Wanneer die binnen staan raak ik in verwarring.quote:Op zondag 5 juni 2016 01:07 schreef BastardMouse het volgende:
[..]
En waar de witte tuinstoelen staan.
quote:Op zondag 5 juni 2016 01:06 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Als echte Tilburger sla ik de koffie over, vraag waar het bier staat en hoe laat de BBQ begint.
quote:Op zondag 5 juni 2016 01:09 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Wanneer die binnen staan raak ik in verwarring.
Nice! Karma hit hard voor die Rotterdammersquote:
Was samen met het feestje in Den Helder hier even 'erg druk' mee vanavond.quote:Op zondag 5 juni 2016 01:11 schreef knokkels het volgende:
[..]
Nice! Karma hit hard voor die Rotterdammers
wacht wat. TV in de auto?quote:Op zondag 5 juni 2016 01:12 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Was samen met het feestje in Den Helder hier even 'erg druk' mee vanavond.
Heb TV via de live stream gekeken onderweg naar huis in de auto...
Ow, heb jij geen TV gekeken dan toen je mijn UFO te leen had, heb ik ook hoorquote:
Ahquote:
Nee, ik had mijn ogen netjes op de wegquote:Op zondag 5 juni 2016 01:14 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ow, heb jij geen TV gekeken dan toen je mijn UFO te leen had, heb ik ook hoor
quote:Op zondag 5 juni 2016 01:16 schreef knokkels het volgende:
[..]
Nee, ik had mijn ogen netjes op de weg![]()
Als je UFO nog eens kindjes krijgt, mag ik er dan eentje? Ik zal er goed voor zorgen
In 6 termijnen aflossen?quote:Op zondag 5 juni 2016 01:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]
2,5 Gb aan data verbruikt, maar dat boeit niet...
Niet onbekend bij iedereen.quote:Op zondag 5 juni 2016 01:18 schreef Elfletterig het volgende:
Totaal onbekend in Nederland, maar een #6-hit in Engeland in 1994. Opgenomen voor een goed doel.
Zoquote:Op zondag 5 juni 2016 01:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hoppa. En je bundel gaat tot?quote:Op zondag 5 juni 2016 01:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |