ohquote:Op maandag 30 mei 2016 00:20 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
het is heel normaal dat jij je eigen gouden standaard hanteert betreffende normaal zijn denk ik
We hebben allemaal een gebrekquote:Op maandag 30 mei 2016 00:19 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
beetje hoge verwachtingen als je normale mensen verwacht in de KLB SC
bipolair noemen ze het volgens mij?quote:Op maandag 30 mei 2016 00:22 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
nee maar vinden jullie dat ik ook in gebreke ben dan ;s wat is mijn gebrek dan ;s
Wat je niet hebt kan je niet missenquote:Op maandag 30 mei 2016 00:21 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
mijn grootste gebrek op het moment is seks
ohquote:Op maandag 30 mei 2016 00:23 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Wat je niet hebt kan je niet missen
Ik ben op dit moment nutteloosquote:Op maandag 30 mei 2016 00:21 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
wat is jouw gebrek dan kan hem niet vinden
Nee jij hebt geen gebrekquote:Op maandag 30 mei 2016 00:22 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
nee maar vinden jullie dat ik ook in gebreke ben dan ;s wat is mijn gebrek dan ;s
dat is echt laster en smaad iedereen is wel een keertje boos of sad en keertje euforisch zonder drugsquote:
hahaquote:Op maandag 30 mei 2016 00:23 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Wat je niet hebt kan je niet missen
gewoon een trollquote:Op maandag 30 mei 2016 00:25 schreef defokkingfoker het volgende:
Was ik net bij de snackbar.. besteld er iemand 1 kapsalon zonder patat en 1 kapsalon zonder vleesh..
Gast![]()
hoax dit is niet mogelijkquote:Op maandag 30 mei 2016 00:25 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
dat is echt laster en smaad iedereen is wel een keertje boos of sad en keertje euforisch zonder drugs
telt het als je het wel ooit in het verre verleden een keertje hebt gehad toen je oom op bezoek wasquote:
Ik heb geen werkquote:Op maandag 30 mei 2016 00:24 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik vind het leuk dat je hier bent, hoezo nutteloos ;s
Alleen als je dat zelfde gevoel weer wil ervarenquote:Op maandag 30 mei 2016 00:27 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
telt het als je het wel ooit in het verre verleden een keertje hebt gehad toen je oom op bezoek was
rtquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |