Komt door die grote bek van je jaquote:Op dinsdag 7 juni 2016 23:32 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
oh miss verklaart dat al die messensteken
Daar dank ik de goden elke dag voor.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 23:33 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Nou dan ken je mij nog niet
Mooi zo.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 23:35 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Daar dank ik de goden elke dag voor.
wat grote bek, ik kom hier gewoon en jij begint altijd gelijk kortaf te doen maar nee ligt altijd aan mij want ik heb issues ja flikker dan gwn lekker op ofzo ;squote:
je bent gordonquote:Op dinsdag 7 juni 2016 23:35 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
waarom denk je dat ik met gordon ben?
ik ben verre van dikquote:Op dinsdag 7 juni 2016 23:36 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
je bent gordon
Dik, blonde krullen en homo
ik accepteer je issuesquote:Op dinsdag 7 juni 2016 23:36 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
wat grote bek, ik kom hier gewoon en jij begint altijd gelijk kortaf te doen maar nee ligt altijd aan mij want ik heb issues ja flikker dan gwn lekker op ofzo ;s
dat klinkt al veel beter.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 23:38 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
okee dan ben je 2/3 gordon
Goed genoeg
kom maar bij mijquote:Op dinsdag 7 juni 2016 23:38 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
hou jij je bek gewoon ook eens
quote:Op dinsdag 7 juni 2016 23:37 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
ik ben tenminste aantrekkelijk
Gelijk spoileren ja maar prima johquote:Op dinsdag 7 juni 2016 23:36 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
wat grote bek, ik kom hier gewoon en jij begint altijd gelijk kortaf te doen maar nee ligt altijd aan mij want ik heb issues ja flikker dan gwn lekker op ofzo ;s
wat is tempahquote:Op dinsdag 7 juni 2016 23:41 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik hoef die smerige sticky tempah van je niet
o nou srry dat ik dacht dat je al verder was in een serie man en wat een verschrikkelijke spoilerquote:
Jelly nuquote:Op dinsdag 7 juni 2016 23:28 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Dat is onze manier van affectie tonen.
Geen spoiler: dat ben jij altijdquote:Op dinsdag 7 juni 2016 23:41 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
o nou srry dat ik dacht dat je al verder was in een serie man en wat een verschrikkelijke spoiler
spoiler: je bent een bitch vandaag ;s
pls you're hurtin'quote:Op dinsdag 7 juni 2016 23:42 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
die zooi die jij maakt kun je onmogelijk tempeh noemen
Misschien kun je bij noel terechtquote:
Trusten loempiaquote:
Jij doet al dagen kut tegen mij man, hou toch opquote:Op dinsdag 7 juni 2016 23:44 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
sry chloro doet me zeer en dat reageer ik af op de mensen van wie ik houd
helemaal niet wat een onzin elke keer gewoon antwoorden met k. ok. bedankt. en dan daarna zeikenquote:Op dinsdag 7 juni 2016 23:49 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Jij doet al dagen kut tegen mij man, hou toch op
hjbquote:Op dinsdag 7 juni 2016 23:50 schreef HPLC het volgende:
Vraag me af en toe af of hzaw niet gewoon een vrouw is
inderdaad gelijk rennen met die laffe spectrofotometrie kopquote:Op dinsdag 7 juni 2016 23:50 schreef HPLC het volgende:
Ik ga snel naar bed, voordat ik nu de lul ben
Omdat jij zo kut deed en je hebt het gewoon niet doorquote:Op dinsdag 7 juni 2016 23:51 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
helemaal niet wat een onzin elke keer gewoon antwoorden met k. ok. bedankt. en dan daarna zeiken
geloof er niks van je draait dingen om gewoon om mij pijn te doen ;squote:Op dinsdag 7 juni 2016 23:53 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Omdat jij zo kut deed en je hebt het gewoon niet door
Zal wel weer lief doen tegen jequote:Op dinsdag 7 juni 2016 23:55 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
geloof er niks van je draait dingen om gewoon om mij pijn te doen ;s
Wanneer word je teen mom?quote:Op dinsdag 7 juni 2016 23:57 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Dit is nog zeikeriger dan Teen Mom dus nee
Make me.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 23:59 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
make me make me, hjb gwn pussy
#moddervet #walgelijkdik #obesequote:Op dinsdag 7 juni 2016 23:59 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
ik heb net een lekkere burger op![]()
die in de aanbieding zijn bij de AH
met tomaat, mayo, curry, sla, uien, broodje gebakken in olijfolie, cheddarkaas erop
#viesdik
iel waarom plastic kaasquote:Op dinsdag 7 juni 2016 23:59 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
met tomaat, mayo, curry, sla, uien, broodje gebakken in olijfolie, cheddarkaas erop
#viesdik
Ok, heb net chips gegetenquote:Op dinsdag 7 juni 2016 23:59 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
#viesdik
Wat wil je nou jezus manquote:Op woensdag 8 juni 2016 00:00 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
o ja kan jij gewoon op command toch ;s
Kom je mee want je bent nog explosiever dan de hiroshima bombquote:Op woensdag 8 juni 2016 00:00 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
pls ga spastisch doen bij shooters ofzo
Zou eten zonder de tomaat.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 23:59 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
#viesdik
hjb man doe normaal vergelijk mij niet met over honderduizend dodenquote:Op woensdag 8 juni 2016 00:01 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Kom je mee want je bent nog explosiever dan de hiroshima bomb
Kon ook over andere bommetjes beginnen.quote:Op woensdag 8 juni 2016 00:02 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
hjb man doe normaal vergelijk mij niet met over honderduizend doden
voor jou wel jaquote:Op woensdag 8 juni 2016 00:02 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
gewoon normale kaas
cheddar is niet eens kaas te noemen dat is gewoon eetbaar plastic
wow waarom ben je altijd zo grof :squote:Op woensdag 8 juni 2016 00:05 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Opso komt vast niet die laffe slet
O ik dacht dat je het metaforisch bedoeldequote:Op woensdag 8 juni 2016 00:05 schreef Opsonisatie het volgende:
Ben bij club bedroom als jullie mij zoeken xoxo
Letterlijk.
Anders ben ik weer te lief volgens Opsoquote:Op woensdag 8 juni 2016 00:06 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
wow waarom ben je altijd zo grof :s
Er bestond een club bedroom hier maar die is dus faillietquote:Op woensdag 8 juni 2016 00:06 schreef Drug het volgende:
[..]
O ik dacht dat je het metaforisch bedoelde
hier, je woont niet eens in groningenquote:Op woensdag 8 juni 2016 00:07 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Er bestond een club bedroom hier maar die is dus failliet
Maar trusten he
bedankt voor je toestemmingquote:Op woensdag 8 juni 2016 00:07 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
nee maar als jij graag plastic eet be my guest
joequote:Op woensdag 8 juni 2016 00:07 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Er bestond een club bedroom hier maar die is dus failliet
Maar trusten he
ja en een saaie lelijke ookquote:Op woensdag 8 juni 2016 00:07 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
zeg je nu dat ik een wijf ben?
alsof je die nodig hebtquote:Op woensdag 8 juni 2016 00:07 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
bedankt voor je toestemming
ik ga nog een burger maken, verdriet wegeten met vetquote:Op woensdag 8 juni 2016 00:07 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ja en een saaie lelijke ook
ik heb hier nog quinoa burgers, twee stuksquote:Op woensdag 8 juni 2016 00:08 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
ik ga nog een burger maken, verdriet wegeten met vet
waar woon jequote:Op woensdag 8 juni 2016 00:09 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik heb hier nog quinoa burgers, twee stuks
als je langskomt bak ik ze voor je op
Vet is bijzaak, de carbs is waar het goud isquote:Op woensdag 8 juni 2016 00:08 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Oefen je nu al voor Amerika?quote:Op woensdag 8 juni 2016 00:08 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Je hebt al vaak genoeg bewezen dat dat niet waar isquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |