awwwquote:Op zondag 22 mei 2016 20:54 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Volgende week ergens operatie, deze week hoor ik wanneer
NOEL IK HAAT JEquote:Op zondag 22 mei 2016 20:50 schreef NoelGallagher het volgende:
mn hartje deed pijn na het lezen van de tt..
ja en redelijk, maar ik kom er niet van aan. Nog steeds niet echt.quote:
boksquote:Op zondag 22 mei 2016 20:55 schreef Pharkus het volgende:
[..]
ja en redelijk, maar ik kom er niet van aan. Nog steeds niet echt.
baby ik bedoelde het niet zo.. Het komt omdat ik om je geefquote:Op zondag 22 mei 2016 20:52 schreef NoelGallagher het volgende:
mini pizza's in de oven gedaan om m'n verdriet weg te eten
ja zo kun je het ook bekijken natuurlijkquote:Op zondag 22 mei 2016 20:55 schreef xcachet het volgende:
[..]
Jij heet toch NoelGallagher, geen Noel?
Houd jezelf niet voor de gek. Het zijn allemaal hoeren.quote:Op zondag 22 mei 2016 20:56 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
ja zo kun je het ook bekijken natuurlijk
je brengt me in de warquote:Op zondag 22 mei 2016 20:56 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
baby ik bedoelde het niet zo.. Het komt omdat ik om je geef
quote:Op zondag 22 mei 2016 20:55 schreef Stimorol- het volgende:
Ik wil die met die lipstick ;oSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vind ze niet eens mooi Crip. wallah, nu ik kijk denk ik![]()
Maar ik heb 2 uur gezocht op basis van lengte en de rest viel eigk al af.
Leuk man, 1.80 zijn als vrouw.
alleen deze vind ik niet leuk![]()
Nicequote:Op zondag 22 mei 2016 20:55 schreef Pharkus het volgende:
[..]
bby je weet toch, ik was even boos dingen zitten gewoon even niet mee, maar het zl nooit meer voorkomen.quote:
nou nou nouquote:Op zondag 22 mei 2016 20:57 schreef Germano het volgende:
[..]
Houd jezelf niet voor de gek. Het zijn allemaal hoeren.
Ja er zitten nog al wat dingen hardwired in je hersenen, die gedachte sterk me dan weer om die troep te mijden.quote:Op zondag 22 mei 2016 20:55 schreef zeer het volgende:
[..]
Klote is dat heh. Word ook wel eens wakker met een rooksmaak in m'n gaffel. Verslaving is echt rare shit ;s .
Ja ik let op andrd dingenquote:Op zondag 22 mei 2016 20:57 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik wil die met die lipstick ;o
alleen deze vind ik niet leuk
[ afbeelding ]
kom met meer zieke oneliners plsquote:Op zondag 22 mei 2016 20:57 schreef deadprez het volgende:
raymzter is een gay overal op tv had maar een hit geschreven door ali b
nee ga maar zelf youssef en kamal luisteren ;squote:
\taz neequote:Op zondag 22 mei 2016 20:58 schreef deadprez het volgende:
[..]
nee ga maar zelf youssef en kamal luisteren ;s
is hij niet beetje oud voor jequote:
Haha tijdens een van onze eerste sleepovers zaten we te ontbijten in de keuken. Komt mijn moeder langs gerend in haar badjas (slaapt beneden) naar de wc, man wat een geweld klonk er.quote:Op zondag 22 mei 2016 20:53 schreef zeer het volgende:
[..]
'vind het wat ongemakkelijk maar ik moet poepen en het is hier zo onwijs gehorig'
swsquote:
Ik heb de behoefte dunne mensen te feeden. Wil je slagroomsoesje?quote:Op zondag 22 mei 2016 20:55 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Ja in die termen ben ik vast wel een ecto te noemen. Volgens mij als ik drie weken wat buikspieren doe heb ik blokjes.quote:
Ja, zo kun je het zeggen.quote:Op zondag 22 mei 2016 20:59 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
je ging vliegles nemen ofzo toch?
ja doe maar stoerquote:Op zondag 22 mei 2016 20:59 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Ja in die termen ben ik vast wel een ecto te noemen. Volgens mij als ik drie weken wat buikspieren doe heb ik blokjes.
sryquote:
yummy yummy deliciousquote:Op zondag 22 mei 2016 20:59 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ik heb de behoefte dunne mensen te feeden. Wil je slagroomsoesje?
Ja, wil je het er af likken.quote:Op zondag 22 mei 2016 21:00 schreef Germano het volgende:
[..]
Godverdomme, heb je azijn op je clit gemorst?
wtf zijn dit voor lyrics manquote:Op zondag 22 mei 2016 21:01 schreef deadprez het volgende:
ik heb geen openingszin maar ik neuk je vriendin ik zeg tegen die slet hoer ga in me bed
ja, youssef en kamal hèquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |