Ga werken voor je geld, sloeber.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier schreef Dagoduck: Zeer goede FiPo.
Hier denkt katindeboom dat ik eigenlijk Braddie ben, maar die ben ik natuurlijk niet.
Hier liet ik CherryOnTop haar beeldscherm onder spugen
quote:Op vrijdag 3 juni 2016 08:40 schreef d4v1d het volgende:
Oke hans.
Je hebt 36(?) jaar om je schuld af te betalen, als je dat niet lukt hebt doe je iets goed fout
Dan had je harder je best moeten doen op je studie, had je ook meer verdiend.quote:Op vrijdag 3 juni 2016 08:46 schreef PaarseStabilo het volgende:
[..]lekker schulden betalen terwijl je thuis vier kinderen hebt.
Dan neem je geen kinderen. Beter voor de wereld ook als jij je niet voortplant.quote:Op vrijdag 3 juni 2016 08:46 schreef PaarseStabilo het volgende:
[..]lekker schulden betalen terwijl je thuis vier kinderen hebt.
Kinderen krijgen is een recht. En de Japanners sterven als eerste uit omdat ze te weinig kinderen nemen.quote:Op vrijdag 3 juni 2016 08:48 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Dan had je harder je best moeten doen op je studie, had je ook meer verdiend.
Of niet met jan en allemaal gaan neuken zonder voorbehoedmiddelen als je het niet kan betalen.
Een recht?quote:Op vrijdag 3 juni 2016 08:50 schreef PaarseStabilo het volgende:
[..]
Kinderen krijgen is een recht. En de Japanners sterven als eerste uit omdat ze te weinig kinderen nemen.
Laat David met rust! Jij begon.quote:Op vrijdag 3 juni 2016 08:55 schreef PaarseStabilo het volgende:
[..]
Als je niks toe hebt te voegen aan dit topic, rot dan op.
Jij bent of een troll of een maximale idioot.quote:Op vrijdag 3 juni 2016 08:55 schreef PaarseStabilo het volgende:
[..]
Vertel eens waarom het een recht is.quote:Op vrijdag 3 juni 2016 08:55 schreef PaarseStabilo het volgende:
[..]
Ik vind het echt een heel slecht idee om een hele generatie met schulden op te zadelen. Maar iedereen vindt het maar normaalquote:Op vrijdag 3 juni 2016 08:37 schreef PaarseStabilo het volgende:
Als je vier jaar lang studeert heb je een schuld van 24.000 euro
Ja klopt ik wilde ook woensdag naar die manifestatie in den haag toe maar stond om 11 uur pas bij woudestein dus ja helaasquote:Op vrijdag 3 juni 2016 09:07 schreef Hallmark het volgende:
[..]
Ik vind het echt een heel slecht idee om een hele generatie met schulden op te zadelen. Maar iedereen vindt het maar normaal
Terechte klacht.
Dat is uitzonderlijk veel, dat red je gewoon niet naast je studie.quote:
eh onder de 23 jaar KRIJG JE KINDERLOON HOORquote:Op vrijdag 3 juni 2016 09:27 schreef halfway het volgende:
Je kunt nu gaan werken voor 1400 pm =17.000 per jaar x4 = 68.000euro plus de studieschuld die je niet gaan maken 24.000+68.000=92.000 euro in 4 jaar.
Oh wacht, jullie verwachten natuurlijk allemaal 80.000pj binnen te harken
Idd vraag me af wat voor werk dat isquote:Op vrijdag 3 juni 2016 09:28 schreef Hallmark het volgende:
[..]
Dat is uitzonderlijk veel, dat red je gewoon niet naast je studie.
Maar goed, ondertussen, in de realiteit, moet je lenen s je het geld niet hebt om te studeren en als je dat niet doet is dat vrijstaande huis van 4 ton sowieso niet bereikbaar.quote:Op vrijdag 3 juni 2016 09:34 schreef PaarseStabilo het volgende:
[..]
Idd vraag me af wat voor werk dat is
Ja, dit dus. Het is niet altijd een optie om veel te werken naast je studie.quote:Op vrijdag 3 juni 2016 09:07 schreef Hallmark het volgende:
[..]
Ik vind het echt een heel slecht idee om een hele generatie met schulden op te zadelen. Maar iedereen vindt het maar normaal
Terechte klacht.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |