ewaquote:
Ik doe hard tegen hem. Als hij straks weer terug is doe ik weer lief tegen hem.quote:
Huh dit is niet srs hoorquote:Op zondag 22 mei 2016 20:43 schreef Pharkus het volgende:
Zeg gaan we weer heel hard ons best doen om niet te caren. Ik heb hoofdpijn en geen zin in gedonder.
\quote:Op zondag 22 mei 2016 20:43 schreef Pharkus het volgende:
Zeg gaan we weer heel hard ons best doen om niet te caren. Ik heb hoofdpijn en geen zin in gedonder.
Ah, komt die kutkloon van Noel weer.quote:Op zondag 22 mei 2016 20:43 schreef Pharkus het volgende:
Net als zijn faptechniek?quote:Op zondag 22 mei 2016 20:44 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik doe hard tegen hem. Als hij straks weer terug is doe ik weer lief tegen hem.
Dima noemt dat de pull en push techniek.
Hahahquote:
Oh kut. Sorry Noel.quote:Op zondag 22 mei 2016 20:44 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
\
Dude wees even stil hoor. Je verneukt mijn tactiek om Noel te palen!!!!!!!!!!!@!
Hey ik heb ook hele mooie diepzinnige lyricsquote:
ik heb gehoord dat hij een fervent handkarrer isquote:
Nee lach niet, mijn smaak is raar.quote:Op zondag 22 mei 2016 20:45 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
OKE MAAR NIET LACHEN
Heb een saaie smaak
Ik loop sinds een paar maanden hard.quote:
Heeft flink wat eelt op z'n klauwen heb ik van horen zeggen.quote:Op zondag 22 mei 2016 20:46 schreef deadprez het volgende:
[..]
ik heb gehoord dat hij een fervent handkarrer is
I see you winding and grinding up on that polequote:Op zondag 22 mei 2016 20:46 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hey ik heb ook hele mooie diepzinnige lyrics
Because I'm bad, I'm bad
Really really bad
You know I'm bad, I'm bad
Really really bad
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |