goed, ben niet goed genoeg voor je, duidelijkquote:Op woensdag 8 juni 2016 00:22 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ben gewoon bang dat je me afwijst ;s
ga morgen joylent wel mailen dat ze moeten fixen. Is uiteindelijk hun verantwoordelijkheidquote:Op woensdag 8 juni 2016 00:24 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
zou alvast topic in WGR openen
Kan alsnog misgaan dan tochquote:Op woensdag 8 juni 2016 00:27 schreef Mortaxx het volgende:
Vanwege dit soort shit laat ik pakketjes ook meestal bij postkantoor bezorgen
of gewoon bij fatsoenlijk bedrijf kopenquote:Op woensdag 8 juni 2016 00:27 schreef Mortaxx het volgende:
quote:Op woensdag 8 juni 2016 00:28 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
of gewoon bij fatsoenlijk bedrijf kopen
gelukkig accepteren sommigen me wel zoals ik ben itt jij die me constant probeert te veranderen omdat ik neit voldoe ;squote:Op woensdag 8 juni 2016 00:24 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nee is goed, ben niet goed genoeg voor je, duidelijk
heb nog nooit problemen mee gehad eigenlijkquote:Op woensdag 8 juni 2016 00:27 schreef Mortaxx het volgende:
lol ik zit dat Red mijn pakketje te googelen. Kom op fb van iemand "owner bij Red mijn pakketje en vennoot bij joylent"quote:Op woensdag 8 juni 2016 00:28 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
of gewoon bij fatsoenlijk bedrijf kopen
Ik denk ook slapen. Hij had een beetje doorgehaald in het weekend dacht ik.quote:
ja doe ook standaard. beste is nog die dhl locatie bij cs (r'dam), open tot in de nachtquote:Op woensdag 8 juni 2016 00:27 schreef Mortaxx het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |