Als ik dat gevoel zou hebben, zou ik zo afknappen. Goedkoop.quote:Op woensdag 25 mei 2016 14:11 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Als dat nog niet duidelijk was dan nu wel.
Beste idee uit dit topic.quote:Op woensdag 25 mei 2016 14:13 schreef habitue het volgende:
Kun je voor ons niet een gopro livestream opzetten?
Mannen die zo pushen zijn een afknapper bij mij. Terwijl ik wel van seks hou.quote:Op woensdag 25 mei 2016 14:15 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Gesprekken genoeg gehad de laatste tijd, intimiteit mag er ook wel eens van komen.
Niks tegen dates die op seks uitdraaien en verder niet, maar in de basis moet er wel wat interesse zijn in mij als persoon. Als de ander duidelijk alleen in seks is geïnteresseerd en niet in mij, dan haak ik ook af.quote:Op woensdag 25 mei 2016 14:14 schreef agter het volgende:
[..]
Als ik dat gevoel zou hebben, zou ik zo afknappen. Goedkoop.
Waar ligt de grens dan? Wat vind jij 'genoeg'?quote:Op woensdag 25 mei 2016 14:15 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Gesprekken genoeg gehad de laatste tijd, intimiteit mag er ook wel eens van komen.
quote:Op woensdag 25 mei 2016 13:50 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Dus jij hebt pas op de vierde date seks?
Of op de vijfde/zesde/zevende.......Ik ga zeker niet meteen het bed in met iemand na een paar keer daten.quote:Op woensdag 25 mei 2016 13:50 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Dus jij hebt pas op de vierde date seks?
Welnee, doe niet zo raar, het moet gaan zoals de regeltjes van Deez en zijn ASS. Dus pas op de tweede date bij iemand thuis heb je seks. Niet eerder, niet later.quote:Op woensdag 25 mei 2016 14:21 schreef gebakken-koekje het volgende:
[..]
Of op de vijfde/zesde/zevende.......Ik ga zeker niet meteen het bed in met iemand na een paar keer daten.
Maar stel ik voel me helemaal goed bij iemand kan het best zijn dat ik wel eerder seks heb, dat ligt aan de date en aan mij. Heeft alles met gevoel te maken, niet met hoe vaak je elkaar hebt gezien. Als ik de derde date seks heb met hem/haar wil dat niet zeggen dat het puur om de seks gaat en als ik na een maand daten nog geen seks heb gehad met hem/haar wil dat niet zeggen dat ik een relatie niet zie zitten
Ik vind het bijzonder dat een ASS'er zo snel seks wil hebben. Het is vrij ongebruikelijk, dus ik geloof er niets vanquote:Op woensdag 25 mei 2016 14:22 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Welnee, doe niet zo raar, het moet gaan zoals de regeltjes van Deez en zijn ASS en dus pas op de tweede date bij iemand thuis heb je seks. Niet eerder, niet later.
Het zijn denk ik ook wel grote praatjes. Hij heeft volgens mij nog nooit seks gehad.quote:Op woensdag 25 mei 2016 14:23 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Ik vind het bijzonder dat een ASS'er zo snel seks wil hebben. Het is vrij ongebruikelijk, dus ik geloof er niets van
Het spijt me vreselijkquote:Op woensdag 25 mei 2016 14:22 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Welnee, doe niet zo raar, het moet gaan zoals de regeltjes van Deez en zijn ASS. Dus pas op de tweede date bij iemand thuis heb je seks. Niet eerder, niet later.
Ik push niet om seks hoor.quote:Op woensdag 25 mei 2016 14:16 schreef agter het volgende:
[..]
Mannen die zo pushen zijn een afknapper bij mij. Terwijl ik wel van seks hou.
Hij zal vast een keer seks hebben gehad, maar daar hoef je ook echt niet trots op te zijn...quote:Op woensdag 25 mei 2016 14:24 schreef Bananenpap het volgende:
[..]
Het zijn denk ik ook wel grote praatjes. Hij heeft volgens mij nog nooit seks gehad.
Durf je de boel uberhaupt wel te escaleren met een date? Kan mij daar weinig bij voorstellen, aangezien je vreemden nauwelijks durft aan te spreken.quote:Op woensdag 25 mei 2016 14:15 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Zeker op mijn leeftijd heb je seksuele behoeftes hoor. Mensen in rolstoelen net zo goed.quote:Op woensdag 25 mei 2016 14:23 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Ik vind het bijzonder dat een ASS'er zo snel seks wil hebben. Het is vrij ongebruikelijk, dus ik geloof er niets van
Onze bus vertrekt op dezelfde tijd (wel andere richting..). Dus ja. 3,5 uur de tijd.quote:Op woensdag 25 mei 2016 14:25 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Waarom zo laat? Kom je daarna nog wel thuis?
SEX / Op een jonge fiets moet je 't leren..quote:Op woensdag 25 mei 2016 14:25 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Hij zal vast een keer seks hebben gehad, maar daar hoef je ook echt niet trots op te zijn...
Sowieso zoenen bij afscheid en anders voorstellen dat ze kan blijven pitten en dan laat ik nog de keuze bij haar of het echt bij pitten blijft.quote:Op woensdag 25 mei 2016 14:28 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Stel ze is wél heel leuk, heb je al gedacht wat je dan gaat doen?
Hier ga je al de fout in. Als ze door krijgen dat je je eigen behoeftes aan het vervullen bent haken de meeste mensen af. Jij leent je daar niet voor, en hebt een lage zelfwaarde. Mensen met een gezonde zelfwaarde doen dat dan al helemaal niet.quote:Op woensdag 25 mei 2016 14:28 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Zeker op mijn leeftijd heb je seksuele behoeftes hoor. Mensen in rolstoelen net zo goed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |