Jij hebt toch ook geen behoefte om uit huis te gaan? Stop eens met die verwijten jongen.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 20:16 schreef Deezertje het volgende:
Ach, misschien is ze ook wel een troll die dame 2. Ze zegt ook geen behoefte te hebben om zelf uit huis te gaan want het is zo gezellig daar met d'r ouders, zo'n goede band etc.
quote:Op dinsdag 24 mei 2016 20:16 schreef Deezertje het volgende:
Ach, misschien is ze ook wel een troll die dame 2. Ze zegt ook geen behoefte te hebben om zelf uit huis te gaan want het is zo gezellig daar met d'r ouders, zo'n goede band etc.
Maar natuurlijk.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 20:09 schreef Deezertje het volgende:
Ik bedoelde dat ik offline veel spontaner ben.
Heb je je eigen eisenlijstje al eens opgelezen terwijl je in de spiegel keek?quote:Op dinsdag 24 mei 2016 20:09 schreef Deezertje het volgende:
Nou ben ik meer van: je kan pas 'eisen' hebben als je zelf minstens aan je eigen eisen voldoet, maar hoe kijken jullie hier tegenaan?
Hoezo is dat een verwijt? Interesse, jongen. Interesse.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 20:17 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Niet als je mij verwijten gaat maken waarom ik nog niet op mezelf woon.
Dan zou je de vraag stellen en verder niks, maar niet reageren op mijn antwoord hoe het volgens haar wel zou moeten of beter kan.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 20:18 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Hoezo is dat een verwijt? Interesse, jongen. Interesse.
Want jij reageert op zo veel antwoorden/vragen.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 20:19 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Dan zou je de vraag stellen en verder niks, maar niet reageren op mijn antwoord hoe het volgens haar wel zou moeten of beter kan.
Lol... En wie is hier de controlfreak?quote:Op dinsdag 24 mei 2016 20:19 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Dan zou je de vraag stellen en verder niks, maar niet reageren op mijn antwoord hoe het volgens haar wel zou moeten of beter kan.
Nou, perfecte koppel toch?quote:Op dinsdag 24 mei 2016 20:25 schreef Bananenpap het volgende:
Het is inderdaad wel apart dat ze hem vertelt hoe het allemaal moet terwijl ze zelf ook nog thuis woont.
Ik snap best dat ze dat zegt aangezien hij 25 is. Maar ik weet niet hoe oud zij is, waarschijnlijk jonger?quote:Op dinsdag 24 mei 2016 20:25 schreef Bananenpap het volgende:
Het is inderdaad wel apart dat ze hem vertelt hoe het allemaal moet terwijl ze zelf ook nog thuis woont.
Niet veel, 23.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 20:26 schreef DoubleDip het volgende:
[..]
Ik snap best dat ze dat zegt aangezien hij 25 is. Maar ik weet niet hoe oud zij is, waarschijnlijk jonger?
Ik denk stiekem dat hij het wel prettig vindt.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 20:26 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Nou, perfecte koppel toch?
Alleen is het jammer dat Deezertje niets in haar ziet, omdat zij een keiharde kopie van hemzelf is.
Maar stug blijven volhouden dat het niet aan hem ligt hoor.
Zin is een groot woord, maar ik ben wel benieuwd naar haarquote:Op dinsdag 24 mei 2016 20:30 schreef DoubleDip het volgende:
Heb je al zin in de date van morgen Deezer? Misschien komt daar nog een vervolg, kan je beter je energie daar in steken en als het niks wordt weer op jacht op de datingsites.
Laat dame 2 dan gewoon voor wat ze is en ga evt op zoek naar een nieuwe date als het morgen toch niks wordt.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 20:32 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Zin is een groot woord, maar ik ben wel benieuwd naar haarZeker omdat het haast wel leuk gaat worden, al zoveel relaxter als dame 2.
Dame 1 heeft het druk met studie dus die zegt niet veel (maar als ze wat zegt is dat al veel leuker dan dame 2).quote:Op dinsdag 24 mei 2016 20:33 schreef DoubleDip het volgende:
[..]
Laat dame 2 dan gewoon voor wat ze is en ga evt op zoek naar een nieuwe date als het morgen toch niks wordt.
Zoek dan zelf een dagbesteding ipv elke keer op antwoord te zitten wachten. Als je uit pure verveling met iemand contact houdt waarmee het niet botert dan kom je wel erg kansloos over.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 20:34 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Dame 1 heeft het druk met studie dus die zegt niet veel (maar als ze wat zegt is dat al veel leuker dan dame 2).
Zo te lezen is ze jouw evenknie en krijg je een spiegel voor gehouden. Maar dat vind je dus niet prettig?quote:Op dinsdag 24 mei 2016 20:19 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Jij bent waarschijnlijk niet extreem wanhopig.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 22:43 schreef Elvi het volgende:
Ik kan nog steeds niet geloven dat hij een date heeft en ik niet. Waar ging het mis met mij?
Alsof de dames weten dat ik morgen een date heb.. heb nu matches die zelf ook gesprekken starten of is het volgende week weer tentamenweek ofzo?quote:Op dinsdag 24 mei 2016 22:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jij bent waarschijnlijk niet extreem wanhopig.
Dat is het, als je het extreem weet te forceren krijg je het nog voor elkaar ook nog. Als je er niet echt mee bezig houdt, zoals ik nu doe, krijg je ook niets. Best gek eigenlijk.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 22:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jij bent waarschijnlijk niet extreem wanhopig.
Je bent wanhopig in de zin van dat jij je leven laat leiden door daten en datingsapps terwijl je issues hebt waar je aan moet werken, want jij denkt dat het hebben van een vriendin alles oplost.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 22:51 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Alsof de dames weten dat ik morgen een date heb.. heb nu matches die zelf ook gesprekken starten of is het volgende week weer tentamenweek ofzo?
Over 3 weken pasquote:Op dinsdag 24 mei 2016 22:51 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Alsof de dames weten dat ik morgen een date heb.. heb nu matches die zelf ook gesprekken starten of is het volgende week weer tentamenweek ofzo?
De jaren dat ik single was en niet bezig met een relatie is er ook nooit wat gebeurd, terwijl liefde je moet 'overkomen', vaak als je er niet mee bezig bent.. hmm..quote:Op dinsdag 24 mei 2016 22:53 schreef Berk-24 het volgende:
[..]
Dat is het, als je het extreem weet te forceren krijg je het nog voor elkaar ook nog. Als je er niet echt mee bezig houdt, zoals ik nu doe, krijg je ook niets. Best gek eigenlijk.
Al gun ik jou eerder een leuke date dan Deezertje
Mensen merken het echt wel als de ander wanhopig is hoorquote:Op dinsdag 24 mei 2016 22:51 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Ligt eraan wat je bedoeld met niet bezig houden. Je kan best gewoon sociaal doen in je leven en dan via via iemand leren kennen.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 22:53 schreef Berk-24 het volgende:
[..]
Dat is het, als je het extreem weet te forceren krijg je het nog voor elkaar ook nog. Als je er niet echt mee bezig houdt, zoals ik nu doe, krijg je ook niets. Best gek eigenlijk.
Al gun ik jou (Elvi) eerder een leuke date dan Deezertje
Tegenwoordig stel ik gewoon één keer een date voor en als ze niet kunnen zeg ik: prima, laat maar weten wanneer je kunt. Dus ik push niet meer en kom dus ook niet wanhopig over in elke dag forceren om te kijken of ze toevallig morgen al kan.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 22:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Mensen merken het echt wel als de ander wanhopig is hoor
Ik ben geen leuke jongen voor de meiden dus ik kan me beter ook niet bezig houden met dating of relatiesquote:Op dinsdag 24 mei 2016 22:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ligt eraan wat je bedoeld met niet bezig houden. Je kan best gewoon sociaal doen in je leven en dan via via iemand leren kennen.
Ga jij al naar een psycholoog?quote:Op dinsdag 24 mei 2016 22:57 schreef Berk-24 het volgende:
[..]
Ik ben geen leuke jongen voor de meiden dus ik kan me beter ook niet bezig houden met dating of relaties
Deezertje probeert het extreem te forceren en wint ook nog
Je moet het ook gewoon losjes benaderen ja.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 22:55 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Tegenwoordig stel ik gewoon één keer een date voor en als ze niet kunnen zeg ik: prima, laat maar weten wanneer je kunt. Dus ik push niet meer en kom dus ook niet wanhopig over in elke dag forceren om te kijken of ze toevallig morgen al kan.
Neequote:
Als ik dat zo hoor in je verhaal en ook gezien je UI en ondertitel lijkt mij dat niet onverstandigquote:
quote:Op dinsdag 24 mei 2016 22:57 schreef Berk-24 het volgende:
[..]
Ik ben geen leuke jongen voor de meiden dus ik kan me beter ook niet bezig houden met dating of relaties
Zoek hulp.quote:
Troll. Ga jij maar weg, jij snapt deze dingen toch niet.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 23:14 schreef syndroom het volgende:
[..]
Het lijkt wel hier alsof gedaan wordt een psycholoog alle problemen kan oplossen
Als je hele dagen op die datingssites zit hapt er vroeg of laat wel een. Ik vind het allemaal iets te geforceerd. Veel leuker om in een kroeg iemand tegen te komen waarbij het klikt.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 22:57 schreef Berk-24 het volgende:
[..]
doe normaal, een kroeg is engquote:Op dinsdag 24 mei 2016 23:39 schreef Bananenpap het volgende:
[..]
Als je hele dagen op die datingssites zit hapt er vroeg of laat wel een. Ik vind het allemaal iets te geforceerd. Veel leuker om in een kroeg iemand tegen te komen waarbij het klikt.
Zeker voor hem, hij mag blij zijn als iemand interesse toont.quote:Op woensdag 25 mei 2016 00:00 schreef Fatoeman het volgende:
Wat ik eis? Leuk donker meisje met hygiëne en een leuk karakter. Zo simpel kan het zijn. Ik denk dat jij deze eisen ook maar eens moet hanteren. Gewoon niet te hoog. Neem een blonde (want daar val je op) verder leuk karakter wat ze moet hebben. Wees niet te moeilijk.
Ik heb nog geen date gejad dus beweer ook nergens verstand van te hebben, maar het lijkt me beter om lage eisen te hebben
Ligt er ook aan wat je een leuk karakter vindt. Daar kan je ook best kieskeurig mee zijnquote:Op woensdag 25 mei 2016 00:00 schreef Fatoeman het volgende:
Wat ik eis? Leuk donker meisje met hygiëne en een leuk karakter. Zo simpel kan het zijn. Ik denk dat jij deze eisen ook maar eens moet hanteren. Gewoon niet te hoog. Neem een blonde (want daar val je op) verder leuk karakter wat ze moet hebben. Wees niet te moeilijk.
Ik heb nog geen date gejad dus beweer ook nergens verstand van te hebben, maar het lijkt me beter om lage eisen te hebben
Gewoon gezellig spraakzaam en humor. Beetje lief ookquote:Op woensdag 25 mei 2016 00:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ligt er ook aan wat je een leuk karakter vindt. Daar kan je ook best kieskeurig mee zijn(heb ik in elk geval)
Daarom denk ik, ik zet het er maar even voor hem bij voordat hij torenhoge eisen gaat stellenquote:Op woensdag 25 mei 2016 00:02 schreef DoubleDip het volgende:
[..]
Zeker voor hem, hij mag blij zijn als iemand interesse toont.
Ja dat lijkt me wel de basis in elk gevalquote:Op woensdag 25 mei 2016 00:04 schreef Fatoeman het volgende:
[..]
Gewoon gezellig spraakzaam en humor. Beetje lief ook
Dat is ook wel wenselijk inderdaadquote:Op woensdag 25 mei 2016 00:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja dat lijkt me wel de basis in elk geval. Maar een paar gedeelde interesses etc. lijken mij ook wel belangrijk.
Niet iedereen vind de kroeg leuk. Ik ben het met je eens dat de tactiek van Deezertje niet echt helpt en waarschijnlijk komt er ook geen vervolgdate, maar ik ben het niet met je eens dat de kroeg het middel is om leuke meiden te ontmoeten. Ik denk dat je zoveel mogelijk buiten moet komen, aan allerlei dingen mee moet doen en hopen dat je iemand zult treffen. Kwestie van de lange adem.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 23:39 schreef Bananenpap het volgende:
[..]
Als je hele dagen op die datingssites zit hapt er vroeg of laat wel een. Ik vind het allemaal iets te geforceerd. Veel leuker om in een kroeg iemand tegen te komen waarbij het klikt.
Veel buiten zijn en de ballen hebben (ook als vrouw) om iemand aan te spreken. Dat is het hele punt.quote:Op woensdag 25 mei 2016 06:50 schreef Berk-24 het volgende:
[..]
Niet iedereen vind de kroeg leuk. Ik ben het met je eens dat de tactiek van Deezertje niet echt helpt en waarschijnlijk komt er ook geen vervolgdate, maar ik ben het niet met je eens dat de kroeg het middel is om leuke meiden te ontmoeten. Ik denk dat je zoveel mogelijk buiten moet komen, aan allerlei dingen mee moet doen en hopen dat je iemand zult treffen. Kwestie van de lange adem.
De ballen zijn voor sommigen een probleem.quote:Op woensdag 25 mei 2016 06:58 schreef K44S het volgende:
[..]
Veel buiten zijn en de ballen hebben (ook als vrouw) om iemand aan te spreken. Dat is het hele punt.
Ondanks dat het niet zo werkt, vind ik dat vrouwen (of ik mis de hints 🙋) de man ook wel eens mag aanspreken.
Wat ga je eraan doen?quote:Op woensdag 25 mei 2016 07:21 schreef Berk-24 het volgende:
[..]
De ballen zijn voor sommigen een probleem.
Niets, heb ook nog steeds geen stageplaats en dat heeft een hogere prioriteit. Zomaar in het wild vrouwen aanspreken zie ik niet zitten.quote:
Zo zonde en jammer dat sommige autisten hunzelf het zo moeilijk maken.quote:Op woensdag 25 mei 2016 07:29 schreef Berk-24 het volgende:
[..]
Niets, heb ook nog steeds geen stageplaats en dat heeft een hogere prioriteit. Zomaar in het wild vrouwen aanspreken zie ik niet zitten.
Ik volg sportcursussen om zo meer onder de mensen te komen, maar dat zet geen zoden aan de dijk. Ik hoop echt dat ik een stage voor het najaar alsnog kan regelen, zodat ik met februari op kamers kan. Anders vrees ik dat ik nooit meer op kamers kan. Op kamers gaan zou echt meer kleur aan mijn leven geven.quote:Op woensdag 25 mei 2016 07:30 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Zo zonde en jammer dat sommige autisten hunzelf het zo moeilijk maken.
Dit topic gaat niet over jou.quote:Op woensdag 25 mei 2016 07:35 schreef Berk-24 het volgende:
[..]
Ik volg sportcursussen om zo meer onder de mensen te komen, maar dat zet geen zoden aan de dijk. Ik hoop echt dat ik een stage voor het najaar alsnog kan regelen, zodat ik met februari op kamers kan. Anders vrees ik dat ik nooit meer op kamers kan. Op kamers gaan zou echt meer kleur aan mijn leven geven.
Dan moet je natuurlijk nog wel contact leggen anders blijf je een zolderkamerautist.quote:Op woensdag 25 mei 2016 07:35 schreef Berk-24 het volgende:
[..]
Ik volg sportcursussen om zo meer onder de mensen te komen, maar dat zet geen zoden aan de dijk. Ik hoop echt dat ik een stage voor het najaar alsnog kan regelen, zodat ik met februari op kamers kan. Anders vrees ik dat ik nooit meer op kamers kan. Op kamers gaan zou echt meer kleur aan mijn leven geven.
Dit topic gaat over niemand specifiek ,dus over iedereen. Dit topic gaat over wat je wel / niet mag eisen aan een partner.quote:Op woensdag 25 mei 2016 07:35 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
Dit topic gaat niet over jou.
Maar zoek je dan ook de mensen op, spreek je ze daar wel aan / probeer je echt contact te maken.quote:Op woensdag 25 mei 2016 07:35 schreef Berk-24 het volgende:
Ik volg sportcursussen om zo meer onder de mensen te komen, maar dat zet geen zoden aan de dijk
Heb je wel eens een sova cursus overwogen? Lijkt me niet verkeerd in jouw situatie.quote:Op woensdag 25 mei 2016 07:35 schreef Berk-24 het volgende:
[..]
het slechtste wat je kunt doen is gaan vergelijken. Beide zijn mooi op hun eigen manier.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 20:09 schreef Deezertje het volgende:
Ik app nu met twee dames, met de intentie om op date te gaan.
Heb je nu niet 1 seconde overwogen of je haar woorden misschien als commentaar opvat omdat je een laag zelfbeeld hebt?quote:Nou ben ik meer van: je kan pas 'eisen' hebben als je zelf minstens aan je eigen eisen voldoet, maar hoe kijken jullie hier tegenaan? Het nodigt mij in zekere mate niet uit om op date te gaan als ze vooraf al heel veel commentaar heeft, deels onterecht.
1,5 jaar waarvan 0,5 jaar stage en 0,5 jaar afstuderen. Met stage of afstuderen gaat hem niet worden om op kamers te gaan. Vereniging ben ik aan het kijken maar ik wil liever geen vereniging waarbij het hoofdzakelijk om zuipen draait.quote:Op woensdag 25 mei 2016 07:58 schreef DoubleDip het volgende:
[..]
Dan moet je natuurlijk nog wel contact leggen anders blijf je een zolderkamerautist.
Ga je nog meer doen eigenlijk, behalve op kamers? Bij een vereniging bijvoorbeeld? Hoe lang moet je nog voor je studie?
Ik probeer praatjes te maken, maar dat is lastigquote:Op woensdag 25 mei 2016 08:00 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maar zoek je dan ook de mensen op, spreek je ze daar wel aan / probeer je echt contact te maken.
Of ben je enkel aanwezig, sport je en ga je naar huis?
Ik begrijp wat je bedoelt te zeggen, maar dat gejank over geen sociaal contact kunnen vinden vind ik niet onder de noemer 'wat mag ik 'eisen' bij het daten?' vallen.quote:Op woensdag 25 mei 2016 08:00 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dit topic gaat over niemand specifiek ,dus over iedereen. Dit topic gaat over wat je wel / niet mag eisen aan een partner.
Klopt, dat hoort hier ook eig niet in thuis. Maar mbt Deezer kan je beter hem z'n eigen topic laten gebruiken dan in reeksen zijn posts het topic laten overnemen.quote:Op woensdag 25 mei 2016 08:44 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Ik begrijp wat je bedoelt te zeggen, maar dat gejank over geen sociaal contact kunnen vinden vind ik niet onder de noemer 'wat mag ik 'eisen' bij het daten?' vallen.
Beetje lastig uit te leggen, maar het komt een soort geforceerd over heb ik de indrukquote:
Waarom lukt het niet met stage of afstuderen? Moet je dan ver reizen? Maar je hebt toch nog geen stage?quote:Op woensdag 25 mei 2016 08:38 schreef Berk-24 het volgende:
[..]
1,5 jaar waarvan 0,5 jaar stage en 0,5 jaar afstuderen. Met stage of afstuderen gaat hem niet worden om op kamers te gaan. Vereniging ben ik aan het kijken maar ik wil liever geen vereniging waarbij het hoofdzakelijk om zuipen draait.
Omdat stage/afstuderen vrij intensief zijn en ik denk dat dat weinig te combineren valt met het studentenleven. En ik wil sowieso in het voorjaar een kamer zoeken omdat in die periode makkelijker is.quote:Op woensdag 25 mei 2016 08:48 schreef DoubleDip het volgende:
[..]
Waarom lukt het niet met stage of afstuderen? Moet je dan ver reizen? Maar je hebt toch nog geen stage?
Genoeg verenigingen waar het niet alleen om zuipen draait hoor. Welke stad zit je?
Studentenleven vindt meestal in de avond plaats, stage en evt. afstuderen vermoedelijk overdag. Dus je hebt vast wel eens of twee keer in de week een gaatje over om ergens te gaan zuipen socializen.quote:Op woensdag 25 mei 2016 08:52 schreef Berk-24 het volgende:
[..]
Omdat stage/afstuderen vrij intensief zijn en ik denk dat dat weinig te combineren valt met het studentenleven. En ik wil sowieso in het voorjaar een kamer zoeken omdat in die periode makkelijker is.
Nog nietquote:Op woensdag 25 mei 2016 08:36 schreef DoubleDip het volgende:
Nou ik ben benieuwd hoe de date vandaag verloopt. We zullen het zien. Of heeft ze afgezegd?
Ah, nou, succes en niet krenterig doen hè. En niet overanalyseren. En niet bekritiseren. En... Ach, je weet het wel hoop ik.quote:Op woensdag 25 mei 2016 09:10 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Gewoon een drankje drinken, of zoals zij het noemt 'biertje pakken'.
Tuurlijk, het is ook relatief laat dus de avond ben ik sowieso kwijt dus kan er maar beter wat leuks en ontspannends van maken jaquote:Op woensdag 25 mei 2016 09:10 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Ah, nou, succes en niet krenterig doen hè. En niet overanalyseren. En niet bekritiseren. En... Ach, je weet het wel hoop ik.
Wat een prachtige instelling om op date te gaan.quote:Op woensdag 25 mei 2016 09:12 schreef Deezertje het volgende:
het is ook relatief laat dus de avond ben ik sowieso kwijt
quote:Op woensdag 25 mei 2016 09:13 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Wat een prachtige instelling om op date te gaan.
De kroeg is doorgaans de meest voor de hand liggende optie onder studenten/jonge mensen. Er zullen genoeg andere opties zijn, maar daar moet je meestal voor zoeken.quote:Op woensdag 25 mei 2016 06:50 schreef Berk-24 het volgende:
[..]
Niet iedereen vind de kroeg leuk. Ik ben het met je eens dat de tactiek van Deezertje niet echt helpt en waarschijnlijk komt er ook geen vervolgdate, maar ik ben het niet met je eens dat de kroeg het middel is om leuke meiden te ontmoeten. Ik denk dat je zoveel mogelijk buiten moet komen, aan allerlei dingen mee moet doen en hopen dat je iemand zult treffen. Kwestie van de lange adem.
Er is een kans om wat zaad te lozen, maar we weten allemaal dat de kans nihil is.quote:Op woensdag 25 mei 2016 09:18 schreef DoubleDip het volgende:
[..]
Als je de avond 'sowieso kwijt' bent, waarom zeg je dan niet gewoon af en ga je de zolderkamerautist uithangen?
In de stad niet. We wonen allebei even ver weg (half uur) en ze moet morgen ook weer vroeg aan de bak, dus die opties lijken al afgekapt.quote:Op woensdag 25 mei 2016 09:19 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Er is een kans om wat zaad te lozen, maar we weten allemaal dat de kans nihil is.
Wel een half uur, wat ver!!!quote:Op woensdag 25 mei 2016 09:27 schreef Deezertje het volgende:
[..]
In de stad niet. We wonen allebei even ver weg (half uur) en ze moet morgen ook weer vroeg aan de bak, dus die opties lijken al afgekapt.
Je was toch 'home alone'? Wat waren je intenties met die twee nietszeggende woorden die je recentelijk hebt toegevoegd aan je datingprofiel?quote:Op woensdag 25 mei 2016 09:27 schreef Deezertje het volgende:
[..]
In de stad niet. We wonen allebei even ver weg (half uur) en ze moet morgen ook weer vroeg aan de bak, dus die opties lijken al afgekapt.
Gaat dat even tegenvallen.quote:Op woensdag 25 mei 2016 09:27 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
Het draait bij jou om de seks hè, zodat je ook kan meedoen aan de grote mensenwereld.
Niet helemaal, maar een half uur reizen verlaagt de spanning itt als je al thuis afspreekt.quote:Op woensdag 25 mei 2016 09:27 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Je was toch 'home alone'? Wat waren je intenties met die twee nietszeggende woorden die je recentelijk hebt toegevoegd aan je datingprofiel?
Echt bizar dat je het 'als een optie' hebt gezien. Het draait bij jou om de seks hè, zodat je ook kan meedoen aan de grote mensenwereld.
Als het jou toch niet helemaal om de seks gaat, dan nogmaals:quote:Op woensdag 25 mei 2016 09:36 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Niet helemaal, maar een half uur reizen verlaagt de spanning itt als je al thuis afspreekt.
quote:Op woensdag 25 mei 2016 09:18 schreef DoubleDip het volgende:
[..]
Als je de avond 'sowieso kwijt' bent, waarom zeg je dan niet gewoon af en ga je de zolderkamerautist uithangen?
Bij jou vrelaagt de spanning, bij elk ander mens neemt de spanning enkel toe en is de reis er naartoe harstikke leukquote:Op woensdag 25 mei 2016 09:36 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Niet helemaal, maar een half uur reizen verlaagt de spanning itt als je al thuis afspreekt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |