Sorry voor de handgemaakte Chinese vaas nog.quote:Op zaterdag 4 juni 2016 23:55 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Lucky staat mij hier een partij te stampen
quote:Op zaterdag 4 juni 2016 23:56 schreef BastardMouse het volgende:
[..]
Sorry voor de handgemaakte Chinese vaas nog.
TMI!quote:Op zaterdag 4 juni 2016 23:55 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Lucky staat mij hier een partij te stampen
Aardappels jonghuhquote:
wacht, wat? Ik ben net begonnenquote:Op zaterdag 4 juni 2016 23:57 schreef Elfletterig het volgende:
Het eerste uurtje is alweer om gevlogen
quote:Op zaterdag 4 juni 2016 23:57 schreef Elfletterig het volgende:
Het eerste uurtje is alweer om gevlogen
Show is ingekort tot half 1?quote:Op zondag 5 juni 2016 00:03 schreef BastardMouse het volgende:
[..]2e uur gaat nog sneller vrees ik.
* knokkels checkt hoe laat ie morgen op de verjaardag van zijn tante moet zijn en past dat aan zijn bedtijd aanquote:Op zondag 5 juni 2016 00:03 schreef BastardMouse het volgende:
[..]2e uur gaat nog sneller vrees ik.
quote:
Dus je gaat morgen gewoon wat later naar de verjaardag van je tante?quote:Op zondag 5 juni 2016 00:04 schreef knokkels het volgende:
[..]
* knokkels checkt hoe laat ie morgen op de verjaardag van zijn tante moet zijn en past dat aan zijn bedtijd aan
Sleutels alvast onder je bed mikken?quote:Op zondag 5 juni 2016 00:04 schreef knokkels het volgende:
[..]
* knokkels checkt hoe laat ie morgen op de verjaardag van zijn tante moet zijn en past dat aan zijn bedtijd aan
quote:Op zondag 5 juni 2016 00:05 schreef BastardMouse het volgende:
[..]
Sleutels alvast onder je bed mikken?
Morgen is het maandag.quote:Op zondag 5 juni 2016 00:05 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dus je gaat morgen gewoon wat later naar de verjaardag van je tante?
Gewoon de koffie overslaan.quote:Op zondag 5 juni 2016 00:04 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik fiets het in pakweg een half uurtje, 3 kwartier.. Maar ja.. dan kom ik weer compleet bezweet aan. Misschien geen goed planquote:Op zondag 5 juni 2016 00:05 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dus je gaat morgen gewoon wat later naar de verjaardag van je tante?
ow okee okee.... straks danquote:
Pagina 187 van je opa's boekquote:
nevahrrrrrrrquote:
Manau, Tryo, Les Ogres de Barbackquote:Op zondag 5 juni 2016 00:07 schreef knokkels het volgende:
Maar qua muziek waar je verslaafd aan bent dan? Iemand?
Wat bedoel je?quote:Op zondag 5 juni 2016 00:07 schreef knokkels het volgende:
Maar qua muziek waar je verslaafd aan bent dan? Iemand?
In het geval van Vout Vader Abraham en Mieke bijvoorbeeldquote:
quote:Op zondag 5 juni 2016 00:09 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
In het geval van Vout Vader Abraham en Mieke bijvoorbeeld
Muziek waar je altijd wel naar kunt luisteren.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 7 oktober 2018 02:15 schreef MTheBassman het volgende:[/b]
Jij hebt wat rare shit in je lijst staan Knokkels :P
quote:Op zondag 5 juni 2016 00:11 schreef knokkels het volgende:
[..]
Muziek waar je altijd wel naar kunt luisteren.![]()
Waar je wakker voor gemaakt wil worden.Uh Lucky muziek?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
You better lose yourself in the music
The moment, you own it, you better never let it go
quote:
Als Knokkels niet op de koffie verschijnt, gaat zijn familie verontrust alle hulpdiensten bellen.quote:
Donequote:
quote:Op zondag 5 juni 2016 00:11 schreef knokkels het volgende:
[..]
Muziek waar je altijd wel naar kunt luisteren.![]()
Waar je wakker voor gemaakt wil worden.Ook zonder de inhoud van de spoiler vind ik op het moment serieus Nto Trauma het beste nummer sinds tijden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Music was my first love and Mouse will be my last.
Dan gaan er alarmbellen af, AMBER alerts enzoquote:Op zondag 5 juni 2016 00:16 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Als Knokkels niet op de koffie verschijnt, gaat zijn familie verontrust alle hulpdiensten bellen.
van wie dan?quote:Op zondag 5 juni 2016 00:17 schreef BastardMouse het volgende:
[..]
Ook zonder de inhoud van de spoiler vind ik op het moment serieus Nto Trauma het beste nummer sinds tijden.
Vouti Abrahamquote:
quote:
quote:Op zondag 5 juni 2016 00:16 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Als Knokkels niet op de koffie verschijnt, gaat zijn familie verontrust alle hulpdiensten bellen.
Zou de anti-incest spray van de Etos werken?quote:
quote:Op zondag 5 juni 2016 00:21 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Zou de anti-incest spray van de Etos werken?
quote:
quote:Op zondag 5 juni 2016 00:21 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Zou de anti-incest spray van de Etos werken?
Inderdaad. Ik dacht even vernieuwend bezig te zijnquote:Op zondag 5 juni 2016 00:23 schreef Elfletterig het volgende:
Ik vind deze uitvoering geen succes. De zangeres kan de hoge noten gewoon nét niet lekker pakken.
Dat typ je nog heél netjes.quote:Op zondag 5 juni 2016 00:23 schreef Elfletterig het volgende:
Ik vind deze uitvoering geen succes. De zangeres kan de hoge noten gewoon nét niet lekker pakken.
Gaafquote:Op zondag 5 juni 2016 00:24 schreef Melting het volgende:
Komende woensdag hoor ik de heren weer live.
Zin in.
Ja.... maar ik mis wel top of flop.quote:
En nu maar hopen dat er niet weer een bagagekar tegen hun vliegtuig aankleuntquote:Op zondag 5 juni 2016 00:24 schreef Melting het volgende:
Komende woensdag hoor ik de heren weer live.
Zin in.
quote:Op zondag 5 juni 2016 00:25 schreef Melting het volgende:
[..]
Ja.... maar ik mis wel top of flop.![]()
Of ja... missen.....
ToT ook, dus dat komt helemaal goedquote:Op zondag 5 juni 2016 00:25 schreef Melting het volgende:
[..]
Of ja... missen.....
quote:
Je mist ook een bbq.... Tenminste...quote:Op zondag 5 juni 2016 00:25 schreef Melting het volgende:
[..]
Of ja... missen.....
Ik wil Melting's portie wel tot me nemen hoorquote:
Dat mag sowieso.quote:Op zondag 5 juni 2016 00:28 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik wil Melting's portie wel tot me nemen hoor
Niks tegen vernieuwingquote:Op zondag 5 juni 2016 00:24 schreef knokkels het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik dacht even vernieuwend bezig te zijn![]()
* knokkels kucht het stof uit zijn hersenen
Zeg dat dan tut.quote:Op zondag 5 juni 2016 00:26 schreef MaryMouse het volgende:
[..]neuh joh, het ging over Lucky die aan het aardappels stampen was
quote:
Nu weet jij ook weer wat op pagina 187 bij punt 5 staatquote:
Hoe maak ik puree van een muisje.quote:Op zondag 5 juni 2016 00:30 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Nu weet jij ook weer wat op pagina 187 bij punt 5 staat
Flink stampenquote:
scherpquote:Op zondag 5 juni 2016 00:30 schreef Melting het volgende:
https://twitter.com/rolan(...)?ref_src=twsrc%5Etfw
Ik zie je anders nog niet echt in puree veranderen.quote:
Halloquote:
Ja... want aan één hebben we meer dan genoeg.quote:
quote:Op zondag 5 juni 2016 00:30 schreef Melting het volgende:
https://twitter.com/rolan(...)?ref_src=twsrc%5Etfw
* knokkels zet zijn tweede persoonlijkheid in de wcquote:Op zondag 5 juni 2016 00:36 schreef Melting het volgende:
[..]
Ja... want aan één hebben we meer dan genoeg.
Hoi Tail.
altijd aan muziekquote:Op zondag 5 juni 2016 00:37 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Verslaafd aan Radio 49? Of aan koffie?
Hé plat ga ze voorzichtig hè, denk om je rugquote:Op zondag 5 juni 2016 00:40 schreef Melting het volgende:
Knokkels.. dank voor de ontspannende muziekjes, maar ik ga plat.
Fijne nacht nog allemaal.
En wellicht tot morgen.
quote:Op zondag 5 juni 2016 00:39 schreef Melting het volgende:
Bij dit muziekje moet ik meteen aan Al Bundy denken.
Trusten, Melt.quote:Op zondag 5 juni 2016 00:40 schreef Melting het volgende:
En wellicht tot morgen.
quote:Op zondag 5 juni 2016 00:40 schreef Piet_Piraat het volgende:
Er is iets mis, het gaat zonder technische storingen.
slaap lekker Meltingquote:Op zondag 5 juni 2016 00:40 schreef Melting het volgende:
En wellicht tot morgen.
Je had de gang net schoon.quote:Op zondag 5 juni 2016 00:43 schreef knokkels het volgende:
Holy moly...........
Smokey moest even flink aan de gang ruik ik
* knokkels klikt mic aan/uit/aan/uit/aan/uit/aan/uit/aan/uit/aan/uit/aan/uit/aan/uit/aan/uit/aan/uit/aan/uit/aan/uit/quote:Op zondag 5 juni 2016 00:40 schreef Piet_Piraat het volgende:
Er is iets mis, het gaat zonder technische storingen.
Ik hoor niets van mic aan/uit/aan/uit/aan/uit/aan/uit/aan/uit/aan/uit/aan/uit/aan/uit/aan/uit/aan/uit/aan/uit/aan/uit/quote:Op zondag 5 juni 2016 00:44 schreef knokkels het volgende:
[..]
* knokkels klikt mic aan/uit/aan/uit/aan/uit/aan/uit/aan/uit/aan/uit/aan/uit/aan/uit/aan/uit/aan/uit/aan/uit/aan/uit/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |