ewaquote:
Ik doe hard tegen hem. Als hij straks weer terug is doe ik weer lief tegen hem.quote:
Huh dit is niet srs hoorquote:Op zondag 22 mei 2016 20:43 schreef Pharkus het volgende:
Zeg gaan we weer heel hard ons best doen om niet te caren. Ik heb hoofdpijn en geen zin in gedonder.
\quote:Op zondag 22 mei 2016 20:43 schreef Pharkus het volgende:
Zeg gaan we weer heel hard ons best doen om niet te caren. Ik heb hoofdpijn en geen zin in gedonder.
Ah, komt die kutkloon van Noel weer.quote:Op zondag 22 mei 2016 20:43 schreef Pharkus het volgende:
Net als zijn faptechniek?quote:Op zondag 22 mei 2016 20:44 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik doe hard tegen hem. Als hij straks weer terug is doe ik weer lief tegen hem.
Dima noemt dat de pull en push techniek.
Hahahquote:
Oh kut. Sorry Noel.quote:Op zondag 22 mei 2016 20:44 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
\
Dude wees even stil hoor. Je verneukt mijn tactiek om Noel te palen!!!!!!!!!!!@!
Hey ik heb ook hele mooie diepzinnige lyricsquote:
ik heb gehoord dat hij een fervent handkarrer isquote:
Nee lach niet, mijn smaak is raar.quote:Op zondag 22 mei 2016 20:45 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
OKE MAAR NIET LACHEN
Heb een saaie smaak
Ik loop sinds een paar maanden hard.quote:
Heeft flink wat eelt op z'n klauwen heb ik van horen zeggen.quote:Op zondag 22 mei 2016 20:46 schreef deadprez het volgende:
[..]
ik heb gehoord dat hij een fervent handkarrer is
I see you winding and grinding up on that polequote:Op zondag 22 mei 2016 20:46 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hey ik heb ook hele mooie diepzinnige lyrics
Because I'm bad, I'm bad
Really really bad
You know I'm bad, I'm bad
Really really bad
Ik wist niet dat handkarren een sport is, Hermann zou dan vrij makkelijk wereldkampioen wordenquote:Op zondag 22 mei 2016 20:46 schreef deadprez het volgende:
[..]
Hoe gaat dat? Vandaag heb je toch wel naar Kruijswijkgod gekeken?quote:
Dat klopt maar dat hou ik liever tussen ons.quote:Op zondag 22 mei 2016 20:46 schreef deadprez het volgende:
[..]
is hard werken hoorquote:Op zondag 22 mei 2016 20:48 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik wist niet dat handkarren een sport is, Hermann zou dan vrij makkelijk wereldkampioen worden
Heb wel al 2 korte sportbroeken en een stel hardloop schoenen gekocht. De lange joggingbroek is ook al besteld uiteraard. Nog geen kilometer gelopen.quote:Op zondag 22 mei 2016 20:48 schreef Germano het volgende:
[..]
Netjes. Kan ik mijzelf nooit tot aanzetten.
srry bby :$quote:Op zondag 22 mei 2016 20:48 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Dat klopt maar dat hou ik liever tussen ons.
houses als ze bij d'r vriendje is ;squote:Op zondag 22 mei 2016 20:48 schreef Crip het volgende:
Wie was dat hier die echt kki weinig poepte, ben vergeten
Nee gij :$quote:
Ik heb het een keer geprobeerd, ongeveer 5 jaar geleden. Toen heb ik 2 km gerend ongeveer, ben ik op een bankje bij het water gaan zitten. Vervolgens een paar peuken gerookt en terug naar huis gelopen.quote:Op zondag 22 mei 2016 20:48 schreef zeer het volgende:
[..]
Heb wel al 2 korte sportbroeken en een stel hardloop schoenen gekocht. De lange joggingbroek is ook al besteld uiteraard. Nog geen kilometer gelopen.
quote:Op zondag 22 mei 2016 20:49 schreef Germano het volgende:
[..]
Ik heb het een keer geprobeerd, ongeveer 5 jaar geleden. Toen heb ik 2 km gerend ongeveer, ben ik op een bankje bij het water gaan zitten. Vervolgens een paar peuken gerookt en terug naar huis gelopen.
Toen ik nog rookte liep ik wel wat vaker hard. Nu niet meer want ben toch al gezondquote:Op zondag 22 mei 2016 20:49 schreef Germano het volgende:
[..]
Ik heb het een keer geprobeerd, ongeveer 5 jaar geleden. Toen heb ik 2 km gerend ongeveer, ben ik op een bankje bij het water gaan zitten. Vervolgens een paar peuken gerookt en terug naar huis gelopen.
Nee vandaag efteling. Maar respect voor de prestatie van Kruijswijk.quote:Op zondag 22 mei 2016 20:48 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik wist niet dat handkarren een sport is, Hermann zou dan vrij makkelijk wereldkampioen worden
[..]
Hoe gaat dat? Vandaag heb je toch wel naar Kruijswijkgod gekeken?
Als het zo erg is mag je vanavond wel aan de linkerkant liggen.quote:Op zondag 22 mei 2016 20:50 schreef NoelGallagher het volgende:
mn hartje deed pijn na het lezen van de tt..
I'm stuck on pussy and yours is rightquote:Op zondag 22 mei 2016 20:50 schreef NoelGallagher het volgende:
mn hartje deed pijn na het lezen van de tt..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |