ewaquote:
Ik doe hard tegen hem. Als hij straks weer terug is doe ik weer lief tegen hem.quote:
Huh dit is niet srs hoorquote:Op zondag 22 mei 2016 20:43 schreef Pharkus het volgende:
Zeg gaan we weer heel hard ons best doen om niet te caren. Ik heb hoofdpijn en geen zin in gedonder.
\quote:Op zondag 22 mei 2016 20:43 schreef Pharkus het volgende:
Zeg gaan we weer heel hard ons best doen om niet te caren. Ik heb hoofdpijn en geen zin in gedonder.
Ah, komt die kutkloon van Noel weer.quote:Op zondag 22 mei 2016 20:43 schreef Pharkus het volgende:
Net als zijn faptechniek?quote:Op zondag 22 mei 2016 20:44 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik doe hard tegen hem. Als hij straks weer terug is doe ik weer lief tegen hem.
Dima noemt dat de pull en push techniek.
Hahahquote:
Oh kut. Sorry Noel.quote:Op zondag 22 mei 2016 20:44 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
\
Dude wees even stil hoor. Je verneukt mijn tactiek om Noel te palen!!!!!!!!!!!@!
Hey ik heb ook hele mooie diepzinnige lyricsquote:
ik heb gehoord dat hij een fervent handkarrer isquote:
Nee lach niet, mijn smaak is raar.quote:Op zondag 22 mei 2016 20:45 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
OKE MAAR NIET LACHEN
Heb een saaie smaak
Ik loop sinds een paar maanden hard.quote:
Heeft flink wat eelt op z'n klauwen heb ik van horen zeggen.quote:Op zondag 22 mei 2016 20:46 schreef deadprez het volgende:
[..]
ik heb gehoord dat hij een fervent handkarrer is
I see you winding and grinding up on that polequote:Op zondag 22 mei 2016 20:46 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hey ik heb ook hele mooie diepzinnige lyrics
Because I'm bad, I'm bad
Really really bad
You know I'm bad, I'm bad
Really really bad
Ik wist niet dat handkarren een sport is, Hermann zou dan vrij makkelijk wereldkampioen wordenquote:Op zondag 22 mei 2016 20:46 schreef deadprez het volgende:
[..]
Hoe gaat dat? Vandaag heb je toch wel naar Kruijswijkgod gekeken?quote:
Dat klopt maar dat hou ik liever tussen ons.quote:Op zondag 22 mei 2016 20:46 schreef deadprez het volgende:
[..]
is hard werken hoorquote:Op zondag 22 mei 2016 20:48 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik wist niet dat handkarren een sport is, Hermann zou dan vrij makkelijk wereldkampioen worden
Heb wel al 2 korte sportbroeken en een stel hardloop schoenen gekocht. De lange joggingbroek is ook al besteld uiteraard. Nog geen kilometer gelopen.quote:Op zondag 22 mei 2016 20:48 schreef Germano het volgende:
[..]
Netjes. Kan ik mijzelf nooit tot aanzetten.
srry bby :$quote:Op zondag 22 mei 2016 20:48 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Dat klopt maar dat hou ik liever tussen ons.
houses als ze bij d'r vriendje is ;squote:Op zondag 22 mei 2016 20:48 schreef Crip het volgende:
Wie was dat hier die echt kki weinig poepte, ben vergeten
Nee gij :$quote:
Ik heb het een keer geprobeerd, ongeveer 5 jaar geleden. Toen heb ik 2 km gerend ongeveer, ben ik op een bankje bij het water gaan zitten. Vervolgens een paar peuken gerookt en terug naar huis gelopen.quote:Op zondag 22 mei 2016 20:48 schreef zeer het volgende:
[..]
Heb wel al 2 korte sportbroeken en een stel hardloop schoenen gekocht. De lange joggingbroek is ook al besteld uiteraard. Nog geen kilometer gelopen.
quote:Op zondag 22 mei 2016 20:49 schreef Germano het volgende:
[..]
Ik heb het een keer geprobeerd, ongeveer 5 jaar geleden. Toen heb ik 2 km gerend ongeveer, ben ik op een bankje bij het water gaan zitten. Vervolgens een paar peuken gerookt en terug naar huis gelopen.
Toen ik nog rookte liep ik wel wat vaker hard. Nu niet meer want ben toch al gezondquote:Op zondag 22 mei 2016 20:49 schreef Germano het volgende:
[..]
Ik heb het een keer geprobeerd, ongeveer 5 jaar geleden. Toen heb ik 2 km gerend ongeveer, ben ik op een bankje bij het water gaan zitten. Vervolgens een paar peuken gerookt en terug naar huis gelopen.
Nee vandaag efteling. Maar respect voor de prestatie van Kruijswijk.quote:Op zondag 22 mei 2016 20:48 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik wist niet dat handkarren een sport is, Hermann zou dan vrij makkelijk wereldkampioen worden
[..]
Hoe gaat dat? Vandaag heb je toch wel naar Kruijswijkgod gekeken?
Als het zo erg is mag je vanavond wel aan de linkerkant liggen.quote:Op zondag 22 mei 2016 20:50 schreef NoelGallagher het volgende:
mn hartje deed pijn na het lezen van de tt..
I'm stuck on pussy and yours is rightquote:Op zondag 22 mei 2016 20:50 schreef NoelGallagher het volgende:
goed bezigquote:Op zondag 22 mei 2016 20:50 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Nee vandaag efteling. Maar respect voor de prestatie van Kruijswijk.
Ohja en ik zit nu op 10 km onder 50 minuten en 5km op 22.30. In het najaar de halve marathon proberen te lopen.
ben er nog steeds blij mee dat ik dat vanaf de eerste ochtend na een sleepover bespreekbaar heb gemaaktquote:
Ik beweeg wel redelijk veel, maar in de avonduren hardlopen o.i.d. gaat er bij mij echt niet in.quote:Op zondag 22 mei 2016 20:50 schreef zeer het volgende:
[..]
Toen ik nog rookte liep ik wel wat vaker hard. Nu niet meer want ben toch al gezond.
Jij en ik samen.quote:Op zondag 22 mei 2016 20:51 schreef Frozen-assassin het volgende:
Post je nog wat leuke oneliners Crip?
Stoppen met roken is wel handig. Heb ik ook gedaan.quote:Op zondag 22 mei 2016 20:49 schreef Germano het volgende:
[..]
Tjezus, dan loop je al harder dan ikquote:Op zondag 22 mei 2016 20:50 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Nee vandaag efteling. Maar respect voor de prestatie van Kruijswijk.
Ohja en ik zit nu op 10 km onder 50 minuten en 5km op 22.30. In het najaar de halve marathon proberen te lopen.
Skaten is minder inspannend.quote:Op zondag 22 mei 2016 20:49 schreef Germano het volgende:
[..]
Hoe ging dat gesprek danquote:Op zondag 22 mei 2016 20:51 schreef zeer het volgende:
[..]
ben er nog steeds blij mee dat ik dat vanaf de eerste ochtend na een sleepover bespreekbaar heb gemaakt
ga fietsen met die andere 71 maagden ofzoquote:Op zondag 22 mei 2016 20:50 schreef Crip het volgende:
[..]
I'm stuck on pussy and yours is right
Rip ride on those poles and those doors is tight
And I'ma get me a shot 'for the end of the night
'Cause pussy is pussy and baby you're pussy for life
Wacht, heb je over poepen gepraat na de eerste ochtend?quote:Op zondag 22 mei 2016 20:51 schreef zeer het volgende:
[..]
ben er nog steeds blij mee dat ik dat vanaf de eerste ochtend na een sleepover bespreekbaar heb gemaakt
hahahquote:Op zondag 22 mei 2016 20:51 schreef NoelGallagher het volgende:
•
[..]
ga fietsen met die andere 71 maagden ofzo
Snap ook niet dat mensen dat fijn of bevrijdend vindenquote:Op zondag 22 mei 2016 20:51 schreef Germano het volgende:
[..]
Ik beweeg wel redelijk veel, maar in de avonduren hardlopen o.i.d. gaat er bij mij echt niet in.
Ik ben vanmorgen gestopt. Heb vrijdag en zaterdag nog flink gepaft zodat ik de komende paar dagen sowieso geen zin heb.quote:Op zondag 22 mei 2016 20:51 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Stoppen met roken is wel handig. Heb ik ook gedaan.
Dit is nu al mijn gezondste jaar sinds mijn 15dequote:Op zondag 22 mei 2016 20:51 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Tjezus, dan loop je al harder dan ikMooie doel hoor!
And as we start to touch she quickly pulled awayquote:Op zondag 22 mei 2016 20:51 schreef NoelGallagher het volgende:
•
[..]
ga fietsen met die andere 71 maagden ofzo
mensen die na een halve dag zeggen dat ze gestopt zijnquote:Op zondag 22 mei 2016 20:52 schreef Germano het volgende:
[..]
Ik ben vanmorgen gestopt. Heb vrijdag en zaterdag nog flink gepaft zodat ik de komende paar dagen sowieso geen zin heb.
siquote:Op zondag 22 mei 2016 20:51 schreef Crip het volgende:
[..]
Wacht, heb je over poepen gepraat na de eerste ochtend?
Heb ook nog wel chocola voor je als je wiltquote:Op zondag 22 mei 2016 20:52 schreef NoelGallagher het volgende:
mini pizza's in de oven gedaan om m'n verdriet weg te eten
jij bent best oud toch?quote:Op zondag 22 mei 2016 20:53 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Dit is nu al mijn gezondste jaar sinds mijn 15de
geldt dat ook voor jou toen je gestopt was met blowenquote:Op zondag 22 mei 2016 20:53 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
mensen die na een halve dag zeggen dat ze gestopt zijn
crewbash trquote:
kan na 1,5 jaar dat nog steeds niet zeggenquote:Op zondag 22 mei 2016 20:53 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Rookte en vrat je veel?quote:Op zondag 22 mei 2016 20:53 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Dit is nu al mijn gezondste jaar sinds mijn 15de
Ja is toch. Klinkt inderdaad debiel, dat ben ik wel met je eens.quote:Op zondag 22 mei 2016 20:53 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
speklapquote:Op zondag 22 mei 2016 20:53 schreef Crip het volgende:
[..]
And as we start to touch she quickly pulled away
Then she got off her knees and asked me for my bank, I just froze
I've never seen nothing like it before nope that girl's a little
Crack ho
Doorzetten hoor. Zo weird ik droom er nog bijna iedere nacht over, maar overdag nauwelijks behoefte om een peuk op te steken.quote:Op zondag 22 mei 2016 20:52 schreef Germano het volgende:
[..]
Ik ben vanmorgen gestopt. Heb vrijdag en zaterdag nog flink gepaft zodat ik de komende paar dagen sowieso geen zin heb.
mehh, zin in iets warmsquote:Op zondag 22 mei 2016 20:53 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Heb ook nog wel chocola voor je als je wilt
Ho, oh, ohquote:
mini verdriet ook?quote:Op zondag 22 mei 2016 20:52 schreef NoelGallagher het volgende:
Nicequote:Op zondag 22 mei 2016 20:53 schreef zeer het volgende:
[..]
'vind het wat ongemakkelijk maar ik moet poepen en het is hier zo onwijs gehorig'
Klote is dat hehquote:Op zondag 22 mei 2016 20:54 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Doorzetten hoor. Zo weird ik droom er nog bijna iedere nacht over, maar overdag nauwelijks behoefte om een peuk op te steken.
daarna moeten we Frozen-assassina noemen?quote:Op zondag 22 mei 2016 20:54 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Volgende week ergens operatie, deze week hoor ik wanneer
Oké sorry dat m'n chocola niet goed genoeg is voor jequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vind ze niet eens mooi Crip. wallah, nu ik kijk denk ik![]()
Maar ik heb 2 uur gezocht op basis van lengte en de rest viel eigk al af.
Leuk man, 1.80 zijn als vrouw.![]()
awwwquote:Op zondag 22 mei 2016 20:54 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Volgende week ergens operatie, deze week hoor ik wanneer
NOEL IK HAAT JEquote:Op zondag 22 mei 2016 20:50 schreef NoelGallagher het volgende:
ja en redelijk, maar ik kom er niet van aan. Nog steeds niet echt.quote:
boksquote:Op zondag 22 mei 2016 20:55 schreef Pharkus het volgende:
[..]
ja en redelijk, maar ik kom er niet van aan. Nog steeds niet echt.
baby ik bedoelde het niet zo.. Het komt omdat ik om je geefquote:Op zondag 22 mei 2016 20:52 schreef NoelGallagher het volgende:
ja zo kun je het ook bekijken natuurlijkquote:Op zondag 22 mei 2016 20:55 schreef xcachet het volgende:
[..]
Jij heet toch NoelGallagher, geen Noel?
Houd jezelf niet voor de gek. Het zijn allemaal hoeren.quote:Op zondag 22 mei 2016 20:56 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
ja zo kun je het ook bekijken natuurlijk
je brengt me in de warquote:Op zondag 22 mei 2016 20:56 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
baby ik bedoelde het niet zo.. Het komt omdat ik om je geef
quote:Op zondag 22 mei 2016 20:55 schreef Stimorol- het volgende:
Ik wil die met die lipstick ;oSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vind ze niet eens mooi Crip. wallah, nu ik kijk denk ik![]()
Maar ik heb 2 uur gezocht op basis van lengte en de rest viel eigk al af.
Leuk man, 1.80 zijn als vrouw.
alleen deze vind ik niet leuk![]()
Nicequote:Op zondag 22 mei 2016 20:55 schreef Pharkus het volgende:
[..]
bby je weet toch, ik was even boos dingen zitten gewoon even niet mee, maar het zl nooit meer voorkomen.quote:
nou nou nouquote:Op zondag 22 mei 2016 20:57 schreef Germano het volgende:
[..]
Houd jezelf niet voor de gek. Het zijn allemaal hoeren.
Ja er zitten nog al wat dingen hardwired in je hersenen, die gedachte sterk me dan weer om die troep te mijden.quote:Op zondag 22 mei 2016 20:55 schreef zeer het volgende:
[..]
Klote is dat heh. Word ook wel eens wakker met een rooksmaak in m'n gaffel. Verslaving is echt rare shit ;s .
Ja ik let op andrd dingenquote:Op zondag 22 mei 2016 20:57 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik wil die met die lipstick ;o
alleen deze vind ik niet leuk
[ afbeelding ]
kom met meer zieke oneliners plsquote:Op zondag 22 mei 2016 20:57 schreef deadprez het volgende:
raymzter is een gay overal op tv had maar een hit geschreven door ali b
nee ga maar zelf youssef en kamal luisteren ;squote:
\taz neequote:Op zondag 22 mei 2016 20:58 schreef deadprez het volgende:
[..]
nee ga maar zelf youssef en kamal luisteren ;s
is hij niet beetje oud voor jequote:
Haha tijdens een van onze eerste sleepovers zaten we te ontbijten in de keuken. Komt mijn moeder langs gerend in haar badjas (slaapt beneden) naar de wc, man wat een geweld klonk er.quote:Op zondag 22 mei 2016 20:53 schreef zeer het volgende:
[..]
'vind het wat ongemakkelijk maar ik moet poepen en het is hier zo onwijs gehorig'
swsquote:
Ik heb de behoefte dunne mensen te feeden. Wil je slagroomsoesje?quote:Op zondag 22 mei 2016 20:55 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Ja in die termen ben ik vast wel een ecto te noemen. Volgens mij als ik drie weken wat buikspieren doe heb ik blokjes.quote:
Ja, zo kun je het zeggen.quote:Op zondag 22 mei 2016 20:59 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
je ging vliegles nemen ofzo toch?
ja doe maar stoerquote:Op zondag 22 mei 2016 20:59 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Ja in die termen ben ik vast wel een ecto te noemen. Volgens mij als ik drie weken wat buikspieren doe heb ik blokjes.
sryquote:
yummy yummy deliciousquote:Op zondag 22 mei 2016 20:59 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ik heb de behoefte dunne mensen te feeden. Wil je slagroomsoesje?
Ja, wil je het er af likken.quote:Op zondag 22 mei 2016 21:00 schreef Germano het volgende:
[..]
Godverdomme, heb je azijn op je clit gemorst?
wtf zijn dit voor lyrics manquote:Op zondag 22 mei 2016 21:01 schreef deadprez het volgende:
ik heb geen openingszin maar ik neuk je vriendin ik zeg tegen die slet hoer ga in me bed
ja, youssef en kamal hèquote:
Die werkt goed. Zelf vind ik het ook fijn om direct te zijn.quote:Op zondag 22 mei 2016 21:01 schreef deadprez het volgende:
ik heb geen openingszin maar ik neuk je vriendin ik zeg tegen die slet hoer ga in me bed
Ruilen?quote:Op zondag 22 mei 2016 20:59 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Ja in die termen ben ik vast wel een ecto te noemen. Volgens mij als ik drie weken wat buikspieren doe heb ik blokjes.
Ik ook.quote:Op zondag 22 mei 2016 21:00 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Noorderlicht... Zou het wel 'ns willen zien.
Hoi dikkerdquote:
Hou je rustig vriend, of wil je glas in je gezicht?quote:Op zondag 22 mei 2016 21:03 schreef deadprez het volgende:
hoogste tijd hoogste tijd heb je geen zin bitch ik heb schijt
quote:Op zondag 22 mei 2016 21:04 schreef Germano het volgende:
[..]
Hou je rustig vriend, of wil je glas in je gezicht?
Hey dikkiequote:
niks mis meequote:Op zondag 22 mei 2016 21:04 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Vrijwillig youssef en kamal luisteren :s..
killuummmquote:Op zondag 22 mei 2016 21:03 schreef deadprez het volgende:
hoogste tijd hoogste tijd heb je geen zin bitch ik heb schijt
Kamal belt me op en zegt: "Kom naar de benzinepomp."quote:
snap ook echt niet dat wilders ze aangeklaagd heeft, dit kun je toch niet serieus nemenquote:Op zondag 22 mei 2016 21:06 schreef Germano het volgende:
[..]
Kamal belt me op en zegt: "Kom naar de benzinepomp."
Ik was ziek, maar loop toch naar de benzinepomp.
Harde shit hoor![]()
.
hoiquote:Op zondag 22 mei 2016 21:06 schreef Opsonisatie het volgende:
Waar is Herman om dikkerdjesfestijn compleet te maken
Ik moet er alleen maar om lachen. Klinkt ook alsof ze 16 zijn.quote:Op zondag 22 mei 2016 21:06 schreef deadprez het volgende:
[..]
snap ook echt niet dat wilders ze aangeklaagd heeft, dit kun je toch niet serieus nemen
quote:
Heb niet zoveel problemen hierquote:Op zondag 22 mei 2016 21:09 schreef deadprez het volgende:
tering mijn custom css crapt hem de hele tijd en dan zie ik die nieuwsticker weer
ja je hebt toch ook geen abo met custom cssquote:
Kzal niet meer op je toetsenbord zitten.quote:Op zondag 22 mei 2016 21:09 schreef Opsonisatie het volgende:
Pharkus wil je ook van mijn account afgaan, mijn kat loopt namelijk niet altijd over mijn toetsenbord waardoor er rare zinnen ontstaan
quote:Op zondag 22 mei 2016 21:02 schreef Stimorol- het volgende:
Hoewel, tijdens seks is het woord slet wel lief.
quote:Op zondag 22 mei 2016 21:09 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja je hebt toch ook geen abo met custom css
Doe maar niet dan verneuk je mijn iPhonequote:Op zondag 22 mei 2016 21:10 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Kzal niet meer op je toetsenbord zitten.
Maar überhaupt, leg mij eens uit wat daar zo bijzonder aan is?!quote:Op zondag 22 mei 2016 19:40 schreef zeer het volgende:
Wel bijzonder dat Puntenjager zelf 0 relaties heeft gehad en 0 bedpartners.
quote:
Ik zou in je gezicht spugen.quote:Op zondag 22 mei 2016 21:10 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Je bent nog jong, lieverd. Dit soort dingen komen vanzelf wel
Pijpderby.quote:
Is opso steven?quote:Op zondag 22 mei 2016 21:10 schreef deadprez het volgende:
steven was dat toch die begon met de kat die over het toetsenbord liep shit als ie weer eens posts vol met kanker gepost had?
wquote:
wtf hahaquote:
nee, dat lijkt me niequote:
Spugen is wel sexy ja. Zo'n dikke kwats op die penis kwakken en dan gulzig oplikkenquote:
O ja dat heb ik ook, was al vanaf het allereerste moment dat de afkick verschijnselen begonnen dat ik uit koppigheid iets wat dat tot effect heeft niet meer moest.quote:Op zondag 22 mei 2016 20:58 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Ja er zitten nog al wat dingen hardwired in je hersenen, die gedachte sterk me dan weer om die troep te mijden.
Iedereen is kloon van iedereenquote:
Nee, is allemaal nasty.quote:Op zondag 22 mei 2016 21:13 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Spugen is wel sexy ja. Zo'n dikke kwats op die penis kwakken en dan gulzig oplikken
wow ;squote:Op zondag 22 mei 2016 20:59 schreef Chai het volgende:
[..]
Haha tijdens een van onze eerste sleepovers zaten we te ontbijten in de keuken. Komt mijn moeder langs gerend in haar badjas (slaapt beneden) naar de wc, man wat een geweld klonk er.Deur vd keuken naar de gang was ook open gebleven, ging zo snel allemaal. Was wel genant toen.
Nee johquote:
Ik vind het ook wel nice als hij in mijn mond spuugtquote:Op zondag 22 mei 2016 21:13 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Spugen is wel sexy ja. Zo'n dikke kwats op die penis kwakken en dan gulzig oplikken
quote:Op zondag 22 mei 2016 21:14 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik vind het ook wel nice als hij in mijn mond spuugt
stevenmac26quote:
Dat zou stevenmacs kloon ook zeggen. Hmmmquote:
Of als er spuug langs je mond loopt en op je tieten valt terwijl je aan het pijpen bent en dat hij dat daarna van je tieten liktquote:Op zondag 22 mei 2016 21:14 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik vind het ook wel nice als hij in mijn mond spuugt
ja met stadionverbodquote:
Ik kan hier niet om lachen.quote:
Steven liep over mijn toetsenbordquote:Op zondag 22 mei 2016 21:15 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Dat zou stevenmacs kloon ook zeggen. Hmmm
Ik probeerde dat laatste een keer, werd toen in mn vagina gestomptquote:Op zondag 22 mei 2016 21:15 schreef zeer het volgende:
[..]
mengeling van praten over poep en erotisch in elkaars bek tuffen
hahahquote:Op zondag 22 mei 2016 21:16 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Ik probeerde dat laatste een keer, werd toen in mn vagina gestompt
echt er in of er opquote:Op zondag 22 mei 2016 21:16 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Ik probeerde dat laatste een keer, werd toen in mn vagina gestompt
Zou een hoop stront in je kussensloop achterlaten.quote:Op zondag 22 mei 2016 21:16 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Of als er spuug langs je mond loopt en op je tieten valt terwijl je aan het pijpen bent en dat hij dat daarna van je tieten likt
ieuw nee, want dat is vies.quote:Op zondag 22 mei 2016 21:16 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Of als er spuug langs je mond loopt en op je tieten valt terwijl je aan het pijpen bent en dat hij dat daarna van je tieten likt
Met van die tranende ogen en uitgelopen mascaraquote:Op zondag 22 mei 2016 21:15 schreef Germano het volgende:
[..]
Dan lijk je net zo'n bitch die 5 minuten lang kan deepthroaten achter elkaar.
Gvdquote:Op zondag 22 mei 2016 21:17 schreef Germano het volgende:
[..]
Zou een hoop stront in je kussensloop achterlaten.
Welk museum? Was het leuk?quote:Op zondag 22 mei 2016 21:15 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik ben vandaag museum geweest
Te porno-achtig.quote:Op zondag 22 mei 2016 21:17 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Met van die tranende ogen en uitgelopen mascara
Geilquote:Op zondag 22 mei 2016 21:17 schreef Germano het volgende:
[..]
Zou een hoop stront in je kussensloop achterlaten.
Ik doe op dit moment de selecties van de KLM Vlieg Academie. Eerste ronde (intelligentie onderzoek) dinsdag gehaald. Volgende ronde (psychologisch onderzoek) begin juni.quote:Op zondag 22 mei 2016 21:11 schreef Germano het volgende:
[..]
Hard gespaard? Alles moet eruit worden getrokken. Type anders een leuk verhaaltje.
Sowieso, laat je niet tegenhouden jonge!!quote:Op zondag 22 mei 2016 21:18 schreef Germano het volgende:
[..]
Ja toch? Als de bitch het nasty wil kan ze het nasty krijgen.
ik wacht nog op een kans.quote:Op zondag 22 mei 2016 21:18 schreef Crip het volgende:
wie heeft hier wel eens gepegged of is gepegged geworden
wt is datquote:Op zondag 22 mei 2016 21:18 schreef Crip het volgende:
heb wel vaak peg gehadquote:Op zondag 22 mei 2016 21:18 schreef Crip het volgende:
Wat de fuckquote:
Wel willen dat ze aan je briepik slobbert en daarna je tong in haar bek douwen, maar neenee spuug is bahquote:Op zondag 22 mei 2016 21:18 schreef Germano het volgende:
[..]
Ja toch? Als de bitch het nasty wil kan ze het nasty krijgen.
Jawel hoorquote:Op zondag 22 mei 2016 21:19 schreef xcachet het volgende:
[..]
M'n moeder zit ook beneden en heb geen oortjes. Kan is dit safe?
je praat er tegenwoordig wel heel vaak overquote:Op zondag 22 mei 2016 21:18 schreef Crip het volgende:
Heftig, hoop dat het je allemaal lukt. Is die selectie net zo streng als die voor piloten in het leger?quote:Op zondag 22 mei 2016 21:18 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik doe op dit moment de selecties van de KLM Vlieg Academie. Eerste ronde (intelligentie onderzoek) dinsdag gehaald. Volgende ronde (psychologisch onderzoek) begin juni.
Echter is het wel zo dat de ABN AMRO zal stoppen met het verstrekken van leningen per september voor alle vliegscholen in Nederland. Ik zal voor september nog niet ingeschreven staan omdat ik nog 1/2 jaar havo moet doen. Ze laten mbo'ers natuurlijk niet toe. Tevens mis ik teveel natuurkunde. Als ze geen oplossing vinden voor een andere geldschieter dan houdt het gauw op (ook met het bestaan van vliegscholen in Nederland). Lening is 122k en daar komt nog 9k voor een type rating (dus kunnen vliegen op een boeing 737, kom je sneller aan het werk).
Wow neequote:Op zondag 22 mei 2016 21:19 schreef Crip het volgende:
[..]
als je je vent met een voorbind in zn gaatje neemt
Ja hoorquote:Op zondag 22 mei 2016 21:19 schreef xcachet het volgende:
[..]
M'n moeder zit ook beneden en heb geen oortjes. Kan is dit safe?
gvdquote:Op zondag 22 mei 2016 21:19 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wel willen dat ze aan je briepik slobbert en daarna je tong in haar bek douwen, maar neenee spuug is bah
Briepik gvdquote:Op zondag 22 mei 2016 21:19 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wel willen dat ze aan je briepik slobbert en daarna je tong in haar bek douwen, maar neenee spuug is bah
supervet hoor.quote:Op zondag 22 mei 2016 21:18 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik doe op dit moment de selecties van de KLM Vlieg Academie. Eerste ronde (intelligentie onderzoek) dinsdag gehaald. Volgende ronde (psychologisch onderzoek) begin juni.
Echter is het wel zo dat de ABN AMRO zal stoppen met het verstrekken van leningen per september voor alle vliegscholen in Nederland. Ik zal voor september nog niet ingeschreven staan omdat ik nog 1/2 jaar havo moet doen. Ze laten mbo'ers natuurlijk niet toe. Tevens mis ik teveel natuurkunde. Als ze geen oplossing vinden voor een andere geldschieter dan houdt het gauw op (ook met het bestaan van vliegscholen in Nederland). Lening is 122k en daar komt nog 9k voor een type rating (dus kunnen vliegen op een boeing 737, kom je sneller aan het werk).
14% haalt het. Ze weten wel wat ze uitkiezen natuurlijk.quote:Op zondag 22 mei 2016 21:19 schreef Germano het volgende:
[..]
Heftig, hoop dat het je allemaal lukt. Is die selectie net zo streng als die voor piloten in het leger?
wilde laatst beetje de wateren testen met een vinger, maar dat kwam niet zo goed aan.quote:
Ik weet 't..quote:Op zondag 22 mei 2016 21:20 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
supervet hoor.
Maar wat een bedrag
kreeg je toen knie in je nek?quote:Op zondag 22 mei 2016 21:21 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
wilde laatst beetje de wateren testen met een vinger, maar dat kwam niet zo goed aan.
Wel de tarrels tussen haar reet likken maar o wee als je haar spuug likt bah ew neequote:Op zondag 22 mei 2016 21:21 schreef Zosk het volgende:
En als je dan ineens over plasseks begint kijken ze je allemaal raar aan :s
Maar ze keuren je ook af op hooikoorts en die dingen?quote:Op zondag 22 mei 2016 21:21 schreef xcachet het volgende:
[..]
14% haalt het. Ze weten wel wat ze uitkiezen natuurlijk.
Beetje over mijn been plassen in de douche is npquote:Op zondag 22 mei 2016 21:21 schreef Zosk het volgende:
En als je dan ineens over plasseks begint kijken ze je allemaal raar aan :s
Is lachen toch.quote:Op zondag 22 mei 2016 21:22 schreef Chai het volgende:
[..]
Beetje over mijn been plassen in de douche is np
jammerquote:Op zondag 22 mei 2016 21:22 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
nee, de opmerking "doe maar even niet".
Wanneer heb ik dat gezegd? Zou nog haar diarree door een rietje drinken als ik gedwongen zou worden dus weet niet hoe je daarbij komt.quote:Op zondag 22 mei 2016 21:21 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wel de tarrels tussen haar reet likken maar o wee als je haar spuug likt bah ew nee
even gorgelen in de badkuip?quote:Op zondag 22 mei 2016 21:22 schreef Chai het volgende:
[..]
Nicequote:Op zondag 22 mei 2016 21:22 schreef Chai het volgende:
[..]
omwquote:Op zondag 22 mei 2016 21:22 schreef Zosk het volgende:
[..]
Wanneer heb ik dat gezegd? Zou nog haar diarree door een rietje drinken als ik gedwongen zou worden dus weet niet hoe je daarbij komt.
pics van je hondquote:Op zondag 22 mei 2016 21:17 schreef Kurovski het volgende:
Hond ligt met z'n poten omhoog. Helemaal ontspannen dat ding.
beetje territorium afbakenen moet kunnenquote:Op zondag 22 mei 2016 21:22 schreef Chai het volgende:
[..]
Jij niet, germiequote:Op zondag 22 mei 2016 21:22 schreef Zosk het volgende:
[..]
Wanneer heb ik dat gezegd? Zou nog haar diarree door een rietje drinken als ik gedwongen zou worden dus weet niet hoe je daarbij komt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |