Marine is toch defensie.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 17:16 schreef jatochneetoch het volgende:
Den helder staat er toch ook helemaal niet tussen.
En hoezo is dat de defensie stad? Eerder de marine stad.
Tja, als ie er toch is wil ik hem ook wel zien.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 17:15 schreef Vermon het volgende:
Vervelend zeg dat je die rondvliegende geldwolf niet hebt kunnen spotten.
Ik heb hem wel gezien gnagnaquote:Op dinsdag 7 juni 2016 17:18 schreef Dagoduck het volgende:
Tja, als ie er toch is wil ik hem ook wel zien.
Hehequote:Op dinsdag 7 juni 2016 17:20 schreef Dagoduck het volgende:
Blijk dus dat ze te weinig brandstof mee hadden voor een volledige ronde, wat een afgang. Dat wordt nog wat in conflictsituaties
Twitter.quote:
Moest lachen wat ben je toch ook humoristisch schat.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 17:15 schreef Vermon het volgende:
Vervelend zeg dat je die rondvliegende geldwolf niet hebt kunnen spotten.
Bedankt liefie, was egt gesellie in de sauna laatstquote:Op dinsdag 7 juni 2016 17:31 schreef Argo het volgende:
[..]
Moest lachen wat ben je toch ook humoristisch schat.
Maar geen luchtmacht. Die hadden er genoeg van en zijn koffie gaan drinken, een extra rondje over die drijvende hoerenkasten hadden ze natuurlijk geen zin meer in.quote:
quote:Op dinsdag 7 juni 2016 17:35 schreef Pharkus het volgende:
Heeft iemand em gezien? Of vloog ie in stealth modus?
quote:Op dinsdag 7 juni 2016 17:26 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Ach, met dat ding nemen ze het toch niet zo nauw met de planning, dus dit zou niet echt als een verrassing moeten komen lijkt me
Net ten noorden van Maritiem Vliegkamp De Kooy.quote:
Zeker en wat maakt ons zo'n jsf uit, jouw rakket penetreert door alles. Hihiquote:Op dinsdag 7 juni 2016 17:35 schreef Vermon het volgende:
[..]
Bedankt liefie, was egt gesellie in de sauna laatst
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |