jij bent best oud toch?quote:Op zondag 22 mei 2016 20:53 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Dit is nu al mijn gezondste jaar sinds mijn 15de
geldt dat ook voor jou toen je gestopt was met blowenquote:Op zondag 22 mei 2016 20:53 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
mensen die na een halve dag zeggen dat ze gestopt zijn
crewbash trquote:
kan na 1,5 jaar dat nog steeds niet zeggenquote:Op zondag 22 mei 2016 20:53 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Rookte en vrat je veel?quote:Op zondag 22 mei 2016 20:53 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Dit is nu al mijn gezondste jaar sinds mijn 15de
Ja is toch. Klinkt inderdaad debiel, dat ben ik wel met je eens.quote:Op zondag 22 mei 2016 20:53 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
speklapquote:Op zondag 22 mei 2016 20:53 schreef Crip het volgende:
[..]
And as we start to touch she quickly pulled away
Then she got off her knees and asked me for my bank, I just froze
I've never seen nothing like it before nope that girl's a little
Crack ho
Doorzetten hoor. Zo weird ik droom er nog bijna iedere nacht over, maar overdag nauwelijks behoefte om een peuk op te steken.quote:Op zondag 22 mei 2016 20:52 schreef Germano het volgende:
[..]
Ik ben vanmorgen gestopt. Heb vrijdag en zaterdag nog flink gepaft zodat ik de komende paar dagen sowieso geen zin heb.
mehh, zin in iets warmsquote:Op zondag 22 mei 2016 20:53 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Heb ook nog wel chocola voor je als je wilt
Ho, oh, ohquote:
mini verdriet ook?quote:Op zondag 22 mei 2016 20:52 schreef NoelGallagher het volgende:
mini pizza's in de oven gedaan om m'n verdriet weg te eten
Nicequote:Op zondag 22 mei 2016 20:53 schreef zeer het volgende:
[..]
'vind het wat ongemakkelijk maar ik moet poepen en het is hier zo onwijs gehorig'
Klote is dat hehquote:Op zondag 22 mei 2016 20:54 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Doorzetten hoor. Zo weird ik droom er nog bijna iedere nacht over, maar overdag nauwelijks behoefte om een peuk op te steken.
daarna moeten we Frozen-assassina noemen?quote:Op zondag 22 mei 2016 20:54 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Volgende week ergens operatie, deze week hoor ik wanneer
Oké sorry dat m'n chocola niet goed genoeg is voor jequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vind ze niet eens mooi Crip. wallah, nu ik kijk denk ik![]()
Maar ik heb 2 uur gezocht op basis van lengte en de rest viel eigk al af.
Leuk man, 1.80 zijn als vrouw.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |