Schrijven (mijn vak) betekent heel vaak: tactisch zijn. Als ik voor een krant in Flevoland zou werken, zou ik geheid ook "op Urk" schrijven. Schreef ik voor de Limburger, dan kon ik gerust "in Urk" schrijven...quote:Op zondag 5 juni 2016 22:28 schreef DJMO het volgende:
[..]
Mij boeit het in zoverre, als het op een normale toon gevraagd/gemeld was, ik er zeker wel in mee had kunnen gaan. Maar ja, aangezien ik een bijdehand schijtwijf schijn te zijn ...
Limburgquote:Op zondag 5 juni 2016 22:30 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Schrijven (mijn vak) betekent heel vaak: tactisch zijn. Als ik voor een krant in Flevoland zou werken, zou ik geheid ook "op Urk" schrijven. Schreef ik voor de Limburger, dan kon ik gerust "in Urk" schrijven...
Ik schrijf voor geen van beiden. Ik schrijf voor een landelijk medium, dat in geval van twijfel het groene boekje aanhoudt.quote:Op zondag 5 juni 2016 22:30 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Schrijven (mijn vak) betekent heel vaak: tactisch zijn. Als ik voor een krant in Flevoland zou werken, zou ik geheid ook "op Urk" schrijven. Schreef ik voor de Limburger, dan kon ik gerust "in Urk" schrijven...
FOK!?quote:Op zondag 5 juni 2016 22:31 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik schrijf voor geen van beiden. Ik schrijf voor een landelijk medium, dat in geval van twijfel het groene boekje aanhoudt.
Oh, zoiets als Flevoland?quote:
Hoi Henkquote:
Je baas denkt er anders anders over.quote:Op zondag 5 juni 2016 22:31 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik schrijf voor geen van beiden. Ik schrijf voor een landelijk medium, dat in geval van twijfel het groene boekje aanhoudt.
quote:Op zaterdag 4 juni 2016 22:15 schreef Danny het volgende:
[..]
mijn punt is dat het niet boeit. Ik zou óók OP Urk gebruiken, gewoon omdat dat gebruikelijker is. We zijn volgens mij FOK! en niet groeneboekjepuntenel
Het Witte Boekje is in elk opzicht superieur aan het Groene Boekje.quote:Op zondag 5 juni 2016 22:31 schreef DJMO het volgende:
[..]
die kan ik dan ook op 2 manieren opvatten .. meerdere muntstukken met een waarde van 2 euro per stuk, of twee munten met een waarde van 1 euro per stuk..quote:Op zondag 5 juni 2016 22:35 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Het Witte Boekje is in elk opzicht superieur aan het Groene Boekje.
"Ik heb 2 euromunten gevonden" is volgens het Groene Boekje correct Nederlands. Volgens het Witte Boekje moet het 2-euromunten zijn. Zo ook met 1-aprilgrap.
Om nog maar te zwijgen over het oerlelijke barbecueën; het lelijkste woord uit onze taal op dit moment. (Volgens het Witte Boekje: barbecuen).
Djeez is meestal gewoon leuk.quote:Op zondag 5 juni 2016 22:36 schreef Yasmin23 het volgende:
Je hier druk om maken en dan berichten van Djeez gewoon zo laten plaatsen.
Djeez is een goede schrijver hoor. Je "quote:Op zondag 5 juni 2016 22:36 schreef Yasmin23 het volgende:
Je hier druk om maken en dan berichten van Djeez gewoon zo laten plaatsen.
2-euromunten zijn munten van twee euro. Volgens GB schrijf je dat als "2 euromunten", volgens WB als "2-euromunten". Ik zal altijd voor wit blijven kiezen.quote:Op zondag 5 juni 2016 22:36 schreef DJMO het volgende:
[..]
die kan ik dan ook op 2 manieren opvatten .. meerdere muntstukken met een waarde van 2 euro per stuk, of twee munten met een waarde van 1 euro per stuk..
Daar ben ik het mee eens, anders zijn het 2 munten van 1 euro... of 50 cent of wat dan ook.quote:Op zondag 5 juni 2016 22:38 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
2-euromunten zijn munten van twee euro. Volgens GB schrijf je dat als "2 euromunten", volgens WB als "2-euromunten". Ik zal altijd voor wit blijven kiezen.
Er zijn een heleboel mensen die het hier niet mee eens zijn DENK ik.quote:Op zondag 5 juni 2016 22:38 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
2-euromunten zijn munten van twee euro. Volgens GB schrijf je dat als "2 euromunten", volgens WB als "2-euromunten". Ik zal altijd voor wit blijven kiezen.
Dat is hun goed rechtquote:Op zondag 5 juni 2016 22:39 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Er zijn een heleboel mensen die het hier niet mee eens zijn DENK ik.
Nouuuu, in FB ook wel hoor.quote:Op zondag 5 juni 2016 22:43 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dat is dan ook nergens een probleem. Behalve in de NWS-SC. Net als de ongesteldheid van Harry.
Ja ik ken die mensen.quote:Op zondag 5 juni 2016 22:55 schreef Yasmin23 het volgende:
Yoki! Jij hebt net een foto geliked op facebook met allemaal baarden. Volgens mij staat er een collega op. Ken je die mensen?
Het is die collega![]()
Wat grappig!quote:Op zondag 5 juni 2016 23:08 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Nog niet IRL, maar ik ken hem via FB. Ga hem vast nog wel eens op een meeting tegenkomen.
Een bandje waar ik jaren geleden in zat, ging een videoclip opnemen. De bassist had alles tot in de puntjes geregeld. Ter plekke maakte ik een praatje met de camera-/montageman, die een eigen bedrijf bleek te hebben. Ik vertelde waar ik werkte en hij bleek bekend te zijn met ons bedrijf. Plotseling liet hij de naam van een collega vallen en kwam het gesprek op een filmpje dat hij voor ons bedrijf had verzorgd. Voor dat filmpje had ik de voice-over-teksten geschreven...quote:Op zondag 5 juni 2016 23:09 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Wat grappig!Is een leuke gast
![]()
De wereld is best klein :p
Het is echt een kleine wereld jaquote:Op zondag 5 juni 2016 23:14 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Een bandje waar ik jaren geleden in zat, ging een videoclip opnemen. De bassist had alles tot in de puntjes geregeld. Ter plekke maakte ik een praatje met de camera-/montageman, die een eigen bedrijf bleek te hebben. Ik vertelde waar ik werkte en hij bleek bekend te zijn met ons bedrijf. Plotseling liet hij de naam van een collega vallen en kwam het gesprek op een filmpje dat hij voor ons bedrijf had verzorgd. Voor dat filmpje had ik de voice-over-teksten geschreven...
It's a small world...
moet jij nodig zeggen, broekiequote:
Ja, bizar. Hahaquote:Op zondag 5 juni 2016 23:09 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Wat grappig!Is een leuke gast
![]()
De wereld is best klein :p
ik ben tien jaar ouder, ik weet wanneer het bedtijd isquote:
hmzz. m'n zoon is van 08 .. jammer dit weer.quote:
10 jaarquote:Op zondag 5 juni 2016 23:19 schreef DJMO het volgende:
[..]
ik ben tien jaar ouder, ik weet wanneer het bedtijd is
Zolang de huisarts van m'n vriend zich nog afvraagt of ik de dochter van z'n patiënt ben, zit het wel goed met m'n leeftijd en uiterlijk denk ikquote:
Of die huisarts is gewoon een viespeuk.quote:Op zondag 5 juni 2016 23:22 schreef DJMO het volgende:
[..]
Zolang de huisarts van m'n vriend zich nog afvraagt of ik de dochter van z'n patiënt ben, zit het wel goed met m'n leeftijd en uiterlijk denk ik
*proestquote:
Wil je weer aan zijn billetjes zitten?quote:Op zondag 5 juni 2016 23:26 schreef Elfletterig het volgende:
* Elfletterig vindt dat Fylax zijn ondertitel moet veranderen in multitalent
(het moge duidelijk zijn waarom)
Die is net 43.quote:
Nee, nog steeds niet.quote:Op zondag 5 juni 2016 23:27 schreef Specularium het volgende:
[..]
Wil je weer aan zijn billetjes zitten?
* DJMO hands over the popcornquote:
Dat geloof ik gewoon niet, niet lullig bedoeld ofzo, maar dat is een leugenquote:Op zondag 5 juni 2016 23:22 schreef DJMO het volgende:
[..]
Zolang de huisarts van m'n vriend zich nog afvraagt of ik de dochter van z'n patiënt ben, zit het wel goed met m'n leeftijd en uiterlijk denk ik
Jij mag denken wat je wil, ik hoef de waarheid niet te verdedigen.quote:Op zondag 5 juni 2016 23:31 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Dat geloof ik gewoon niet, niet lullig bedoeld ofzo, maar dat is een leugen
Ik zit daar nog steeds hoor.quote:
Eerder precies het omgekeerde. De meeste 3FM-deejays vinden zichzelf belangrijker dan de muziek. Ik ga me gewoon wijselijk stil houden en de muziek voorop stellenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 5 juni 2016 23:44 schreef YokiKater het volgende:
Urk Urk Urkork ork orkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
soep eet je met een?Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
Enzo is hier niet, die zit op joeptjoep.quote:Op zondag 5 juni 2016 23:44 schreef Fylax het volgende:
KOM CURVE FEVEREN MET MOIRA. ENZO
http://www.curvytron.com/#/
Room: FOK! room
Password: 7653
Knolpowerquote:Op zondag 5 juni 2016 23:46 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Enzo is hier niet, die zit op joeptjoep.
Joeptjoep klinkt iets te riazop-achtigquote:Op zondag 5 juni 2016 23:46 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Enzo is hier niet, die zit op joeptjoep.
slaapsoep. welterusten!quote:
Dat is correctquote:Op zondag 5 juni 2016 23:52 schreef Specularium het volgende:
[..]
Soep is geen eten hoorde ik van LTKDV.
je moet niet alles geloven wat je hoort.quote:Op zondag 5 juni 2016 23:52 schreef Specularium het volgende:
[..]
Soep is geen eten hoorde ik van LTKDV.
een pand aan de bergweg 110 in rotterdam.quote:
Weet ik veel, geen eten in ieder geval.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |