zou best kunnen, ik heb de eerste over die shit gepakt, je kunt beter dat klb topic doorlezenquote:Op maandag 30 mei 2016 00:07 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
dat topic van summa is ook wel een troll mag ik hopen toch
o ja dat heb ik toentertijd ook al wel gelezen, maar geloofde niet alles helemaalquote:Op maandag 30 mei 2016 00:07 schreef deadprez het volgende:
[..]
zou best kunnen, ik heb de eerste over die shit gepakt, je kunt beter dat klb topic doorlezen
nja voor zover ik weet heeft yvonne ook echt contact gehad met die docentquote:Op maandag 30 mei 2016 00:08 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
o ja dat heb ik toentertijd ook al wel gelezen, maar geloofde niet alles helemaal
zal wel goed gesprek zijn geweest danquote:Op maandag 30 mei 2016 00:08 schreef deadprez het volgende:
[..]
nja voor zover ik weet heeft yvonne ook echt contact gehad met die docent
hahahquote:Op maandag 30 mei 2016 00:09 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
zal wel goed gesprek zijn geweest dan
dat is hoe de perfecte lovechild van hun eruit zou zienquote:Op maandag 30 mei 2016 00:10 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
is dit opso, Se, chloro of stimorol?
Mocht opso willenquote:Op maandag 30 mei 2016 00:10 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
is dit opso, Se, chloro of stimorol?
van hun watquote:Op maandag 30 mei 2016 00:10 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dat is hoe de perfecte lovechild van hun eruit zou zijn
hey vieze zaadtaster kun je godverdomme eens een keer je vettige vingertjes houden als ik geen perfect nederlands typ ja ik zit toch niet op school met je anusbekquote:
eindelijk niet zo'n kansloos type.quote:Op maandag 30 mei 2016 00:11 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
ik lurk niet echt in userfoto topics
Wie is de fokkingfokerquote:Op maandag 30 mei 2016 00:12 schreef deadprez het volgende:
Ik denk steeds dat die Fokker defokkingfoker is :s
laat mij ik heb niets anders in mijn levenquote:Op maandag 30 mei 2016 00:12 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
hey vieze zaadtaster kun je godverdomme eens een keer je vettige vingertjes houden als ik geen perfect nederlands typ ja ik zit toch niet op school met je anusbek
dan zoek je maar wat andersquote:Op maandag 30 mei 2016 00:12 schreef deadprez het volgende:
[..]
laat mij ik heb niets anders in mijn leven
bepaal ik zelf welquote:
laat maarquote:Op maandag 30 mei 2016 00:13 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
heb vandaag denk ik ook alweer 400 posts te pakken
wrm diss je me met dingen die ook voor jou geldenquote:Op maandag 30 mei 2016 00:14 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
alsof jij zo goed bent in je eigen keuzes maken
Ja wat min zeg.. ik heb gewoon vakantie.quote:Op maandag 30 mei 2016 00:16 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
iedereen gaat ook standaard om 12 uur naar bed volgens mij
als ik niet kon beledigen met dingen die ook voor mezelf gelden zou ik nooit kunnen beledigenquote:Op maandag 30 mei 2016 00:16 schreef deadprez het volgende:
[..]
wrm diss je me met dingen die ook voor jou gelden
zou eigenlijk geld moeten gaan vragen voor alle traffic die ik genereerquote:
maar je hoeft niet altijd te beledigenquote:Op maandag 30 mei 2016 00:17 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
als ik niet kon beledigen met dingen die ook voor mezelf gelden zou ik nooit kunnen beledigen
maar dat is ook weer zo ietsquote:Op maandag 30 mei 2016 00:17 schreef deadprez het volgende:
[..]
zou eigenlijk geld moeten gaan vragen voor alle traffic die ik genereer
Ik heb hele jaar door vakantie dus dat is niet echt bepaald een prestatiequote:Op maandag 30 mei 2016 00:16 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Ja wat min zeg.. ik heb gewoon vakantie.
en lekker door het leven gaan zonder plezier zekerquote:Op maandag 30 mei 2016 00:17 schreef deadprez het volgende:
[..]
maar je hoeft niet altijd te beledigen
normale mensen doen dat op andere manierenquote:Op maandag 30 mei 2016 00:17 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
en lekker door het leven gaan zonder plezier zeker
nou zegquote:
beetje hoge verwachtingen als je normale mensen verwacht in de KLB SCquote:Op maandag 30 mei 2016 00:18 schreef deadprez het volgende:
[..]
normale mensen doen dat op andere manieren
ik ben normaalquote:Op maandag 30 mei 2016 00:19 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
beetje hoge verwachtingen als je normale mensen verwacht in de KLB SC
het is heel normaal dat jij je eigen gouden standaard hanteert betreffende normaal zijn denk ikquote:Op maandag 30 mei 2016 00:20 schreef deadprez het volgende:
wie zijn wij om te bepalen wat normaal is :s
ik ben Der_Mannquote:Op maandag 30 mei 2016 00:20 schreef deadprez het volgende:
wie zijn wij om te bepalen wat normaal is :s
ohquote:Op maandag 30 mei 2016 00:20 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
het is heel normaal dat jij je eigen gouden standaard hanteert betreffende normaal zijn denk ik
We hebben allemaal een gebrekquote:Op maandag 30 mei 2016 00:19 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
beetje hoge verwachtingen als je normale mensen verwacht in de KLB SC
bipolair noemen ze het volgens mij?quote:Op maandag 30 mei 2016 00:22 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
nee maar vinden jullie dat ik ook in gebreke ben dan ;s wat is mijn gebrek dan ;s
Wat je niet hebt kan je niet missenquote:Op maandag 30 mei 2016 00:21 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
mijn grootste gebrek op het moment is seks
ohquote:Op maandag 30 mei 2016 00:23 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Wat je niet hebt kan je niet missen
Ik ben op dit moment nutteloosquote:Op maandag 30 mei 2016 00:21 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
wat is jouw gebrek dan kan hem niet vinden
Nee jij hebt geen gebrekquote:Op maandag 30 mei 2016 00:22 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
nee maar vinden jullie dat ik ook in gebreke ben dan ;s wat is mijn gebrek dan ;s
dat is echt laster en smaad iedereen is wel een keertje boos of sad en keertje euforisch zonder drugsquote:
hahaquote:Op maandag 30 mei 2016 00:23 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Wat je niet hebt kan je niet missen
gewoon een trollquote:Op maandag 30 mei 2016 00:25 schreef defokkingfoker het volgende:
Was ik net bij de snackbar.. besteld er iemand 1 kapsalon zonder patat en 1 kapsalon zonder vleesh..
Gast![]()
hoax dit is niet mogelijkquote:Op maandag 30 mei 2016 00:25 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
dat is echt laster en smaad iedereen is wel een keertje boos of sad en keertje euforisch zonder drugs
telt het als je het wel ooit in het verre verleden een keertje hebt gehad toen je oom op bezoek wasquote:
Ik heb geen werkquote:Op maandag 30 mei 2016 00:24 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik vind het leuk dat je hier bent, hoezo nutteloos ;s
Alleen als je dat zelfde gevoel weer wil ervarenquote:Op maandag 30 mei 2016 00:27 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
telt het als je het wel ooit in het verre verleden een keertje hebt gehad toen je oom op bezoek was
rtquote:
Of om een huis en dikke bak te kopen op je 22stequote:Op maandag 30 mei 2016 00:28 schreef Der_Mann het volgende:
beetje vrije tijd opofferen om geld te verdienen om weer dingen te kunnen doen in je vrije tijd
wat moet ik daar nou weer meequote:Op maandag 30 mei 2016 00:29 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Of om een huis en dikke bak te kopen op je 22ste
Extra grote zolderkamer laten bouwenquote:Op maandag 30 mei 2016 00:29 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
wat moet ik daar nou weer mee
heb liever gewoon een appartement en kutauto met zo veel mogelijk vrije tijdquote:Op maandag 30 mei 2016 00:29 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Of om een huis en dikke bak te kopen op je 22ste
ik ben tevreden met kleine dingetjesquote:Op maandag 30 mei 2016 00:30 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Extra grote zolderkamer laten bouwen
quote:Op maandag 30 mei 2016 00:30 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
heb liever gewoon een appartement en kutauto met zo veel mogelijk vrije tijd
de maatschappij kan jeuk krijgenquote:Op maandag 30 mei 2016 00:30 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Met werken draag je bij aan de maatschappij
toe niet zoquote:Op maandag 30 mei 2016 00:30 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Met werken draag je bij aan de maatschappij
En hoe wilde je dat precies gaan doen?quote:Op maandag 30 mei 2016 00:31 schreef defokkingfoker het volgende:
Ik juist niet.. mijn doel is om op mn 22ste een huis te kopen en die voor mijn 25 te hebben afbetaald.
ok pewdiepiequote:Op maandag 30 mei 2016 00:31 schreef defokkingfoker het volgende:
Ik juist niet.. mijn doel is om op mn 22ste een huis te kopen en die voor mijn 25 te hebben afbetaald.
sinds ik thuis zit niks te doenquote:Op maandag 30 mei 2016 00:28 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik ook niet, sinds wanneer haal jij je nut uit werk dan?
wou ik ook toen ik 14 wasquote:Op maandag 30 mei 2016 00:31 schreef defokkingfoker het volgende:
Als ik blijf doen wat ik nu doe moet dat zeker lukkenquote:Op maandag 30 mei 2016 00:31 schreef deadprez het volgende:
[..]
En hoe wilde je dat precies gaan doen?
Leer genieten van niks doen.quote:
Aight, ik hoop het voor je. Zou wel knap zijn.quote:Op maandag 30 mei 2016 00:32 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Als ik blijf doen wat ik nu doe moet dat zeker lukken
Ik ben er ook nauwelijks mee bezig.quote:Op maandag 30 mei 2016 00:33 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik wilde eerst een nieuwe baan voor mei vinden
heb nu nog steeds geen sollicaties gestuurd
Ja en nee heb het opgegevenquote:Op maandag 30 mei 2016 00:32 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
verveel je je? zoek je wel baantje of niet?
Je hebt toch wel hobby's ofzo?quote:
quote:Op maandag 30 mei 2016 00:36 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Doe vrijwilligerswerk in een AZC
hmzquote:
dat is geen hobby maar een tijdverdrijfquote:Op maandag 30 mei 2016 00:36 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
je keek 5 seizoenen game of thrones in een week, misschien is series een hobbyidee
ik vind "series kijken / netflixen" als antwoord op wat zijn je hobby's wel echtquote:Op maandag 30 mei 2016 00:36 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
je keek 5 seizoenen game of thrones in een week, misschien is series een hobbyidee
je beschrijft een hobbyquote:Op maandag 30 mei 2016 00:36 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
dat is geen hobby maar een tijdverdrijf
ik heb je hulp ff nodig trouwens :$quote:Op maandag 30 mei 2016 00:36 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
dat kanquote:Op maandag 30 mei 2016 00:37 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik vind "series kijken / netflixen" als antwoord op wat zijn je hobby's wel echt!
Frankquote:Op maandag 30 mei 2016 00:38 schreef Mortaxx het volgende:
Noem drie mensen uit deze sc die iets bereikt hebben
omdatquote:Op maandag 30 mei 2016 00:34 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
doe nog wel een en ander voor school maar laat opstaan wil wel helpen
wch, heeft vrouw/huis/kindquote:Op maandag 30 mei 2016 00:38 schreef Mortaxx het volgende:
En wch ook idd.quote:Op maandag 30 mei 2016 00:39 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
wch, heeft vrouw/huis/kind
maar is verder wel gekke man
wat schaar je daar allemaal onder dan?quote:Op maandag 30 mei 2016 00:38 schreef Mortaxx het volgende:
Lowl wist niet eens dat er een innerlijke en de uiterlijke jihad bestaatquote:Op maandag 30 mei 2016 00:38 schreef deadprez het volgende:
[..]
ik heb je hulp ff nodig trouwens :$
check dit topic even als je wil GC / Iets wat mensen vergeten zijn
wat is nou precies het verschil tussen de innerlijke en een uiterlijke jihad, want volgens mij praat die ts echt poep
heb geen idee hoeveel jij verder überhaupt over dit soort shit weet maar crip slaapt al
Niets specifiek, heb overal wel geprobeerd maar heb nauwelijks werkervaring denk dag ik drm niet word aangenomenquote:Op maandag 30 mei 2016 00:34 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
hoezo? wat zoek je dan en heb je al gesolliciteerd ergens?
gvd heb ook niks aan jouquote:Op maandag 30 mei 2016 00:39 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Lowl wist niet eens dat er een innerlijke en de uiterlijke jihad bestaat
succesvol in werk, studie, sport weet ik veelquote:Op maandag 30 mei 2016 00:39 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
wat schaar je daar allemaal onder dan?
happy garden helpman groningen zoekt volgens mij nog mensenquote:Op maandag 30 mei 2016 00:40 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Niets specifiek, heb overal wel geprobeerd maar heb nauwelijks werkervaring denk dag ik drm niet word aangenomen
Jah gvd jihad is gwn strijden tegen alles wat de islam bedreigd. Dus eigenlijk is strijden tegen isis ook jihaadquote:
9 dagen en denk niet dat serie kijken een hobby kan zijnquote:Op maandag 30 mei 2016 00:36 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
Dan log je uitquote:Op maandag 30 mei 2016 00:41 schreef MrBradge het volgende:
Ah, ik stond nog ingelogd op mijn telefoon zie ikhallon.
quote:Op maandag 30 mei 2016 00:41 schreef MrBradge het volgende:
Ah, ik stond nog ingelogd op mijn telefoon zie ikhallon.
succesvol in studie en sport? en schaar je daar onder dan?quote:Op maandag 30 mei 2016 00:40 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
succesvol in werk, studie, sport weet ik veel
Als een serie een hobby van je is heb je wel écht een nutteloos leventje voor de boeg/achter de rug.quote:Op maandag 30 mei 2016 00:41 schreef SideEffect het volgende:
[..]
9 dagen en denk niet dat serie kijken een hobby kan zijn
Die hebben al te veel vrijwilligersquote:Op maandag 30 mei 2016 00:36 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Ja dat is dus de uiterlijke (kleine) jihad, de innerlijke (grote) jihad is een strijd tegen het ego en verleidingen.quote:Op maandag 30 mei 2016 00:41 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Jah gvd jihad is gwn strijden tegen alles wat de islam bedreigd. Dus eigenlijk is strijden tegen isis ook jihaad
niet helemaalquote:Op maandag 30 mei 2016 00:42 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ja dat is dus de uiterlijke (kleine) jihad, de innerlijke (grote) jihad is een strijd tegen het ego en verleidingen.
waarom kan series kijken geen hobby zijn? een hobby is een activiteit die je graag uitvoert in je vrije tijd. series kijken kan daar dus ook onder vallenquote:Op maandag 30 mei 2016 00:41 schreef SideEffect het volgende:
[..]
9 dagen en denk niet dat serie kijken een hobby kan zijn
ik weet het verder ook niet, dit is wat op wikipedia staatquote:
Haha ik wil niet de Chinees werkenquote:Op maandag 30 mei 2016 00:41 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
happy garden helpman groningen zoekt volgens mij nog mensen
Jongequote:Op maandag 30 mei 2016 00:43 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
waarom kan series kijken geen hobby zijn? een hobby is een activiteit die je graag uitvoert in je vrije tijd. series kijken kan daar dus ook onder vallen
niet iedereens hobby kan 30x per maand ragequitten van een forum en terugkomen zijnquote:Op maandag 30 mei 2016 00:42 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Als een serie een hobby van je is heb je wel écht een nutteloos leventje voor de boeg/achter de rug.
o okequote:Op maandag 30 mei 2016 00:43 schreef deadprez het volgende:
[..]
ik weet het verder ook niet, dit is wat op wikipedia staat
Wel een manier om niet aanwezig te zijn op Fokquote:Op maandag 30 mei 2016 00:43 schreef MrBradge het volgende:
[..]
JongeEen serie kijken is toch geen "echte" hobby?
oke Braddiequote:Op maandag 30 mei 2016 00:42 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Als een serie een hobby van je is heb je wel écht een nutteloos leventje voor de boeg/achter de rug.
leg eens uit waarom nietquote:Op maandag 30 mei 2016 00:43 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Klopt, dat kan ook niet iedereen zijn/haar hobby zijn, hoeft ook niet, dan word het maar een vreemd fenomeen.quote:Op maandag 30 mei 2016 00:44 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
niet iedereens hobby kan 30x per maand ragequitten van een forum en terugkomen zijn
haha lekker kieskeurig zeg, maar is volgens mij bezorgers. weet niet of je al scooter/auto rijbewijsquote:
Las dat net op Wikipediaquote:Op maandag 30 mei 2016 00:42 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ja dat is dus de uiterlijke (kleine) jihad, de innerlijke (grote) jihad is een strijd tegen het ego en verleidingen.
Niet helemaal.quote:Op maandag 30 mei 2016 00:44 schreef Remqo het volgende:
[..]
Wel een manier om niet aanwezig te zijn op Fok
hee remquote:Op maandag 30 mei 2016 00:44 schreef Remqo het volgende:
[..]
Wel een manier om niet aanwezig te zijn op Fok
Ow dan is series kijken mijn hobbyquote:Op maandag 30 mei 2016 00:43 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
waarom kan series kijken geen hobby zijn? een hobby is een activiteit die je graag uitvoert in je vrije tijd. series kijken kan daar dus ook onder vallen
Wat is joun hobby brad?quote:Op maandag 30 mei 2016 00:44 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Klopt, dat kan ook niet iedereen zijn/haar hobby zijn, hoeft ook niet, dan word het maar een vreemd fenomeen.
kun je een echte hobby even definiëren voor mij?quote:Op maandag 30 mei 2016 00:43 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Ewa mortaxxquote:
Nee heb ik nietquote:Op maandag 30 mei 2016 00:44 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
haha lekker kieskeurig zeg, maar is volgens mij bezorgers. weet niet of je al scooter/auto rijbewijs
hebt, nee toch?
Beetje op de bank zitten en een serie kijken vind ik nou niet echt een hobby.quote:
Dan is het een saaie seriequote:Op maandag 30 mei 2016 00:45 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Niet helemaal.
Tijdens Nashville (RIP) Heb ik ook gewoon zitten FOK!ken af en toe
hey bradquote:Op maandag 30 mei 2016 00:43 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Serie was zeer fijn, vraag maar aan Ama.quote:
bankhangen doe ik niet voor mijn plezier, een serie kijken wel. en ik doe niet niks, ik kijk ontzettend aandachtig naar het scherm uiteraardquote:Op maandag 30 mei 2016 00:46 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Beetje op de bank zitten en een serie kijken vind ik nou niet echt een hobby.
Dan kan je net zo goed zeggen dat bankhangen een hobby is. Want dan voer je óók geen flikker uit.
Maar goed, ik ben mijn hobby weer aan't oppikken.
Fotografie
wat maakt fotografie wel een hobby en series kijken niet dan?quote:Op maandag 30 mei 2016 00:46 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Beetje op de bank zitten en een serie kijken vind ik nou niet echt een hobby.
Dan kan je net zo goed zeggen dat bankhangen een hobby is. Want dan voer je óók geen flikker uit.
Maar goed, ik ben mijn hobby weer aan't oppikken.
Fotografie
Dat gamen een hobby kan zijn snap ik dan weer wél.quote:Op maandag 30 mei 2016 00:48 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
bankhangen doe ik niet voor mijn plezier, een serie kijken wel. en ik doe niet niks, ik kijk ontzettend aandachtig naar het scherm uiteraard
gamen kan ook een hobby zijn en het enige verschil is dat je met je vingers een bietje zit te bewegen op een controller
dus iets kan alleen een hobby zijn als je er geld mee kan verdienen?quote:Op maandag 30 mei 2016 00:49 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Dat gamen een hobby kan zijn snap ik dan weer wél.
Je hebt namelijk ook mensen die er echt bakken met geld mee binnen halen, en een potje League of Legends kan zo maar 1,5 uur duren + dat er daar ook livestreams van zijn en tournaments etc.
o het is pas een hobby als je er geld mee kan verdienen ;squote:Op maandag 30 mei 2016 00:49 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Dat gamen een hobby kan zijn snap ik dan weer wél.
Je hebt namelijk ook mensen die er echt bakken met geld mee binnen halen, en een potje League of Legends kan zo maar 1,5 uur duren + dat er daar ook livestreams van zijn en tournaments etc.
quote:Op maandag 30 mei 2016 00:49 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dus iets kan alleen een hobby zijn als je er geld mee kan verdienen?
echt he hermanquote:Op maandag 30 mei 2016 00:49 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
o het is pas een hobby als je er geld mee kan verdienen ;s
maar een film reviewen voor een krant levert toch ook geld op huhuhuhuhuhu ;s;s;s
Nou man, fotografie kan je overal uitoefenen, ga naar een concert of festival, ga daar foto's schieten. Ga de natuur in en ga foto's schieten, probeer zo goed mogelijk te worden met nachtfoto's bijvoorbeeld, of macrofotografie.quote:Op maandag 30 mei 2016 00:48 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
wat maakt fotografie wel een hobby en series kijken niet dan?
je kunt ook gaan tekenenquote:Op maandag 30 mei 2016 00:50 schreef SideEffect het volgende:
Braddie is er weer en gelijk sfeer verpest
Als je er je werk van kan makenquote:Op maandag 30 mei 2016 00:49 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dus iets kan alleen een hobby zijn als je er geld mee kan verdienen?
Ik zal jouw sfeer eens verpestenquote:Op maandag 30 mei 2016 00:50 schreef SideEffect het volgende:
Braddie is er weer en gelijk sfeer verpest
ik kan ook overal mijn laptop mee naartoe nemen om series te kijkenquote:Op maandag 30 mei 2016 00:50 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Nou man, fotografie kan je overal uitoefenen, ga naar een concert of festival, ga daar foto's schieten. Ga de natuur in en ga foto's schieten, probeer zo goed mogelijk te worden met nachtfoto's bijvoorbeeld, of macrofotografie.
Wat is er nou een hobby aan series kijken? Zo lang mogelijk achtereen op de bank blijven hangen en een seizoen GoT bingen? Word er nu al helemaal warm van
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |