SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar hou tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaakSPOILER: de eedOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DISCLAIMER
Radio49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur, of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ'sYou better lose yourself in the music
The moment, you own it, you better never let it go
Ik geloof het ook nog niet hoorquote:
Ja hoor, dat mag ookquote:Op zaterdag 4 juni 2016 23:10 schreef BastardMouse het volgende:
Mogen rookverstaafden ook? Drank wil nog niet erg, maar ik doe echt flink mijn best.
Drank wil nog niet erg? Uh,quote:Op zaterdag 4 juni 2016 23:10 schreef BastardMouse het volgende:
Mogen rookverstaafden ook? Drank wil nog niet erg, maar ik doe echt flink mijn best.
Pak de trechter maar, Muis. Hij vraagt er onbewust omquote:
Zo gemeen ben ik nietquote:Op zaterdag 4 juni 2016 23:11 schreef knokkels het volgende:
[..]
Pak de trechter maar, Muis. Hij vraagt er onbewust om
Je wil echt niet weten waar die trechter nu zit.quote:Op zaterdag 4 juni 2016 23:11 schreef knokkels het volgende:
[..]
Pak de trechter maar, Muis. Hij vraagt er onbewust om
Dat wil ik inderdaad niet wetenquote:Op zaterdag 4 juni 2016 23:13 schreef BastardMouse het volgende:
[..]
Je wil echt niet weten waar die trechter nu zit.
Ik zou hem voor de zekerheid straks ontsmettenquote:
Kom op zeg, dat moet je toch voelen? Het is geen lullige trechter.quote:
quote:Op zaterdag 4 juni 2016 23:19 schreef BastardMouse het volgende:
[..]
Kom op zeg, dat moet je toch voelen? Het is geen lullige trechter.
Ow, OKE, tot morgenochtendquote:
Kinky stuff daar in Amsterdam zegquote:Op zaterdag 4 juni 2016 23:19 schreef BastardMouse het volgende:
[..]
Kom op zeg, dat moet je toch voelen? Het is geen lullige trechter.
Dit was het wel zo'n beetje. Note to self: volgende keer de Armand van Helden Mix weer draaienquote:
quote:Op zaterdag 4 juni 2016 23:23 schreef knokkels het volgende:
[..]
Dit was het wel zo'n beetje. Note to self: volgende keer de Armand van Helden Mix weer draaien
Dat ene fotobewerkingsprogramma.quote:Op zaterdag 4 juni 2016 23:23 schreef knokkels het volgende:
[..]
Kinky stuff daar in Amsterdam zeg![]()
Wie is de Gimp?
Dat ookquote:Op zaterdag 4 juni 2016 23:25 schreef BastardMouse het volgende:
[..]
Dat ene fotobewerkingsprogramma.
Was niet de 'originele' mix hè.quote:Op zaterdag 4 juni 2016 23:23 schreef knokkels het volgende:
[..]
Dit was het wel zo'n beetje. Note to self: volgende keer de Armand van Helden Mix weer draaien
Die was van Glee?quote:
Dit was wel de originele mix. Die ik de vorige keer draaide was de remixquote:
Jij weet ook niet veel zeg?quote:
Vandaag klinkt het nóg beter.quote:Op zaterdag 4 juni 2016 23:26 schreef knokkels het volgende:
* knokkels vraagt zich af of de buren nu wel last van hem hebben, met het open raam enzo. Amp op hoog volume
Ah, dan vind ik het origineel ruk.quote:Op zaterdag 4 juni 2016 23:26 schreef knokkels het volgende:
[..]
Dit was wel de originele mix. Die ik de vorige keer draaide was de remix
Die heb ik verstoptquote:
quote:Op zaterdag 4 juni 2016 23:28 schreef BastardMouse het volgende:
[..]
Zag het, onder de drank verstopt.
ruk, nou... een beetje tegenvallend welquote:Op zaterdag 4 juni 2016 23:27 schreef BastardMouse het volgende:
[..]
Ah, dan vind ik het origineel ruk.
Ah, dáár zit jouw drankvoorraad in dus ?quote:
Stelletje zuiperds.quote:Op zaterdag 4 juni 2016 23:29 schreef BastardMouse het volgende:
[..]
Inmiddels niet zo gek veel meer.
ik ben geeen Rob of Mad hoorquote:
Ik heb net .75 liter in een teug achterover geslagenquote:
Nàh, gewoon ruk. Zwaar zelfs.quote:Op zaterdag 4 juni 2016 23:29 schreef knokkels het volgende:
[..]
ruk, nou... een beetje tegenvallend wel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 7 oktober 2018 02:15 schreef MTheBassman het volgende:[/b]
Jij hebt wat rare shit in je lijst staan Knokkels :P
quote:Op zaterdag 4 juni 2016 23:31 schreef knokkels het volgende:
WaterSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Da's hartstikke dodelijk
You better lose yourself in the music
Ik heb heul geen drankvoorraad, daarom zit ik bij muis.quote:Op zaterdag 4 juni 2016 23:30 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ah, dáár zit jouw drankvoorraad in dus ?
FTFYquote:Op zaterdag 4 juni 2016 23:32 schreef BastardMouse het volgende:
[..]
Muisknokkels zuipt water of het bier is.
De jonge geitenkaas en de ouwe boerenkaasquote:Op zaterdag 4 juni 2016 23:32 schreef Melting het volgende:
En welke kaas heeft er vanavond aan moeten geloven?
Zat al in het avondeten verwerkt.quote:Op zaterdag 4 juni 2016 23:32 schreef Melting het volgende:
En welke kaas heeft er vanavond aan moeten geloven?
Definitive One Linerquote:
quote:Op zaterdag 4 juni 2016 23:36 schreef Melting het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
U bent zojuist gereanimeerd.
Zekerquote:Op zaterdag 4 juni 2016 23:38 schreef Elfletterig het volgende:
Lang niet gehoord, dit nummer. Blijft mooi.
Ben je gek, gewoon een paar flinke hengsten uitdelen.quote:
quote:
Is er een J&S uitvoering van?quote:Op zaterdag 4 juni 2016 23:38 schreef Elfletterig het volgende:
Lang niet gehoord, dit nummer. Blijft mooi.
quote:
Bambi'squote:
Nikky Lauda?quote:Op zaterdag 4 juni 2016 23:47 schreef BastardMouse het volgende:
[..]
Nikky reed er eentje voor haar mieter.
Inb4 Catfightquote:
Ab-so--luutquote:
Nee, die paarse MILFquote:
Die rijdt geen bambi's van hun potenquote:
Ging ook per ongelukquote:Op zaterdag 4 juni 2016 23:49 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Die rijdt geen bambi's van hun poten
Nikky is liev
Catfight met wie?quote:Op zaterdag 4 juni 2016 23:48 schreef knokkels het volgende:
[..]
Inb4 Catfight![]()
over verslavende nummers gesproken
Technoboyquote:
I forgive you mom, ja Muisje haar mam en mijn mam. Jullie bedoelde het goed. al kwam de boodschap niet altijd goed over..... We houden van jullie!quote:
En mijn moeder is ook liefquote:Op zaterdag 4 juni 2016 23:52 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
I forgive you mom, ja Muisje haar mam en mijn mam. Jullie bedoelde het goed. al kwam de boodschap niet altijd goed over..... We houden van jullie!
quote:Op zaterdag 4 juni 2016 23:52 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
I forgive you mom, ja Muisje haar mam en mijn mam. Jullie bedoelde het goed. al kwam de boodschap niet altijd goed over..... We houden van jullie!
quote:
Lucky staat mij hier een partij te stampenquote:
Sorry voor de handgemaakte Chinese vaas nog.quote:Op zaterdag 4 juni 2016 23:55 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Lucky staat mij hier een partij te stampen
quote:Op zaterdag 4 juni 2016 23:56 schreef BastardMouse het volgende:
[..]
Sorry voor de handgemaakte Chinese vaas nog.
TMI!quote:Op zaterdag 4 juni 2016 23:55 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Lucky staat mij hier een partij te stampen
Aardappels jonghuhquote:
wacht, wat? Ik ben net begonnenquote:Op zaterdag 4 juni 2016 23:57 schreef Elfletterig het volgende:
Het eerste uurtje is alweer om gevlogen
quote:Op zaterdag 4 juni 2016 23:57 schreef Elfletterig het volgende:
Het eerste uurtje is alweer om gevlogen
Show is ingekort tot half 1?quote:Op zondag 5 juni 2016 00:03 schreef BastardMouse het volgende:
[..]2e uur gaat nog sneller vrees ik.
* knokkels checkt hoe laat ie morgen op de verjaardag van zijn tante moet zijn en past dat aan zijn bedtijd aanquote:Op zondag 5 juni 2016 00:03 schreef BastardMouse het volgende:
[..]2e uur gaat nog sneller vrees ik.
quote:
Dus je gaat morgen gewoon wat later naar de verjaardag van je tante?quote:Op zondag 5 juni 2016 00:04 schreef knokkels het volgende:
[..]
* knokkels checkt hoe laat ie morgen op de verjaardag van zijn tante moet zijn en past dat aan zijn bedtijd aan
Sleutels alvast onder je bed mikken?quote:Op zondag 5 juni 2016 00:04 schreef knokkels het volgende:
[..]
* knokkels checkt hoe laat ie morgen op de verjaardag van zijn tante moet zijn en past dat aan zijn bedtijd aan
quote:Op zondag 5 juni 2016 00:05 schreef BastardMouse het volgende:
[..]
Sleutels alvast onder je bed mikken?
Morgen is het maandag.quote:Op zondag 5 juni 2016 00:05 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dus je gaat morgen gewoon wat later naar de verjaardag van je tante?
Gewoon de koffie overslaan.quote:Op zondag 5 juni 2016 00:04 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik fiets het in pakweg een half uurtje, 3 kwartier.. Maar ja.. dan kom ik weer compleet bezweet aan. Misschien geen goed planquote:Op zondag 5 juni 2016 00:05 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dus je gaat morgen gewoon wat later naar de verjaardag van je tante?
ow okee okee.... straks danquote:
Pagina 187 van je opa's boekquote:
nevahrrrrrrrquote:
Manau, Tryo, Les Ogres de Barbackquote:Op zondag 5 juni 2016 00:07 schreef knokkels het volgende:
Maar qua muziek waar je verslaafd aan bent dan? Iemand?
Wat bedoel je?quote:Op zondag 5 juni 2016 00:07 schreef knokkels het volgende:
Maar qua muziek waar je verslaafd aan bent dan? Iemand?
In het geval van Vout Vader Abraham en Mieke bijvoorbeeldquote:
quote:Op zondag 5 juni 2016 00:09 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
In het geval van Vout Vader Abraham en Mieke bijvoorbeeld
Muziek waar je altijd wel naar kunt luisteren.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 7 oktober 2018 02:15 schreef MTheBassman het volgende:[/b]
Jij hebt wat rare shit in je lijst staan Knokkels :P
quote:Op zondag 5 juni 2016 00:11 schreef knokkels het volgende:
[..]
Muziek waar je altijd wel naar kunt luisteren.![]()
Waar je wakker voor gemaakt wil worden.Uh Lucky muziek?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
You better lose yourself in the music
quote:
Als Knokkels niet op de koffie verschijnt, gaat zijn familie verontrust alle hulpdiensten bellen.quote:
Donequote:
quote:Op zondag 5 juni 2016 00:11 schreef knokkels het volgende:
[..]
Muziek waar je altijd wel naar kunt luisteren.![]()
Waar je wakker voor gemaakt wil worden.Ook zonder de inhoud van de spoiler vind ik op het moment serieus Nto Trauma het beste nummer sinds tijden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Music was my first love and Mouse will be my last.
Dan gaan er alarmbellen af, AMBER alerts enzoquote:Op zondag 5 juni 2016 00:16 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Als Knokkels niet op de koffie verschijnt, gaat zijn familie verontrust alle hulpdiensten bellen.
van wie dan?quote:Op zondag 5 juni 2016 00:17 schreef BastardMouse het volgende:
[..]
Ook zonder de inhoud van de spoiler vind ik op het moment serieus Nto Trauma het beste nummer sinds tijden.
Vouti Abrahamquote:
quote:
quote:Op zondag 5 juni 2016 00:16 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Als Knokkels niet op de koffie verschijnt, gaat zijn familie verontrust alle hulpdiensten bellen.
Zou de anti-incest spray van de Etos werken?quote:
quote:Op zondag 5 juni 2016 00:21 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Zou de anti-incest spray van de Etos werken?
quote:
quote:Op zondag 5 juni 2016 00:21 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Zou de anti-incest spray van de Etos werken?
Inderdaad. Ik dacht even vernieuwend bezig te zijnquote:Op zondag 5 juni 2016 00:23 schreef Elfletterig het volgende:
Ik vind deze uitvoering geen succes. De zangeres kan de hoge noten gewoon nét niet lekker pakken.
Dat typ je nog heél netjes.quote:Op zondag 5 juni 2016 00:23 schreef Elfletterig het volgende:
Ik vind deze uitvoering geen succes. De zangeres kan de hoge noten gewoon nét niet lekker pakken.
Gaafquote:Op zondag 5 juni 2016 00:24 schreef Melting het volgende:
Komende woensdag hoor ik de heren weer live.
Zin in.
Ja.... maar ik mis wel top of flop.quote:
En nu maar hopen dat er niet weer een bagagekar tegen hun vliegtuig aankleuntquote:Op zondag 5 juni 2016 00:24 schreef Melting het volgende:
Komende woensdag hoor ik de heren weer live.
Zin in.
quote:Op zondag 5 juni 2016 00:25 schreef Melting het volgende:
[..]
Ja.... maar ik mis wel top of flop.![]()
Of ja... missen.....
ToT ook, dus dat komt helemaal goedquote:Op zondag 5 juni 2016 00:25 schreef Melting het volgende:
[..]
Of ja... missen.....
quote:
Je mist ook een bbq.... Tenminste...quote:Op zondag 5 juni 2016 00:25 schreef Melting het volgende:
[..]
Of ja... missen.....
Ik wil Melting's portie wel tot me nemen hoorquote:
Dat mag sowieso.quote:Op zondag 5 juni 2016 00:28 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik wil Melting's portie wel tot me nemen hoor
Niks tegen vernieuwingquote:Op zondag 5 juni 2016 00:24 schreef knokkels het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik dacht even vernieuwend bezig te zijn![]()
* knokkels kucht het stof uit zijn hersenen
Zeg dat dan tut.quote:Op zondag 5 juni 2016 00:26 schreef MaryMouse het volgende:
[..]neuh joh, het ging over Lucky die aan het aardappels stampen was
quote:
Nu weet jij ook weer wat op pagina 187 bij punt 5 staatquote:
Hoe maak ik puree van een muisje.quote:Op zondag 5 juni 2016 00:30 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Nu weet jij ook weer wat op pagina 187 bij punt 5 staat
Flink stampenquote:
scherpquote:Op zondag 5 juni 2016 00:30 schreef Melting het volgende:
https://twitter.com/rolan(...)?ref_src=twsrc%5Etfw
Ik zie je anders nog niet echt in puree veranderen.quote:
Halloquote:
Ja... want aan één hebben we meer dan genoeg.quote:
quote:Op zondag 5 juni 2016 00:30 schreef Melting het volgende:
https://twitter.com/rolan(...)?ref_src=twsrc%5Etfw
* knokkels zet zijn tweede persoonlijkheid in de wcquote:Op zondag 5 juni 2016 00:36 schreef Melting het volgende:
[..]
Ja... want aan één hebben we meer dan genoeg.
Hoi Tail.
altijd aan muziekquote:Op zondag 5 juni 2016 00:37 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Verslaafd aan Radio 49? Of aan koffie?
Hé plat ga ze voorzichtig hè, denk om je rugquote:Op zondag 5 juni 2016 00:40 schreef Melting het volgende:
Knokkels.. dank voor de ontspannende muziekjes, maar ik ga plat.
Fijne nacht nog allemaal.
En wellicht tot morgen.
quote:Op zondag 5 juni 2016 00:39 schreef Melting het volgende:
Bij dit muziekje moet ik meteen aan Al Bundy denken.
Trusten, Melt.quote:Op zondag 5 juni 2016 00:40 schreef Melting het volgende:
En wellicht tot morgen.
quote:Op zondag 5 juni 2016 00:40 schreef Piet_Piraat het volgende:
Er is iets mis, het gaat zonder technische storingen.
slaap lekker Meltingquote:Op zondag 5 juni 2016 00:40 schreef Melting het volgende:
En wellicht tot morgen.
Je had de gang net schoon.quote:Op zondag 5 juni 2016 00:43 schreef knokkels het volgende:
Holy moly...........
Smokey moest even flink aan de gang ruik ik
* knokkels klikt mic aan/uit/aan/uit/aan/uit/aan/uit/aan/uit/aan/uit/aan/uit/aan/uit/aan/uit/aan/uit/aan/uit/aan/uit/quote:Op zondag 5 juni 2016 00:40 schreef Piet_Piraat het volgende:
Er is iets mis, het gaat zonder technische storingen.
Ik hoor niets van mic aan/uit/aan/uit/aan/uit/aan/uit/aan/uit/aan/uit/aan/uit/aan/uit/aan/uit/aan/uit/aan/uit/aan/uit/quote:Op zondag 5 juni 2016 00:44 schreef knokkels het volgende:
[..]
* knokkels klikt mic aan/uit/aan/uit/aan/uit/aan/uit/aan/uit/aan/uit/aan/uit/aan/uit/aan/uit/aan/uit/aan/uit/aan/uit/
Bedankt voor deze inside info.quote:Op zondag 5 juni 2016 00:43 schreef knokkels het volgende:
Holy moly...........
Smokey moest even flink aan de gang ruik ik
Goed geconditioneerd die kat van mij. Kattenbak in een bureautje/secretaire, deuren dicht. Doet de deur open en stapt er in. Doet zijn ding en loopt eruit.quote:
zo snel deedik het nouquote:Op zondag 5 juni 2016 00:44 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik hoor niets van mic aan/uit/aan/uit/aan/uit/aan/uit/aan/uit/aan/uit/aan/uit/aan/uit/aan/uit/aan/uit/aan/uit/aan/uit/
Alstuquote:
quote:Op zondag 5 juni 2016 00:45 schreef knokkels het volgende:
[..]
Goed geconditioneerd die kat van mij. Kattenbak in een bureautje/secretaire, deuren dicht. Doet de deur open en stapt er in. Doet zijn ding en loopt eruit.
Deed ie hem ook maar weer dicht
quote:Op zondag 5 juni 2016 00:45 schreef BastardMouse het volgende:
[..]
Morgen ga ik al hoor, even geduld nog.
Dat was ik nietquote:
Zitten ze naast elkaar, doen ze het nog in DMquote:Op zondag 5 juni 2016 00:46 schreef MaryMouse het volgende:
[..]![]()
Zullen we dit verder in dm uitvechten?
Heb geen tijd, moet nog iets wegkleppen.quote:Op zondag 5 juni 2016 00:46 schreef MaryMouse het volgende:
[..]![]()
Zullen we dit verder in dm uitvechten?
en opletten, want ik werd helder en realiseerde me dat je verzoekje nog ergens in de lucht hingquote:Op zondag 5 juni 2016 00:48 schreef BastardMouse het volgende:
[..]
Heb geen tijd, moet nog iets wegkleppen.
Da's zo lekker krap.quote:Op zondag 5 juni 2016 00:46 schreef knokkels het volgende:
[..]
Zitten ze naast elkaar, doen ze het nog in DM![]()
quote:Op zondag 5 juni 2016 00:49 schreef knokkels het volgende:
[..]
en opletten, want ik werd helder en realiseerde me dat je verzoekje nog ergens in de lucht hing
Den Uyl is in den oliequote:Op zondag 5 juni 2016 00:49 schreef Piet_Piraat het volgende:
Boer Koekoek, "heb geen idee wat 't betekent maar ben tegen"
quote:
quote:
Docu over wat?quote:Op zondag 5 juni 2016 00:53 schreef tailfox het volgende:
sorry was even een docu aan het kijken ik luister weer mee
welk nummer is jouw verslaving? Waar kan men jou wakker voor maken?quote:
Je hebt Lucky toch daar?quote:Op zondag 5 juni 2016 00:54 schreef MaryMouse het volgende:
Volume kan niet harder hier![]()
Need more boink boink boink
sugoiquote:
Kan niet aan het bonken blijven, ben al op leeftijd. Na 1,5 minuut is het weer over met de pret.quote:
Je mag ook op de bank slapen hoor liefquote:Op zondag 5 juni 2016 00:57 schreef BastardMouse het volgende:
[..]
Denk dat ik zo naar bed moet van Muis.
het komende half uur nietquote:Op zondag 5 juni 2016 00:57 schreef BastardMouse het volgende:
[..]
Denk dat ik zo naar bed moet van Muis.
Noh!quote:Op zondag 5 juni 2016 00:58 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Je mag ook op de bank slapen hoor lief
Zong je daarom de Fabeltjeskrant net?quote:Op zondag 5 juni 2016 00:58 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Je mag ook op de bank slapen hoor lief
Nice, ik ben benieuwd wat jij straks allemaal gaat draaienquote:Op zondag 5 juni 2016 00:58 schreef Elfletterig het volgende:
* Elfletterig heeft inmiddels 46 nummers in zijn ideeënlijst staan. En daar komt nog veel meer bij.
Nu zit ik tussen 2 vuren in.quote:
15 uurquote:Op zondag 5 juni 2016 00:59 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Hoe laat begint het feest bij die tante?
Van allesquote:Op zondag 5 juni 2016 00:59 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Nice, ik ben benieuwd wat jij straks allemaal gaat draaien
quote:Op zondag 5 juni 2016 01:00 schreef BastardMouse het volgende:
[..]
Nu zit ik tussen 2 vuren in.*muis d'r glas nog eens volmikt.
![]()
Muis heeft me verlengd, dus die zal toch wel het komende half uur mee kunnen doen? Toch?quote:Op zondag 5 juni 2016 01:00 schreef BastardMouse het volgende:
[..]
Nu zit ik tussen 2 vuren in.*muis d'r glas nog eens volmikt.
![]()
Als echte Brabander kom ik dan rond half vijf aan.quote:Op zondag 5 juni 2016 01:00 schreef knokkels het volgende:
[..]
15 uur
Half drie de trein nemen, kwart voor drie uitstappen
AbFabquote:Op zondag 5 juni 2016 01:02 schreef Elfletterig het volgende:
Zijn er hier trouwens liefhebbers van de comedy Absolutely Fabulous?
Ik weet nog niet hoe laat ik aan ga komenquote:Op zondag 5 juni 2016 01:02 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Als echte Brabander kom ik dan rond half vijf aan.
Ik zag hem niet aankomenquote:Op zondag 5 juni 2016 01:02 schreef knokkels het volgende:
Zeg nou niet dat jullie deze niet zagen aankomen
Ik giet het wel in een emmertje voor de zekerheid.quote:Op zondag 5 juni 2016 01:01 schreef knokkels het volgende:
[..]
Muis heeft me verlengd, dus die zal toch wel het komende half uur mee kunnen doen? Toch?
quote:Op zondag 5 juni 2016 01:02 schreef Elfletterig het volgende:
Zijn er hier trouwens liefhebbers van de comedy Absolutely Fabulous?
Echt niet, ik kwam net terug van de koelkast toen ik het hoorde.quote:Op zondag 5 juni 2016 01:02 schreef knokkels het volgende:
Zeg nou niet dat jullie deze niet zagen aankomen
Als echte Tilburger sla ik de koffie over, vraag waar het bier staat en hoe laat de BBQ begint.quote:Op zondag 5 juni 2016 01:03 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik weet nog niet hoe laat ik aan ga komen![]()
Als echte Heldernaar
En waar de witte tuinstoelen staan.quote:Op zondag 5 juni 2016 01:06 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Als echte Tilburger sla ik de koffie over, vraag waar het bier staat en hoe laat de BBQ begint.
Komt van een Noel Coward tribute-album.quote:Op zondag 5 juni 2016 01:04 schreef knokkels het volgende:
Dit doet me denken aan die murmelende Brit van de Fast Show
quote:Op zondag 5 juni 2016 01:06 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Als echte Tilburger sla ik de koffie over, vraag waar het bier staat en hoe laat de BBQ begint.
Dude.quote:Op zondag 5 juni 2016 01:07 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Komt van een Noel Coward tribute-album.
Wanneer die binnen staan raak ik in verwarring.quote:Op zondag 5 juni 2016 01:07 schreef BastardMouse het volgende:
[..]
En waar de witte tuinstoelen staan.
quote:Op zondag 5 juni 2016 01:06 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
quote:Op zondag 5 juni 2016 01:09 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Wanneer die binnen staan raak ik in verwarring.
Nice! Karma hit hard voor die Rotterdammersquote:
Was samen met het feestje in Den Helder hier even 'erg druk' mee vanavond.quote:Op zondag 5 juni 2016 01:11 schreef knokkels het volgende:
[..]
Nice! Karma hit hard voor die Rotterdammers
wacht wat. TV in de auto?quote:Op zondag 5 juni 2016 01:12 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Was samen met het feestje in Den Helder hier even 'erg druk' mee vanavond.
Heb TV via de live stream gekeken onderweg naar huis in de auto...
Ow, heb jij geen TV gekeken dan toen je mijn UFO te leen had, heb ik ook hoorquote:
Ahquote:
Nee, ik had mijn ogen netjes op de wegquote:Op zondag 5 juni 2016 01:14 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ow, heb jij geen TV gekeken dan toen je mijn UFO te leen had, heb ik ook hoor
quote:Op zondag 5 juni 2016 01:16 schreef knokkels het volgende:
[..]
Nee, ik had mijn ogen netjes op de weg![]()
Als je UFO nog eens kindjes krijgt, mag ik er dan eentje? Ik zal er goed voor zorgen
In 6 termijnen aflossen?quote:Op zondag 5 juni 2016 01:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]
2,5 Gb aan data verbruikt, maar dat boeit niet...
Niet onbekend bij iedereen.quote:Op zondag 5 juni 2016 01:18 schreef Elfletterig het volgende:
Totaal onbekend in Nederland, maar een #6-hit in Engeland in 1994. Opgenomen voor een goed doel.
Zoquote:Op zondag 5 juni 2016 01:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hoppa. En je bundel gaat tot?quote:Op zondag 5 juni 2016 01:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Kan je dus niet meenemen naar de volgende maand?quote:Op zondag 5 juni 2016 01:19 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, heb deze maand nog 1,5 Gb over.
Gebruik ik het eens een keer...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |