Wanneer word je teen mom?quote:Op dinsdag 7 juni 2016 23:57 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Dit is nog zeikeriger dan Teen Mom dus nee
Make me.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 23:59 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
make me make me, hjb gwn pussy
#moddervet #walgelijkdik #obesequote:Op dinsdag 7 juni 2016 23:59 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
ik heb net een lekkere burger op![]()
die in de aanbieding zijn bij de AH
met tomaat, mayo, curry, sla, uien, broodje gebakken in olijfolie, cheddarkaas erop
#viesdik
iel waarom plastic kaasquote:Op dinsdag 7 juni 2016 23:59 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
met tomaat, mayo, curry, sla, uien, broodje gebakken in olijfolie, cheddarkaas erop
#viesdik
Ok, heb net chips gegetenquote:Op dinsdag 7 juni 2016 23:59 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
#viesdik
Wat wil je nou jezus manquote:Op woensdag 8 juni 2016 00:00 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
o ja kan jij gewoon op command toch ;s
Kom je mee want je bent nog explosiever dan de hiroshima bombquote:Op woensdag 8 juni 2016 00:00 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
pls ga spastisch doen bij shooters ofzo
Zou eten zonder de tomaat.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 23:59 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
#viesdik
hjb man doe normaal vergelijk mij niet met over honderduizend dodenquote:Op woensdag 8 juni 2016 00:01 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Kom je mee want je bent nog explosiever dan de hiroshima bomb
Kon ook over andere bommetjes beginnen.quote:Op woensdag 8 juni 2016 00:02 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
hjb man doe normaal vergelijk mij niet met over honderduizend doden
voor jou wel jaquote:Op woensdag 8 juni 2016 00:02 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
gewoon normale kaas
cheddar is niet eens kaas te noemen dat is gewoon eetbaar plastic
wow waarom ben je altijd zo grof :squote:Op woensdag 8 juni 2016 00:05 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Opso komt vast niet die laffe slet
O ik dacht dat je het metaforisch bedoeldequote:Op woensdag 8 juni 2016 00:05 schreef Opsonisatie het volgende:
Ben bij club bedroom als jullie mij zoeken xoxo
Letterlijk.
Anders ben ik weer te lief volgens Opsoquote:Op woensdag 8 juni 2016 00:06 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
wow waarom ben je altijd zo grof :s
Er bestond een club bedroom hier maar die is dus faillietquote:Op woensdag 8 juni 2016 00:06 schreef Drug het volgende:
[..]
O ik dacht dat je het metaforisch bedoelde
hier, je woont niet eens in groningenquote:Op woensdag 8 juni 2016 00:07 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Er bestond een club bedroom hier maar die is dus failliet
Maar trusten he
bedankt voor je toestemmingquote:Op woensdag 8 juni 2016 00:07 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
nee maar als jij graag plastic eet be my guest
joequote:Op woensdag 8 juni 2016 00:07 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Er bestond een club bedroom hier maar die is dus failliet
Maar trusten he
ja en een saaie lelijke ookquote:Op woensdag 8 juni 2016 00:07 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
zeg je nu dat ik een wijf ben?
alsof je die nodig hebtquote:Op woensdag 8 juni 2016 00:07 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
bedankt voor je toestemming
ik ga nog een burger maken, verdriet wegeten met vetquote:Op woensdag 8 juni 2016 00:07 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ja en een saaie lelijke ook
ik heb hier nog quinoa burgers, twee stuksquote:Op woensdag 8 juni 2016 00:08 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
ik ga nog een burger maken, verdriet wegeten met vet
waar woon jequote:Op woensdag 8 juni 2016 00:09 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik heb hier nog quinoa burgers, twee stuks
als je langskomt bak ik ze voor je op
Vet is bijzaak, de carbs is waar het goud isquote:Op woensdag 8 juni 2016 00:08 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Oefen je nu al voor Amerika?quote:Op woensdag 8 juni 2016 00:08 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Je hebt al vaak genoeg bewezen dat dat niet waar isquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |