dat kanquote:Op maandag 30 mei 2016 00:37 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik vind "series kijken / netflixen" als antwoord op wat zijn je hobby's wel echt!
Frankquote:Op maandag 30 mei 2016 00:38 schreef Mortaxx het volgende:
Noem drie mensen uit deze sc die iets bereikt hebben
omdatquote:Op maandag 30 mei 2016 00:34 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
doe nog wel een en ander voor school maar laat opstaan wil wel helpen
wch, heeft vrouw/huis/kindquote:Op maandag 30 mei 2016 00:38 schreef Mortaxx het volgende:
En wch ook idd.quote:Op maandag 30 mei 2016 00:39 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
wch, heeft vrouw/huis/kind
maar is verder wel gekke man
wat schaar je daar allemaal onder dan?quote:Op maandag 30 mei 2016 00:38 schreef Mortaxx het volgende:
Lowl wist niet eens dat er een innerlijke en de uiterlijke jihad bestaatquote:Op maandag 30 mei 2016 00:38 schreef deadprez het volgende:
[..]
ik heb je hulp ff nodig trouwens :$
check dit topic even als je wil GC / Iets wat mensen vergeten zijn
wat is nou precies het verschil tussen de innerlijke en een uiterlijke jihad, want volgens mij praat die ts echt poep
heb geen idee hoeveel jij verder überhaupt over dit soort shit weet maar crip slaapt al
Niets specifiek, heb overal wel geprobeerd maar heb nauwelijks werkervaring denk dag ik drm niet word aangenomenquote:Op maandag 30 mei 2016 00:34 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
hoezo? wat zoek je dan en heb je al gesolliciteerd ergens?
gvd heb ook niks aan jouquote:Op maandag 30 mei 2016 00:39 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Lowl wist niet eens dat er een innerlijke en de uiterlijke jihad bestaat
succesvol in werk, studie, sport weet ik veelquote:Op maandag 30 mei 2016 00:39 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
wat schaar je daar allemaal onder dan?
happy garden helpman groningen zoekt volgens mij nog mensenquote:Op maandag 30 mei 2016 00:40 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Niets specifiek, heb overal wel geprobeerd maar heb nauwelijks werkervaring denk dag ik drm niet word aangenomen
Jah gvd jihad is gwn strijden tegen alles wat de islam bedreigd. Dus eigenlijk is strijden tegen isis ook jihaadquote:
9 dagen en denk niet dat serie kijken een hobby kan zijnquote:Op maandag 30 mei 2016 00:36 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
je keek 5 seizoenen game of thrones in een week, misschien is series een hobbyidee
Dan log je uitquote:Op maandag 30 mei 2016 00:41 schreef MrBradge het volgende:
Ah, ik stond nog ingelogd op mijn telefoon zie ikhallon.
quote:Op maandag 30 mei 2016 00:41 schreef MrBradge het volgende:
Ah, ik stond nog ingelogd op mijn telefoon zie ikhallon.
succesvol in studie en sport? en schaar je daar onder dan?quote:Op maandag 30 mei 2016 00:40 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
succesvol in werk, studie, sport weet ik veel
Als een serie een hobby van je is heb je wel écht een nutteloos leventje voor de boeg/achter de rug.quote:Op maandag 30 mei 2016 00:41 schreef SideEffect het volgende:
[..]
9 dagen en denk niet dat serie kijken een hobby kan zijn
Die hebben al te veel vrijwilligersquote:Op maandag 30 mei 2016 00:36 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Doe vrijwilligerswerk in een AZC
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |