Schrijven (mijn vak) betekent heel vaak: tactisch zijn. Als ik voor een krant in Flevoland zou werken, zou ik geheid ook "op Urk" schrijven. Schreef ik voor de Limburger, dan kon ik gerust "in Urk" schrijven...quote:Op zondag 5 juni 2016 22:28 schreef DJMO het volgende:
[..]
Mij boeit het in zoverre, als het op een normale toon gevraagd/gemeld was, ik er zeker wel in mee had kunnen gaan. Maar ja, aangezien ik een bijdehand schijtwijf schijn te zijn ...
Limburgquote:Op zondag 5 juni 2016 22:30 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Schrijven (mijn vak) betekent heel vaak: tactisch zijn. Als ik voor een krant in Flevoland zou werken, zou ik geheid ook "op Urk" schrijven. Schreef ik voor de Limburger, dan kon ik gerust "in Urk" schrijven...
Ik schrijf voor geen van beiden. Ik schrijf voor een landelijk medium, dat in geval van twijfel het groene boekje aanhoudt.quote:Op zondag 5 juni 2016 22:30 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Schrijven (mijn vak) betekent heel vaak: tactisch zijn. Als ik voor een krant in Flevoland zou werken, zou ik geheid ook "op Urk" schrijven. Schreef ik voor de Limburger, dan kon ik gerust "in Urk" schrijven...
FOK!?quote:Op zondag 5 juni 2016 22:31 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik schrijf voor geen van beiden. Ik schrijf voor een landelijk medium, dat in geval van twijfel het groene boekje aanhoudt.
Oh, zoiets als Flevoland?quote:
Hoi Henkquote:
Je baas denkt er anders anders over.quote:Op zondag 5 juni 2016 22:31 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik schrijf voor geen van beiden. Ik schrijf voor een landelijk medium, dat in geval van twijfel het groene boekje aanhoudt.
quote:Op zaterdag 4 juni 2016 22:15 schreef Danny het volgende:
[..]
mijn punt is dat het niet boeit. Ik zou óók OP Urk gebruiken, gewoon omdat dat gebruikelijker is. We zijn volgens mij FOK! en niet groeneboekjepuntenel
Het Witte Boekje is in elk opzicht superieur aan het Groene Boekje.quote:Op zondag 5 juni 2016 22:31 schreef DJMO het volgende:
[..]
die kan ik dan ook op 2 manieren opvatten .. meerdere muntstukken met een waarde van 2 euro per stuk, of twee munten met een waarde van 1 euro per stuk..quote:Op zondag 5 juni 2016 22:35 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Het Witte Boekje is in elk opzicht superieur aan het Groene Boekje.
"Ik heb 2 euromunten gevonden" is volgens het Groene Boekje correct Nederlands. Volgens het Witte Boekje moet het 2-euromunten zijn. Zo ook met 1-aprilgrap.
Om nog maar te zwijgen over het oerlelijke barbecueën; het lelijkste woord uit onze taal op dit moment. (Volgens het Witte Boekje: barbecuen).
Djeez is meestal gewoon leuk.quote:Op zondag 5 juni 2016 22:36 schreef Yasmin23 het volgende:
Je hier druk om maken en dan berichten van Djeez gewoon zo laten plaatsen.
Djeez is een goede schrijver hoor. Je "quote:Op zondag 5 juni 2016 22:36 schreef Yasmin23 het volgende:
Je hier druk om maken en dan berichten van Djeez gewoon zo laten plaatsen.
2-euromunten zijn munten van twee euro. Volgens GB schrijf je dat als "2 euromunten", volgens WB als "2-euromunten". Ik zal altijd voor wit blijven kiezen.quote:Op zondag 5 juni 2016 22:36 schreef DJMO het volgende:
[..]
die kan ik dan ook op 2 manieren opvatten .. meerdere muntstukken met een waarde van 2 euro per stuk, of twee munten met een waarde van 1 euro per stuk..
Daar ben ik het mee eens, anders zijn het 2 munten van 1 euro... of 50 cent of wat dan ook.quote:Op zondag 5 juni 2016 22:38 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
2-euromunten zijn munten van twee euro. Volgens GB schrijf je dat als "2 euromunten", volgens WB als "2-euromunten". Ik zal altijd voor wit blijven kiezen.
Er zijn een heleboel mensen die het hier niet mee eens zijn DENK ik.quote:Op zondag 5 juni 2016 22:38 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
2-euromunten zijn munten van twee euro. Volgens GB schrijf je dat als "2 euromunten", volgens WB als "2-euromunten". Ik zal altijd voor wit blijven kiezen.
Dat is hun goed rechtquote:Op zondag 5 juni 2016 22:39 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Er zijn een heleboel mensen die het hier niet mee eens zijn DENK ik.
Nouuuu, in FB ook wel hoor.quote:Op zondag 5 juni 2016 22:43 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dat is dan ook nergens een probleem. Behalve in de NWS-SC. Net als de ongesteldheid van Harry.
Ja ik ken die mensen.quote:Op zondag 5 juni 2016 22:55 schreef Yasmin23 het volgende:
Yoki! Jij hebt net een foto geliked op facebook met allemaal baarden. Volgens mij staat er een collega op. Ken je die mensen?
Het is die collega![]()
Wat grappig!quote:Op zondag 5 juni 2016 23:08 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Nog niet IRL, maar ik ken hem via FB. Ga hem vast nog wel eens op een meeting tegenkomen.
Een bandje waar ik jaren geleden in zat, ging een videoclip opnemen. De bassist had alles tot in de puntjes geregeld. Ter plekke maakte ik een praatje met de camera-/montageman, die een eigen bedrijf bleek te hebben. Ik vertelde waar ik werkte en hij bleek bekend te zijn met ons bedrijf. Plotseling liet hij de naam van een collega vallen en kwam het gesprek op een filmpje dat hij voor ons bedrijf had verzorgd. Voor dat filmpje had ik de voice-over-teksten geschreven...quote:Op zondag 5 juni 2016 23:09 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Wat grappig!Is een leuke gast
![]()
De wereld is best klein :p
Het is echt een kleine wereld jaquote:Op zondag 5 juni 2016 23:14 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Een bandje waar ik jaren geleden in zat, ging een videoclip opnemen. De bassist had alles tot in de puntjes geregeld. Ter plekke maakte ik een praatje met de camera-/montageman, die een eigen bedrijf bleek te hebben. Ik vertelde waar ik werkte en hij bleek bekend te zijn met ons bedrijf. Plotseling liet hij de naam van een collega vallen en kwam het gesprek op een filmpje dat hij voor ons bedrijf had verzorgd. Voor dat filmpje had ik de voice-over-teksten geschreven...
It's a small world...
moet jij nodig zeggen, broekiequote:
Ja, bizar. Hahaquote:Op zondag 5 juni 2016 23:09 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Wat grappig!Is een leuke gast
![]()
De wereld is best klein :p
ik ben tien jaar ouder, ik weet wanneer het bedtijd isquote:
hmzz. m'n zoon is van 08 .. jammer dit weer.quote:
10 jaarquote:Op zondag 5 juni 2016 23:19 schreef DJMO het volgende:
[..]
ik ben tien jaar ouder, ik weet wanneer het bedtijd is
Zolang de huisarts van m'n vriend zich nog afvraagt of ik de dochter van z'n patiënt ben, zit het wel goed met m'n leeftijd en uiterlijk denk ikquote:
Of die huisarts is gewoon een viespeuk.quote:Op zondag 5 juni 2016 23:22 schreef DJMO het volgende:
[..]
Zolang de huisarts van m'n vriend zich nog afvraagt of ik de dochter van z'n patiënt ben, zit het wel goed met m'n leeftijd en uiterlijk denk ik
*proestquote:
Wil je weer aan zijn billetjes zitten?quote:Op zondag 5 juni 2016 23:26 schreef Elfletterig het volgende:
* Elfletterig vindt dat Fylax zijn ondertitel moet veranderen in multitalent
(het moge duidelijk zijn waarom)
Die is net 43.quote:
Nee, nog steeds niet.quote:Op zondag 5 juni 2016 23:27 schreef Specularium het volgende:
[..]
Wil je weer aan zijn billetjes zitten?
* DJMO hands over the popcornquote:
Dat geloof ik gewoon niet, niet lullig bedoeld ofzo, maar dat is een leugenquote:Op zondag 5 juni 2016 23:22 schreef DJMO het volgende:
[..]
Zolang de huisarts van m'n vriend zich nog afvraagt of ik de dochter van z'n patiënt ben, zit het wel goed met m'n leeftijd en uiterlijk denk ik
Jij mag denken wat je wil, ik hoef de waarheid niet te verdedigen.quote:Op zondag 5 juni 2016 23:31 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Dat geloof ik gewoon niet, niet lullig bedoeld ofzo, maar dat is een leugen
Ik zit daar nog steeds hoor.quote:
Eerder precies het omgekeerde. De meeste 3FM-deejays vinden zichzelf belangrijker dan de muziek. Ik ga me gewoon wijselijk stil houden en de muziek voorop stellenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 5 juni 2016 23:44 schreef YokiKater het volgende:
Urk Urk Urkork ork orkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
soep eet je met een?Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
Enzo is hier niet, die zit op joeptjoep.quote:Op zondag 5 juni 2016 23:44 schreef Fylax het volgende:
KOM CURVE FEVEREN MET MOIRA. ENZO
http://www.curvytron.com/#/
Room: FOK! room
Password: 7653
Knolpowerquote:Op zondag 5 juni 2016 23:46 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Enzo is hier niet, die zit op joeptjoep.
Joeptjoep klinkt iets te riazop-achtigquote:Op zondag 5 juni 2016 23:46 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Enzo is hier niet, die zit op joeptjoep.
slaapsoep. welterusten!quote:
Dat is correctquote:Op zondag 5 juni 2016 23:52 schreef Specularium het volgende:
[..]
Soep is geen eten hoorde ik van LTKDV.
je moet niet alles geloven wat je hoort.quote:Op zondag 5 juni 2016 23:52 schreef Specularium het volgende:
[..]
Soep is geen eten hoorde ik van LTKDV.
een pand aan de bergweg 110 in rotterdam.quote:
Weet ik veel, geen eten in ieder geval.quote:
Tja. Ik kan moeilijk gaan zeggen dat het slecht met me gaat.quote:Op maandag 6 juni 2016 00:31 schreef anonymoussie het volgende:
Timmmmm zal hier wel misselijk van worden.
Dat zegt niemand. Meestal.quote:Op maandag 6 juni 2016 00:34 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Tja. Ik kan moeilijk gaan zeggen dat het slecht met me gaat.
Waar zijn de kattengifjes in deze SC trouwens gebleven?quote:Op maandag 6 juni 2016 00:38 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Dat zegt niemand. Meestal.
Behalve timmmmm. En soms Yoki, als hij een deur wil slopen.
Op NatGeo gaat het nu over deuren slopen, AWESOME!quote:Op maandag 6 juni 2016 00:38 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Dat zegt niemand. Meestal.
Behalve timmmmm. En soms Yoki, als hij een deur wil slopen.
Nice!quote:Op maandag 6 juni 2016 01:03 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Op NatGeo gaat het nu over deuren slopen, AWESOME!
Timmmmm heeft liever geitjes.quote:Op maandag 6 juni 2016 01:11 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Eigenlijk moeten we dit ook gewoon aan Harry overlaten.
Dat gemekker de hele tijdquote:Op maandag 6 juni 2016 01:13 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Timmmmm heeft liever geitjes.
Zie vorige SC.
quote:with esmtps (TLS1.0:DHE_RSA_AES_256_CBC_SHA1:256)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 6 juni 2016 11:52 schreef YokiKater het volgende:
[..]Geen idee wat dat is maar deze komt ook vandaag aan:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
I know. ETA 1545u. Ed Force Onequote:Op maandag 6 juni 2016 12:04 schreef Karina het volgende:
[..]
Geen idee wat dat is maar deze komt ook vandaag aan:
[ afbeelding ]
Op schiphol?quote:Op maandag 6 juni 2016 12:04 schreef Karina het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Heul veul. Hij heeft pas nog twee nieuwe motoren gekregen voor 8 miljoen dollar. Dus onderhoud alleen al is prijzig. Een Boeing 747-400 kost gemiddeld zo'n 250 miljoen dollar en dan is er nog het customized interieur..quote:Op maandag 6 juni 2016 12:20 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Op schiphol?
Hoeveel zal zo'n ding nou kosten?
Ja op Schiphol. En die zij hebben kost zo tussen de US$228–260 miljoen. En dan komt er nog een heleboel bij voor brandstof, verzekering etc. http://www.freightmetrics(...)bid/540/Default.aspxquote:Op maandag 6 juni 2016 12:20 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Op schiphol?
Hoeveel zal zo'n ding nou kosten?
Flight 666?quote:Op maandag 6 juni 2016 12:04 schreef Karina het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Fokker die gek wordt van F16's. Veel gekker moet het niet worden.quote:Op maandag 6 juni 2016 16:50 schreef Fokker89 het volgende:
Ik hoorde een uurtje terug 2x een deur dicht slaan, terwijl alles nog open stond, dacht dat ik gek aan het worden was...
Maar het waren dus 2 F16's
Fokker onderhoudt die dingen jaquote:Op maandag 6 juni 2016 17:06 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Fokker die gek wordt van F16's. Veel gekker moet het niet worden.
En? Heb je goed nagedacht?quote:Op maandag 6 juni 2016 17:53 schreef YokiKater het volgende:
[ afbeelding ]
Deze ding, ik vind echt helemaal hartstikke mooi.
Wat vind je er mooi aan? je moet je dus inschrijven en weer jaren wachten?quote:Op maandag 6 juni 2016 17:53 schreef YokiKater het volgende:
[ afbeelding ]
Deze ding, ik vind echt helemaal hartstikke mooi.
Tja, gelukkig is het wel in goed Nederlands en hebben ze een mooi bedrijfsmotto.quote:Op maandag 6 juni 2016 18:14 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Wat vind je er mooi aan? je moet je dus inschrijven en weer jaren wachten?
Zovan, krijg de tyfus?quote:Op maandag 6 juni 2016 18:15 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Tja, gelukkig is het wel in goed Nederlands en hebben ze een mooi bedrijfsmotto.
Is gewoon status jonguh.quote:Op maandag 6 juni 2016 18:23 schreef d4v1d het volgende:
Wat wordt daar eigenlijk allemaal mee vervoerd? Hun equipment en crew natuurlijk.. Maar dan heb je toch nog een shitload aan plek over?
Nou en? Is toch prachtig, die zanger vliegt nog zelf ook.quote:Op maandag 6 juni 2016 18:23 schreef d4v1d het volgende:
Wat wordt daar eigenlijk allemaal mee vervoerd? Hun equipment en crew natuurlijk.. Maar dan heb je toch nog een shitload aan plek over?
Er zijn nogal veel bedrijven die hun eigen motto niet waarmaken als puntje bij paaltje komt.quote:Op maandag 6 juni 2016 18:15 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Tja, gelukkig is het wel in goed Nederlands en hebben ze een mooi bedrijfsmotto.
Ja weet ik.quote:Op maandag 6 juni 2016 18:23 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Nou en? Is toch prachtig, die zanger vliegt nog zelf ook.
Kom danquote:Op maandag 6 juni 2016 18:24 schreef timmmmm het volgende:
Rutte zal aso geen Tokkie meer noemen
Ik stel voor dat we 'tokkie' veranderen in 'd4vid'
Ja hallo, ik kom niet zoveel op FOK! okequote:Op maandag 6 juni 2016 18:29 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Al bijna een dag, maar fijn dat je het opmerkt.
Het is je vergeven.quote:Op maandag 6 juni 2016 18:30 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ja hallo, ik kom niet zoveel op FOK! oke
Zat je weer de hele dag in het zonnetje?quote:Op maandag 6 juni 2016 18:30 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ja hallo, ik kom niet zoveel op FOK! oke
quote:Op maandag 6 juni 2016 18:34 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Zat je weer de hele dag in het zonnetje?
In de badkuip eerder.quote:Op maandag 6 juni 2016 18:34 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Zat je weer de hele dag in het zonnetje?
Met dit weer zou ik juist wél in bad gaan.quote:Op maandag 6 juni 2016 18:41 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik ga zelfs niet meer in bad, zo ellendig is het leven
Jij hebt vast veel woonplezier.quote:Op maandag 6 juni 2016 18:15 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Laat die zooi ff lekker in radio49 als je wil.quote:Op maandag 6 juni 2016 22:52 schreef Elfletterig het volgende:
* Elfletterig laat een speld vallen in dit topic en hoort het geluid luid en duidelijk weerkaatsen.
Staat los van elkaar hoor. Het is hier gewoon een beetje erg rustig.quote:Op maandag 6 juni 2016 22:54 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Laat die zooi ff lekker in radio49 als je wil.
OP radio49quote:Op maandag 6 juni 2016 22:54 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Laat die zooi ff lekker in radio49 als je wil.
De zon is net drie kwartier onder, iedereen is aan het vreten.quote:Op maandag 6 juni 2016 22:56 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Staat los van elkaar hoor. Het is hier gewoon een beetje erg rustig.
Dat zal het zijn dan. Of mensen zijn een leven aan het veinzen.quote:Op maandag 6 juni 2016 22:57 schreef YokiKater het volgende:
[..]
De zon is net drie kwartier onder, iedereen is aan het vreten.
Dat laatste sowieso maar het is gewoon te warm om te typen man, ik ben iig te sloom nuquote:Op maandag 6 juni 2016 22:57 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dat zal het zijn dan. Of mensen zijn een leven aan het veinzen.
Wie schrijft, die blijftquote:Op maandag 6 juni 2016 23:00 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat laatste sowieso maar het is gewoon te warm om te typen man, ik ben iig te sloom nu
Moet je aan hem vragen.quote:Op maandag 6 juni 2016 23:00 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Waar is Supergrover trouwens gebleven?
Veel plezier danquote:Op maandag 6 juni 2016 23:04 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ga nu gewoon halfgaar op de bank hangen en ik vertrek kijken
quote:Op maandag 6 juni 2016 23:03 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Geen idee, het is een callsign of vluchtnummer, geen registratienummer. Hoezo?
Volgens mij is dat het penisaids-plaatje van Harry....quote:Op maandag 6 juni 2016 23:12 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik snap hem niet, maar ik ben momenteel dan ook zo suf als een konijn.
Ja, het is misschien een grapje maar mijn fucked up mind kan geen link leggen met MVF360. Er gaat gewoon geen enkel belletje rinkelen. Decryption failed.quote:Op maandag 6 juni 2016 23:22 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Volgens mij is dat het penisaids-plaatje van Harry....
Je hebt dus iets heel erg fout gedaan. Geen idee wat.
Ik hoop zo dat het mij gaat lukken, ik gok dat hij over het kanaal komt.. dan wordt het lastig want ik ga er niet voor toeren. Maar met een beetje mazzel krijg ik hem wel in beeld. #spannondquote:
quote:Op dinsdag 7 juni 2016 16:15 schreef YokiKater het volgende:
VIEZE VUILE KOLERELIJERS!!! \
[ afbeelding ]
Hier dus ook niet, kun jij zien wat ze voor Kampen deden? want ze zouden ook over Emmeloco vliegen, maar helaasch.quote:
Nee kan ik niet terugzien. Heb zitten volgen vanaf Apeldoorn of zo.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 16:25 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Hier dus ook niet, kun jij zien wat ze voor Kampen deden? want ze zouden ook over Emmeloco vliegen, maar helaasch.
Homoquote:Op dinsdag 7 juni 2016 16:29 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Nee kan ik niet terugzien. Heb zitten volgen vanaf Apeldoorn of zo.
quote:Op dinsdag 7 juni 2016 16:15 schreef YokiKater het volgende:
[ afbeelding ]
Dat kan Telegram al lang, hebben we al uitgebreid gebruik van gemaaktquote:Op dinsdag 7 juni 2016 18:40 schreef Elfletterig het volgende:
Goed nieuws voor Harry: 'WhatsApp ondersteunt binnenkort gifjes'
Wie? Harry en jij?quote:Op dinsdag 7 juni 2016 18:43 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Dat kan Telegram al lang, hebben we al uitgebreid gebruik van gemaakt
En Uccie en Fokkerquote:
Ik heb alleen de spotters zien staan bij Gilze, die dingen zelf niet gezienquote:Op dinsdag 7 juni 2016 16:15 schreef YokiKater het volgende:
[ afbeelding ]
Telegram lijkt me dan wel weer een app die perfect bij Harry past. Die houdt namelijk niet van splitsquotes.quote:
doe dat nou niet johquote:
Beetje met een half oog en oor. Ben nog steeds pissig, dik een uur lang radar in de gaten houden om op tijd naar buiten te gaan voor die kutkist, wijkt ie af van de geplande route en slaat hij mij over. LMD gaat het ook niet worden dit jaar dus het is kut.quote:
Ik wacht wel op de foto's van Frank Crebas.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 19:38 schreef sp3c het volgende:
ik zag hem wel, je mag mij virtueel aanraken, dan heb jij hem ook gezien
Hier waren ze 4 minuten te laat. Stond 16:07 maar ik zag ze om 16:11 (ja ik heb dat onthoudenquote:Op dinsdag 7 juni 2016 19:37 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Beetje met een half oog en oor. Ben nog steeds pissig, dik een uur lang radar in de gaten houden om op tijd naar buiten te gaan voor die kutkist, wijkt ie af van de geplande route en slaat hij mij over. LMD gaat het ook niet worden dit jaar dus het is kut.
Die zat achterin die F16 met zijn fototoestel. Is professioneel militair luchtvaartspotter en heeft goed contact met de KLu.quote:
Jij had gewoon goed mazzel.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 19:39 schreef Karina het volgende:
[..]
Hier waren ze 4 minuten te laat. Stond 16:07 maar ik zag ze om 16:11 (ja ik heb dat onthouden)
Oh misschien heeft hij nog een mooie foto gemaakt van het Olympisch Stadion of zoquote:Op dinsdag 7 juni 2016 19:40 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Die zat achterin die F16 met zijn fototoestel. Is professioneel militair luchtvaartspotter en heeft goed contact met de KLu.
Nee hoor ik ging rond een uur of 4 de deur uit omdat ik nog ergens anders naartoe moest en ik wist dat ze zo rond die tijd over zouden vliegenquote:
Bluelife Aviation. Maar ik dump de mooiste hier ook wel.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 19:42 schreef sp3c het volgende:
maar geef ff linkje als je het langs ziet komen pls
hoeveel is 800 ft nou weer man. 800x50 cm? oh dat is 400 meterquote:Op dinsdag 7 juni 2016 19:45 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Om en nabij ja.. ze hebben ook nog op 800ft gevlogen. Lekker gek.
800ft is 244 meter.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 19:46 schreef Karina het volgende:
[..]
hoeveel is 800 ft nou weer man. 800x50 cm? oh dat is 400 meter
quote:Op dinsdag 7 juni 2016 19:50 schreef Karina het volgende:
[..]
Ok ik dacht een grote mannenvoet is 50 cmKleine voetjes dus
Terechte klacht.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 19:54 schreef Karina het volgende:
Nou Yoki je was niet de enige die het heeft gemistKLB / JSF die niet de geplande route vliegt
Ik heb Jeanine op Twitter, komt goed.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 19:59 schreef sp3c het volgende:
zeer terecht, gewoon nog een vlucht eisen bij @mindef
Alsof die al niet duur genoeg is.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 20:20 schreef YokiKater het volgende:
Echt, wat een epische faal. Misschien ga ik toch wel naar de luchtmachtdagen, dan plak ik een Apple sticker op dat ding.
Ik ben stiekem ook gewoon supergrappig, maar niet verder vertellen hoor.quote:
quote:Op dinsdag 7 juni 2016 20:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik ben stiekem ook gewoon supergrappig, maar niet verder vertellen hoor.
Met slechte muzieksmaak ookquote:Op dinsdag 7 juni 2016 20:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Oh ja, jij lacht altijd uit beleefdheidquote:
Ja. Haha ...quote:Op dinsdag 7 juni 2016 20:32 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Anders wordt het ook zo ongemakkelijk.
Ok.quote:
Het gaat nog mooier worden, vanavond is het 2 uur lang genieten heh. Als dit Facebook gedoe afgelopen is dan gaat hij PVV'ers aanpakken, want die heeft hij ook geinfiltreerd op Facebook.quote:
Dat lijkt mij dan weer grappigquote:Op dinsdag 7 juni 2016 20:47 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Het gaat nog mooier worden, vanavond is het 2 uur lang genieten heh. Als dit Facebook gedoe afgelopen is dan gaat hij PVV'ers aanpakken, want die heeft hij ook geinfiltreerd op Facebook.
Lekker klagen dat het steeds hetzelfde liedje is met die providers. ZE DOEN NIETS! ZE VERSCHUILEN ZICH ACHTER PRIVACY!quote:Op dinsdag 7 juni 2016 20:47 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Het gaat nog mooier worden, vanavond is het 2 uur lang genieten heh. Als dit Facebook gedoe afgelopen is dan gaat hij PVV'ers aanpakken, want die heeft hij ook geinfiltreerd op Facebook.
En de politie doet ook helemaal niets.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 21:00 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Lekker klagen dat het steeds hetzelfde liedje is met die providers. ZE DOEN NIETS! ZE VERSCHUILEN ZICH ACHTER PRIVACY!
Altijd vervelend, die dekselse wet ook
Ja, die man is echt baasquote:Op dinsdag 7 juni 2016 21:17 schreef sp3c het volgende:
[..]
deze baas
https://www.youtube.com/channel/UCbIps3cajllEm_WMjZPp5Vg
Je kan er ook een boterham op roosteren. Altijd handig.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 22:50 schreef Specularium het volgende:
Ik heb een elektrische vliegenmepper gekocht.
Die hele vlieg knalt zo uit elkaar, bam!
quote:Op dinsdag 7 juni 2016 20:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Werkt -ie ook bij bijen?quote:Op dinsdag 7 juni 2016 22:50 schreef Specularium het volgende:
Ik heb een elektrische vliegenmepper gekocht.
Die hele vlieg knalt zo uit elkaar, bam!
quote:Op dinsdag 7 juni 2016 19:42 schreef sp3c het volgende:
maar geef ff linkje als je het langs ziet komen pls
Ik vind hem eigenlijk toch wel mooi worden.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 22:59 schreef YokiKater het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
https://twitter.com/FrankCrebas
insert sadbee.gifquote:Op dinsdag 7 juni 2016 23:01 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ja, want wespen kunnen er ook kapot mee.
Ja, je moet er gewoon even aan wennen. Het is niet de mooiste, maar echt lelijk is hij ook niet.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 23:02 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik vind hem eigenlijk toch wel mooi worden.
Sinds die landing laatst.
Over wiens penis gaat dit?quote:Op dinsdag 7 juni 2016 23:04 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ja, je moet er gewoon even aan wennen. Het is niet de mooiste, maar echt lelijk is hij ook niet.
Ouwe UI terug?quote:Op dinsdag 7 juni 2016 23:39 schreef d4v1d het volgende:
Wanneer je een mailtje van Harry krijgt
[ afbeelding ]
Prima toch? Die ondertitel kan ook wel weg. De enquête is geslotenquote:Op dinsdag 7 juni 2016 23:49 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Oh kak, ik wou deze tijdelijk amar ben hem vergeten terug te zetten
Alsof iemand op Peter Jan Rens zit te wachtenquote:Op woensdag 8 juni 2016 00:12 schreef timmmmm het volgende:
Flikker maar lekker op met die hele teringsingel ja
Er komt wel weer een nieuw verzoek aan binnenkort denk ikquote:Op woensdag 8 juni 2016 00:14 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Alsof iemand op Peter Jan Rens zit te wachten![]()
(Maar ja, jij doet het erom)
quote:
Ik zie het wel verschijnen danquote:Op woensdag 8 juni 2016 00:15 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Er komt wel weer een nieuw verzoek aan binnenkort denk ik
Sinds februari ergensquote:Op woensdag 8 juni 2016 00:16 schreef Elfletterig het volgende:
[..]![]()
Was jij altijd al mod?Heb ik iets gemist?
[..]
Ik zie het wel verschijnen dan
zo denken wij ove fokkers moederquote:Op woensdag 8 juni 2016 00:18 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Is me niet opgevallen / bijgebleven
duurt me nog te langquote:Op woensdag 8 juni 2016 00:23 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Zo denken wij over jou over een paar maanden.
Jullie doen niet erg je best om het hier gezellig te maken hè?quote:Op woensdag 8 juni 2016 00:23 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Zo denken wij over jou over een paar maanden.
Welkom terug.quote:Op woensdag 8 juni 2016 00:33 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Jullie doen niet erg je best om het hier gezellig te maken hè?
Ik niet. Ben helemaal uit m'n ritme. Of beter gezegd: mijn ritme houdt in dat ik nu nog lang niet moe ben.quote:
ik volg die shit gewoon vanaf nu want ik ben tegenwoordig ook supersocialmediaquote:Op dinsdag 7 juni 2016 22:59 schreef YokiKater het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
https://twitter.com/FrankCrebas
Welke bedoel je?quote:Op woensdag 8 juni 2016 09:47 schreef timmmmm het volgende:
Wat haat ik die smerige reclame met die wanstaltige gingerbaby.
Nee.quote:Op woensdag 8 juni 2016 10:09 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Heb je al een weerfoto met de Singel gemaakt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |