Ja dat is dus de uiterlijke (kleine) jihad, de innerlijke (grote) jihad is een strijd tegen het ego en verleidingen.quote:Op maandag 30 mei 2016 00:41 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Jah gvd jihad is gwn strijden tegen alles wat de islam bedreigd. Dus eigenlijk is strijden tegen isis ook jihaad
niet helemaalquote:Op maandag 30 mei 2016 00:42 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ja dat is dus de uiterlijke (kleine) jihad, de innerlijke (grote) jihad is een strijd tegen het ego en verleidingen.
waarom kan series kijken geen hobby zijn? een hobby is een activiteit die je graag uitvoert in je vrije tijd. series kijken kan daar dus ook onder vallenquote:Op maandag 30 mei 2016 00:41 schreef SideEffect het volgende:
[..]
9 dagen en denk niet dat serie kijken een hobby kan zijn
ik weet het verder ook niet, dit is wat op wikipedia staatquote:
Haha ik wil niet de Chinees werkenquote:Op maandag 30 mei 2016 00:41 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
happy garden helpman groningen zoekt volgens mij nog mensen
Jongequote:Op maandag 30 mei 2016 00:43 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
waarom kan series kijken geen hobby zijn? een hobby is een activiteit die je graag uitvoert in je vrije tijd. series kijken kan daar dus ook onder vallen
niet iedereens hobby kan 30x per maand ragequitten van een forum en terugkomen zijnquote:Op maandag 30 mei 2016 00:42 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Als een serie een hobby van je is heb je wel écht een nutteloos leventje voor de boeg/achter de rug.
o okequote:Op maandag 30 mei 2016 00:43 schreef deadprez het volgende:
[..]
ik weet het verder ook niet, dit is wat op wikipedia staat
Wel een manier om niet aanwezig te zijn op Fokquote:Op maandag 30 mei 2016 00:43 schreef MrBradge het volgende:
[..]
JongeEen serie kijken is toch geen "echte" hobby?
oke Braddiequote:Op maandag 30 mei 2016 00:42 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Als een serie een hobby van je is heb je wel écht een nutteloos leventje voor de boeg/achter de rug.
leg eens uit waarom nietquote:Op maandag 30 mei 2016 00:43 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Klopt, dat kan ook niet iedereen zijn/haar hobby zijn, hoeft ook niet, dan word het maar een vreemd fenomeen.quote:Op maandag 30 mei 2016 00:44 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
niet iedereens hobby kan 30x per maand ragequitten van een forum en terugkomen zijn
haha lekker kieskeurig zeg, maar is volgens mij bezorgers. weet niet of je al scooter/auto rijbewijsquote:
Las dat net op Wikipediaquote:Op maandag 30 mei 2016 00:42 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ja dat is dus de uiterlijke (kleine) jihad, de innerlijke (grote) jihad is een strijd tegen het ego en verleidingen.
Niet helemaal.quote:Op maandag 30 mei 2016 00:44 schreef Remqo het volgende:
[..]
Wel een manier om niet aanwezig te zijn op Fok
hee remquote:Op maandag 30 mei 2016 00:44 schreef Remqo het volgende:
[..]
Wel een manier om niet aanwezig te zijn op Fok
Ow dan is series kijken mijn hobbyquote:Op maandag 30 mei 2016 00:43 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
waarom kan series kijken geen hobby zijn? een hobby is een activiteit die je graag uitvoert in je vrije tijd. series kijken kan daar dus ook onder vallen
Wat is joun hobby brad?quote:Op maandag 30 mei 2016 00:44 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Klopt, dat kan ook niet iedereen zijn/haar hobby zijn, hoeft ook niet, dan word het maar een vreemd fenomeen.
kun je een echte hobby even definiëren voor mij?quote:Op maandag 30 mei 2016 00:43 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Ewa mortaxxquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |