Komt door die grote bek van je jaquote:Op dinsdag 7 juni 2016 23:32 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
oh miss verklaart dat al die messensteken
Daar dank ik de goden elke dag voor.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 23:33 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Nou dan ken je mij nog niet
Mooi zo.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 23:35 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Daar dank ik de goden elke dag voor.
wat grote bek, ik kom hier gewoon en jij begint altijd gelijk kortaf te doen maar nee ligt altijd aan mij want ik heb issues ja flikker dan gwn lekker op ofzo ;squote:
je bent gordonquote:Op dinsdag 7 juni 2016 23:35 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
waarom denk je dat ik met gordon ben?
ik ben verre van dikquote:Op dinsdag 7 juni 2016 23:36 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
je bent gordon
Dik, blonde krullen en homo
ik accepteer je issuesquote:Op dinsdag 7 juni 2016 23:36 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
wat grote bek, ik kom hier gewoon en jij begint altijd gelijk kortaf te doen maar nee ligt altijd aan mij want ik heb issues ja flikker dan gwn lekker op ofzo ;s
dat klinkt al veel beter.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 23:38 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
okee dan ben je 2/3 gordon
Goed genoeg
kom maar bij mijquote:Op dinsdag 7 juni 2016 23:38 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
hou jij je bek gewoon ook eens
quote:Op dinsdag 7 juni 2016 23:37 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
ik ben tenminste aantrekkelijk
Gelijk spoileren ja maar prima johquote:Op dinsdag 7 juni 2016 23:36 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
wat grote bek, ik kom hier gewoon en jij begint altijd gelijk kortaf te doen maar nee ligt altijd aan mij want ik heb issues ja flikker dan gwn lekker op ofzo ;s
wat is tempahquote:Op dinsdag 7 juni 2016 23:41 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik hoef die smerige sticky tempah van je niet
o nou srry dat ik dacht dat je al verder was in een serie man en wat een verschrikkelijke spoilerquote:
Jelly nuquote:Op dinsdag 7 juni 2016 23:28 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Dat is onze manier van affectie tonen.
Geen spoiler: dat ben jij altijdquote:Op dinsdag 7 juni 2016 23:41 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
o nou srry dat ik dacht dat je al verder was in een serie man en wat een verschrikkelijke spoiler
spoiler: je bent een bitch vandaag ;s
pls you're hurtin'quote:Op dinsdag 7 juni 2016 23:42 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
die zooi die jij maakt kun je onmogelijk tempeh noemen
Misschien kun je bij noel terechtquote:
Trusten loempiaquote:
Jij doet al dagen kut tegen mij man, hou toch opquote:Op dinsdag 7 juni 2016 23:44 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
sry chloro doet me zeer en dat reageer ik af op de mensen van wie ik houd
helemaal niet wat een onzin elke keer gewoon antwoorden met k. ok. bedankt. en dan daarna zeikenquote:Op dinsdag 7 juni 2016 23:49 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Jij doet al dagen kut tegen mij man, hou toch op
hjbquote:Op dinsdag 7 juni 2016 23:50 schreef HPLC het volgende:
Vraag me af en toe af of hzaw niet gewoon een vrouw is
inderdaad gelijk rennen met die laffe spectrofotometrie kopquote:Op dinsdag 7 juni 2016 23:50 schreef HPLC het volgende:
Ik ga snel naar bed, voordat ik nu de lul ben
Omdat jij zo kut deed en je hebt het gewoon niet doorquote:Op dinsdag 7 juni 2016 23:51 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
helemaal niet wat een onzin elke keer gewoon antwoorden met k. ok. bedankt. en dan daarna zeiken
geloof er niks van je draait dingen om gewoon om mij pijn te doen ;squote:Op dinsdag 7 juni 2016 23:53 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Omdat jij zo kut deed en je hebt het gewoon niet door
Zal wel weer lief doen tegen jequote:Op dinsdag 7 juni 2016 23:55 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
geloof er niks van je draait dingen om gewoon om mij pijn te doen ;s
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |