SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar hou tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaakSPOILER: de eedOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DISCLAIMER
Radio49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur, of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ'sYou better lose yourself in the music
The moment, you own it, you better never let it go
Ik geloof het ook nog niet hoorquote:
Ja hoor, dat mag ookquote:Op zaterdag 4 juni 2016 23:10 schreef BastardMouse het volgende:
Mogen rookverstaafden ook? Drank wil nog niet erg, maar ik doe echt flink mijn best.
Drank wil nog niet erg? Uh,quote:Op zaterdag 4 juni 2016 23:10 schreef BastardMouse het volgende:
Mogen rookverstaafden ook? Drank wil nog niet erg, maar ik doe echt flink mijn best.
Pak de trechter maar, Muis. Hij vraagt er onbewust omquote:
Zo gemeen ben ik nietquote:Op zaterdag 4 juni 2016 23:11 schreef knokkels het volgende:
[..]
Pak de trechter maar, Muis. Hij vraagt er onbewust om
Je wil echt niet weten waar die trechter nu zit.quote:Op zaterdag 4 juni 2016 23:11 schreef knokkels het volgende:
[..]
Pak de trechter maar, Muis. Hij vraagt er onbewust om
Dat wil ik inderdaad niet wetenquote:Op zaterdag 4 juni 2016 23:13 schreef BastardMouse het volgende:
[..]
Je wil echt niet weten waar die trechter nu zit.
Ik zou hem voor de zekerheid straks ontsmettenquote:
Kom op zeg, dat moet je toch voelen? Het is geen lullige trechter.quote:
quote:Op zaterdag 4 juni 2016 23:19 schreef BastardMouse het volgende:
[..]
Kom op zeg, dat moet je toch voelen? Het is geen lullige trechter.
Ow, OKE, tot morgenochtendquote:
Kinky stuff daar in Amsterdam zegquote:Op zaterdag 4 juni 2016 23:19 schreef BastardMouse het volgende:
[..]
Kom op zeg, dat moet je toch voelen? Het is geen lullige trechter.
Dit was het wel zo'n beetje. Note to self: volgende keer de Armand van Helden Mix weer draaienquote:
quote:Op zaterdag 4 juni 2016 23:23 schreef knokkels het volgende:
[..]
Dit was het wel zo'n beetje. Note to self: volgende keer de Armand van Helden Mix weer draaien
Dat ene fotobewerkingsprogramma.quote:Op zaterdag 4 juni 2016 23:23 schreef knokkels het volgende:
[..]
Kinky stuff daar in Amsterdam zeg![]()
Wie is de Gimp?
Dat ookquote:Op zaterdag 4 juni 2016 23:25 schreef BastardMouse het volgende:
[..]
Dat ene fotobewerkingsprogramma.
Was niet de 'originele' mix hè.quote:Op zaterdag 4 juni 2016 23:23 schreef knokkels het volgende:
[..]
Dit was het wel zo'n beetje. Note to self: volgende keer de Armand van Helden Mix weer draaien
Die was van Glee?quote:
Dit was wel de originele mix. Die ik de vorige keer draaide was de remixquote:
Jij weet ook niet veel zeg?quote:
Vandaag klinkt het nóg beter.quote:Op zaterdag 4 juni 2016 23:26 schreef knokkels het volgende:
* knokkels vraagt zich af of de buren nu wel last van hem hebben, met het open raam enzo. Amp op hoog volume
Ah, dan vind ik het origineel ruk.quote:Op zaterdag 4 juni 2016 23:26 schreef knokkels het volgende:
[..]
Dit was wel de originele mix. Die ik de vorige keer draaide was de remix
Die heb ik verstoptquote:
quote:Op zaterdag 4 juni 2016 23:28 schreef BastardMouse het volgende:
[..]
Zag het, onder de drank verstopt.
ruk, nou... een beetje tegenvallend welquote:Op zaterdag 4 juni 2016 23:27 schreef BastardMouse het volgende:
[..]
Ah, dan vind ik het origineel ruk.
Ah, dáár zit jouw drankvoorraad in dus ?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |