goed bezigquote:Op zondag 22 mei 2016 20:50 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Nee vandaag efteling. Maar respect voor de prestatie van Kruijswijk.
Ohja en ik zit nu op 10 km onder 50 minuten en 5km op 22.30. In het najaar de halve marathon proberen te lopen.
ben er nog steeds blij mee dat ik dat vanaf de eerste ochtend na een sleepover bespreekbaar heb gemaaktquote:
Ik beweeg wel redelijk veel, maar in de avonduren hardlopen o.i.d. gaat er bij mij echt niet in.quote:Op zondag 22 mei 2016 20:50 schreef zeer het volgende:
[..]
Toen ik nog rookte liep ik wel wat vaker hard. Nu niet meer want ben toch al gezond.
Jij en ik samen.quote:Op zondag 22 mei 2016 20:51 schreef Frozen-assassin het volgende:
Post je nog wat leuke oneliners Crip?
Stoppen met roken is wel handig. Heb ik ook gedaan.quote:Op zondag 22 mei 2016 20:49 schreef Germano het volgende:
[..]
Ik heb het een keer geprobeerd, ongeveer 5 jaar geleden. Toen heb ik 2 km gerend ongeveer, ben ik op een bankje bij het water gaan zitten. Vervolgens een paar peuken gerookt en terug naar huis gelopen.
Tjezus, dan loop je al harder dan ikquote:Op zondag 22 mei 2016 20:50 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Nee vandaag efteling. Maar respect voor de prestatie van Kruijswijk.
Ohja en ik zit nu op 10 km onder 50 minuten en 5km op 22.30. In het najaar de halve marathon proberen te lopen.
Skaten is minder inspannend.quote:Op zondag 22 mei 2016 20:49 schreef Germano het volgende:
[..]
Ik heb het een keer geprobeerd, ongeveer 5 jaar geleden. Toen heb ik 2 km gerend ongeveer, ben ik op een bankje bij het water gaan zitten. Vervolgens een paar peuken gerookt en terug naar huis gelopen.
Hoe ging dat gesprek danquote:Op zondag 22 mei 2016 20:51 schreef zeer het volgende:
[..]
ben er nog steeds blij mee dat ik dat vanaf de eerste ochtend na een sleepover bespreekbaar heb gemaakt
ga fietsen met die andere 71 maagden ofzoquote:Op zondag 22 mei 2016 20:50 schreef Crip het volgende:
[..]
I'm stuck on pussy and yours is right
Rip ride on those poles and those doors is tight
And I'ma get me a shot 'for the end of the night
'Cause pussy is pussy and baby you're pussy for life
Wacht, heb je over poepen gepraat na de eerste ochtend?quote:Op zondag 22 mei 2016 20:51 schreef zeer het volgende:
[..]
ben er nog steeds blij mee dat ik dat vanaf de eerste ochtend na een sleepover bespreekbaar heb gemaakt
hahahquote:Op zondag 22 mei 2016 20:51 schreef NoelGallagher het volgende:
•
[..]
ga fietsen met die andere 71 maagden ofzo
Snap ook niet dat mensen dat fijn of bevrijdend vindenquote:Op zondag 22 mei 2016 20:51 schreef Germano het volgende:
[..]
Ik beweeg wel redelijk veel, maar in de avonduren hardlopen o.i.d. gaat er bij mij echt niet in.
Ik ben vanmorgen gestopt. Heb vrijdag en zaterdag nog flink gepaft zodat ik de komende paar dagen sowieso geen zin heb.quote:Op zondag 22 mei 2016 20:51 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Stoppen met roken is wel handig. Heb ik ook gedaan.
Dit is nu al mijn gezondste jaar sinds mijn 15dequote:Op zondag 22 mei 2016 20:51 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Tjezus, dan loop je al harder dan ikMooie doel hoor!
And as we start to touch she quickly pulled awayquote:Op zondag 22 mei 2016 20:51 schreef NoelGallagher het volgende:
•
[..]
ga fietsen met die andere 71 maagden ofzo
mensen die na een halve dag zeggen dat ze gestopt zijnquote:Op zondag 22 mei 2016 20:52 schreef Germano het volgende:
[..]
Ik ben vanmorgen gestopt. Heb vrijdag en zaterdag nog flink gepaft zodat ik de komende paar dagen sowieso geen zin heb.
siquote:Op zondag 22 mei 2016 20:51 schreef Crip het volgende:
[..]
Wacht, heb je over poepen gepraat na de eerste ochtend?
Heb ook nog wel chocola voor je als je wiltquote:Op zondag 22 mei 2016 20:52 schreef NoelGallagher het volgende:
mini pizza's in de oven gedaan om m'n verdriet weg te eten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |