bepaal ik zelf welquote:
laat maarquote:Op maandag 30 mei 2016 00:13 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
heb vandaag denk ik ook alweer 400 posts te pakken
wrm diss je me met dingen die ook voor jou geldenquote:Op maandag 30 mei 2016 00:14 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
alsof jij zo goed bent in je eigen keuzes maken
Ja wat min zeg.. ik heb gewoon vakantie.quote:Op maandag 30 mei 2016 00:16 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
iedereen gaat ook standaard om 12 uur naar bed volgens mij
als ik niet kon beledigen met dingen die ook voor mezelf gelden zou ik nooit kunnen beledigenquote:Op maandag 30 mei 2016 00:16 schreef deadprez het volgende:
[..]
wrm diss je me met dingen die ook voor jou gelden
zou eigenlijk geld moeten gaan vragen voor alle traffic die ik genereerquote:
maar je hoeft niet altijd te beledigenquote:Op maandag 30 mei 2016 00:17 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
als ik niet kon beledigen met dingen die ook voor mezelf gelden zou ik nooit kunnen beledigen
maar dat is ook weer zo ietsquote:Op maandag 30 mei 2016 00:17 schreef deadprez het volgende:
[..]
zou eigenlijk geld moeten gaan vragen voor alle traffic die ik genereer
Ik heb hele jaar door vakantie dus dat is niet echt bepaald een prestatiequote:Op maandag 30 mei 2016 00:16 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Ja wat min zeg.. ik heb gewoon vakantie.
en lekker door het leven gaan zonder plezier zekerquote:Op maandag 30 mei 2016 00:17 schreef deadprez het volgende:
[..]
maar je hoeft niet altijd te beledigen
normale mensen doen dat op andere manierenquote:Op maandag 30 mei 2016 00:17 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
en lekker door het leven gaan zonder plezier zeker
nou zegquote:
beetje hoge verwachtingen als je normale mensen verwacht in de KLB SCquote:Op maandag 30 mei 2016 00:18 schreef deadprez het volgende:
[..]
normale mensen doen dat op andere manieren
ik ben normaalquote:Op maandag 30 mei 2016 00:19 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
beetje hoge verwachtingen als je normale mensen verwacht in de KLB SC
het is heel normaal dat jij je eigen gouden standaard hanteert betreffende normaal zijn denk ikquote:Op maandag 30 mei 2016 00:20 schreef deadprez het volgende:
wie zijn wij om te bepalen wat normaal is :s
ik ben Der_Mannquote:Op maandag 30 mei 2016 00:20 schreef deadprez het volgende:
wie zijn wij om te bepalen wat normaal is :s
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |