zou best kunnen, ik heb de eerste over die shit gepakt, je kunt beter dat klb topic doorlezenquote:Op maandag 30 mei 2016 00:07 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
dat topic van summa is ook wel een troll mag ik hopen toch
o ja dat heb ik toentertijd ook al wel gelezen, maar geloofde niet alles helemaalquote:Op maandag 30 mei 2016 00:07 schreef deadprez het volgende:
[..]
zou best kunnen, ik heb de eerste over die shit gepakt, je kunt beter dat klb topic doorlezen
nja voor zover ik weet heeft yvonne ook echt contact gehad met die docentquote:Op maandag 30 mei 2016 00:08 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
o ja dat heb ik toentertijd ook al wel gelezen, maar geloofde niet alles helemaal
zal wel goed gesprek zijn geweest danquote:Op maandag 30 mei 2016 00:08 schreef deadprez het volgende:
[..]
nja voor zover ik weet heeft yvonne ook echt contact gehad met die docent
hahahquote:Op maandag 30 mei 2016 00:09 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
zal wel goed gesprek zijn geweest dan
dat is hoe de perfecte lovechild van hun eruit zou zienquote:Op maandag 30 mei 2016 00:10 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
is dit opso, Se, chloro of stimorol?
Mocht opso willenquote:Op maandag 30 mei 2016 00:10 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
is dit opso, Se, chloro of stimorol?
van hun watquote:Op maandag 30 mei 2016 00:10 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dat is hoe de perfecte lovechild van hun eruit zou zijn
hey vieze zaadtaster kun je godverdomme eens een keer je vettige vingertjes houden als ik geen perfect nederlands typ ja ik zit toch niet op school met je anusbekquote:
eindelijk niet zo'n kansloos type.quote:Op maandag 30 mei 2016 00:11 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
ik lurk niet echt in userfoto topics
Wie is de fokkingfokerquote:Op maandag 30 mei 2016 00:12 schreef deadprez het volgende:
Ik denk steeds dat die Fokker defokkingfoker is :s
laat mij ik heb niets anders in mijn levenquote:Op maandag 30 mei 2016 00:12 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
hey vieze zaadtaster kun je godverdomme eens een keer je vettige vingertjes houden als ik geen perfect nederlands typ ja ik zit toch niet op school met je anusbek
dan zoek je maar wat andersquote:Op maandag 30 mei 2016 00:12 schreef deadprez het volgende:
[..]
laat mij ik heb niets anders in mijn leven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |