Heb ik via mijn vriendin geregeld, maar zij had een (betaalde) account gemaakt op een site waar ze kamers en studios verhuren.quote:
Sportschool zit ik al jaren bij, kan je ook meedoen met lessen enzo maar is te vrijblijvend. Eerst baan dan woning lijkt mij ook slim maar alle banen in mijn sector zijn 2 uur verder, maar eerst een contract en dan daar iets zoeken.quote:Op zondag 5 juni 2016 19:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Is het niet verstandig eerst een baan te vinden voordat je naar een eigen huis gaat kijken? Wat je zelf zegt, als je meer verdient heb je ook meer opties.
Aan het sociale aspect kun je ook vanuit huis werken. Ga bij een sportclub, een dansschool of waar je interesse ook maar ligt. Dat werkt al eeuwen om mensen te ontmoeten.
Zit jij in de frozen fase?quote:Op zaterdag 4 juni 2016 15:42 schreef Bonkers. het volgende:
Altijd maar die focus op 'fases'.
Laat het los.
Nee extravert vs introvert.quote:Op zondag 5 juni 2016 19:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ook niet vriendschappelijk een klik?
Bullshit, mijn beste vriend is extravert en ik ben redelijk introvert.quote:
Ik denk dat het makkelijker is vanuit thuis eerst te reizen naar je werk en te kijken of het je echt bevalt voor je gaat verhuizen.quote:Op zondag 5 juni 2016 19:44 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Sportschool zit ik al jaren bij, kan je ook meedoen met lessen enzo maar is te vrijblijvend. Eerst baan dan woning lijkt mij ook slim maar alle banen in mijn sector zijn 2 uur verder, maar eerst een contract en dan daar iets zoeken.
Ik maak altijd vrienden in de sportscholen waar ik kom.. maar ja ik ben ook wel echt hardcore met de sportschool.quote:Op zondag 5 juni 2016 19:44 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Sportschool zit ik al jaren bij, kan je ook meedoen met lessen enzo maar is te vrijblijvend. Eerst baan dan woning lijkt mij ook slim maar alle banen in mijn sector zijn 2 uur verder, maar eerst een contract en dan daar iets zoeken.
Dit doe je al jaren, dus is het blijkbaar moeilijk voor je om hier vriendschappen te vinden. Kun je geen nieuwe, extra hobby zoeken, nu je zo veel vrije tijd hebt?quote:Op zondag 5 juni 2016 19:44 schreef Deezertje het volgende:
Sportschool zit ik al jaren bij, kan je ook meedoen met lessen enzo maar is te vrijblijvend.
Fixed. En nee, niet om je een hak te zetten. Je vindt het niet prettig contact te hebben met iemand die "meer" is. Om dezelfde reden keek (of nog steeds) vooral naar vrouwen die een paar jaar jonger als je zijn. Is verder jouw keuze, maar het heeft niet met extravert of introvert te maken.quote:Op zondag 5 juni 2016 19:45 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Nee extravert normaal zelfbeeld vs introvert laag zelfbeeld.
Je blijft uitvluchten zoeken.quote:Op zondag 5 juni 2016 19:44 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Echt hè. Te misselijkmakend.quote:
Sinds april nummer vier.quote:Op zondag 5 juni 2016 21:18 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Echt hè. Te misselijkmakend.
En dan nog te bedenken dat dit het zestigste topic is, vol met gemaar.
In het begin wel. Uiteindelijk komen ze allemaal weer op t zelfde neer.quote:Op zondag 5 juni 2016 21:31 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
En de inhoud van die vier topics zijn ook enorm verschillend, ja.
Dikgedrukt: nee. Het gaat zich niet vanzelf oplossen. Om iets op te lossen zul je zelf actie ondernemen. Toen was je passief, nu ben je passief, en in de toekomst zul je ook passief blijven.quote:Op zaterdag 4 juni 2016 13:51 schreef Deezertje het volgende:
Een kwart eeuw oud, bijna afgestudeerd. Niets ondernomen tijdens de studententijd qua feestjes, relaties of mensen ontmoeten, nog niet op mezelf, geen auto etc. Is het te verwachten dat deze zaken zich vanzelf oplossen of is het van toen niet, straks ook niet? Soms ben ik wel jaloers op leeftijdsgenoten van 22 die al klaar zijn met studie, werken, auto en eigen huisje hebben oftewel de volgende fase ingaan. Kom jij dan met je goede gedrag aanIk heb het gevoel de vorige 'studentenpretfase' helemaal niet goed benut te hebben. Elke dag voelt meer en meer alsof je iets probeert in te halen wat je niet (meer) gaat redden.
Volgens mij had dat topic 'Bijna afgestudeerd en dan...' ook al iets van 5 delen inderdaad, maar ja zal wel.quote:
Hij houdt niet van uitgaan, omdat hij niet houdt van alcohol drinken, heeft hij ooit gezegd.quote:Op zondag 5 juni 2016 22:05 schreef wiskundenoob het volgende:
Het is nu festivalseizoen. sla je slag denk ik als je wilt feesten. Ik weet vrijwel zeker dat je op Internet mensen kan vinden om samen daar naartoe te gaan.
Amen.quote:Op zondag 5 juni 2016 22:08 schreef Elvi het volgende:
[..]
Dikgedrukt: nee. Het gaat zich niet vanzelf oplossen. Om iets op te lossen zul je zelf actie ondernemen. Toen was je passief, nu ben je passief, en in de toekomst zul je ook passief blijven.
Je bent 25 en hebt nog steeds niet door dat je zelf verantwoordelijk bent voor je eigen geluk en niet je basisschoolvriend, mensen op een forum, of dat meisje op Tinder. Als je dat op je 25ste nog steeds niet kunt begrijpen dan zit het er niet meer in voor je zonder psychologische hulp.
Ik heb nu al zoveel posts van je gelezen en je bent nog exact hetzelfde. Er is niks veranderd en er gaat ook niks veranderen. Over 10 jaar open je nog topics en onderneem je nog steeds niks. Let's get real here... Je bent een volwassen vent, je hebt een probleem waar je last van hebt, en je neemt geen enkele verantwoordelijkheid om zelf je problemen aan te pakken. Misschien niet het antwoord waar je op had gehoopt, maar laten we een keer eerlijk zijn tegen elkaar voor de verandering.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |