abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 30 mei 2016 @ 18:46:29 #26
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_162624957
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2016 18:44 schreef Koral het volgende:
Sommige mensen hechten nu eenmaal iets meer waarde aan een vorm van gelijkwaardigheidsbeginsel in een relatie dan een aantal users hier. Om een relatie bestendig te maken heb je dan toch wel wat gezamenlijke ervaring en gezamenlijke belangen nodig. Nu is het niet onwaarschijnlijk dat een 17 jarige nog gaat studeren, de wereld wil ontdekken, etc. terwijl een 31 jarige wellicht andere belangen heeft. Prima hoor, als ze ermee om kunnen gaan. En als de relatie eindigt, daar komen ze dan hopelijk ook wel overheen. Maar het gelijkwaardigheidsbeginsel blijft ver te zoeken. Maar misschien vindt ze dat wel prettig, en aan zijn roze bril te zien lijkt zijn geluk ook wel behoorlijk afhankelijk van haar. Ik wens ze veel wijsheid toe.
Misschien moet je het nog gelijkwaardiger zoeken en gewoon eens een piemel in de mond nemen. Mannen en vrouwen zijn bij voorbaat immers niet gelijkwaardig :'(
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  Moderator maandag 30 mei 2016 @ 18:46:47 #27
249559 crew  Lavenderr
pi_162624972
quote:
Sommige mensen hechten nu eenmaal iets meer waarde aan een vorm van gelijkwaardigheidsbeginsel in een relatie dan een aantal users hier. Om een relatie bestendig te maken heb je dan toch wel wat gezamenlijke ervaring en gezamenlijke belangen nodig. Nu is het niet onwaarschijnlijk dat een 17 jarige nog gaat studeren, de wereld wil ontdekken, etc. terwijl een 31 jarige wellicht andere belangen heeft. Prima hoor, als ze ermee om kunnen gaan. En als de relatie eindigt, daar komen ze dan hopelijk ook wel overheen. Maar het gelijkwaardigheidsbeginsel blijft ver te zoeken. Maar misschien vindt ze dat wel prettig, en aan zijn roze bril te zien lijkt zijn geluk ook wel behoorlijk afhankelijk van haar. Ik wens ze veel wijsheid toe.
En ik wens ze ook een geweldige tijd toe. Dat ze heerlijk genieten op hun roze wolk.
  maandag 30 mei 2016 @ 18:47:07 #28
37769 erodome
Zweefteef
pi_162624978
quote:
Waarom gelijk denken dat het zo ongelijkwaardig is als men hier en daar wat andere dingen doet in het leven?

Dat is wat ik niet zo goed snap. Het wordt pas ongelijk als de een overheerst over de ander en of daar sprake van is is geheel niet duidelijk, niets wijst daar direct op.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  maandag 30 mei 2016 @ 18:47:22 #29
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_162624984
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2016 18:46 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]

Joh, als iemand bij mij over 'gelijkwaardigheidsbeginsel' begint als ik verliefd ben, ga ik van ellende scheel kijken.
:D _O-
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_162625024
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2016 18:46 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]

Joh, als iemand bij mij over 'gelijkwaardigheidsbeginsel' begint als ik verliefd ben, ga ik van ellende scheel kijken.
Het feit dat TS er een topic over opent geeft op zijn minst aan dat hij er rationeel moeite mee heeft?
Your life is your life: go all the way
https://youtu.be/2lK4LrD8Ii4
pi_162625048
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2016 18:46 schreef Dven het volgende:

[..]

Misschien moet je het nog gelijkwaardiger zoeken en gewoon eens een piemel in de mond nemen. Mannen en vrouwen zijn bij voorbaat immers niet gelijkwaardig :'(
Goeie comeback :')
Your life is your life: go all the way
https://youtu.be/2lK4LrD8Ii4
  maandag 30 mei 2016 @ 18:50:54 #32
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_162625084
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2016 18:48 schreef Koral het volgende:

[..]

Het feit dat TS er een topic over opent geeft op zijn minst aan dat hij er rationeel moeite mee heeft?
Ehm, daar kom ik niet goed uit, de tekst in de OP is te lang voor mij.
  maandag 30 mei 2016 @ 18:51:45 #33
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_162625117
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2016 18:48 schreef Koral het volgende:

[..]

even het water voelen, voor hij een steen door zijn raam krijgt misschien
  maandag 30 mei 2016 @ 18:52:56 #34
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_162625158
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2016 18:50 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]

Ehm, daar kom ik niet goed uit, de tekst in de OP is te lang voor mij.
Verder ook een weinigzeggend argument.

Had hij er geen topic over geopend had hij er rationeel geen moeite mee dus was het goed. Ofzo.
  maandag 30 mei 2016 @ 18:53:52 #35
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_162625195
Na overleg gaat dit topic op slot. Wanneer TS boven water komt, kan hij zelf een vervolg op het topic openen.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')