doe normaal, een kroeg is engquote:Op dinsdag 24 mei 2016 23:39 schreef Bananenpap het volgende:
[..]
Als je hele dagen op die datingssites zit hapt er vroeg of laat wel een. Ik vind het allemaal iets te geforceerd. Veel leuker om in een kroeg iemand tegen te komen waarbij het klikt.
Zeker voor hem, hij mag blij zijn als iemand interesse toont.quote:Op woensdag 25 mei 2016 00:00 schreef Fatoeman het volgende:
Wat ik eis? Leuk donker meisje met hygiëne en een leuk karakter. Zo simpel kan het zijn. Ik denk dat jij deze eisen ook maar eens moet hanteren. Gewoon niet te hoog. Neem een blonde (want daar val je op) verder leuk karakter wat ze moet hebben. Wees niet te moeilijk.
Ik heb nog geen date gejad dus beweer ook nergens verstand van te hebben, maar het lijkt me beter om lage eisen te hebben
Ligt er ook aan wat je een leuk karakter vindt. Daar kan je ook best kieskeurig mee zijnquote:Op woensdag 25 mei 2016 00:00 schreef Fatoeman het volgende:
Wat ik eis? Leuk donker meisje met hygiëne en een leuk karakter. Zo simpel kan het zijn. Ik denk dat jij deze eisen ook maar eens moet hanteren. Gewoon niet te hoog. Neem een blonde (want daar val je op) verder leuk karakter wat ze moet hebben. Wees niet te moeilijk.
Ik heb nog geen date gejad dus beweer ook nergens verstand van te hebben, maar het lijkt me beter om lage eisen te hebben
Gewoon gezellig spraakzaam en humor. Beetje lief ookquote:Op woensdag 25 mei 2016 00:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ligt er ook aan wat je een leuk karakter vindt. Daar kan je ook best kieskeurig mee zijn(heb ik in elk geval)
Daarom denk ik, ik zet het er maar even voor hem bij voordat hij torenhoge eisen gaat stellenquote:Op woensdag 25 mei 2016 00:02 schreef DoubleDip het volgende:
[..]
Zeker voor hem, hij mag blij zijn als iemand interesse toont.
Ja dat lijkt me wel de basis in elk gevalquote:Op woensdag 25 mei 2016 00:04 schreef Fatoeman het volgende:
[..]
Gewoon gezellig spraakzaam en humor. Beetje lief ook
Dat is ook wel wenselijk inderdaadquote:Op woensdag 25 mei 2016 00:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja dat lijkt me wel de basis in elk geval. Maar een paar gedeelde interesses etc. lijken mij ook wel belangrijk.
Niet iedereen vind de kroeg leuk. Ik ben het met je eens dat de tactiek van Deezertje niet echt helpt en waarschijnlijk komt er ook geen vervolgdate, maar ik ben het niet met je eens dat de kroeg het middel is om leuke meiden te ontmoeten. Ik denk dat je zoveel mogelijk buiten moet komen, aan allerlei dingen mee moet doen en hopen dat je iemand zult treffen. Kwestie van de lange adem.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 23:39 schreef Bananenpap het volgende:
[..]
Als je hele dagen op die datingssites zit hapt er vroeg of laat wel een. Ik vind het allemaal iets te geforceerd. Veel leuker om in een kroeg iemand tegen te komen waarbij het klikt.
Veel buiten zijn en de ballen hebben (ook als vrouw) om iemand aan te spreken. Dat is het hele punt.quote:Op woensdag 25 mei 2016 06:50 schreef Berk-24 het volgende:
[..]
Niet iedereen vind de kroeg leuk. Ik ben het met je eens dat de tactiek van Deezertje niet echt helpt en waarschijnlijk komt er ook geen vervolgdate, maar ik ben het niet met je eens dat de kroeg het middel is om leuke meiden te ontmoeten. Ik denk dat je zoveel mogelijk buiten moet komen, aan allerlei dingen mee moet doen en hopen dat je iemand zult treffen. Kwestie van de lange adem.
De ballen zijn voor sommigen een probleem.quote:Op woensdag 25 mei 2016 06:58 schreef K44S het volgende:
[..]
Veel buiten zijn en de ballen hebben (ook als vrouw) om iemand aan te spreken. Dat is het hele punt.
Ondanks dat het niet zo werkt, vind ik dat vrouwen (of ik mis de hints 🙋) de man ook wel eens mag aanspreken.
Wat ga je eraan doen?quote:Op woensdag 25 mei 2016 07:21 schreef Berk-24 het volgende:
[..]
De ballen zijn voor sommigen een probleem.
Niets, heb ook nog steeds geen stageplaats en dat heeft een hogere prioriteit. Zomaar in het wild vrouwen aanspreken zie ik niet zitten.quote:
Zo zonde en jammer dat sommige autisten hunzelf het zo moeilijk maken.quote:Op woensdag 25 mei 2016 07:29 schreef Berk-24 het volgende:
[..]
Niets, heb ook nog steeds geen stageplaats en dat heeft een hogere prioriteit. Zomaar in het wild vrouwen aanspreken zie ik niet zitten.
Ik volg sportcursussen om zo meer onder de mensen te komen, maar dat zet geen zoden aan de dijk. Ik hoop echt dat ik een stage voor het najaar alsnog kan regelen, zodat ik met februari op kamers kan. Anders vrees ik dat ik nooit meer op kamers kan. Op kamers gaan zou echt meer kleur aan mijn leven geven.quote:Op woensdag 25 mei 2016 07:30 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Zo zonde en jammer dat sommige autisten hunzelf het zo moeilijk maken.
Dit topic gaat niet over jou.quote:Op woensdag 25 mei 2016 07:35 schreef Berk-24 het volgende:
[..]
Ik volg sportcursussen om zo meer onder de mensen te komen, maar dat zet geen zoden aan de dijk. Ik hoop echt dat ik een stage voor het najaar alsnog kan regelen, zodat ik met februari op kamers kan. Anders vrees ik dat ik nooit meer op kamers kan. Op kamers gaan zou echt meer kleur aan mijn leven geven.
Dan moet je natuurlijk nog wel contact leggen anders blijf je een zolderkamerautist.quote:Op woensdag 25 mei 2016 07:35 schreef Berk-24 het volgende:
[..]
Ik volg sportcursussen om zo meer onder de mensen te komen, maar dat zet geen zoden aan de dijk. Ik hoop echt dat ik een stage voor het najaar alsnog kan regelen, zodat ik met februari op kamers kan. Anders vrees ik dat ik nooit meer op kamers kan. Op kamers gaan zou echt meer kleur aan mijn leven geven.
Dit topic gaat over niemand specifiek ,dus over iedereen. Dit topic gaat over wat je wel / niet mag eisen aan een partner.quote:Op woensdag 25 mei 2016 07:35 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
Dit topic gaat niet over jou.
Maar zoek je dan ook de mensen op, spreek je ze daar wel aan / probeer je echt contact te maken.quote:Op woensdag 25 mei 2016 07:35 schreef Berk-24 het volgende:
Ik volg sportcursussen om zo meer onder de mensen te komen, maar dat zet geen zoden aan de dijk
Heb je wel eens een sova cursus overwogen? Lijkt me niet verkeerd in jouw situatie.quote:Op woensdag 25 mei 2016 07:35 schreef Berk-24 het volgende:
[..]
het slechtste wat je kunt doen is gaan vergelijken. Beide zijn mooi op hun eigen manier.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 20:09 schreef Deezertje het volgende:
Ik app nu met twee dames, met de intentie om op date te gaan.
Heb je nu niet 1 seconde overwogen of je haar woorden misschien als commentaar opvat omdat je een laag zelfbeeld hebt?quote:Nou ben ik meer van: je kan pas 'eisen' hebben als je zelf minstens aan je eigen eisen voldoet, maar hoe kijken jullie hier tegenaan? Het nodigt mij in zekere mate niet uit om op date te gaan als ze vooraf al heel veel commentaar heeft, deels onterecht.
1,5 jaar waarvan 0,5 jaar stage en 0,5 jaar afstuderen. Met stage of afstuderen gaat hem niet worden om op kamers te gaan. Vereniging ben ik aan het kijken maar ik wil liever geen vereniging waarbij het hoofdzakelijk om zuipen draait.quote:Op woensdag 25 mei 2016 07:58 schreef DoubleDip het volgende:
[..]
Dan moet je natuurlijk nog wel contact leggen anders blijf je een zolderkamerautist.
Ga je nog meer doen eigenlijk, behalve op kamers? Bij een vereniging bijvoorbeeld? Hoe lang moet je nog voor je studie?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |