Omdat nieuwe mensen ontmoeten soms ook gewoon goed is.quote:Op woensdag 25 mei 2016 09:38 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Als het jou toch niet helemaal om de seks gaat, dan nogmaals:
[..]
Ah, dus je gaat haar drankjes ook betalen?quote:Op woensdag 25 mei 2016 09:40 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Omdat nieuwe mensen ontmoeten soms ook gewoon goed is.
Maar goed, ik acht de kans klein. Heb ook niks bijgewerkt daar beneden bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 25 mei 2016 09:40 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Bij jou vrelaagt de spanning, bij elk ander mens neemt de spanning enkel toe en is de reis er naartoe harstikke leuk
Ja, hoeveel zullen 4 biertjes totaal kosten? Tientje?quote:Op woensdag 25 mei 2016 09:41 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Ah, dus je gaat haar drankjes ook betalen?
quote:Op woensdag 25 mei 2016 09:42 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Maar goed, ik acht de kans klein. Heb ook niks bijgewerkt daar beneden bijvoorbeeld.
Oh dus dat was de reden. Nou dan zou ik maar afzeggen als je toch niet gelijk je zaad kan lozen.quote:Op woensdag 25 mei 2016 09:42 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Maar goed, ik acht de kans klein. Heb ook niks bijgewerkt daar beneden bijvoorbeeld.
[..]
[..]
Nee, maar je weet nooit de intenties van de ander toch? Ik heb nog nooit seks op de eerste date gehad, maar het schijnt toch regelmatig te gebeuren..quote:Op woensdag 25 mei 2016 09:44 schreef DoubleDip het volgende:
[..]
Oh dus dat was de reden. Nou dan zou ik maar afzeggen als je toch niet gelijk je zaad kan lozen.
Ja wel 10 euro. Wat natuurlijk echt superveel is voor de luie thuiswonende student met teveel geld op de bank.quote:Op woensdag 25 mei 2016 09:42 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Ja, hoeveel zullen 4 biertjes totaal kosten? Tientje?
Een biertje hier kost al 2,80 euro. Dan kom je al op 11,20 euro.quote:Op woensdag 25 mei 2016 09:42 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Ja, hoeveel zullen 4 biertjes totaal kosten? Tientje?
Neuken om erbij te horen, goeie instellingquote:Op woensdag 25 mei 2016 09:44 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Nee, maar je weet nooit de intenties van de ander toch? Ik heb nog nooit seks op de eerste date gehad, maar het schijnt toch regelmatig te gebeuren..
Dit is dame 1, die is redelijk relaxed. En ik verwacht geen seks, dus dat kan ook niet tegenvallen.quote:Op woensdag 25 mei 2016 09:45 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Een biertje hier kost al 2,80 euro. Dan kom je al op 11,20 euro.
Maar hey, je hebt in dit topic al zoveel vooroordelen en kritiek over dat meisje geuit, dus zal me niet verbazen als je met de kous op de kop thuiskomt en blijkt dat je meer dan twintig euro kwijt was, want ja, mevrouw wilde een glaasje wijn. En je hebt geen seks gehad!
Hoe ga je daarmee om?
De kans is sowieso klein, want jij zal vast niet de eerste stap zetten toch?quote:Op woensdag 25 mei 2016 09:42 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Neuken in de kroeg jwzquote:Op woensdag 25 mei 2016 09:46 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Dit is dame 1, die is redelijk relaxed. En ik verwacht geen seks, dus dat kan ook niet tegenvallen.
Hoe wil je dat doen in een café? 'Zin in nog een drankje, maar dan thuis'? Dan moet ze dus al meegaan, maar dan is het bijwerken al te laatquote:Op woensdag 25 mei 2016 09:46 schreef Cue_ het volgende:
[..]
De kans is sowieso klein, want jij zal vast niet de eerste stap zetten toch?
Dus dat scheren hoeft ook niet
Man, daar begint het allemaal al mee. Als je een 'ja' hebt, ben je binnen.quote:Op woensdag 25 mei 2016 09:48 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Hoe wil je dat doen in een café? 'Zin in nog een drankje, maar dan thuis'? Dan moet ze dus al meegaan, maar dan is het bijwerken al te laat
Hoe zou je uberhaupt ooit bij iemand thuis willen belanden?quote:Op woensdag 25 mei 2016 09:48 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Hoe wil je dat doen in een café? 'Zin in nog een drankje, maar dan thuis'? Dan moet ze dus al meegaan, maar dan is het bijwerken al te laat
Maar ik wil wel een relatie.. hoe dat dan?quote:Op woensdag 25 mei 2016 09:49 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Man, daar begint het allemaal al mee. Als je een 'ja' hebt, ben je binnen.
Je wilt gewoon geen blauwtje oplopen, want je wéét dat je niet geschikt bent voor het datingwereldje.
De eerste date vaak wel ja, of die moet meteen thuis zijn. Tweede date is vaak thuis koken of filmpje kijken.quote:Op woensdag 25 mei 2016 09:49 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Hoe zou je uberhaupt ooit bij iemand thuis willen belanden?
Dus als jij afspreekt blijf je enkel op de plek waar je hebt afgesproken? Wantja.. verplaatsen is idd erg moeilijk en abnormaal
Erkennen dat je ASS hebt en o.a. daaraan werken, dan pas jezelf storten op het datingwereldje.quote:Op woensdag 25 mei 2016 09:50 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Maar ik wil wel een relatie.. hoe dat dan?
In de films, ja.quote:Op woensdag 25 mei 2016 09:51 schreef Deezertje het volgende:
[..]
De eerste date vaak wel ja, of die moet meteen thuis zijn. Tweede date is vaak thuis koken of filmpje kijken.
Zoals gezegd: heb nog nooit seks op de eerste date gehad, dus was ook niet in die gelegenheid. Sommige meiden woonden nog thuis en ik ook dus dan wordt het sowieso al lastiger.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |