Jij hebt toch ook geen behoefte om uit huis te gaan? Stop eens met die verwijten jongen.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 20:16 schreef Deezertje het volgende:
Ach, misschien is ze ook wel een troll die dame 2. Ze zegt ook geen behoefte te hebben om zelf uit huis te gaan want het is zo gezellig daar met d'r ouders, zo'n goede band etc.
quote:Op dinsdag 24 mei 2016 20:16 schreef Deezertje het volgende:
Ach, misschien is ze ook wel een troll die dame 2. Ze zegt ook geen behoefte te hebben om zelf uit huis te gaan want het is zo gezellig daar met d'r ouders, zo'n goede band etc.
Maar natuurlijk.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 20:09 schreef Deezertje het volgende:
Ik bedoelde dat ik offline veel spontaner ben.
Heb je je eigen eisenlijstje al eens opgelezen terwijl je in de spiegel keek?quote:Op dinsdag 24 mei 2016 20:09 schreef Deezertje het volgende:
Nou ben ik meer van: je kan pas 'eisen' hebben als je zelf minstens aan je eigen eisen voldoet, maar hoe kijken jullie hier tegenaan?
Hoezo is dat een verwijt? Interesse, jongen. Interesse.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 20:17 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Niet als je mij verwijten gaat maken waarom ik nog niet op mezelf woon.
Dan zou je de vraag stellen en verder niks, maar niet reageren op mijn antwoord hoe het volgens haar wel zou moeten of beter kan.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 20:18 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Hoezo is dat een verwijt? Interesse, jongen. Interesse.
Want jij reageert op zo veel antwoorden/vragen.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 20:19 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Dan zou je de vraag stellen en verder niks, maar niet reageren op mijn antwoord hoe het volgens haar wel zou moeten of beter kan.
Lol... En wie is hier de controlfreak?quote:Op dinsdag 24 mei 2016 20:19 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Dan zou je de vraag stellen en verder niks, maar niet reageren op mijn antwoord hoe het volgens haar wel zou moeten of beter kan.
Nou, perfecte koppel toch?quote:Op dinsdag 24 mei 2016 20:25 schreef Bananenpap het volgende:
Het is inderdaad wel apart dat ze hem vertelt hoe het allemaal moet terwijl ze zelf ook nog thuis woont.
Ik snap best dat ze dat zegt aangezien hij 25 is. Maar ik weet niet hoe oud zij is, waarschijnlijk jonger?quote:Op dinsdag 24 mei 2016 20:25 schreef Bananenpap het volgende:
Het is inderdaad wel apart dat ze hem vertelt hoe het allemaal moet terwijl ze zelf ook nog thuis woont.
Niet veel, 23.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 20:26 schreef DoubleDip het volgende:
[..]
Ik snap best dat ze dat zegt aangezien hij 25 is. Maar ik weet niet hoe oud zij is, waarschijnlijk jonger?
Ik denk stiekem dat hij het wel prettig vindt.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 20:26 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Nou, perfecte koppel toch?
Alleen is het jammer dat Deezertje niets in haar ziet, omdat zij een keiharde kopie van hemzelf is.
Maar stug blijven volhouden dat het niet aan hem ligt hoor.
Zin is een groot woord, maar ik ben wel benieuwd naar haarquote:Op dinsdag 24 mei 2016 20:30 schreef DoubleDip het volgende:
Heb je al zin in de date van morgen Deezer? Misschien komt daar nog een vervolg, kan je beter je energie daar in steken en als het niks wordt weer op jacht op de datingsites.
Laat dame 2 dan gewoon voor wat ze is en ga evt op zoek naar een nieuwe date als het morgen toch niks wordt.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 20:32 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Zin is een groot woord, maar ik ben wel benieuwd naar haarZeker omdat het haast wel leuk gaat worden, al zoveel relaxter als dame 2.
Dame 1 heeft het druk met studie dus die zegt niet veel (maar als ze wat zegt is dat al veel leuker dan dame 2).quote:Op dinsdag 24 mei 2016 20:33 schreef DoubleDip het volgende:
[..]
Laat dame 2 dan gewoon voor wat ze is en ga evt op zoek naar een nieuwe date als het morgen toch niks wordt.
Zoek dan zelf een dagbesteding ipv elke keer op antwoord te zitten wachten. Als je uit pure verveling met iemand contact houdt waarmee het niet botert dan kom je wel erg kansloos over.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 20:34 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Dame 1 heeft het druk met studie dus die zegt niet veel (maar als ze wat zegt is dat al veel leuker dan dame 2).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |