Nee heb ik nietquote:Op maandag 30 mei 2016 00:44 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
haha lekker kieskeurig zeg, maar is volgens mij bezorgers. weet niet of je al scooter/auto rijbewijs
hebt, nee toch?
Beetje op de bank zitten en een serie kijken vind ik nou niet echt een hobby.quote:
Dan is het een saaie seriequote:Op maandag 30 mei 2016 00:45 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Niet helemaal.
Tijdens Nashville (RIP) Heb ik ook gewoon zitten FOK!ken af en toe
hey bradquote:Op maandag 30 mei 2016 00:43 schreef MrBradge het volgende:
[..]
JongeEen serie kijken is toch geen "echte" hobby?
Serie was zeer fijn, vraag maar aan Ama.quote:
bankhangen doe ik niet voor mijn plezier, een serie kijken wel. en ik doe niet niks, ik kijk ontzettend aandachtig naar het scherm uiteraardquote:Op maandag 30 mei 2016 00:46 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Beetje op de bank zitten en een serie kijken vind ik nou niet echt een hobby.
Dan kan je net zo goed zeggen dat bankhangen een hobby is. Want dan voer je óók geen flikker uit.
Maar goed, ik ben mijn hobby weer aan't oppikken.
Fotografie
wat maakt fotografie wel een hobby en series kijken niet dan?quote:Op maandag 30 mei 2016 00:46 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Beetje op de bank zitten en een serie kijken vind ik nou niet echt een hobby.
Dan kan je net zo goed zeggen dat bankhangen een hobby is. Want dan voer je óók geen flikker uit.
Maar goed, ik ben mijn hobby weer aan't oppikken.
Fotografie
Dat gamen een hobby kan zijn snap ik dan weer wél.quote:Op maandag 30 mei 2016 00:48 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
bankhangen doe ik niet voor mijn plezier, een serie kijken wel. en ik doe niet niks, ik kijk ontzettend aandachtig naar het scherm uiteraard
gamen kan ook een hobby zijn en het enige verschil is dat je met je vingers een bietje zit te bewegen op een controller
dus iets kan alleen een hobby zijn als je er geld mee kan verdienen?quote:Op maandag 30 mei 2016 00:49 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Dat gamen een hobby kan zijn snap ik dan weer wél.
Je hebt namelijk ook mensen die er echt bakken met geld mee binnen halen, en een potje League of Legends kan zo maar 1,5 uur duren + dat er daar ook livestreams van zijn en tournaments etc.
o het is pas een hobby als je er geld mee kan verdienen ;squote:Op maandag 30 mei 2016 00:49 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Dat gamen een hobby kan zijn snap ik dan weer wél.
Je hebt namelijk ook mensen die er echt bakken met geld mee binnen halen, en een potje League of Legends kan zo maar 1,5 uur duren + dat er daar ook livestreams van zijn en tournaments etc.
quote:Op maandag 30 mei 2016 00:49 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dus iets kan alleen een hobby zijn als je er geld mee kan verdienen?
echt he hermanquote:Op maandag 30 mei 2016 00:49 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
o het is pas een hobby als je er geld mee kan verdienen ;s
maar een film reviewen voor een krant levert toch ook geld op huhuhuhuhuhu ;s;s;s
Nou man, fotografie kan je overal uitoefenen, ga naar een concert of festival, ga daar foto's schieten. Ga de natuur in en ga foto's schieten, probeer zo goed mogelijk te worden met nachtfoto's bijvoorbeeld, of macrofotografie.quote:Op maandag 30 mei 2016 00:48 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
wat maakt fotografie wel een hobby en series kijken niet dan?
je kunt ook gaan tekenenquote:Op maandag 30 mei 2016 00:50 schreef SideEffect het volgende:
Braddie is er weer en gelijk sfeer verpest
Als je er je werk van kan makenquote:Op maandag 30 mei 2016 00:49 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dus iets kan alleen een hobby zijn als je er geld mee kan verdienen?
Ik zal jouw sfeer eens verpestenquote:Op maandag 30 mei 2016 00:50 schreef SideEffect het volgende:
Braddie is er weer en gelijk sfeer verpest
ik kan ook overal mijn laptop mee naartoe nemen om series te kijkenquote:Op maandag 30 mei 2016 00:50 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Nou man, fotografie kan je overal uitoefenen, ga naar een concert of festival, ga daar foto's schieten. Ga de natuur in en ga foto's schieten, probeer zo goed mogelijk te worden met nachtfoto's bijvoorbeeld, of macrofotografie.
Wat is er nou een hobby aan series kijken? Zo lang mogelijk achtereen op de bank blijven hangen en een seizoen GoT bingen? Word er nu al helemaal warm van
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |