Nu zit ik tussen 2 vuren in.quote:
15 uurquote:Op zondag 5 juni 2016 00:59 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Hoe laat begint het feest bij die tante?
Van allesquote:Op zondag 5 juni 2016 00:59 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Nice, ik ben benieuwd wat jij straks allemaal gaat draaien
quote:Op zondag 5 juni 2016 01:00 schreef BastardMouse het volgende:
[..]
Nu zit ik tussen 2 vuren in.*muis d'r glas nog eens volmikt.
![]()
Muis heeft me verlengd, dus die zal toch wel het komende half uur mee kunnen doen? Toch?quote:Op zondag 5 juni 2016 01:00 schreef BastardMouse het volgende:
[..]
Nu zit ik tussen 2 vuren in.*muis d'r glas nog eens volmikt.
![]()
Als echte Brabander kom ik dan rond half vijf aan.quote:Op zondag 5 juni 2016 01:00 schreef knokkels het volgende:
[..]
15 uur
Half drie de trein nemen, kwart voor drie uitstappen
AbFabquote:Op zondag 5 juni 2016 01:02 schreef Elfletterig het volgende:
Zijn er hier trouwens liefhebbers van de comedy Absolutely Fabulous?
Ik weet nog niet hoe laat ik aan ga komenquote:Op zondag 5 juni 2016 01:02 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Als echte Brabander kom ik dan rond half vijf aan.
Ik zag hem niet aankomenquote:Op zondag 5 juni 2016 01:02 schreef knokkels het volgende:
Zeg nou niet dat jullie deze niet zagen aankomen
Ik giet het wel in een emmertje voor de zekerheid.quote:Op zondag 5 juni 2016 01:01 schreef knokkels het volgende:
[..]
Muis heeft me verlengd, dus die zal toch wel het komende half uur mee kunnen doen? Toch?
quote:Op zondag 5 juni 2016 01:02 schreef Elfletterig het volgende:
Zijn er hier trouwens liefhebbers van de comedy Absolutely Fabulous?
Echt niet, ik kwam net terug van de koelkast toen ik het hoorde.quote:Op zondag 5 juni 2016 01:02 schreef knokkels het volgende:
Zeg nou niet dat jullie deze niet zagen aankomen
Als echte Tilburger sla ik de koffie over, vraag waar het bier staat en hoe laat de BBQ begint.quote:Op zondag 5 juni 2016 01:03 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik weet nog niet hoe laat ik aan ga komen![]()
Als echte Heldernaar
En waar de witte tuinstoelen staan.quote:Op zondag 5 juni 2016 01:06 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Als echte Tilburger sla ik de koffie over, vraag waar het bier staat en hoe laat de BBQ begint.
Komt van een Noel Coward tribute-album.quote:Op zondag 5 juni 2016 01:04 schreef knokkels het volgende:
Dit doet me denken aan die murmelende Brit van de Fast Show
quote:Op zondag 5 juni 2016 01:06 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Als echte Tilburger sla ik de koffie over, vraag waar het bier staat en hoe laat de BBQ begint.
Dude.quote:Op zondag 5 juni 2016 01:07 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Komt van een Noel Coward tribute-album.
Wanneer die binnen staan raak ik in verwarring.quote:Op zondag 5 juni 2016 01:07 schreef BastardMouse het volgende:
[..]
En waar de witte tuinstoelen staan.
quote:Op zondag 5 juni 2016 01:06 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
quote:Op zondag 5 juni 2016 01:09 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Wanneer die binnen staan raak ik in verwarring.
Nice! Karma hit hard voor die Rotterdammersquote:
Was samen met het feestje in Den Helder hier even 'erg druk' mee vanavond.quote:Op zondag 5 juni 2016 01:11 schreef knokkels het volgende:
[..]
Nice! Karma hit hard voor die Rotterdammers
wacht wat. TV in de auto?quote:Op zondag 5 juni 2016 01:12 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Was samen met het feestje in Den Helder hier even 'erg druk' mee vanavond.
Heb TV via de live stream gekeken onderweg naar huis in de auto...
Ow, heb jij geen TV gekeken dan toen je mijn UFO te leen had, heb ik ook hoorquote:
Ahquote:
Nee, ik had mijn ogen netjes op de wegquote:Op zondag 5 juni 2016 01:14 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ow, heb jij geen TV gekeken dan toen je mijn UFO te leen had, heb ik ook hoor
quote:Op zondag 5 juni 2016 01:16 schreef knokkels het volgende:
[..]
Nee, ik had mijn ogen netjes op de weg![]()
Als je UFO nog eens kindjes krijgt, mag ik er dan eentje? Ik zal er goed voor zorgen
In 6 termijnen aflossen?quote:Op zondag 5 juni 2016 01:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]
2,5 Gb aan data verbruikt, maar dat boeit niet...
Niet onbekend bij iedereen.quote:Op zondag 5 juni 2016 01:18 schreef Elfletterig het volgende:
Totaal onbekend in Nederland, maar een #6-hit in Engeland in 1994. Opgenomen voor een goed doel.
Zoquote:Op zondag 5 juni 2016 01:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hoppa. En je bundel gaat tot?quote:Op zondag 5 juni 2016 01:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |