Ik probeer praatjes te maken, maar dat is lastigquote:Op woensdag 25 mei 2016 08:00 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maar zoek je dan ook de mensen op, spreek je ze daar wel aan / probeer je echt contact te maken.
Of ben je enkel aanwezig, sport je en ga je naar huis?
Ik begrijp wat je bedoelt te zeggen, maar dat gejank over geen sociaal contact kunnen vinden vind ik niet onder de noemer 'wat mag ik 'eisen' bij het daten?' vallen.quote:Op woensdag 25 mei 2016 08:00 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dit topic gaat over niemand specifiek ,dus over iedereen. Dit topic gaat over wat je wel / niet mag eisen aan een partner.
Klopt, dat hoort hier ook eig niet in thuis. Maar mbt Deezer kan je beter hem z'n eigen topic laten gebruiken dan in reeksen zijn posts het topic laten overnemen.quote:Op woensdag 25 mei 2016 08:44 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Ik begrijp wat je bedoelt te zeggen, maar dat gejank over geen sociaal contact kunnen vinden vind ik niet onder de noemer 'wat mag ik 'eisen' bij het daten?' vallen.
Beetje lastig uit te leggen, maar het komt een soort geforceerd over heb ik de indrukquote:
Waarom lukt het niet met stage of afstuderen? Moet je dan ver reizen? Maar je hebt toch nog geen stage?quote:Op woensdag 25 mei 2016 08:38 schreef Berk-24 het volgende:
[..]
1,5 jaar waarvan 0,5 jaar stage en 0,5 jaar afstuderen. Met stage of afstuderen gaat hem niet worden om op kamers te gaan. Vereniging ben ik aan het kijken maar ik wil liever geen vereniging waarbij het hoofdzakelijk om zuipen draait.
Omdat stage/afstuderen vrij intensief zijn en ik denk dat dat weinig te combineren valt met het studentenleven. En ik wil sowieso in het voorjaar een kamer zoeken omdat in die periode makkelijker is.quote:Op woensdag 25 mei 2016 08:48 schreef DoubleDip het volgende:
[..]
Waarom lukt het niet met stage of afstuderen? Moet je dan ver reizen? Maar je hebt toch nog geen stage?
Genoeg verenigingen waar het niet alleen om zuipen draait hoor. Welke stad zit je?
Studentenleven vindt meestal in de avond plaats, stage en evt. afstuderen vermoedelijk overdag. Dus je hebt vast wel eens of twee keer in de week een gaatje over om ergens te gaan zuipen socializen.quote:Op woensdag 25 mei 2016 08:52 schreef Berk-24 het volgende:
[..]
Omdat stage/afstuderen vrij intensief zijn en ik denk dat dat weinig te combineren valt met het studentenleven. En ik wil sowieso in het voorjaar een kamer zoeken omdat in die periode makkelijker is.
Nog nietquote:Op woensdag 25 mei 2016 08:36 schreef DoubleDip het volgende:
Nou ik ben benieuwd hoe de date vandaag verloopt. We zullen het zien. Of heeft ze afgezegd?
Ah, nou, succes en niet krenterig doen hè. En niet overanalyseren. En niet bekritiseren. En... Ach, je weet het wel hoop ik.quote:Op woensdag 25 mei 2016 09:10 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Gewoon een drankje drinken, of zoals zij het noemt 'biertje pakken'.
Tuurlijk, het is ook relatief laat dus de avond ben ik sowieso kwijt dus kan er maar beter wat leuks en ontspannends van maken jaquote:Op woensdag 25 mei 2016 09:10 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Ah, nou, succes en niet krenterig doen hè. En niet overanalyseren. En niet bekritiseren. En... Ach, je weet het wel hoop ik.
Wat een prachtige instelling om op date te gaan.quote:Op woensdag 25 mei 2016 09:12 schreef Deezertje het volgende:
het is ook relatief laat dus de avond ben ik sowieso kwijt
quote:Op woensdag 25 mei 2016 09:13 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Wat een prachtige instelling om op date te gaan.
De kroeg is doorgaans de meest voor de hand liggende optie onder studenten/jonge mensen. Er zullen genoeg andere opties zijn, maar daar moet je meestal voor zoeken.quote:Op woensdag 25 mei 2016 06:50 schreef Berk-24 het volgende:
[..]
Niet iedereen vind de kroeg leuk. Ik ben het met je eens dat de tactiek van Deezertje niet echt helpt en waarschijnlijk komt er ook geen vervolgdate, maar ik ben het niet met je eens dat de kroeg het middel is om leuke meiden te ontmoeten. Ik denk dat je zoveel mogelijk buiten moet komen, aan allerlei dingen mee moet doen en hopen dat je iemand zult treffen. Kwestie van de lange adem.
Er is een kans om wat zaad te lozen, maar we weten allemaal dat de kans nihil is.quote:Op woensdag 25 mei 2016 09:18 schreef DoubleDip het volgende:
[..]
Als je de avond 'sowieso kwijt' bent, waarom zeg je dan niet gewoon af en ga je de zolderkamerautist uithangen?
In de stad niet. We wonen allebei even ver weg (half uur) en ze moet morgen ook weer vroeg aan de bak, dus die opties lijken al afgekapt.quote:Op woensdag 25 mei 2016 09:19 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Er is een kans om wat zaad te lozen, maar we weten allemaal dat de kans nihil is.
Wel een half uur, wat ver!!!quote:Op woensdag 25 mei 2016 09:27 schreef Deezertje het volgende:
[..]
In de stad niet. We wonen allebei even ver weg (half uur) en ze moet morgen ook weer vroeg aan de bak, dus die opties lijken al afgekapt.
Je was toch 'home alone'? Wat waren je intenties met die twee nietszeggende woorden die je recentelijk hebt toegevoegd aan je datingprofiel?quote:Op woensdag 25 mei 2016 09:27 schreef Deezertje het volgende:
[..]
In de stad niet. We wonen allebei even ver weg (half uur) en ze moet morgen ook weer vroeg aan de bak, dus die opties lijken al afgekapt.
Gaat dat even tegenvallen.quote:Op woensdag 25 mei 2016 09:27 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
Het draait bij jou om de seks hè, zodat je ook kan meedoen aan de grote mensenwereld.
Niet helemaal, maar een half uur reizen verlaagt de spanning itt als je al thuis afspreekt.quote:Op woensdag 25 mei 2016 09:27 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Je was toch 'home alone'? Wat waren je intenties met die twee nietszeggende woorden die je recentelijk hebt toegevoegd aan je datingprofiel?
Echt bizar dat je het 'als een optie' hebt gezien. Het draait bij jou om de seks hè, zodat je ook kan meedoen aan de grote mensenwereld.
Als het jou toch niet helemaal om de seks gaat, dan nogmaals:quote:Op woensdag 25 mei 2016 09:36 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Niet helemaal, maar een half uur reizen verlaagt de spanning itt als je al thuis afspreekt.
quote:Op woensdag 25 mei 2016 09:18 schreef DoubleDip het volgende:
[..]
Als je de avond 'sowieso kwijt' bent, waarom zeg je dan niet gewoon af en ga je de zolderkamerautist uithangen?
Bij jou vrelaagt de spanning, bij elk ander mens neemt de spanning enkel toe en is de reis er naartoe harstikke leukquote:Op woensdag 25 mei 2016 09:36 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Niet helemaal, maar een half uur reizen verlaagt de spanning itt als je al thuis afspreekt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |