Jij hebt toch ook geen behoefte om uit huis te gaan? Stop eens met die verwijten jongen.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 20:16 schreef Deezertje het volgende:
Ach, misschien is ze ook wel een troll die dame 2. Ze zegt ook geen behoefte te hebben om zelf uit huis te gaan want het is zo gezellig daar met d'r ouders, zo'n goede band etc.
quote:Op dinsdag 24 mei 2016 20:16 schreef Deezertje het volgende:
Ach, misschien is ze ook wel een troll die dame 2. Ze zegt ook geen behoefte te hebben om zelf uit huis te gaan want het is zo gezellig daar met d'r ouders, zo'n goede band etc.
Maar natuurlijk.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 20:09 schreef Deezertje het volgende:
Ik bedoelde dat ik offline veel spontaner ben.
Heb je je eigen eisenlijstje al eens opgelezen terwijl je in de spiegel keek?quote:Op dinsdag 24 mei 2016 20:09 schreef Deezertje het volgende:
Nou ben ik meer van: je kan pas 'eisen' hebben als je zelf minstens aan je eigen eisen voldoet, maar hoe kijken jullie hier tegenaan?
Hoezo is dat een verwijt? Interesse, jongen. Interesse.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 20:17 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Niet als je mij verwijten gaat maken waarom ik nog niet op mezelf woon.
Dan zou je de vraag stellen en verder niks, maar niet reageren op mijn antwoord hoe het volgens haar wel zou moeten of beter kan.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 20:18 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Hoezo is dat een verwijt? Interesse, jongen. Interesse.
Want jij reageert op zo veel antwoorden/vragen.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 20:19 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Dan zou je de vraag stellen en verder niks, maar niet reageren op mijn antwoord hoe het volgens haar wel zou moeten of beter kan.
Lol... En wie is hier de controlfreak?quote:Op dinsdag 24 mei 2016 20:19 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Dan zou je de vraag stellen en verder niks, maar niet reageren op mijn antwoord hoe het volgens haar wel zou moeten of beter kan.
Nou, perfecte koppel toch?quote:Op dinsdag 24 mei 2016 20:25 schreef Bananenpap het volgende:
Het is inderdaad wel apart dat ze hem vertelt hoe het allemaal moet terwijl ze zelf ook nog thuis woont.
Ik snap best dat ze dat zegt aangezien hij 25 is. Maar ik weet niet hoe oud zij is, waarschijnlijk jonger?quote:Op dinsdag 24 mei 2016 20:25 schreef Bananenpap het volgende:
Het is inderdaad wel apart dat ze hem vertelt hoe het allemaal moet terwijl ze zelf ook nog thuis woont.
Niet veel, 23.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 20:26 schreef DoubleDip het volgende:
[..]
Ik snap best dat ze dat zegt aangezien hij 25 is. Maar ik weet niet hoe oud zij is, waarschijnlijk jonger?
Ik denk stiekem dat hij het wel prettig vindt.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 20:26 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Nou, perfecte koppel toch?
Alleen is het jammer dat Deezertje niets in haar ziet, omdat zij een keiharde kopie van hemzelf is.
Maar stug blijven volhouden dat het niet aan hem ligt hoor.
Zin is een groot woord, maar ik ben wel benieuwd naar haarquote:Op dinsdag 24 mei 2016 20:30 schreef DoubleDip het volgende:
Heb je al zin in de date van morgen Deezer? Misschien komt daar nog een vervolg, kan je beter je energie daar in steken en als het niks wordt weer op jacht op de datingsites.
Laat dame 2 dan gewoon voor wat ze is en ga evt op zoek naar een nieuwe date als het morgen toch niks wordt.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 20:32 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Zin is een groot woord, maar ik ben wel benieuwd naar haarZeker omdat het haast wel leuk gaat worden, al zoveel relaxter als dame 2.
Dame 1 heeft het druk met studie dus die zegt niet veel (maar als ze wat zegt is dat al veel leuker dan dame 2).quote:Op dinsdag 24 mei 2016 20:33 schreef DoubleDip het volgende:
[..]
Laat dame 2 dan gewoon voor wat ze is en ga evt op zoek naar een nieuwe date als het morgen toch niks wordt.
Zoek dan zelf een dagbesteding ipv elke keer op antwoord te zitten wachten. Als je uit pure verveling met iemand contact houdt waarmee het niet botert dan kom je wel erg kansloos over.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 20:34 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Dame 1 heeft het druk met studie dus die zegt niet veel (maar als ze wat zegt is dat al veel leuker dan dame 2).
Zo te lezen is ze jouw evenknie en krijg je een spiegel voor gehouden. Maar dat vind je dus niet prettig?quote:Op dinsdag 24 mei 2016 20:19 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Jij bent waarschijnlijk niet extreem wanhopig.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 22:43 schreef Elvi het volgende:
Ik kan nog steeds niet geloven dat hij een date heeft en ik niet. Waar ging het mis met mij?
Alsof de dames weten dat ik morgen een date heb.. heb nu matches die zelf ook gesprekken starten of is het volgende week weer tentamenweek ofzo?quote:Op dinsdag 24 mei 2016 22:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jij bent waarschijnlijk niet extreem wanhopig.
Dat is het, als je het extreem weet te forceren krijg je het nog voor elkaar ook nog. Als je er niet echt mee bezig houdt, zoals ik nu doe, krijg je ook niets. Best gek eigenlijk.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 22:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jij bent waarschijnlijk niet extreem wanhopig.
Je bent wanhopig in de zin van dat jij je leven laat leiden door daten en datingsapps terwijl je issues hebt waar je aan moet werken, want jij denkt dat het hebben van een vriendin alles oplost.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 22:51 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Alsof de dames weten dat ik morgen een date heb.. heb nu matches die zelf ook gesprekken starten of is het volgende week weer tentamenweek ofzo?
Over 3 weken pasquote:Op dinsdag 24 mei 2016 22:51 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Alsof de dames weten dat ik morgen een date heb.. heb nu matches die zelf ook gesprekken starten of is het volgende week weer tentamenweek ofzo?
De jaren dat ik single was en niet bezig met een relatie is er ook nooit wat gebeurd, terwijl liefde je moet 'overkomen', vaak als je er niet mee bezig bent.. hmm..quote:Op dinsdag 24 mei 2016 22:53 schreef Berk-24 het volgende:
[..]
Dat is het, als je het extreem weet te forceren krijg je het nog voor elkaar ook nog. Als je er niet echt mee bezig houdt, zoals ik nu doe, krijg je ook niets. Best gek eigenlijk.
Al gun ik jou eerder een leuke date dan Deezertje
Mensen merken het echt wel als de ander wanhopig is hoorquote:Op dinsdag 24 mei 2016 22:51 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Ligt eraan wat je bedoeld met niet bezig houden. Je kan best gewoon sociaal doen in je leven en dan via via iemand leren kennen.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 22:53 schreef Berk-24 het volgende:
[..]
Dat is het, als je het extreem weet te forceren krijg je het nog voor elkaar ook nog. Als je er niet echt mee bezig houdt, zoals ik nu doe, krijg je ook niets. Best gek eigenlijk.
Al gun ik jou (Elvi) eerder een leuke date dan Deezertje
Tegenwoordig stel ik gewoon één keer een date voor en als ze niet kunnen zeg ik: prima, laat maar weten wanneer je kunt. Dus ik push niet meer en kom dus ook niet wanhopig over in elke dag forceren om te kijken of ze toevallig morgen al kan.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 22:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Mensen merken het echt wel als de ander wanhopig is hoor
Ik ben geen leuke jongen voor de meiden dus ik kan me beter ook niet bezig houden met dating of relatiesquote:Op dinsdag 24 mei 2016 22:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ligt eraan wat je bedoeld met niet bezig houden. Je kan best gewoon sociaal doen in je leven en dan via via iemand leren kennen.
Ga jij al naar een psycholoog?quote:Op dinsdag 24 mei 2016 22:57 schreef Berk-24 het volgende:
[..]
Ik ben geen leuke jongen voor de meiden dus ik kan me beter ook niet bezig houden met dating of relaties
Deezertje probeert het extreem te forceren en wint ook nog
Je moet het ook gewoon losjes benaderen ja.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 22:55 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Tegenwoordig stel ik gewoon één keer een date voor en als ze niet kunnen zeg ik: prima, laat maar weten wanneer je kunt. Dus ik push niet meer en kom dus ook niet wanhopig over in elke dag forceren om te kijken of ze toevallig morgen al kan.
Neequote:
Als ik dat zo hoor in je verhaal en ook gezien je UI en ondertitel lijkt mij dat niet onverstandigquote:
quote:Op dinsdag 24 mei 2016 22:57 schreef Berk-24 het volgende:
[..]
Ik ben geen leuke jongen voor de meiden dus ik kan me beter ook niet bezig houden met dating of relaties
Zoek hulp.quote:
Troll. Ga jij maar weg, jij snapt deze dingen toch niet.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 23:14 schreef syndroom het volgende:
[..]
Het lijkt wel hier alsof gedaan wordt een psycholoog alle problemen kan oplossen
Als je hele dagen op die datingssites zit hapt er vroeg of laat wel een. Ik vind het allemaal iets te geforceerd. Veel leuker om in een kroeg iemand tegen te komen waarbij het klikt.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 22:57 schreef Berk-24 het volgende:
[..]
doe normaal, een kroeg is engquote:Op dinsdag 24 mei 2016 23:39 schreef Bananenpap het volgende:
[..]
Als je hele dagen op die datingssites zit hapt er vroeg of laat wel een. Ik vind het allemaal iets te geforceerd. Veel leuker om in een kroeg iemand tegen te komen waarbij het klikt.
Zeker voor hem, hij mag blij zijn als iemand interesse toont.quote:Op woensdag 25 mei 2016 00:00 schreef Fatoeman het volgende:
Wat ik eis? Leuk donker meisje met hygiëne en een leuk karakter. Zo simpel kan het zijn. Ik denk dat jij deze eisen ook maar eens moet hanteren. Gewoon niet te hoog. Neem een blonde (want daar val je op) verder leuk karakter wat ze moet hebben. Wees niet te moeilijk.
Ik heb nog geen date gejad dus beweer ook nergens verstand van te hebben, maar het lijkt me beter om lage eisen te hebben
Ligt er ook aan wat je een leuk karakter vindt. Daar kan je ook best kieskeurig mee zijnquote:Op woensdag 25 mei 2016 00:00 schreef Fatoeman het volgende:
Wat ik eis? Leuk donker meisje met hygiëne en een leuk karakter. Zo simpel kan het zijn. Ik denk dat jij deze eisen ook maar eens moet hanteren. Gewoon niet te hoog. Neem een blonde (want daar val je op) verder leuk karakter wat ze moet hebben. Wees niet te moeilijk.
Ik heb nog geen date gejad dus beweer ook nergens verstand van te hebben, maar het lijkt me beter om lage eisen te hebben
Gewoon gezellig spraakzaam en humor. Beetje lief ookquote:Op woensdag 25 mei 2016 00:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ligt er ook aan wat je een leuk karakter vindt. Daar kan je ook best kieskeurig mee zijn(heb ik in elk geval)
Daarom denk ik, ik zet het er maar even voor hem bij voordat hij torenhoge eisen gaat stellenquote:Op woensdag 25 mei 2016 00:02 schreef DoubleDip het volgende:
[..]
Zeker voor hem, hij mag blij zijn als iemand interesse toont.
Ja dat lijkt me wel de basis in elk gevalquote:Op woensdag 25 mei 2016 00:04 schreef Fatoeman het volgende:
[..]
Gewoon gezellig spraakzaam en humor. Beetje lief ook
Dat is ook wel wenselijk inderdaadquote:Op woensdag 25 mei 2016 00:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja dat lijkt me wel de basis in elk geval. Maar een paar gedeelde interesses etc. lijken mij ook wel belangrijk.
Niet iedereen vind de kroeg leuk. Ik ben het met je eens dat de tactiek van Deezertje niet echt helpt en waarschijnlijk komt er ook geen vervolgdate, maar ik ben het niet met je eens dat de kroeg het middel is om leuke meiden te ontmoeten. Ik denk dat je zoveel mogelijk buiten moet komen, aan allerlei dingen mee moet doen en hopen dat je iemand zult treffen. Kwestie van de lange adem.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 23:39 schreef Bananenpap het volgende:
[..]
Als je hele dagen op die datingssites zit hapt er vroeg of laat wel een. Ik vind het allemaal iets te geforceerd. Veel leuker om in een kroeg iemand tegen te komen waarbij het klikt.
Veel buiten zijn en de ballen hebben (ook als vrouw) om iemand aan te spreken. Dat is het hele punt.quote:Op woensdag 25 mei 2016 06:50 schreef Berk-24 het volgende:
[..]
Niet iedereen vind de kroeg leuk. Ik ben het met je eens dat de tactiek van Deezertje niet echt helpt en waarschijnlijk komt er ook geen vervolgdate, maar ik ben het niet met je eens dat de kroeg het middel is om leuke meiden te ontmoeten. Ik denk dat je zoveel mogelijk buiten moet komen, aan allerlei dingen mee moet doen en hopen dat je iemand zult treffen. Kwestie van de lange adem.
De ballen zijn voor sommigen een probleem.quote:Op woensdag 25 mei 2016 06:58 schreef K44S het volgende:
[..]
Veel buiten zijn en de ballen hebben (ook als vrouw) om iemand aan te spreken. Dat is het hele punt.
Ondanks dat het niet zo werkt, vind ik dat vrouwen (of ik mis de hints 🙋) de man ook wel eens mag aanspreken.
Wat ga je eraan doen?quote:Op woensdag 25 mei 2016 07:21 schreef Berk-24 het volgende:
[..]
De ballen zijn voor sommigen een probleem.
Niets, heb ook nog steeds geen stageplaats en dat heeft een hogere prioriteit. Zomaar in het wild vrouwen aanspreken zie ik niet zitten.quote:
Zo zonde en jammer dat sommige autisten hunzelf het zo moeilijk maken.quote:Op woensdag 25 mei 2016 07:29 schreef Berk-24 het volgende:
[..]
Niets, heb ook nog steeds geen stageplaats en dat heeft een hogere prioriteit. Zomaar in het wild vrouwen aanspreken zie ik niet zitten.
Ik volg sportcursussen om zo meer onder de mensen te komen, maar dat zet geen zoden aan de dijk. Ik hoop echt dat ik een stage voor het najaar alsnog kan regelen, zodat ik met februari op kamers kan. Anders vrees ik dat ik nooit meer op kamers kan. Op kamers gaan zou echt meer kleur aan mijn leven geven.quote:Op woensdag 25 mei 2016 07:30 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Zo zonde en jammer dat sommige autisten hunzelf het zo moeilijk maken.
Dit topic gaat niet over jou.quote:Op woensdag 25 mei 2016 07:35 schreef Berk-24 het volgende:
[..]
Ik volg sportcursussen om zo meer onder de mensen te komen, maar dat zet geen zoden aan de dijk. Ik hoop echt dat ik een stage voor het najaar alsnog kan regelen, zodat ik met februari op kamers kan. Anders vrees ik dat ik nooit meer op kamers kan. Op kamers gaan zou echt meer kleur aan mijn leven geven.
Dan moet je natuurlijk nog wel contact leggen anders blijf je een zolderkamerautist.quote:Op woensdag 25 mei 2016 07:35 schreef Berk-24 het volgende:
[..]
Ik volg sportcursussen om zo meer onder de mensen te komen, maar dat zet geen zoden aan de dijk. Ik hoop echt dat ik een stage voor het najaar alsnog kan regelen, zodat ik met februari op kamers kan. Anders vrees ik dat ik nooit meer op kamers kan. Op kamers gaan zou echt meer kleur aan mijn leven geven.
Dit topic gaat over niemand specifiek ,dus over iedereen. Dit topic gaat over wat je wel / niet mag eisen aan een partner.quote:Op woensdag 25 mei 2016 07:35 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
Dit topic gaat niet over jou.
Maar zoek je dan ook de mensen op, spreek je ze daar wel aan / probeer je echt contact te maken.quote:Op woensdag 25 mei 2016 07:35 schreef Berk-24 het volgende:
Ik volg sportcursussen om zo meer onder de mensen te komen, maar dat zet geen zoden aan de dijk
Heb je wel eens een sova cursus overwogen? Lijkt me niet verkeerd in jouw situatie.quote:Op woensdag 25 mei 2016 07:35 schreef Berk-24 het volgende:
[..]
het slechtste wat je kunt doen is gaan vergelijken. Beide zijn mooi op hun eigen manier.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 20:09 schreef Deezertje het volgende:
Ik app nu met twee dames, met de intentie om op date te gaan.
Heb je nu niet 1 seconde overwogen of je haar woorden misschien als commentaar opvat omdat je een laag zelfbeeld hebt?quote:Nou ben ik meer van: je kan pas 'eisen' hebben als je zelf minstens aan je eigen eisen voldoet, maar hoe kijken jullie hier tegenaan? Het nodigt mij in zekere mate niet uit om op date te gaan als ze vooraf al heel veel commentaar heeft, deels onterecht.
1,5 jaar waarvan 0,5 jaar stage en 0,5 jaar afstuderen. Met stage of afstuderen gaat hem niet worden om op kamers te gaan. Vereniging ben ik aan het kijken maar ik wil liever geen vereniging waarbij het hoofdzakelijk om zuipen draait.quote:Op woensdag 25 mei 2016 07:58 schreef DoubleDip het volgende:
[..]
Dan moet je natuurlijk nog wel contact leggen anders blijf je een zolderkamerautist.
Ga je nog meer doen eigenlijk, behalve op kamers? Bij een vereniging bijvoorbeeld? Hoe lang moet je nog voor je studie?
Ik probeer praatjes te maken, maar dat is lastigquote:Op woensdag 25 mei 2016 08:00 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maar zoek je dan ook de mensen op, spreek je ze daar wel aan / probeer je echt contact te maken.
Of ben je enkel aanwezig, sport je en ga je naar huis?
Ik begrijp wat je bedoelt te zeggen, maar dat gejank over geen sociaal contact kunnen vinden vind ik niet onder de noemer 'wat mag ik 'eisen' bij het daten?' vallen.quote:Op woensdag 25 mei 2016 08:00 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dit topic gaat over niemand specifiek ,dus over iedereen. Dit topic gaat over wat je wel / niet mag eisen aan een partner.
Klopt, dat hoort hier ook eig niet in thuis. Maar mbt Deezer kan je beter hem z'n eigen topic laten gebruiken dan in reeksen zijn posts het topic laten overnemen.quote:Op woensdag 25 mei 2016 08:44 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Ik begrijp wat je bedoelt te zeggen, maar dat gejank over geen sociaal contact kunnen vinden vind ik niet onder de noemer 'wat mag ik 'eisen' bij het daten?' vallen.
Beetje lastig uit te leggen, maar het komt een soort geforceerd over heb ik de indrukquote:
Waarom lukt het niet met stage of afstuderen? Moet je dan ver reizen? Maar je hebt toch nog geen stage?quote:Op woensdag 25 mei 2016 08:38 schreef Berk-24 het volgende:
[..]
1,5 jaar waarvan 0,5 jaar stage en 0,5 jaar afstuderen. Met stage of afstuderen gaat hem niet worden om op kamers te gaan. Vereniging ben ik aan het kijken maar ik wil liever geen vereniging waarbij het hoofdzakelijk om zuipen draait.
Omdat stage/afstuderen vrij intensief zijn en ik denk dat dat weinig te combineren valt met het studentenleven. En ik wil sowieso in het voorjaar een kamer zoeken omdat in die periode makkelijker is.quote:Op woensdag 25 mei 2016 08:48 schreef DoubleDip het volgende:
[..]
Waarom lukt het niet met stage of afstuderen? Moet je dan ver reizen? Maar je hebt toch nog geen stage?
Genoeg verenigingen waar het niet alleen om zuipen draait hoor. Welke stad zit je?
Studentenleven vindt meestal in de avond plaats, stage en evt. afstuderen vermoedelijk overdag. Dus je hebt vast wel eens of twee keer in de week een gaatje over om ergens te gaan zuipen socializen.quote:Op woensdag 25 mei 2016 08:52 schreef Berk-24 het volgende:
[..]
Omdat stage/afstuderen vrij intensief zijn en ik denk dat dat weinig te combineren valt met het studentenleven. En ik wil sowieso in het voorjaar een kamer zoeken omdat in die periode makkelijker is.
Nog nietquote:Op woensdag 25 mei 2016 08:36 schreef DoubleDip het volgende:
Nou ik ben benieuwd hoe de date vandaag verloopt. We zullen het zien. Of heeft ze afgezegd?
Ah, nou, succes en niet krenterig doen hè. En niet overanalyseren. En niet bekritiseren. En... Ach, je weet het wel hoop ik.quote:Op woensdag 25 mei 2016 09:10 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Gewoon een drankje drinken, of zoals zij het noemt 'biertje pakken'.
Tuurlijk, het is ook relatief laat dus de avond ben ik sowieso kwijt dus kan er maar beter wat leuks en ontspannends van maken jaquote:Op woensdag 25 mei 2016 09:10 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Ah, nou, succes en niet krenterig doen hè. En niet overanalyseren. En niet bekritiseren. En... Ach, je weet het wel hoop ik.
Wat een prachtige instelling om op date te gaan.quote:Op woensdag 25 mei 2016 09:12 schreef Deezertje het volgende:
het is ook relatief laat dus de avond ben ik sowieso kwijt
quote:Op woensdag 25 mei 2016 09:13 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Wat een prachtige instelling om op date te gaan.
De kroeg is doorgaans de meest voor de hand liggende optie onder studenten/jonge mensen. Er zullen genoeg andere opties zijn, maar daar moet je meestal voor zoeken.quote:Op woensdag 25 mei 2016 06:50 schreef Berk-24 het volgende:
[..]
Niet iedereen vind de kroeg leuk. Ik ben het met je eens dat de tactiek van Deezertje niet echt helpt en waarschijnlijk komt er ook geen vervolgdate, maar ik ben het niet met je eens dat de kroeg het middel is om leuke meiden te ontmoeten. Ik denk dat je zoveel mogelijk buiten moet komen, aan allerlei dingen mee moet doen en hopen dat je iemand zult treffen. Kwestie van de lange adem.
Er is een kans om wat zaad te lozen, maar we weten allemaal dat de kans nihil is.quote:Op woensdag 25 mei 2016 09:18 schreef DoubleDip het volgende:
[..]
Als je de avond 'sowieso kwijt' bent, waarom zeg je dan niet gewoon af en ga je de zolderkamerautist uithangen?
In de stad niet. We wonen allebei even ver weg (half uur) en ze moet morgen ook weer vroeg aan de bak, dus die opties lijken al afgekapt.quote:Op woensdag 25 mei 2016 09:19 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Er is een kans om wat zaad te lozen, maar we weten allemaal dat de kans nihil is.
Wel een half uur, wat ver!!!quote:Op woensdag 25 mei 2016 09:27 schreef Deezertje het volgende:
[..]
In de stad niet. We wonen allebei even ver weg (half uur) en ze moet morgen ook weer vroeg aan de bak, dus die opties lijken al afgekapt.
Je was toch 'home alone'? Wat waren je intenties met die twee nietszeggende woorden die je recentelijk hebt toegevoegd aan je datingprofiel?quote:Op woensdag 25 mei 2016 09:27 schreef Deezertje het volgende:
[..]
In de stad niet. We wonen allebei even ver weg (half uur) en ze moet morgen ook weer vroeg aan de bak, dus die opties lijken al afgekapt.
Gaat dat even tegenvallen.quote:Op woensdag 25 mei 2016 09:27 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
Het draait bij jou om de seks hè, zodat je ook kan meedoen aan de grote mensenwereld.
Niet helemaal, maar een half uur reizen verlaagt de spanning itt als je al thuis afspreekt.quote:Op woensdag 25 mei 2016 09:27 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Je was toch 'home alone'? Wat waren je intenties met die twee nietszeggende woorden die je recentelijk hebt toegevoegd aan je datingprofiel?
Echt bizar dat je het 'als een optie' hebt gezien. Het draait bij jou om de seks hè, zodat je ook kan meedoen aan de grote mensenwereld.
Als het jou toch niet helemaal om de seks gaat, dan nogmaals:quote:Op woensdag 25 mei 2016 09:36 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Niet helemaal, maar een half uur reizen verlaagt de spanning itt als je al thuis afspreekt.
quote:Op woensdag 25 mei 2016 09:18 schreef DoubleDip het volgende:
[..]
Als je de avond 'sowieso kwijt' bent, waarom zeg je dan niet gewoon af en ga je de zolderkamerautist uithangen?
Bij jou vrelaagt de spanning, bij elk ander mens neemt de spanning enkel toe en is de reis er naartoe harstikke leukquote:Op woensdag 25 mei 2016 09:36 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Niet helemaal, maar een half uur reizen verlaagt de spanning itt als je al thuis afspreekt.
Omdat nieuwe mensen ontmoeten soms ook gewoon goed is.quote:Op woensdag 25 mei 2016 09:38 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Als het jou toch niet helemaal om de seks gaat, dan nogmaals:
[..]
Ah, dus je gaat haar drankjes ook betalen?quote:Op woensdag 25 mei 2016 09:40 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Omdat nieuwe mensen ontmoeten soms ook gewoon goed is.
Maar goed, ik acht de kans klein. Heb ook niks bijgewerkt daar beneden bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 25 mei 2016 09:40 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Bij jou vrelaagt de spanning, bij elk ander mens neemt de spanning enkel toe en is de reis er naartoe harstikke leuk
Ja, hoeveel zullen 4 biertjes totaal kosten? Tientje?quote:Op woensdag 25 mei 2016 09:41 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Ah, dus je gaat haar drankjes ook betalen?
quote:Op woensdag 25 mei 2016 09:42 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Maar goed, ik acht de kans klein. Heb ook niks bijgewerkt daar beneden bijvoorbeeld.
Oh dus dat was de reden. Nou dan zou ik maar afzeggen als je toch niet gelijk je zaad kan lozen.quote:Op woensdag 25 mei 2016 09:42 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Maar goed, ik acht de kans klein. Heb ook niks bijgewerkt daar beneden bijvoorbeeld.
[..]
[..]
Nee, maar je weet nooit de intenties van de ander toch? Ik heb nog nooit seks op de eerste date gehad, maar het schijnt toch regelmatig te gebeuren..quote:Op woensdag 25 mei 2016 09:44 schreef DoubleDip het volgende:
[..]
Oh dus dat was de reden. Nou dan zou ik maar afzeggen als je toch niet gelijk je zaad kan lozen.
Ja wel 10 euro. Wat natuurlijk echt superveel is voor de luie thuiswonende student met teveel geld op de bank.quote:Op woensdag 25 mei 2016 09:42 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Ja, hoeveel zullen 4 biertjes totaal kosten? Tientje?
Een biertje hier kost al 2,80 euro. Dan kom je al op 11,20 euro.quote:Op woensdag 25 mei 2016 09:42 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Ja, hoeveel zullen 4 biertjes totaal kosten? Tientje?
Neuken om erbij te horen, goeie instellingquote:Op woensdag 25 mei 2016 09:44 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Nee, maar je weet nooit de intenties van de ander toch? Ik heb nog nooit seks op de eerste date gehad, maar het schijnt toch regelmatig te gebeuren..
Dit is dame 1, die is redelijk relaxed. En ik verwacht geen seks, dus dat kan ook niet tegenvallen.quote:Op woensdag 25 mei 2016 09:45 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Een biertje hier kost al 2,80 euro. Dan kom je al op 11,20 euro.
Maar hey, je hebt in dit topic al zoveel vooroordelen en kritiek over dat meisje geuit, dus zal me niet verbazen als je met de kous op de kop thuiskomt en blijkt dat je meer dan twintig euro kwijt was, want ja, mevrouw wilde een glaasje wijn. En je hebt geen seks gehad!
Hoe ga je daarmee om?
De kans is sowieso klein, want jij zal vast niet de eerste stap zetten toch?quote:Op woensdag 25 mei 2016 09:42 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Neuken in de kroeg jwzquote:Op woensdag 25 mei 2016 09:46 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Dit is dame 1, die is redelijk relaxed. En ik verwacht geen seks, dus dat kan ook niet tegenvallen.
Hoe wil je dat doen in een café? 'Zin in nog een drankje, maar dan thuis'? Dan moet ze dus al meegaan, maar dan is het bijwerken al te laatquote:Op woensdag 25 mei 2016 09:46 schreef Cue_ het volgende:
[..]
De kans is sowieso klein, want jij zal vast niet de eerste stap zetten toch?
Dus dat scheren hoeft ook niet
Man, daar begint het allemaal al mee. Als je een 'ja' hebt, ben je binnen.quote:Op woensdag 25 mei 2016 09:48 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Hoe wil je dat doen in een café? 'Zin in nog een drankje, maar dan thuis'? Dan moet ze dus al meegaan, maar dan is het bijwerken al te laat
Hoe zou je uberhaupt ooit bij iemand thuis willen belanden?quote:Op woensdag 25 mei 2016 09:48 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Hoe wil je dat doen in een café? 'Zin in nog een drankje, maar dan thuis'? Dan moet ze dus al meegaan, maar dan is het bijwerken al te laat
Maar ik wil wel een relatie.. hoe dat dan?quote:Op woensdag 25 mei 2016 09:49 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Man, daar begint het allemaal al mee. Als je een 'ja' hebt, ben je binnen.
Je wilt gewoon geen blauwtje oplopen, want je wéét dat je niet geschikt bent voor het datingwereldje.
De eerste date vaak wel ja, of die moet meteen thuis zijn. Tweede date is vaak thuis koken of filmpje kijken.quote:Op woensdag 25 mei 2016 09:49 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Hoe zou je uberhaupt ooit bij iemand thuis willen belanden?
Dus als jij afspreekt blijf je enkel op de plek waar je hebt afgesproken? Wantja.. verplaatsen is idd erg moeilijk en abnormaal
Erkennen dat je ASS hebt en o.a. daaraan werken, dan pas jezelf storten op het datingwereldje.quote:Op woensdag 25 mei 2016 09:50 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Maar ik wil wel een relatie.. hoe dat dan?
In de films, ja.quote:Op woensdag 25 mei 2016 09:51 schreef Deezertje het volgende:
[..]
De eerste date vaak wel ja, of die moet meteen thuis zijn. Tweede date is vaak thuis koken of filmpje kijken.
Zoals gezegd: heb nog nooit seks op de eerste date gehad, dus was ook niet in die gelegenheid. Sommige meiden woonden nog thuis en ik ook dus dan wordt het sowieso al lastiger.quote:
En stel de eerste 10 dates zijn in t cafe of ergens in de stad? Dan stel jij nooit voor om eens tijdens de date naar je eigen huis te gaan / naar haar huis? (en nee, dan niet als er 2 uur reisafstand is)quote:Op woensdag 25 mei 2016 09:51 schreef Deezertje het volgende:
[..]
De eerste date vaak wel ja, of die moet meteen thuis zijn. Tweede date is vaak thuis koken of filmpje kijken.
De behoefte? Geen idee waar jij dat vandaan haalt.quote:Op woensdag 25 mei 2016 09:53 schreef Wimperkruller het volgende:
Waarom heeft iedereen de behoefte om Deezertje af te zeiken? 'Dit doe je fout', 'normale mensen zien het anders', 'autist' en blablabla.
Dat is het niet zo zeer. En het is vaak genoeg op de "normale" manier uitgelegd, zachte hand etc. En ondertussen is hij minimaal 2 jaar verder en vraagt hij nog altijd hetzelfde / doet hij nog altijd hetzelfde.quote:Op woensdag 25 mei 2016 09:53 schreef Wimperkruller het volgende:
Waarom heeft iedereen de behoefte om Deezertje af te zeiken?
Inderdaad. Mensen die daten willen vaak ook gewoon seks. Een relatie zonder seks bestaat niet dus vroeg of laat date iedereen om seks te hebben.quote:Op woensdag 25 mei 2016 09:53 schreef Wimperkruller het volgende:
Waarom heeft iedereen de behoefte om Deezertje af te zeiken? 'Dit doe je fout', 'normale mensen zien het anders', 'autist' en blablabla.
Ook omdat ik het zelf gewoon een fijn idee vind, ongeacht er wel of niet iets gebeurd.quote:Op woensdag 25 mei 2016 09:51 schreef Deezertje het volgende:
Jij wel? Ook al verwacht je er niet veel van?
Door de steeds weer gefrustreerde reacties. Dan heb je de behoefte toch?quote:Op woensdag 25 mei 2016 09:54 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
De behoefte? Geen idee waar jij dat vandaan haalt.
Zoals vaker (en door anderen gezegd): ga eens werken aan je problemen voordat je je stort op het datingwereldje.quote:Op woensdag 25 mei 2016 09:53 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Zoals gezegd: heb nog nooit seks op de eerste date gehad, dus was ook niet in die gelegenheid. Sommige meiden woonden nog thuis en ik ook dus dan wordt het sowieso al lastiger.
Zeker wel hoor. Zoals gezegd: date 2 is nooit wederom in de stad maar altijd thuis (vaak bij haar, maar nu kan het hier ook nog).quote:Op woensdag 25 mei 2016 09:53 schreef Cue_ het volgende:
[..]
En stel de eerste 10 dates zijn in t cafe of ergens in de stad? Dan stel jij nooit voor om eens tijdens de date naar je eigen huis te gaan / naar haar huis? (en nee, dan niet als er 2 uur reisafstand is)
Als ik de behoefte heb om Deez af te zeiken, dan doe ik het wel op een andere manier.quote:Op woensdag 25 mei 2016 09:55 schreef Wimperkruller het volgende:
[..]
Door de steeds weer gefrustreerde reacties. Dan heb je de behoefte toch?
Dan snap ik nog steeds niet waar de behoefte vandaan komt.quote:Op woensdag 25 mei 2016 09:55 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat is het niet zo zeer. En het is vaak genoeg op de "normale" manier uitgelegd, zachte hand etc. En ondertussen is hij minimaal 2 jaar verder en vraagt hij nog altijd hetzelfde / doet hij nog altijd hetzelfde.
Ze gaf wel aan morgen pas laat te beginnen op school, dus weet niet of dat een teken wasquote:Op woensdag 25 mei 2016 09:55 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ook omdat ik het zelf gewoon een fijn idee vind, ongeacht er wel of niet iets gebeurd.
MAar als je het zou willen en je acht de kans er waarom niet? Tis nou niet dat het uren werk is ofzo
Wat wil je dan?quote:Op dinsdag 24 mei 2016 23:14 schreef syndroom het volgende:
[..]
Het lijkt wel hier alsof gedaan wordt een psycholoog alle problemen kan oplossen
Overanalyseren.quote:Op woensdag 25 mei 2016 09:57 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Ze gaf wel aan morgen pas laat te beginnen op school, dus weet niet of dat een teken wasMoet ze uiterlijk 11u de deur uit hier.
Volgens je eigen regels?quote:Op woensdag 25 mei 2016 09:55 schreef Deezertje het volgende:
date 2 is nooit wederom in de stad maar altijd thuis
Das toch niet vroeg, alle tijd om haar 6x vol te spuiten lijkt me zoquote:Op woensdag 25 mei 2016 09:57 schreef Deezertje het volgende:
Moet ze uiterlijk 11u de deur uit hier.
Maak er een topic overquote:Op woensdag 25 mei 2016 09:56 schreef Wimperkruller het volgende:
Dan snap ik nog steeds niet waar de behoefte vandaan komt.
Valt het je niet op dat jij altijd een 'maar' weet te verzinnen op alles?quote:Op woensdag 25 mei 2016 09:59 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Klopt, maar ze date iig wel op dagen dat ze kan uitlopen.
Overanalyseren ja, maar beter dan dat ik morgen te horen krijg 'waarom denk je dat ik aangaf morgenochtend laat school te hebben?!?!'quote:Op woensdag 25 mei 2016 10:00 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Valt het je niet op dat jij altijd een 'maar' weet te verzinnen op alles?
Maar dit, maar dat, maar zus en maar zo, ja maar, nee, klopt, maar dit en dat.
Zodat ze zich beter over zichzelf voelen, want ze kunnen op hem neerkijken.quote:Op woensdag 25 mei 2016 09:53 schreef Wimperkruller het volgende:
Oh. Oké.quote:Op woensdag 25 mei 2016 10:05 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Zodat ze zich beter over zichzelf voelen, want ze kunnen op hem neerkijken.
Is het misschien niet zozeer een behoefte of maar meer een reactie/reflex?quote:Op woensdag 25 mei 2016 09:56 schreef Wimperkruller het volgende:
[..]
Dan snap ik nog steeds niet waar de behoefte vandaan komt.
Dat is wel een negatieve insteek? Zou misschien voor een paar mensen gelden, maar denk dat de meeste toch echt wel het beste met hem voor hebben.quote:Op woensdag 25 mei 2016 10:05 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Ok.quote:Op woensdag 25 mei 2016 10:05 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat het voor iedereen geld, maar bij een aantal heb ik dat vermoeden wel. Waarom zou je anders energie en moeite blijven steken in iets wat niets oplevert en dat vermoedelijk ook nooit gaat doen?quote:Op woensdag 25 mei 2016 10:23 schreef Koral het volgende:
[..]
Dat is wel een negatieve insteek? Zou misschien voor een paar mensen gelden, maar denk dat de meeste toch echt wel het beste met hem voor hebben.
Dat hoeft helemaal niet, je kunt doen wat je wil op een date, er bestaan geen vaste patronen of iets. Zet dat nu gewoon eens uit je hoofd, wees relaxed en zie maar wat er wel of niet gebeurd.quote:Op woensdag 25 mei 2016 09:51 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Handig hoor, vermoedens hebben en enkelen daarvan beschuldigen zonder überhaupt te vragen hoe, wat en waarom. Maar dat is al een paar keer besproken geweest.quote:Op woensdag 25 mei 2016 10:28 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat het voor iedereen geld, maar bij een aantal heb ik dat vermoeden wel. Waarom zou je anders energie en moeite blijven steken in iets wat niets oplevert en dat vermoedelijk ook nooit gaat doen?
Voel jij je aangesproken?quote:Op woensdag 25 mei 2016 10:36 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Handig hoor, vermoedens hebben en enkelen daarvan beschuldigen zonder überhaupt te vragen hoe, wat en waarom. Maar dat is al een paar keer besproken geweest.
Omdat het behoorlijk moeilijk voor te stellen is hoe zijn ASS impact heeft op zijn dagelijks leven, terwijl de dingen die hij vraagt voor deze personen zelf met ook maar een klein beetje wil/kunde te leren zijn? Zijn gedrag druist tegen menselijke instincten van eigen waarde in? Niet dat dat het recht geeft om 'karakter moord oid' te plegen overigens.quote:Op woensdag 25 mei 2016 10:28 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat het voor iedereen geld, maar bij een aantal heb ik dat vermoeden wel. Waarom zou je anders energie en moeite blijven steken in iets wat niets oplevert en dat vermoedelijk ook nooit gaat doen?
Ik denk eerder dat het voortkomt uit ergernis en onbegrip.quote:Op woensdag 25 mei 2016 10:05 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Volgens mij heb je sowieso nog nooit seks gehad, maar goed, dat is een eventueel probleem voor later.quote:Op woensdag 25 mei 2016 09:53 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Zoals gezegd: heb nog nooit seks op de eerste date gehad, dus was ook niet in die gelegenheid. Sommige meiden woonden nog thuis en ik ook dus dan wordt het sowieso al lastiger.
Maar als hij geen hulp zoekt voor zijn ASS en zichzelf dus eigenlijk niet begrijpt, hoe kan hij een ander iemand met ASS dan wel begrijpen? Ik denk dat de sleutel van zijn succes ligt in het begrijpen van hemzelf en zijn ASS. Jammer dat hij te trots is om dit in te zien.quote:Op woensdag 25 mei 2016 10:50 schreef viceversa het volgende:
De enige manier dat ik Deezer succesvolle dates zie hebben is als hij iemand date die precies hetzelfde denkt als hij, waarschijnlijk iemand met ASS dus. Anders blijft er miscommunicatie bestaan zo lang hij geen hulp zoekt voor zijn ASS en meer inzicht krijgt in hoe zijn manier van denken verschilt van die van andere mensen.
Nee dat "moet" helemaal niet.quote:Op woensdag 25 mei 2016 11:20 schreef Deezertje het volgende:
Sterker nog, dat moet. Als dat niet gebeurd komt er ook never nooit een relatie
Het feit dat je al 59 topics hebt geopend, volop met opmerkingen en discussies over jouw gedachtes, zegt dus niks?quote:Op woensdag 25 mei 2016 11:20 schreef Deezertje het volgende:
Op zich zijn mijn vragen of gedachtes niet raar, maar ik schrijf ze hier openbaar op. Een eerste dat wil je jezelf verkopen, zowel inhoudelijk als figuurlijk. Dus ik hoop dat zij vanavond niet zomaar het eerste de beste shirtje uit haar kast pakt en aantrekt, dat doe ik ook niet. En de vragen over 'wat als' na zo'n date zijn ook redelijk normaal. Als je vaker datet, komt er romantiek en seks bij kijken. Sterker nog, dat moet. Als dat niet gebeurd komt er ook never nooit een relatie en gaat het contact kapot of je moet allebei uitdrukkelijk uitspreken dat het vriendschappelijk is en meer niet.
Voor mij bestaat een relatie óók uit seks.quote:Op woensdag 25 mei 2016 11:23 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nee dat "moet" helemaal niet.
Ze zijn er misschien niet veel, maar er zijn mensen die puur een relatie hebben op emotionele band. En of helemaal geen seks hebben of seks enkel met anderen. Alle vormen zijn mogelijk.
Waarom doe jij dat niet?quote:Op woensdag 25 mei 2016 11:20 schreef Deezertje het volgende:
Dus ik hoop dat zij vanavond niet zomaar het eerste de beste shirtje uit haar kast pakt en aantrekt, dat doe ik ook niet.
Dan moet je over jezelf praten en niet "als je date dan.."quote:Op woensdag 25 mei 2016 11:25 schreef Deezertje het volgende:
Voor mij bestaat een relatie óók uit seks.
Dat je dat als persoon een vereiste vindt, is zeker niet raar.quote:Op woensdag 25 mei 2016 11:31 schreef Bananenpap het volgende:
Volgens mij is het hebben van seks in een relatie geen rare vereiste.
Nee, maar in een datefase zal niet iedereen er akkoord mee gaan. Sommige willen eerst een relatie en dan pas de rest. En heel zeldzaam willen mensen eerst trouwens en dan pas seks.quote:Op woensdag 25 mei 2016 11:31 schreef Bananenpap het volgende:
Volgens mij is het hebben van seks in een relatie geen rare vereiste.
Je wilt toch weten of ze op dat gebied bij elkaar past. Als dat heel erg tegenvalt of er is mismatch in libido's dan is de relatie geen lang leven beschoren.quote:Op woensdag 25 mei 2016 11:35 schreef alors het volgende:
[..]
Nee, maar in een datefase zal niet iedereen er akkoord mee gaan. Sommige willen eerst een relatie en dan pas de rest. En heel zeldzaam willen mensen eerst trouwens en dan pas seks.
Ik snap de haast ermee nooit zo, als de rest goed zit dan komt het vanzelf wel, maar goed.
Ik vraag mij ook af waar het gegeven vandaan komt dat een tweede date bij haar thuis moet zijn. Ik denk dat heel veel mensen er nog helemaal niet klaar voor zijn om voor een tweede ontmoeting al meteen thuis af te spreken.quote:Op woensdag 25 mei 2016 11:35 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Gaat mij vooral om het feit dat Deezer wel vaker van die "dit hoort zus /d it hoor zo" te gaan mentaliteit heeft. Zoals z'n "een tweede date is ALTIJD thuis"
Het is toch iets waar je prima samen aan kunt werken? Wat over hebt voor elkaar? Geven en nemen? Als je geen zin hebt dan maak je zin, en als je wel zin hebt dan accepteer je dat het 2x per week is ipv 4x. Verder moet je elkaar toch ontdekken. Ik kan me dan weer niet voorstellen dat als alles goed zit, dat je daar dan niet uitkomt samen.quote:Op woensdag 25 mei 2016 11:39 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Je wilt toch weten of ze op dat gebied bij elkaar past. Als dat heel erg tegenvalt of er is mismatch in libido's dan is de relatie geen lang leven beschoren.
Haha, ik denk dat ze iets te extreem voor mij is eerlijk gezegd bij nader inzien.. Maar ik ga alsnogquote:Op woensdag 25 mei 2016 11:44 schreef QIXL het volgende:
Deezertje, hoe laat is een date? Dan kan ik een kaarsje opsteken voor je![]()
Ik heb nog nooit echt gehoord van iemand dat er een relatie beëindigd is vanwege slechte seks. Meestal komt dat voort uit iets anders.quote:Op woensdag 25 mei 2016 11:39 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Je wilt toch weten of ze op dat gebied bij elkaar past. Als dat heel erg tegenvalt of er is mismatch in libido's dan is de relatie geen lang leven beschoren.
In hoeverre is dit een antwoord op zijn/haar vraag?quote:Op woensdag 25 mei 2016 11:45 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Haha, ik denk dat ze iets te extreem voor mij is eerlijk gezegd bij nader inzien.. Maar ik ga alsnog
Vanavond. Maar het maakt mij wel onzeker want qua interesses matchen we me maar ze heeft een wat alternatieve leefstijl merk ik.quote:Op woensdag 25 mei 2016 11:47 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
In hoeverre is dit een antwoord op zijn/haar vraag?
Waarom is ze te extreem?quote:Op woensdag 25 mei 2016 11:45 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Haha, ik denk dat ze iets te extreem voor mij is eerlijk gezegd bij nader inzien.. Maar ik ga alsnog
Laat die vooroordelen eens los zeg!quote:Op woensdag 25 mei 2016 11:50 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Versiersels en tattoo's / muziekkeuze. Beetje the dark side, maar niet heel openbaar.
Alternatieve leefstijl zeg je?quote:Op woensdag 25 mei 2016 11:48 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Vanavond. Maar het maakt mij wel onzeker want qua interesses matchen we me maar ze heeft een wat alternatieve leefstijl merk ik.
Als de seks slecht is tijdens de datefase komt het meestal niet eens tot een relatie.quote:Op woensdag 25 mei 2016 11:46 schreef Bananenpap het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit echt gehoord van iemand dat er een relatie beëindigd is vanwege slechte seks. Meestal komt dat voort uit iets anders.
Misschien zoekt ze wel een gehoorzame jongen.quote:Op woensdag 25 mei 2016 11:45 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Nee het totale plaatje, ik val er normaal niet op en nu ik dit weet steeds minder. Maar ik ga hoor! Maar ze reageert ook niet meer op mijn appjequote:Op woensdag 25 mei 2016 11:51 schreef Detroit het volgende:
[..]
Alternatieve leefstijl zeg je?.
Waarop baseer je dat?
Never mind... Maar om dat op basis van tattoo's te concluderen?
Doe jezelf en haar een lol en zeg het af, want dit gaat geen succes worden met jouw instelling.quote:Op woensdag 25 mei 2016 11:53 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Nee het totale plaatje, ik val er normaal niet op en nu ik dit weet steeds minder. Maar ik ga hoor! Maar ze reageert ook niet meer op mijn appje(wel gelezen..)
Je snapt mij niet. Als je echt een klik hebt en op elkaar bent ingesteld dan is de seks meestal goed. Als dat niet het geval is, maar de persoon wel leuk is is er genoeg om te verbeteren. Een relatie loopt niet zo snel stuk op de seks an sich.quote:Op woensdag 25 mei 2016 11:52 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Als de seks slecht is tijdens de datefase komt het meestal niet eens tot een relatie.
Maar een seksuele klik moet er wel zijn en daar kom je maar op een manier achter.quote:Op woensdag 25 mei 2016 11:55 schreef Bananenpap het volgende:
[..]
Je snapt mij niet. Als je echt een klik hebt en op elkaar bent ingesteld dan is de seks meestal goed. Als dat niet het geval is, maar de persoon wel leuk is is er genoeg om te verbeteren. Een relatie loopt niet zo snel stuk op de seks an sich.
Van films waarschijnlijk.quote:Op woensdag 25 mei 2016 11:42 schreef Bananenpap het volgende:
[..]
Ik vraag mij ook af waar het gegeven vandaan komt dat een tweede date bij haar thuis moet zijn. Ik denk dat heel veel mensen er nog helemaal niet klaar voor zijn om voor een tweede ontmoeting al meteen thuis af te spreken.
Tegenwoordig is de eerste date overleven al een hels karwei met het overaanbod op internet.. dus tweede date zegt dan wel veel.quote:Op woensdag 25 mei 2016 12:52 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
[..]
Van films waarschijnlijk.
Zeker als je date een vreemde van internet is snap ik wel dat je daar op de tweede date nog niet klaar voor bent.
Gast....ga je spulletjes daar beneden bijwerken, trek haar vanavond in de kroeg naar de wc, neem d'r gruwelijk hard, schop ze de wc uit, je spulletjes even schoonmaken en lekker relaxed naar huis...quote:Op woensdag 25 mei 2016 11:53 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Nee het totale plaatje, ik val er normaal niet op en nu ik dit weet steeds minder. Maar ik ga hoor! Maar ze reageert ook niet meer op mijn appje(wel gelezen..)
Nee, dan ben je nog steeds een vreemde van internet.quote:Op woensdag 25 mei 2016 12:54 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Tegenwoordig is de eerste date overleven al een hels karwei met het overaanbod op internet.. dus tweede date zegt dan wel veel.
Valt wel mee hoor.quote:Op woensdag 25 mei 2016 12:54 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Tegenwoordig is de eerste date overleven al een hels karwei met het overaanbod op internet.. dus tweede date zegt dan wel veel.
Waarom.quote:Op woensdag 25 mei 2016 13:06 schreef Deezertje het volgende:
Dame 2 laten weten dat ik op date ga... of nou ja ze vroeg er zelf expliciet om.. niet slim misschien maar nu is ze aangefikt en laat ze doorschemeren dat er waarschijnlijk geen date in zit 'maak je over mij geen zorgen, ik hoop dat het wat wordt tussen jullie, veel plezier!' haar antwoord op mijn vraag of ze nog op date wilt: als er tijd voor is wel ja!'
Dan laat ze je toch juist wel weten dat er een date inzit?quote:Op woensdag 25 mei 2016 13:06 schreef Deezertje het volgende:
Dame 2 laten weten dat ik op date ga... of nou ja ze vroeg er zelf expliciet om.. niet slim misschien maar nu is ze aangefikt en laat ze doorschemeren dat er waarschijnlijk geen date in zit 'maak je over mij geen zorgen, ik hoop dat het wat wordt tussen jullie, veel plezier!' haar antwoord op mijn vraag of ze nog op date wilt: als er tijd voor is wel ja!'
Zodat ze iig weet dat ik niet forever ga wachten totdat zij zogenaamd tijd heeft gevonden voor een date.quote:
Die zin kan je dubbel opvatten. Eerst roepen dat ze hoopt dat het wat tussen mij en die andere dame wordt en daarná zogenaamd nog op date willenquote:Op woensdag 25 mei 2016 13:11 schreef Bananenpap het volgende:
[..]
Dan laat ze je toch juist wel weten dat er een date inzit?
Valt helemaal niet dubbel op te vatten, ze zegt dat ze een date wilt.quote:Op woensdag 25 mei 2016 13:12 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Die zin kan je dubbel opvatten. Eerdt roepen dat ze hoopt dat het wat tussen mij en die andere dame wordt en daarná zogenaamd nog op date willen
Iets minder rigide mag wel ja.quote:Op woensdag 25 mei 2016 11:35 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat je dat als persoon een vereiste vindt, is zeker niet raar.
Maar doe niet alsof het een voldrongen feit is waar iedereen aan voldoet / wil voldoen.
Gaat mij vooral om het feit dat Deezer wel vaker van die "dit hoort zus /d it hoor zo" te gaan mentaliteit heeft. Zoals z'n "een tweede date is ALTIJD thuis"
Goed zo Deezertje, zeg het ze! Zeg dat ze met tientallen tegelijk aan je voeten liggen. Zeg 'r dat je eigenlijk helemaal niet op d'r zit te wachten, dat ze eigenlijk maar een raar typje is en wat je verder nog meer van d'r vindt.quote:Op woensdag 25 mei 2016 13:11 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Zodat ze iig weet dat ik niet forever ga wachten totdat zij zogenaamd tijd heeft gevonden voor een date.
Ze kent je helemaal niet en jullie hebben nog niks. Als het tussen jou en die andere meid iets wordt is ze blij voor je en verder verliest ze daar niks mee.quote:Op woensdag 25 mei 2016 13:12 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Die zin kan je dubbel opvatten. Eerst roepen dat ze hoopt dat het wat tussen mij en die andere dame wordt en daarná zogenaamd nog op date willen
Eigenlijk zegt dat niet zoveel zo lang er niet gezoend is.quote:Op woensdag 25 mei 2016 12:54 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Zo rigide als de pest, ja. Zie dat maar eens af te leren.quote:Op woensdag 25 mei 2016 11:35 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat je dat als persoon een vereiste vindt, is zeker niet raar.
Maar doe niet alsof het een voldrongen feit is waar iedereen aan voldoet / wil voldoen.
Voor de ander hoeft dat helemaal geen hels karwei te zijn. De aanname daarop is dan ook alleen maar van toepassing in een hele specifieke context.quote:Op woensdag 25 mei 2016 12:54 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Dus jij hebt pas op de vierde date seks?quote:Op woensdag 25 mei 2016 13:42 schreef gebakken-koekje het volgende:
Dat andere meisje GUNT je iets. Ik weet dat dat bij jou niet voorkomt, mensen iets gunnen. Dus natuurlijk kan ze wel blij voor je zijn als er iets uit deze date gaat komen.
Oh en trouwens, ik ben zeker niet van plan voorlopig thuis af te spreken en dat terwijl de eerste date toch leuk was.
De komende 2x gaan nog gewoon ergens in het openbaar zijn dus nee, een 2e date HOEFT niet altijd bij iemand thuis.
Hoe zo niet? Op date gaan (1e terwijl je de andere nog niet hebt gezien) heeft m.i. nog geen ongeschreven regels over exclusiviteit. Mag natuurlijk wel als jij je daar prettiger bij voelt.quote:Op woensdag 25 mei 2016 13:06 schreef Deezertje het volgende:
Mensen gaan niet tellen, maar volgen hun gevoel eerder. Als het heel vertrouwd en goed zit meteen zal het misschien snellen gebeuren dan wanneer je eerst naar elkaar toegroeit en meer behoedzaam bent voor teleurstellingen?quote:Op woensdag 25 mei 2016 13:50 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Dus jij hebt pas op de vierde date seks?
Je zegt het alsof dat zo heel vreemd is.quote:Op woensdag 25 mei 2016 13:50 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Hoezo 'pas'? Dat is toch heel normaal.quote:Op woensdag 25 mei 2016 13:50 schreef Deezertje het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 25 mei 2016 13:50 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Tegenwoordig lijkt die grens door al die datingapps redelijk naar beneden gehaald.quote:Op woensdag 25 mei 2016 13:57 schreef Bananenpap het volgende:
[..]
Hoezo 'pas'? Dat is toch heel normaal.Jij kijkt echt teveel VIVA en Netflix.
De grens bij de hoeveelste date je neukt hangt echt niet af van wel of geen datingsitesquote:Op woensdag 25 mei 2016 14:00 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Tegenwoordig lijkt die grens door al die datingapps redelijk naar beneden gehaald.
Dan al seks?quote:Op woensdag 25 mei 2016 13:50 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Mag ik vragen op welke basis je deze conclusie trekt als jezelf nog nooit seks hebt gehad met een date?quote:Op woensdag 25 mei 2016 14:00 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Tegenwoordig lijkt die grens door al die datingapps redelijk naar beneden gehaald.
Hoe gaat het met de matches waar je hier over spreekt?quote:Op dinsdag 24 mei 2016 22:51 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Wat lul jij toch altijd over tegenwoordig? Alsof je bejaard bent. Ondertussen steek je pas net je neus aan het venster, zeker op dat vlak.quote:Op woensdag 25 mei 2016 14:00 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Gaat het je alleen om seks dan? Bizar.quote:Op woensdag 25 mei 2016 13:50 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Hemeltjelief.quote:Op woensdag 25 mei 2016 13:50 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Als ik dat gevoel zou hebben, zou ik zo afknappen. Goedkoop.quote:Op woensdag 25 mei 2016 14:11 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Als dat nog niet duidelijk was dan nu wel.
Beste idee uit dit topic.quote:Op woensdag 25 mei 2016 14:13 schreef habitue het volgende:
Kun je voor ons niet een gopro livestream opzetten?
Mannen die zo pushen zijn een afknapper bij mij. Terwijl ik wel van seks hou.quote:Op woensdag 25 mei 2016 14:15 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Gesprekken genoeg gehad de laatste tijd, intimiteit mag er ook wel eens van komen.
Niks tegen dates die op seks uitdraaien en verder niet, maar in de basis moet er wel wat interesse zijn in mij als persoon. Als de ander duidelijk alleen in seks is geïnteresseerd en niet in mij, dan haak ik ook af.quote:Op woensdag 25 mei 2016 14:14 schreef agter het volgende:
[..]
Als ik dat gevoel zou hebben, zou ik zo afknappen. Goedkoop.
Waar ligt de grens dan? Wat vind jij 'genoeg'?quote:Op woensdag 25 mei 2016 14:15 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Gesprekken genoeg gehad de laatste tijd, intimiteit mag er ook wel eens van komen.
quote:Op woensdag 25 mei 2016 13:50 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Of op de vijfde/zesde/zevende.......Ik ga zeker niet meteen het bed in met iemand na een paar keer daten.quote:Op woensdag 25 mei 2016 13:50 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Welnee, doe niet zo raar, het moet gaan zoals de regeltjes van Deez en zijn ASS. Dus pas op de tweede date bij iemand thuis heb je seks. Niet eerder, niet later.quote:Op woensdag 25 mei 2016 14:21 schreef gebakken-koekje het volgende:
[..]
Of op de vijfde/zesde/zevende.......Ik ga zeker niet meteen het bed in met iemand na een paar keer daten.
Maar stel ik voel me helemaal goed bij iemand kan het best zijn dat ik wel eerder seks heb, dat ligt aan de date en aan mij. Heeft alles met gevoel te maken, niet met hoe vaak je elkaar hebt gezien. Als ik de derde date seks heb met hem/haar wil dat niet zeggen dat het puur om de seks gaat en als ik na een maand daten nog geen seks heb gehad met hem/haar wil dat niet zeggen dat ik een relatie niet zie zitten
Ik vind het bijzonder dat een ASS'er zo snel seks wil hebben. Het is vrij ongebruikelijk, dus ik geloof er niets vanquote:Op woensdag 25 mei 2016 14:22 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Welnee, doe niet zo raar, het moet gaan zoals de regeltjes van Deez en zijn ASS en dus pas op de tweede date bij iemand thuis heb je seks. Niet eerder, niet later.
Het zijn denk ik ook wel grote praatjes. Hij heeft volgens mij nog nooit seks gehad.quote:Op woensdag 25 mei 2016 14:23 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Ik vind het bijzonder dat een ASS'er zo snel seks wil hebben. Het is vrij ongebruikelijk, dus ik geloof er niets van
Het spijt me vreselijkquote:Op woensdag 25 mei 2016 14:22 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Welnee, doe niet zo raar, het moet gaan zoals de regeltjes van Deez en zijn ASS. Dus pas op de tweede date bij iemand thuis heb je seks. Niet eerder, niet later.
Ik push niet om seks hoor.quote:Op woensdag 25 mei 2016 14:16 schreef agter het volgende:
[..]
Mannen die zo pushen zijn een afknapper bij mij. Terwijl ik wel van seks hou.
Hij zal vast een keer seks hebben gehad, maar daar hoef je ook echt niet trots op te zijn...quote:Op woensdag 25 mei 2016 14:24 schreef Bananenpap het volgende:
[..]
Het zijn denk ik ook wel grote praatjes. Hij heeft volgens mij nog nooit seks gehad.
Durf je de boel uberhaupt wel te escaleren met een date? Kan mij daar weinig bij voorstellen, aangezien je vreemden nauwelijks durft aan te spreken.quote:Op woensdag 25 mei 2016 14:15 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Zeker op mijn leeftijd heb je seksuele behoeftes hoor. Mensen in rolstoelen net zo goed.quote:Op woensdag 25 mei 2016 14:23 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Ik vind het bijzonder dat een ASS'er zo snel seks wil hebben. Het is vrij ongebruikelijk, dus ik geloof er niets van
Onze bus vertrekt op dezelfde tijd (wel andere richting..). Dus ja. 3,5 uur de tijd.quote:Op woensdag 25 mei 2016 14:25 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Waarom zo laat? Kom je daarna nog wel thuis?
SEX / Op een jonge fiets moet je 't leren..quote:Op woensdag 25 mei 2016 14:25 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Hij zal vast een keer seks hebben gehad, maar daar hoef je ook echt niet trots op te zijn...
Sowieso zoenen bij afscheid en anders voorstellen dat ze kan blijven pitten en dan laat ik nog de keuze bij haar of het echt bij pitten blijft.quote:Op woensdag 25 mei 2016 14:28 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Stel ze is wél heel leuk, heb je al gedacht wat je dan gaat doen?
Hier ga je al de fout in. Als ze door krijgen dat je je eigen behoeftes aan het vervullen bent haken de meeste mensen af. Jij leent je daar niet voor, en hebt een lage zelfwaarde. Mensen met een gezonde zelfwaarde doen dat dan al helemaal niet.quote:Op woensdag 25 mei 2016 14:28 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Zeker op mijn leeftijd heb je seksuele behoeftes hoor. Mensen in rolstoelen net zo goed.
Dus je pakt haar op haar bek?quote:
Dat is dus vragen om seks.quote:en anders voorstellen dat ze kan blijven pitten en dan laat ik nog de keuze bij haar of het echt bij pitten blijft.
Ja, maar we hebben meer behoefte aan gezonde binding, dat bouw je op en dat geldt ook voor lichamelijk contact. Als je gewoon seks wil, dan kun je beter naar de hoeren of een courtisane bestellen.quote:Op woensdag 25 mei 2016 14:28 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Zeker op mijn leeftijd heb je seksuele behoeftes hoor. Mensen in rolstoelen net zo goed.
Zelf Dim snapt het beter. Eerst handjes schudden, elkaar in de ogen kijken, schoudertje aanraken, handje vasthouden, rugje aanraken enz.quote:Op woensdag 25 mei 2016 14:31 schreef Dimachaerus het volgende:
niet zoenen bij afscheid
probeer tijdens de date al te zoenen indien mogelijk
raak haar vanaf begin af aan soms aan
je moet naar een zoen toe opbouwen, niet zomaar uit het niets
Precies, direct spanning in de date brengen en niet pas bij afloop.quote:Op woensdag 25 mei 2016 14:31 schreef Dimachaerus het volgende:
niet zoenen bij afscheid
We zitten tegenover elkaar rondom een tafeltje.. in een café.quote:Op woensdag 25 mei 2016 14:31 schreef Dimachaerus het volgende:
niet zoenen bij afscheid
Zelfs dat is al af en toe lastig in te schattenquote:Op woensdag 25 mei 2016 14:35 schreef gebakken-koekje het volgende:
Maar Deezer jij hebt moeite met het zien van signalen, hoe weet je dan als jij wil zoenen dat zij ook wil zoenen? Jij ziet het plukken aan haar al als flirten
Indien mogelijk: niet tegenover maar meer naast elkaar positioneren.quote:Op woensdag 25 mei 2016 14:36 schreef Deezertje het volgende:
[..]
We zitten tegenover elkaar rondom een tafeltje.. in een café.
Volgens mij zie jij het als een sollicitatiegesprek hè?quote:Op woensdag 25 mei 2016 14:36 schreef Deezertje het volgende:
[..]
We zitten tegenover elkaar rondom een tafeltje.. in een café.
Als ik wil zoenen op de mond/lippen en zij kapt af weet je genoeg. Dat doe je dus door te proberen.quote:Op woensdag 25 mei 2016 14:35 schreef gebakken-koekje het volgende:
Maar Deezer jij hebt moeite met het zien van signalen, hoe weet je dan als jij wil zoenen dat zij ook wil zoenen? Jij ziet het plukken aan haar al als flirten
Lekker ongemakkelijk.quote:Op woensdag 25 mei 2016 14:38 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Als ik wil zoenen op de mond/lippen en zij kapt af weet je genoeg. Dat doe je dus door te proberen.
Ja natuurlijk maar je gaat niet zoenen met iemand die vooraf al laat zien dat niet te willen dus vraag ik me af of jij dat op kan pikkenquote:Op woensdag 25 mei 2016 14:38 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Als ik wil zoenen op de mond/lippen en zij kapt af weet je genoeg. Dat doe je dus door te proberen.
Neheeeeeeee.quote:Op woensdag 25 mei 2016 14:38 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Dat bedoel ik dus inderdaadquote:Op woensdag 25 mei 2016 14:40 schreef Bananenpap het volgende:
Er moet echt wel een klik zijn om op de eerste date al te zoenen hoor. Of ben ik enorm ouderwets?
Nee hoor, ik zou bij een klik ook niet gelijk zoenen. Ik zou het eerst laten bezinken.quote:Op woensdag 25 mei 2016 14:40 schreef Bananenpap het volgende:
Er moet echt wel een klik zijn om op de eerste date al te zoenen hoor. Of ben ik enorm ouderwets?
Kijken of de afstand tussen jullie langzaam kleiner wordt als jullie naast elkaar zitten.quote:Op woensdag 25 mei 2016 14:38 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Je moet niet zomaar iets proberen, er moet wel een aanleiding zijn. Signalen. Anders is het een aanranding.quote:Op woensdag 25 mei 2016 14:38 schreef Deezertje het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 25 mei 2016 14:40 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Als je diegene daarna nooit meer ziet niet hoor.
Ouderwets? Welnee. Lijkt me een redelijk randvoorwaarde.quote:Op woensdag 25 mei 2016 14:40 schreef Bananenpap het volgende:
quote:Op woensdag 25 mei 2016 14:40 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Nou inderdaad zeg als ik duidelijk laat merken er geen zin in te hebben en ik ga er van uit dat mensen toch sociale signalen kunnen oppikken en hij probeert het als nog kan hij eerder een trap tussen zijn benen dan een zoen verwachtenquote:Op woensdag 25 mei 2016 14:43 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Je moet niet zomaar iets proberen, er moet wel een aanleiding zijn. Signalen. Anders is het een aanranding.
Wedden dat het zo uit de films komt? Het is ook allemaal een grote act; 'oh je ziet diegene toch nooit meer, dus boeieh hahahahaha'.quote:
Ja, dat.quote:Op woensdag 25 mei 2016 14:47 schreef gebakken-koekje het volgende:
[..]
Nou inderdaad zeg als ik duidelijk laat merken er geen zin in te hebben en ik ga er van uit dat mensen toch sociale signalen kunnen oppikken en hij probeert het als nog kan hij eerder een trap tussen zijn benen dan een zoen verwachten
Au, maar soms begrijpen de mannen niet eens wat de vrouw bedoelt, ookal vindt ze dat ze duidelijk is.quote:Op woensdag 25 mei 2016 14:47 schreef gebakken-koekje het volgende:
[..]
Nou inderdaad zeg als ik duidelijk laat merken er geen zin in te hebben en ik ga er van uit dat mensen toch sociale signalen kunnen oppikken en hij probeert het als nog kan hij eerder een trap tussen zijn benen dan een zoen verwachten
Mwah de meeste vrouwen kunnen wel duidelijk laten merken dat ze geen zin hebben in zoenen hoor.quote:Op woensdag 25 mei 2016 14:48 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Au, maar soms begrijpen de mannen niet eens wat de vrouw bedoelt, ookal vindt ze dat ze duidelijk is.
quote:Op woensdag 25 mei 2016 14:49 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Anders wil ik nog wel met jou daten hoor Straw![]()
Kan iemand hier gewoon een mooi slotje opmieteren als Deez ons toch niet serieus neemt?quote:Op woensdag 25 mei 2016 14:49 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Een verbanning naar Sint-Maarten lijkt me redelijkerquote:Op woensdag 25 mei 2016 14:51 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Kan iemand hier gewoon een mooi slotje op kan mieteren als Deez ons toch niet serieus neemt?
Zo'n aanlokkelijk aanbod.quote:Op woensdag 25 mei 2016 14:49 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Hij is teveel met zijn gedachten bij het serieus nemen van zijn datequote:Op woensdag 25 mei 2016 14:51 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Kan iemand hier gewoon een mooi slotje opmieteren als Deez ons toch niet serieus neemt?
Edit: wel na het dateverslagje.![]()
Ja ik denk dat de vrouwen hier op het forum in de rij staan om jou te daten.quote:Op woensdag 25 mei 2016 14:49 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Als dit geen punt voor je is kan je ook gewoon mensen op straat aanspreken.quote:Op woensdag 25 mei 2016 14:40 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Hij zal zich lam schrikken als hij straks zelfstandig woont.quote:Op woensdag 25 mei 2016 09:45 schreef DoubleDip het volgende:
[..]
Ja wel 10 euro. Wat natuurlijk echt superveel is voor de luie thuiswonende student met teveel geld op de bank.
Je kan beter met een alfa mannetje zoals ik daten. Maar dat is logisch.quote:
ze is van een iets te hoog niveau voor jouquote:Op woensdag 25 mei 2016 16:09 schreef syndroom het volgende:
Zou weleens met DoubleDip willen daten, wijze dame en zo premium als het maar kan.![]()
Fixed.quote:Op woensdag 25 mei 2016 16:26 schreef Berk-24 het volgende:
[..]
ze is van een iets te hoog niveau voor ons
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |