quote:Op woensdag 25 mei 2016 14:40 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Als je diegene daarna nooit meer ziet niet hoor.
Nou inderdaad zeg als ik duidelijk laat merken er geen zin in te hebben en ik ga er van uit dat mensen toch sociale signalen kunnen oppikken en hij probeert het als nog kan hij eerder een trap tussen zijn benen dan een zoen verwachtenquote:Op woensdag 25 mei 2016 14:43 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Je moet niet zomaar iets proberen, er moet wel een aanleiding zijn. Signalen. Anders is het een aanranding.
Wedden dat het zo uit de films komt? Het is ook allemaal een grote act; 'oh je ziet diegene toch nooit meer, dus boeieh hahahahaha'.quote:
Ja, dat.quote:Op woensdag 25 mei 2016 14:47 schreef gebakken-koekje het volgende:
[..]
Nou inderdaad zeg als ik duidelijk laat merken er geen zin in te hebben en ik ga er van uit dat mensen toch sociale signalen kunnen oppikken en hij probeert het als nog kan hij eerder een trap tussen zijn benen dan een zoen verwachten
Au, maar soms begrijpen de mannen niet eens wat de vrouw bedoelt, ookal vindt ze dat ze duidelijk is.quote:Op woensdag 25 mei 2016 14:47 schreef gebakken-koekje het volgende:
[..]
Nou inderdaad zeg als ik duidelijk laat merken er geen zin in te hebben en ik ga er van uit dat mensen toch sociale signalen kunnen oppikken en hij probeert het als nog kan hij eerder een trap tussen zijn benen dan een zoen verwachten
Mwah de meeste vrouwen kunnen wel duidelijk laten merken dat ze geen zin hebben in zoenen hoor.quote:Op woensdag 25 mei 2016 14:48 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Au, maar soms begrijpen de mannen niet eens wat de vrouw bedoelt, ookal vindt ze dat ze duidelijk is.
quote:Op woensdag 25 mei 2016 14:49 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Anders wil ik nog wel met jou daten hoor Straw![]()
Kan iemand hier gewoon een mooi slotje opmieteren als Deez ons toch niet serieus neemt?quote:Op woensdag 25 mei 2016 14:49 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Een verbanning naar Sint-Maarten lijkt me redelijkerquote:Op woensdag 25 mei 2016 14:51 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Kan iemand hier gewoon een mooi slotje op kan mieteren als Deez ons toch niet serieus neemt?
Zo'n aanlokkelijk aanbod.quote:Op woensdag 25 mei 2016 14:49 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Hij is teveel met zijn gedachten bij het serieus nemen van zijn datequote:Op woensdag 25 mei 2016 14:51 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Kan iemand hier gewoon een mooi slotje opmieteren als Deez ons toch niet serieus neemt?
Edit: wel na het dateverslagje.![]()
Ja ik denk dat de vrouwen hier op het forum in de rij staan om jou te daten.quote:Op woensdag 25 mei 2016 14:49 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Als dit geen punt voor je is kan je ook gewoon mensen op straat aanspreken.quote:Op woensdag 25 mei 2016 14:40 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Als je diegene daarna nooit meer ziet niet hoor.
Hij zal zich lam schrikken als hij straks zelfstandig woont.quote:Op woensdag 25 mei 2016 09:45 schreef DoubleDip het volgende:
[..]
Ja wel 10 euro. Wat natuurlijk echt superveel is voor de luie thuiswonende student met teveel geld op de bank.
Je kan beter met een alfa mannetje zoals ik daten. Maar dat is logisch.quote:
ze is van een iets te hoog niveau voor jouquote:Op woensdag 25 mei 2016 16:09 schreef syndroom het volgende:
Zou weleens met DoubleDip willen daten, wijze dame en zo premium als het maar kan.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |