abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator maandag 30 mei 2016 @ 18:31:23 #1
249559 crew  Lavenderr
pi_162624527
Oorspronkelijke OP:

Beste fokkers...

Ik zit momenteel best diep in in de put..
Momenteel ben ik tot over mijn oren verliefd op het meest bijzondere en mooie meisje in mijn leven. Dit is meisje is 17.. en zelf ben ik 31 jaar oud..

Het meisje is niet zoals jullie denken dat ze is.. Het is het meest bijzondere meisje die ik ooit heb ontmoet. (Iedereen die haar tegenkomt denkt er hetzelfde over als ik..) Ze laat man én vrouw hypnotiseren met haar natuurlijke charme die om haar heen hangt.. Het meisje tja.. ze is ontzettend lief, knap (ontzettend natuurlijk.. net alsof ze uit een sprookje is gestapt), intelligent én nu al buitengewoon wijs voor haar leeftijd..Ze is nu al op deze leeftijd wijzer dan ik. Ze ziet het goede in van mensen....daardoor komt ze misschien op het eerste gezicht naïef over maar dat is ze absoluut niet. Ze blijft met beide benen op de grond staan en ze doet niets ten koste van zichzelf. Ze is zo sterk en bewust van zichzelf en de mensen om haar heen..Ze heeft ook ontzettend veel mensenkennis... ze prikt zo door mensen heen..en vooral door mij.
Echter heeft ze ook zo haar jeugdige trekjes.. ze is echter geen type meisje dat graag 'volwassen' wilt worden of iets in die richting.. ze is heel anders dan de andere tieners van haar leeftijd..

Nu heeft ze ook gevoelens voor mij... alleen is ze ook nu ontzettend door de war.. Laatst tijdens een intiem moment met z'n tweeën en zij mij aankeek met haar twinkelende ogen kon ik het niet laten om 'ik hou van jou' te zeggen vanuit de grond van mijn hart... Ze was geschrokken hoewel ze al wist dat ik verliefd op haar was.. ze zei alleen dat ze niet zo goed wist wat ze moest zeggen...

We hebben meerdere malen geprobeerd om afstand van elkaar te nemen..
Ik ben nu heel wanhopig.. we hebben geprobeerd om afstand van elkaar te nemen maar die afstand deed ons beide verdriet. We willen het liefst op dit moment het liefst de hele tijd bij elkaar zijn..

Ik ben radeloos, ik weet niet wat ik moet doen. Ik zou zo graag iets met haar willen beginnen...maar ik weet dat het niet kan. Ze is het meisje waar ik altijd van heb gedroomd.. eentje die er voor je is, je aan het lachen maakt, je helemaal accepteert zoals je bent en nog wel bewust is van je min en pluspunten..Ik wil er ook voor haar zijn, haar beschermen...haar al mijn liefde geven...

Ze weet het zelf ook niet meer zegt ze.. ze denkt dat de fase waarin wij beide bevinden zal botsen.....ze is enorm in de war en vooral ook nadat ik haar heb gezegd dat ik van haar hou...
pi_162624552
Oh ben jij het nu die in de put zit? :+
Your life is your life: go all the way
https://youtu.be/2lK4LrD8Ii4
  maandag 30 mei 2016 @ 18:33:21 #3
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_162624578
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2016 18:16 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Aannames. Ze is 17 en ze is verliefd. Punt.
Over een paar maanden mag ze zich voor volk en vaderland overhoop laten knallen ergens in de woestijn maar een vriendje dat meer dan vijf jaar ouder is liever niet hoor want die kan wel eens anders in het leven staan dan zijzelf. Ofzo.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  maandag 30 mei 2016 @ 18:34:10 #4
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_162624604
ts zien we toch nooit meer terug ;(

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_162624611
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2016 18:21 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

Normaliter staan ze dan dezelfde nacht weer op de stoep... want ze konden nergens heen.. Of belt de moeder van dat vriendinnetje dat ze veilig bij haar zit en morgen weer naar huis komt.

Die kans is bij TS een stuk kleiner. Die kan niet wachten om huisje-boompje-beestje met haar te spelen want dat is zijn levensfase. En hij wil haar zo graag 'beschermen'... ook tegen die boze Pappie die vindt dat ze haar huiswerk moet maken?
Toe nou zeg, alsof het doodnormaal is dat 17 jarigen weglopen... Ben je niet een beetje teveel je eigen ervaringen aan het projecteren?

Zelf ook die puberteit tijdens een relatie meegemaakt, met iemand die op ten duur al een eigen plekje had, eigen auto en al dat soort zaken. Nooit is het ook maar bij me opgekomen om weg te lopen van huis. En had ik dat gedaan dan had ik ook zo weer terug kunnen komen als het niet goed was gelopen.

En als de relatie tussen haar en haar ouders zo gespannen is dat die mogelijkheid bestaat zijn er wel meer mogelijkheden dan dat samenwonen. Zo heb ik op een school gezeten waarbij er erg veel 16/17 jarige op kamers/studentenhuizen zaten. Daartussen zaten er een aantal die het thuisfront ontvlucht waren, dat allemaal zonder ouder vriendje.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  Moderator maandag 30 mei 2016 @ 18:34:34 #6
249559 crew  Lavenderr
pi_162624616
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2016 18:33 schreef Dven het volgende:

[..]

Over een paar maanden mag ze zich voor volk en vaderland overhoop laten knallen ergens in de woestijn maar een vriendje dat meer dan vijf jaar ouder is liever niet hoor want die kan wel eens anders in het leven staan dan zijzelf. Ofzo.
Idd. Hoe krom is dat?
  maandag 30 mei 2016 @ 18:36:21 #7
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_162624669
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2016 18:34 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Idd. Hoe krom is dat?
een overwinning over een ander is altijd belangrijker dan de schade aan jezelf
  maandag 30 mei 2016 @ 18:36:28 #8
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_162624674
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2016 18:34 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Idd. Hoe krom is dat?
Ik kan me in ieder geval genoeg gevallen voorstellen waarbij ik m'n dochter van 17 liever met iemand van 31 thuis zie komen dan met iemand van 19. Het is allemaal zo zwart/wit niet als sommige mensen hier graag doen geloven.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  Moderator maandag 30 mei 2016 @ 18:38:42 #9
249559 crew  Lavenderr
pi_162624729
quote:
9s.gif Op maandag 30 mei 2016 18:36 schreef fs180 het volgende:

[..]

een overwinning over een ander is altijd belangrijker dan de schade aan jezelf
Diep.
  maandag 30 mei 2016 @ 18:39:02 #10
37769 erodome
Zweefteef
pi_162624738
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2016 18:28 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

Ik wel (been there).
Zijn huis, zijn geld, zijn auto, zijn 'ding'... door de verschillende werelden ook al vlot 'zijn vrienden'. Als het je niet aanstaat donder je maar op..
Als jong puppy heb je hooguit een bijbaantje.. zelfstandig kan je nog niet en terug naar je ouders is een enorme stap. Het lijkt zo mooi en aardig tot hij iets wil wat jij niet wilt of jij iets wilt dat hij niet wil. Dan pas komt dat machtsverschil eruit.

Ik ga er dan wel vanuit dat ze al snel bij hem intrekt, dat wel.
Ja dus, je bent aan het projecteren.

Terug naar je ouders hoeft helemaal geen grote stap te zijn, ik heb dat nooit als een grote stap ervaren bv., zelfs nu ben ik me bewust van dat vangnet, alhoewel het nu wel een hele stevige stap zou zijn die ik liever niet maak. Maar toen ik 17/18 was, nee, geen enkel probleem.

Het kan echt alle kanten op. Veel hangt af van de relatie tussen haar en haar ouders, als daar nu al spanning zit kan dit idd een uitweg zijn. Maar dan is zelf op kamers gaan ook een uitweg die er dan aan zit te komen.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_162624752
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2016 18:36 schreef Dven het volgende:

[..]

Ik kan me in ieder geval genoeg gevallen voorstellen waarbij ik m'n dochter van 17 liever met iemand van 31 thuis zie komen dan met iemand van 19. Het is allemaal zo zwart/wit niet als sommige mensen hier graag doen geloven.
Nou inderdaad, beter een goeie vent van 31 jaar dan een klote joch van 20 jaar.

TS klinkt gewoon helemaal niet als een slechte vent vind ik en al die aanname's over
meteen samenwonen e.d. daar heeft die arme jongen het niets eens over gehad.
pi_162624757
Dit is het 2e deel?
  maandag 30 mei 2016 @ 18:40:23 #13
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_162624775
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2016 18:38 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Diep.
Dieper dan de gemiddelde 17-jarige alleszins

:~
  maandag 30 mei 2016 @ 18:40:26 #14
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_162624778
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2016 18:39 schreef vaduz het volgende:
Dit is het 2e deel?
Ja, TT even aangepast.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  maandag 30 mei 2016 @ 18:40:54 #15
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_162624789
stel ze gaan samenwonen he, wat dan nog? ze zit op school hij werkt, ze zien elkaar even veel als haar ouders of zitten mensen met 'het idee'
pi_162624798
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2016 18:28 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

Ik wel (been there).
Zijn huis, zijn geld, zijn auto, zijn 'ding'... door de verschillende werelden ook al vlot 'zijn vrienden'. Als het je niet aanstaat donder je maar op..
Als jong puppy heb je hooguit een bijbaantje.. zelfstandig kan je nog niet en terug naar je ouders is een enorme stap. Het lijkt zo mooi en aardig tot hij iets wil wat jij niet wilt of jij iets wilt dat hij niet wil. Dan pas komt dat machtsverschil eruit.

Ik ga er dan wel vanuit dat ze al snel bij hem intrekt, dat wel.
Waarom gaat iedereen daar toch meteen vanuit? :o best idioot eigenlijk....

en jezus ja jij bent wel érg aan het projecteren zeg.
  maandag 30 mei 2016 @ 18:41:46 #17
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_162624813
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2016 18:39 schreef FANN het volgende:

[..]

Nou inderdaad, beter een goeie vent van 31 jaar dan een klote joch van 20 jaar.

TS klinkt gewoon helemaal niet als een slechte vent vind ik en al die aanname's over
meteen samenwonen e.d. daar heeft die arme jongen het niets eens over gehad.
beter een goed joch van 20 dan...

kan alle kanten op natuurlijk, leeftijd alleen zegt niets
  Moderator maandag 30 mei 2016 @ 18:41:53 #18
249559 crew  Lavenderr
pi_162624817
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2016 18:39 schreef vaduz het volgende:
Dit is het 2e deel?
Ja. Helaas is TS niet meer aanwezig.
Misschien ligt hij lekker te rollebollen drinkt hij gezellig een kopje thee met zijn vriendin O-)
pi_162624829
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2016 18:41 schreef fs180 het volgende:

[..]

beter een goed joch van 20 dan...

kan alle kanten op natuurlijk, leeftijd alleen zegt niets
Ja maar TS klinkt niet als een klotejoch dat scheelt dan weer wel...
pi_162624889
Sommige mensen hechten nu eenmaal iets meer waarde aan een vorm van gelijkwaardigheidsbeginsel in een relatie dan een aantal users hier. Om een relatie bestendig te maken heb je dan toch wel wat gezamenlijke ervaring en gezamenlijke belangen nodig. Nu is het niet onwaarschijnlijk dat een 17 jarige nog gaat studeren, de wereld wil ontdekken, etc. terwijl een 31 jarige wellicht andere belangen heeft. Prima hoor, als ze ermee om kunnen gaan. En als de relatie eindigt, daar komen ze dan hopelijk ook wel overheen. Maar het gelijkwaardigheidsbeginsel blijft ver te zoeken. Maar misschien vindt ze dat wel prettig, en aan zijn roze bril te zien lijkt zijn geluk ook wel behoorlijk afhankelijk van haar. Ik wens ze veel wijsheid toe.
Your life is your life: go all the way
https://youtu.be/2lK4LrD8Ii4
  maandag 30 mei 2016 @ 18:44:19 #21
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_162624892
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2016 18:42 schreef FANN het volgende:

[..]

Ja maar TS klinkt niet als een klotejoch dat scheelt dan weer wel...
ik denk niet dat wij hier daar een objectief beeld over kunnen vormen, als ik hier een topic open over hoe ik dat 18 jarige meisje vol wil spuiten en hoe dat aan wil ga pakken om daarna alleen achter te laten kan ik op minder begrip rekenen :_

ok op fok mag alles als ze eenmaal 18 is.. :+
  maandag 30 mei 2016 @ 18:45:21 #22
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_162624919
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2016 18:41 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Ja. Helaas is TS niet meer aanwezig.
Misschien ligt hij lekker te rollebollen drinkt hij gezellig een kopje thee met zijn vriendin O-)
:D :D
  maandag 30 mei 2016 @ 18:45:22 #23
401892 Helsinki
Avec persévérance.
pi_162624920
Is deel 2 dan nog nodig?
  maandag 30 mei 2016 @ 18:45:32 #24
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_162624927
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2016 18:44 schreef Koral het volgende:
Sommige mensen hechten nu eenmaal iets meer waarde aan een vorm van gelijkwaardigheidsbeginsel in een relatie dan een aantal users hier. Om een relatie bestendig te maken heb je dan toch wel wat gezamenlijke ervaring en gezamenlijke belangen nodig. Nu is het niet onwaarschijnlijk dat een 17 jarige nog gaat studeren, de wereld wil ontdekken, etc. terwijl een 31 jarige wellicht andere belangen heeft. Prima hoor, als ze ermee om kunnen gaan. En als de relatie eindigt, daar komen ze dan hopelijk ook wel overheen. Maar het gelijkwaardigheidsbeginsel blijft ver te zoeken. Maar misschien vindt ze dat wel prettig, en aan zijn roze bril te zien lijkt zijn geluk ook wel behoorlijk afhankelijk van haar. Ik wens ze veel wijsheid toe.
nou dat zien ze over twee weken dan wel weer _O-
  maandag 30 mei 2016 @ 18:46:18 #25
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_162624949
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2016 18:44 schreef Koral het volgende:
Joh, als iemand bij mij over 'gelijkwaardigheidsbeginsel' begint als ik verliefd ben, ga ik van ellende scheel kijken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')