Ntbquote:
Domquote:Op dinsdag 7 juni 2016 23:27 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
Ik ben echt dom, ik had nog een tabblad van het vorig topic en ik zag dat het topic dicht was en drukte op nieuw deel.
oja want met mij is altijd wat mis ga een ander demoniseren joh schele klapneusquote:Op dinsdag 7 juni 2016 23:26 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wat loop je nou weer stoer te doen, wat is er mis met je
Dat is onze manier van affectie tonen.quote:
wisten we al toen je popiejopie ging doen met je kansloze LLBquote:Op dinsdag 7 juni 2016 23:27 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
Ik ben echt dom, ik had nog een tabblad van het vorig topic en ik zag dat het topic dicht was en drukte op nieuw deel.
jellyquote:Op dinsdag 7 juni 2016 23:28 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
wisten we al toen je popiejopie ging doen met je kansloze LLB
Ik heb altijd je rug gehad maar krijg elke keer deze grote bek van jequote:Op dinsdag 7 juni 2016 23:28 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
oja want met mij is altijd wat mis ga een ander demoniseren joh schele klapneus
laten we frass pestenquote:Op dinsdag 7 juni 2016 23:29 schreef Opsonisatie het volgende:
Dit was echt zikasaai ben weer weg gvd waar zijn die relletjes
Begin er zelf een, lamme takquote:Op dinsdag 7 juni 2016 23:29 schreef Opsonisatie het volgende:
Dit was echt zikasaai ben weer weg gvd waar zijn die relletjes
Moet je gvd proberen, ik ruk je ballen erafquote:
Zie je wel, gewoon aanstellerijquote:Op dinsdag 7 juni 2016 23:23 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik zal je trappen met die been
RIP HPLC 2003-2016
Gister wilde je hem niet in ons groepje hebbenquote:Op dinsdag 7 juni 2016 23:31 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Moet je gvd proberen, ik ruk je ballen eraf
doesnt matter had some kind of sexquote:Op dinsdag 7 juni 2016 23:31 schreef Chloroform het volgende:
[..]
oh miss verklaart dat al die messenstekenquote:Op dinsdag 7 juni 2016 23:30 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik heb altijd je rug gehad maar krijg elke keer deze grote bek van je
oeh spannendquote:Op dinsdag 7 juni 2016 23:31 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Probeer je me er uit te gooien ja?quote:Op dinsdag 7 juni 2016 23:31 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Gister wilde je hem niet in ons groepje hebben
Valse aantijgingquote:Op dinsdag 7 juni 2016 23:32 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Probeer je me er uit te gooien ja?
Ja hij is een beetje het debiele broertje, ik mag hem pesten maar anderen nietquote:Op dinsdag 7 juni 2016 23:31 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Gister wilde je hem niet in ons groepje hebben
Nou dan ken je mij nog nietquote:Op dinsdag 7 juni 2016 23:33 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja hij is een beetje het debiele broertje, ik mag hem pesten maar anderen niet
quote:Op dinsdag 7 juni 2016 23:33 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja hij is een beetje het debiele broertje, ik mag hem pesten maar anderen niet
houden zoquote:Op dinsdag 7 juni 2016 23:33 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Nou dan ken je mij nog niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |