Bedankt voor deze inside info.quote:Op zondag 5 juni 2016 00:43 schreef knokkels het volgende:
Holy moly...........
Smokey moest even flink aan de gang ruik ik

Goed geconditioneerd die kat van mij. Kattenbak in een bureautje/secretaire, deuren dicht. Doet de deur open en stapt er in. Doet zijn ding en loopt eruit.quote:

zo snel deedik het nouquote:Op zondag 5 juni 2016 00:44 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik hoor niets van mic aan/uit/aan/uit/aan/uit/aan/uit/aan/uit/aan/uit/aan/uit/aan/uit/aan/uit/aan/uit/aan/uit/aan/uit/

Alstuquote:

quote:Op zondag 5 juni 2016 00:45 schreef knokkels het volgende:
[..]
Goed geconditioneerd die kat van mij. Kattenbak in een bureautje/secretaire, deuren dicht. Doet de deur open en stapt er in. Doet zijn ding en loopt eruit.
Deed ie hem ook maar weer dicht

quote:Op zondag 5 juni 2016 00:45 schreef BastardMouse het volgende:
[..]
Morgen ga ik al hoor, even geduld nog.

Dat was ik nietquote:

Zitten ze naast elkaar, doen ze het nog in DMquote:Op zondag 5 juni 2016 00:46 schreef MaryMouse het volgende:
[..]![]()
Zullen we dit verder in dm uitvechten?

Heb geen tijd, moet nog iets wegkleppen.quote:Op zondag 5 juni 2016 00:46 schreef MaryMouse het volgende:
[..]![]()
Zullen we dit verder in dm uitvechten?

en opletten, want ik werd helder en realiseerde me dat je verzoekje nog ergens in de lucht hingquote:Op zondag 5 juni 2016 00:48 schreef BastardMouse het volgende:
[..]
Heb geen tijd, moet nog iets wegkleppen.

Da's zo lekker krap.quote:Op zondag 5 juni 2016 00:46 schreef knokkels het volgende:
[..]
Zitten ze naast elkaar, doen ze het nog in DM![]()

quote:Op zondag 5 juni 2016 00:49 schreef knokkels het volgende:
[..]
en opletten, want ik werd helder en realiseerde me dat je verzoekje nog ergens in de lucht hing

Den Uyl is in den oliequote:Op zondag 5 juni 2016 00:49 schreef Piet_Piraat het volgende:
Boer Koekoek, "heb geen idee wat 't betekent maar ben tegen"

quote:

quote:

Docu over wat?quote:Op zondag 5 juni 2016 00:53 schreef tailfox het volgende:
sorry was even een docu aan het kijken ik luister weer mee

welk nummer is jouw verslaving? Waar kan men jou wakker voor maken?quote:

Je hebt Lucky toch daar?quote:Op zondag 5 juni 2016 00:54 schreef MaryMouse het volgende:
Volume kan niet harder hier![]()
Need more boink boink boink

sugoiquote:

Kan niet aan het bonken blijven, ben al op leeftijd. Na 1,5 minuut is het weer over met de pret.quote:

Je mag ook op de bank slapen hoor liefquote:Op zondag 5 juni 2016 00:57 schreef BastardMouse het volgende:
[..]
Denk dat ik zo naar bed moet van Muis.

het komende half uur nietquote:Op zondag 5 juni 2016 00:57 schreef BastardMouse het volgende:
[..]
Denk dat ik zo naar bed moet van Muis.

Noh!quote:Op zondag 5 juni 2016 00:58 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Je mag ook op de bank slapen hoor lief

Zong je daarom de Fabeltjeskrant net?quote:Op zondag 5 juni 2016 00:58 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Je mag ook op de bank slapen hoor lief

Nice, ik ben benieuwd wat jij straks allemaal gaat draaienquote:Op zondag 5 juni 2016 00:58 schreef Elfletterig het volgende:
* Elfletterig heeft inmiddels 46 nummers in zijn ideeënlijst staan. En daar komt nog veel meer bij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |