Viva forum.quote:Op vrijdag 27 mei 2016 17:54 schreef Royco1 het volgende:
Ik zou nu geen Mod meer willen worden. Het is zoals Top Gear nu, soms zijn 3 personen gewoon niet te vervangen.
Dus ik kijk nu al uit naar het bericht dat Re, Motorbloempje en Copycat een aanbieding hebben gehad van een andere site!
Zo klopt iequote:Op vrijdag 27 mei 2016 17:54 schreef Royco1 het volgende:
Ik zou nu geen Mod meer willen worden. Het is zoals Top Gear nu, soms zijn 3 personen gewoon niet te vervangen.
Dus ik kijk nu al uit naar het bericht dat Re, Motorbloempje en Copycat een aanbieding hebben gehad van een andere site! terug komen waar ze horen.
Ben het wel met je eens dat veel mensen hier vaak dezelfde topics openen door terugkomende issues en dat er niet altijd fijn op word gereageerd. Daarom lijkt het mij het beste om er voor te zorgen dat mensen die vaak soortgelijke topics openen meer gestimuleerd worden om hun vraag in topics reeksen zoals het bipolaire of ASS topic. Ik vond het bijvoorbeeld goed toen de mods besloten om drie verschillende topic reeksen te maken over sociale contacten leggen en daten zodat niet iedereen honderden soortgelijke topics over dat onderwerp ging openen. Zo denk ik ook dat Deeezertje and Syndroom beter vaker verwezen hadden kunnen worden naar het ASS topic ipv van dat ze iedere keer over hun sociale problemen in aparte topics beginnen. Daar hebben ze lotgenoten en is hun galspugerij beter op zijn plek. Plus het voorkomt geïrriteerde reacties zoals je nu in de meeste topics van hen ziet gebeuren.quote:Op vrijdag 27 mei 2016 13:01 schreef Pulzzar het volgende:
Verder
Het is misschien jammer, maar het is anderzijds denk ik ook wel goed als hier een frisse wind gaat waaien. Er komen op een subforum als R&P veel kwetsbare mensen die vanwege hun problemen door de bomen het bos niet meer zien en niet helder kunnen omschrijven wat hen dwarszit. Die zoeken dit subforum speciaal op omdat ze wanhopig zijn en graag behoefte hebben aan steun, hulp of iets van perspectief.
Bij veel mensen hier zijn de problemen zo hardnekkig dat hun problemen elke keer terug blijven komen en dan kan het zijn dat ze elke keer dezelfde topics blijven aanmaken met dezelfde hulpvraag. Ik snap dat het irritatie kan opleveren en dat van anderen dan al snel het oordeel gemaakt wordt dat die mensen slap zijn en geen ruggengraat hebben. Dit komt ook van de mods af. Het is misschien heel stoer om neer te zetten dat je direct bent, recht voor zijn raap en niet van kusjekroel houdt. Misschien doe je dat ook vooral met de intentie om de betreffende persoon juist te motiveren. Maar meestal werkt het averechts.
Ik hoop dat de toekomstige mods dit begrijpen. Ook zonder trolls en niet serieuze mensen, blijft dit altijd een plek waar moeilijkere mensen op afkomen. Iemand met bijvoorbeeld een narcistische inslag kan zich moeilijk laten overtuigen dat hij de situatie vanuit een ander perspectief moet gaan zien om uit zijn patroon te geraken. Het zou kunnen dat je bij zo'n iemand niks kan bereiken, maar misschien bereik je wel wat als je geduldig blijft.
Ik zag vooral dat het vriendelijk verzocht werd, maar de topics die zij openden werden niet allemaal gesloten.quote:Op zaterdag 28 mei 2016 14:28 schreef motorbloempje het volgende:
En wat denk je dat wij deden/probeerden qua verwijzen?
Het feedbacktopic is natuurlijk niet bedoeld om het over individuele users te gaan hebben, en al überhaupt niet over users die niet eens in dit forum posten.quote:Op zaterdag 28 mei 2016 15:52 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Goed. Maar dan is het niet fair nu te gaan zitten vitten op Deezertje en dat hij niet luistert. Klaarblijkelijk wordt hij als een soort Tong80 behandeld. Het is niet zo raar, dat hij dat beschouwt als een vrijbrief. Dat zou ik ook doen. "Kijk, ze vinden me wel een leuke user, ik krijg zelfs een topicreeks...".
Dit dus. Is dan ook allemaal verwijderd.quote:Op zaterdag 28 mei 2016 15:56 schreef Reya het volgende:
[..]
Het feedbacktopic is natuurlijk niet bedoeld om het over individuele users te gaan hebben, en al überhaupt niet over users die niet eens in dit forum posten.
Wat me opvalt is dat er niet gezocht wordt naar nieuwe R&P-mods middels een MED-topic. Voor POL is er binnen een half uur al een sollicitatietopic geopend...quote:Op zaterdag 28 mei 2016 16:55 schreef Tem het volgende:
[..]
Dit dus. Is dan ook allemaal verwijderd.
Hou feedback voor feedback en niet om individuele users te bespreken, fitties uit te vechten of te sc'en.
Bedankt alvast.
Nope. Aankomende week komt er ook een MED voor R&P.quote:Op zondag 29 mei 2016 15:26 schreef zarGon het volgende:
[..]
Wat me opvalt is dat er niet gezocht wordt naar nieuwe R&P-mods middels een MED-topic. Voor POL is er binnen een half uur al een sollicitatietopic geopend...
Heeft dat een reden?
Okay.quote:Op zondag 29 mei 2016 15:28 schreef Tem het volgende:
[..]
Nope. Aankomende week komt er ook een MED voor R&P.
Hm, je hebt gelijk.quote:Dat half uur is ook wat overdreven want volgens mij was dat andere topic gisteren geplaatst.
Keek (alleen) naar de tijdstippen, en zag (blijkbaar) 28/29 over het hoofd.quote:29-05-2016 13:30:31
28-05-2016 13:06:03
Ik snap de verwarring.quote:Op zondag 29 mei 2016 15:31 schreef zarGon het volgende:
[..]
Okay.
[..]
Hm, je hebt gelijk.
Uit de MED-index:
[..]
Keek eerst naar de tijdstippen, en zag (blijkbaar) 28/29 over het hoofd..
Mailen naar forum@fok.nlquote:Op zondag 29 mei 2016 22:22 schreef zeer het volgende:
Waar kan ik mij beschikbaar stellen voor een post als R&P mod?
Donequote:Op maandag 30 mei 2016 18:33 schreef Lavenderr het volgende:
Kan een mod deze even voor me reeksen?
R&P / Zij is 17, ik ben 31
Even uit nieuwsgierigheid en niet puur voor jou bedoeld natuurlijk: heeft het zin om een tweede sollicitatie te sturen als je de vorige zoekronde ook al gemaild hebt? Of zijn de archieven al doorgespit?quote:
Tuurlijk. Gewoon doen.quote:Op maandag 30 mei 2016 22:17 schreef Fera het volgende:
[..]
Even uit nieuwsgierigheid en niet puur voor jou bedoeld natuurlijk: heeft het zin om een tweede sollicitatie te sturen als je de vorige zoekronde ook al gemaild hebt? Of zijn de archieven al doorgespit?
Wat is eigenlijk de sollicitatieprocedure? Wie bepaalt uiteindelijk wie er mod wordt? En kijken jullie ook naar wie er goed met elkaar kunnen samenwerken (de vorige mods werkten natuurlijk super met elkaar samen)?quote:
Ik neem aan net als de vorige keer, sollicitatie insturen (zie MED), waarna de (F)A's de mods kiezen. En ik neem aan dat samenwerking zeker een belangrijk punt is.quote:Op maandag 30 mei 2016 22:44 schreef Elvi het volgende:
[..]
Wat is eigenlijk de sollicitatieprocedure? Wie bepaalt uiteindelijk wie er mod wordt? En kijken jullie ook naar wie er goed met elkaar kunnen samenwerken (de vorige mods werkten natuurlijk super met elkaar samen)?
Okquote:Op maandag 30 mei 2016 22:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik neem aan net als de vorige keer, sollicitatie insturen (zie MED), waarna de (F)A's de mods kiezen. En ik neem aan dat samenwerking zeker een belangrijk punt is.
Normaal in samenspraak met de bestaande mods van het betreffende forum, maar sjaquote:Op maandag 30 mei 2016 22:49 schreef Elvi het volgende:
[..]
Okik wist niet hoe mods werden uitgekozen dus vandaar
quote:Op maandag 30 mei 2016 22:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Normaal in samenspraak met de bestaande mods van het betreffende forum, maar sja.
De ex-mods bedoel je? Ik heb geen idee.quote:Op maandag 30 mei 2016 22:51 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ze hebben ook geen adviserende rol hierin?
(Dit is geen SC toch?)
Oké. Dankjewel voor de snelle respons.quote:
Sowieso. Maar je kan in het beginstadium wel kijken naar in hoeverre mensen bij elkaar passen qua reageren en onderlinge omgang op t forumquote:Op maandag 30 mei 2016 22:57 schreef Fera het volgende:
[..]
Oké. Dankjewel voor de snelle respons.
Wat betreft samenwerking zal dat waarschijnlijk iets zijn wat nog moet groeien als je met een vers team begint.
sja, men weet me te vinden.quote:Op maandag 30 mei 2016 22:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Normaal in samenspraak met de bestaande mods van het betreffende forum, maar sja.
Ok ik dacht ik check evenquote:Op maandag 30 mei 2016 22:53 schreef Samzz het volgende:
En nee, geen SC, maar je stelt vragen en ik probeer ze te beantwoorden.
Dat is ook zo... Maar is het dan ook niet handig als er ook een al bestaande mod wordt toegevoegd aan het team? Een ervaren mod zeg maarquote:Op maandag 30 mei 2016 22:57 schreef Fera het volgende:
Wat betreft samenwerking zal dat waarschijnlijk iets zijn wat nog moet groeien als je met een vers team begint.
Mods mogen ook solliciterenquote:Op maandag 30 mei 2016 23:32 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ok ik dacht ik check even
[..]
Dat is ook zo... Maar is het dan ook niet handig als er ook een al bestaande mod wordt toegevoegd aan het team? Een ervaren mod zeg maarDan hoef je niet met 3 of 4 mensen vanaf 0 te beginnen.
Ik denk dat je sowieso wel genoeg support krijgt van crew. Zoals Nizno ook al zegt.quote:Op maandag 30 mei 2016 23:32 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ok ik dacht ik check even
[..]
Dat is ook zo... Maar is het dan ook niet handig als er ook een al bestaande mod wordt toegevoegd aan het team? Een ervaren mod zeg maarDan hoef je niet met 3 of 4 mensen vanaf 0 te beginnen.
Ik zou idd gewoon weer mailenquote:Op maandag 30 mei 2016 22:17 schreef Fera het volgende:
[..]
Even uit nieuwsgierigheid en niet puur voor jou bedoeld natuurlijk: heeft het zin om een tweede sollicitatie te sturen als je de vorige zoekronde ook al gemaild hebt? Of zijn de archieven al doorgespit?
Jawelquote:Op maandag 30 mei 2016 23:56 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik denk dat je sowieso wel genoeg support krijgt van crew. Zoals Nizno ook al zegt.
Maar idd, R&P is een pittig forum om te modden. Dus een ervaren mod lijkt me sowieso geen slecht idee. Samzz lijkt het hier aardig te doen. Of kun je dat er niet bij hebben Samzz?
quote:Op dinsdag 31 mei 2016 08:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jawel. Maar hoe dan ook, vanuit de crew gaat er zeker support zijn.
Ik weet niet of ik ga reageren op de vacature hoorquote:Op maandag 30 mei 2016 23:56 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik denk dat je sowieso wel genoeg support krijgt van crew. Zoals Nizno ook al zegt.
Maar idd, R&P is een pittig forum om te modden. Dus een ervaren mod lijkt me sowieso geen slecht idee. Samzz lijkt het hier aardig te doen. Of kun je dat er niet bij hebben Samzz?
Mailen kan altijdquote:Op dinsdag 31 mei 2016 15:19 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik ga reageren op de vacature hoorIk denk niet dat ze mij als mod zullen aannemen.
Thanks! Is verwijderd.quote:Op donderdag 2 juni 2016 11:44 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
Ah, meneer Syndroom denkt weer eens grappig te zijn
R&P / Datingstappenplan - stap 2: vol vertrouwen op naar die eerste date
[ afbeelding ]
Kan een modje hier wat aan doen?
quote:Op vrijdag 3 juni 2016 12:36 schreef Samzz het volgende:
Deezer, dit is niet je persoonlijke dagboektopic. Kap met slowchatten en het topic naar je toe te trekken.
Blijkbaar heeft Deezer ook geen boodschap aan jouw verzoek om niet verder te SC'en. Hoelang gaan we hiermee door? Tot jij je blauwe kleurtje ook aan de wilgen hangt?quote:
Off-topic is verwijderd.quote:Op vrijdag 3 juni 2016 12:55 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
[..]
Blijkbaar heeft Deezer ook geen boodschap aan jouw verzoek om niet verder te SC'en. Hoelang gaan we hiermee door? Tot jij je blauwe kleurtje ook aan de wilgen hangt?
Klopt. Omdat feedback bedoeld is voor een conversatie tussen users en crew en niet zozeer tussen users onderling. Aangezien je vaak ageert over slowchat en offtopic moet je dat zelf ook niet in de hand gaan werken.quote:Op vrijdag 3 juni 2016 13:38 schreef Bananenpap het volgende:
Vreemd dat mijn reactie wordt verwijderd en die van de persoon hierboven mij niet.
Vreemd dat mijn reactie wordt weggehaald zonder melding. Ben je Russisch?quote:Op vrijdag 3 juni 2016 13:41 schreef Tem het volgende:
[..]
Klopt. Omdat feedback bedoeld is voor een conversatie tussen users en crew en niet zozeer tussen users onderling. Aangezien je vaak ageert over slowchat en offtopic moet je dat zelf ook niet in de hand gaan werken.
Nope, gewoon Hollander.quote:Op vrijdag 3 juni 2016 13:44 schreef Bananenpap het volgende:
[..]
Vreemd dat mijn reactie wordt weggehaald zonder melding. Ben je Russisch?
Halfslachtige antwoorden, de mod heeft altijd gelijk, kusjekroel naar Deezer en terecht commentaar dat wordt verwijderd. Je bent al een echte R&P-mod.quote:
Ik hoop dat Tem wel genoeg indruk heeft gemaaktquote:Op vrijdag 3 juni 2016 12:55 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
[..]
Blijkbaar heeft Deezer ook geen boodschap aan jouw verzoek om niet verder te SC'en. Hoelang gaan we hiermee door? Tot jij je blauwe kleurtje ook aan de wilgen hangt?
Zijn antwoord lijkt me duidelijk genoeg. Geen SC'en in de hand werken.quote:Op vrijdag 3 juni 2016 13:47 schreef Bananenpap het volgende:
[..]
Halfslachtige antwoorden, de mod heeft altijd gelijk, kusjekroel naar Deezer en terecht commentaar dat wordt verwijderd. Je bent al een echte R&P-mod.
Dus iedereen heeft recht om een stuk of 6 topics te openen, die vrijwel voor 99% op het zelfde neer komen?quote:Op zondag 5 juni 2016 21:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
In het begin wel. Uiteindelijk komen ze allemaal weer op t zelfde neer.
Maar dat is t punt niet. Het punt was dat het wel meeviel met de hoeveelheid topics.
quote:Op zondag 5 juni 2016 21:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
In het begin wel. Uiteindelijk komen ze allemaal weer op t zelfde neer.
Maar dat is t punt niet. Het punt was dat het wel meeviel met de hoeveelheid topics.
Er is momenteel maar één topic actief; als dat je niet aanstaat, kun je het gewoon negeren.quote:Op zondag 5 juni 2016 21:48 schreef Forbry het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Kom op zeg, een aantal van die topics zijn enorme reeksen hè?!!! En al die topics/reeksen gaan uiteindelijk allemaal over (zo goed als) hetzelfde!!!
Daar gaat het niet om. Het gaat erom dat het niet klopt wat Samzz beweert.quote:Op zondag 5 juni 2016 21:50 schreef Reya het volgende:
[..]
Er is momenteel maar één topic actief; als dat je niet aanstaat, kun je het gewoon negeren.
Dat zeg ik niet. Enkel dat het wel meevalt met het aantal topics. Als je ze terug zoekt zijn ze qua onderwerp oom verschillendquote:Op zondag 5 juni 2016 21:45 schreef K44S het volgende:
[..]
Dus iedereen heeft recht om een stuk of 6 topics te openen, die vrijwel voor 99% op het zelfde neer komen?
Er is één topic; wat is dan het probleem met 'hoeveelheid'?quote:Op zondag 5 juni 2016 21:51 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om. Het gaat erom dat het niet klopt wat Samzz beweert.
Hij heeft 1 topicreeks.quote:Op zondag 5 juni 2016 21:48 schreef Forbry het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Kom op zeg, een aantal van die topics zijn enorme reeksen hè?!!! En al die topics/reeksen gaan uiteindelijk allemaal over (zo goed als) hetzelfde!!!
Het klopt wel. Hij heeft 1 reeks. Verder heeft hij daarnaast sinds april vier topics geopend met ieder een ander onderwerp.quote:Op zondag 5 juni 2016 21:51 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om. Het gaat erom dat het niet klopt wat Samzz beweert.
Dat dat topic een herhaling van zetten is en wij allemaal, zoals jullie kunnen zien, met onze goedbedoelde tips en adviezen weer worden genegeerd.quote:Op zondag 5 juni 2016 21:53 schreef Reya het volgende:
[..]
Er is één topic; wat is dan het probleem met 'hoeveelheid'?
Je kunt je ook afvragen wat het nut is nog te reageren als je weet dat hij toch niet op adviezen ingaat.quote:Op zondag 5 juni 2016 22:00 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Dat dat topic een herhaling van zetten is en wij allemaal, zoals jullie kunnen zien, met onze goedbedoelde tips en adviezen weer worden genegeerd.
Vervolgens wordt er een post geplaatst met een vraag die Deez aanspreekt, en er staat precies hetzelfde verhaal waar het allemaal om heeft gedraaid in de andere 66 topics op zijn naam (toevallig allemaal geopend voor april). De oplossingen zijn toen aangedragen, dezelfde oplossingen zijn opnieuw aangedragen in het huidige topic, maar de beste oplossing (een psycholoog) wordt verwijderd.
Wat voor nut heeft het dan om dat topic open te laten?
Mijn vraag was eerst.quote:Op zondag 5 juni 2016 22:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je kunt je ook afvragen wat het nut is nog te reageren als je weet dat hij toch niet op adviezen ingaat.
Leedvermaak?
Omdat de topics die hij opent niet tegen de policy in gaan.quote:
Ze vallen allemaal op het zelfde neer... maar dat is mijn zaak niet.quote:Op zondag 5 juni 2016 21:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet. Enkel dat het wel meevalt met het aantal topics. Als je ze terug zoekt zijn ze qua onderwerp oom verschillend.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The bearded man: “So many good tunes, I didn't have time to shave!”
Is het niet klein beetje vreemd dat één persoon een reeks heeft? Zelfs de koning heeft niet een eigen reeks op Fok...quote:Op zondag 5 juni 2016 21:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het klopt wel. Hij heeft 1 reeks. Verder heeft hij daarnaast sinds april vier topics geopend met ieder een ander onderwerp.
Als je in een topic van Deezer kijkt, zijn het altijd dezelfde mensen die reageren. Dat is verder prima, maar zeur dan ook niet dat hij zoveel aandacht krijgt. Daar draagt iedereen die reageert zelf aan bij.quote:Op zondag 5 juni 2016 22:03 schreef DoubleDip het volgende:
Het probleem is bekend, waarom wordt er dan verder niks aan gedaan? Di gaat al eeuwen zo door, er zullen altijd users zijn die Deezer en zijn postgeschiedenis niet kennen dus reacties voorkomen is zo goed als onmogelijk.
Neuh, het is een terechte vraag. Jij komt daar iedere keer opdagen om alleen maar te rellen. Wat is je doel als je vindt dat het toch nergens naar toe zal leiden? Leedvermaak? rellen? Beetje de getapte jongen uithangen?quote:
Waarom wordt er dan toegestaan dat hij telkens de zelfde vragen stelt? Je kunt het topic ook sluiten en hem verwijzen naar zijn andere 60 topics.quote:Op zondag 5 juni 2016 22:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als je in een topic van Deezer kijkt, zijn het altijd dezelfde mensen die reageren. Dat is verder prima, maar zeur dan ook niet dat hij zoveel aandacht krijgt. Daar draagt iedereen die reageert zelf aan bij.
Zijn wel meer personen met een eigen topic-reeks op FOK! hoor.quote:Op zondag 5 juni 2016 22:03 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Is het niet klein beetje vreemd dat één persoon een reeks heeft? Zelfs de koning heeft niet een eigen reeks op Fok...
Misschien. Daar is vanuit het andere mod-team bewust voor gekozen. En waarom niet? Er zijn wel meer mensen die een eigen topic hebben (al dan niet op R&P).quote:Op zondag 5 juni 2016 22:03 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Is het niet klein beetje vreemd dat één persoon een reeks heeft? Zelfs de koning heeft niet een eigen reeks op Fok...
. Dat is verder prima, maar zeur dan ook niet dat hij zoveel aandacht krijgt. Daar draagt iedereen die reageert zelf aan bij.quote:Op zondag 5 juni 2016 22:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als je in een topic van Deezer kijkt, [quote]Op zondag 5 juni 2016 22:04 schreef Tem het volgende:
[..]
Neuh, het is een terechte vraag. Jij komt daar iedere keer opdagen om alleen maar te rellen. Wat is je doel als je vindt dat het toch nergens naar toe zal leiden? Leedvermaak? rellen? Beetje de getapte jongen uithangen?
Vast. Maar waarom iets waar je je aan ergert in stand houden door te blijven reageren? Ik snap dat oprecht nietquote:Op zondag 5 juni 2016 22:05 schreef K44S het volgende:
Weet wel dat er altijd nieuwe mensen zullen zijn die hem dan wél weer zullen voeden.
Correct, het is niet uitzonderlijk dat er altijd mensen zijn die in topic komen om de boel te verstieren of mede te delen dat een TS ruk is of dat men het onderwerp niet aan staat. Dat is trouwens niet voorbehouden aan Deezertje zijn topics maar dat zie je forumbreed.quote:Op zondag 5 juni 2016 22:05 schreef K44S het volgende:
[..]
. Dat is verder prima, maar zeur dan ook niet dat hij zoveel aandacht krijgt. Daar draagt iedereen die reageert zelf aan bij.
Deels mee eens.
Weet wel dat er altijd nieuwe mensen zullen zijn die hem dan wél weer zullen voeden.
Eens, daarom is het dus dweilen met de kraan open. Als je ieder topic waar hij adviezen in de wind blijft slaan en telkens dezelfde vragen stelt sluit en hem terugverwijst voorkom je een hoop gedoe. Dan wordt het voor iedereen overzichtelijker.quote:Op zondag 5 juni 2016 22:05 schreef K44S het volgende:
[..]
Deels mee eens.
wow. deze quote ging goed....
Waar het op neer kwam:Klopt, er zijn reaguurders (ik ben er ook weer ingetrapt...) om het te voeden.
Bedenk wel dat hij bij elk nieuw topic.. nieuwe mensen krijgt waar hij daadwerkelijk niets met de tips doet.
Goeie vraag.quote:Op zondag 5 juni 2016 22:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Vast. Maar waarom iets waar je je aan ergert in stand houden door te blijven reageren? Ik snap dat oprecht niet.
Klaagbaak etc vind ik het meer trollen.quote:Op zondag 5 juni 2016 22:08 schreef Tem het volgende:
[..]
Correct, het is niet uitzonderlijk dat er altijd mensen zijn die in topic komen om de boel te verstieren of mede te delen dat een TS ruk is of dat men het onderwerp niet aan staat. Dat is trouwens niet voorbehouden aan Deezertje zijn topics maar dat zie je forumbreed.
Jaja, boodschap is duidelijkquote:
Ik heb niet gezegd dat de vraag onterecht is.quote:Op zondag 5 juni 2016 22:04 schreef Tem het volgende:
[..]
Neuh, het is een terechte vraag. Jij komt daar iedere keer opdagen om alleen maar te rellen. Wat is je doel als je vindt dat het toch nergens naar toe zal leiden? Leedvermaak? rellen? Beetje de getapte jongen uithangen?
Het is niet alleen KLB en ONZ kan ik je verzekeren.quote:Op zondag 5 juni 2016 22:10 schreef K44S het volgende:
[..]
Goeie vraag.
Wellicht de irritatie dat er gewoon niets aan gedaan (kan) worden.
Dat meneer op het randje van dit interessante forum leeft en elke keer weer een zeik topic kan plaatsen.
Maar dat is ook al (tig) 4 topic's gezegd.
[..]
Klaagbaak etc vind ik het meer trollen.
Zelfs al zou niemand dat meer doen, dan nog blijven er altijd nieuwe users die hem niet kennen en de illusie hebben dat hij iets met de adviezen doet. Verspilde tijd voor iedereen. Waarom dat dan niet voorkomen?quote:Op zondag 5 juni 2016 22:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Vast. Maar waarom iets waar je je aan ergert in stand houden door te blijven reageren? Ik snap dat oprecht niet.
sararaats heeft een eigen topic maar dat vind ik een hele positieve insteek hebben. Ik denk dat het voor de meeste users ook uit zou maken als Deezertje vooruitgang boekte in zn reeksen. Het is niet zo dat niemand hem geluk gunt (anders geven we geen tips).quote:Op zondag 5 juni 2016 22:04 schreef Tem het volgende:
[..]
Zijn wel meer personen met een eigen topic-reeks op FOK! hoor.
De laatste topics zie ik je voornamelijk niet inhoudelijk reageren inderdaad.quote:Op zondag 5 juni 2016 22:10 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Ik heb niet gezegd dat de vraag onterecht is.
Verder vind ik het een kinderachtige beschuldiging, alsof ik nooit een inhoudelijke reactie heb geplaatst.
Moet je ze ook niet (laten) deleten he.quote:Op zondag 5 juni 2016 22:11 schreef Tem het volgende:
[..]
De laatste topics zie ik je voornamelijk niet inhoudelijk reageren inderdaad.
Snap ik. Maar dan blijft de vraag, waarom blijven voeden? Ieder topic dat Deezer opent komen dezelfse users op af. Diezelfde users die over hem klagen.quote:Op zondag 5 juni 2016 22:10 schreef K44S het volgende:
[..]
Goeie vraag.
Wellicht de irritatie dat er gewoon niets aan gedaan (kan) worden.
Dat meneer op het randje van dit interessante forum leeft en elke keer weer een zeik topic kan plaatsen.
Maar dat is ook al (tig) 4 topic's gezegd.
[..]
Klaagbaak etc vind ik het meer trollen.
Die zijn dan ook niet inhoudelijk he.quote:Op zondag 5 juni 2016 22:12 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Moet je ze ook niet deleten he.
Ik weet niet over welke post je het hebt maar je bent nu aan het afdwalen van de vraag. Wat is je doel?quote:Op zondag 5 juni 2016 22:13 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Wat is er niet inhoudelijk aan een suggestie om een psycholoog te bezoeken?
Waarom dat wel voorkomen? Die nieuwe users hebben geen problemen met Deezer. En zodra ze dat wel krijgen, kan de negeerstand heel makkelijk ingeschakeld worden.quote:Op zondag 5 juni 2016 22:11 schreef DoubleDip het volgende:
[..]
Zelfs al zou niemand dat meer doen, dan nog blijven er altijd nieuwe users die hem niet kennen en de illusie hebben dat hij iets met de adviezen doet. Verspilde tijd voor iedereen. Waarom dat dan niet voorkomen?
Daar zal je gelijk in hebben,daar voor kom ik hier niet.quote:Op zondag 5 juni 2016 22:11 schreef Tem het volgende:
[..]
Het is niet alleen KLB en ONZ kan ik je verzekeren.
Ik doe mijn bestquote:Op zondag 5 juni 2016 22:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Snap ik. Maar dan blijft de vraag, waarom blijven voeden? Ieder topic dat Deezer opent komen dezelfse users op af. Diezelfde users die over hem klagen.
Negéér hem dan. Hoe minder erop gereageerd wordt, hoe minder leuk het is topics te openen.
And I applaud thatquote:Op zondag 5 juni 2016 22:14 schreef K44S het volgende:
[..]
Daar zal je gelijk in hebben,daar voor kom ik hier niet.
[..]
Ik doe mijn best
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |