nee niet echtquote:Op zondag 22 mei 2016 18:35 schreef NoelGallagher het volgende:
Hey een sc. Is het een beetje leuk hier?
Neehquote:Op zondag 22 mei 2016 18:35 schreef NoelGallagher het volgende:
deze zit ook wel wat beter in elkaar dan veel van dat soort shitquote:Op zondag 22 mei 2016 18:37 schreef Germano het volgende:
[..]
Ik ben niet kapot van dit soort muziek, maar deze vind ik wel tof.
De meeste frenchcore is alleen maar snel en hard ragwerk jaquote:Op zondag 22 mei 2016 18:38 schreef deadprez het volgende:
[..]
deze zit ook wel wat beter in elkaar dan veel van dat soort shit
precies, al vind ik daar ook niks mis meequote:Op zondag 22 mei 2016 18:38 schreef Germano het volgende:
[..]
De meeste frenchcore is alleen maar snel en hard ragwerk ja.
Heb haar 5 euro laten betalen voor de soep en broodjesquote:Op zondag 22 mei 2016 18:38 schreef Stimorol- het volgende:
germano hoe heb je het nou opgelost met je zus
Maar ze hebben dus wel meegegeten?quote:Op zondag 22 mei 2016 18:39 schreef Germano het volgende:
[..]
Heb haar 5 euro laten betalen voor de soep en broodjes.
Luister jij ook alles door elkaar?quote:Op zondag 22 mei 2016 18:38 schreef deadprez het volgende:
[..]
precies, al vind ik daar ook niks mis mee
yeh, afwisselend hiphop, frenchcore en tekno en shit en soms wat punkquote:
Neenquote:Op zondag 22 mei 2016 18:35 schreef NoelGallagher het volgende:
Techno is mooi hè. Gisteren was Chris Liebing bij Doornroosje, was ik graag naartoe gegaan.quote:Op zondag 22 mei 2016 18:41 schreef deadprez het volgende:
[..]
yeh, afwisselend hiphop, frenchcore en tekno en shit en soms wat punk
tekno niet technoquote:Op zondag 22 mei 2016 18:41 schreef Germano het volgende:
[..]
Techno is mooi hè. Gisteren was Chris Liebing bij Doornroosje, was ik graag naartoe gegaan.
Ow serieus die kwamen dus echt alleen om te etenquote:Op zondag 22 mei 2016 18:40 schreef Germano het volgende:
[..]
Ja, half 6 was de soep klaar en om 6 uur gingen ze weer weg.
Ja, daarom kan er ook niet tegen.quote:Op zondag 22 mei 2016 18:42 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ow serieus die kwamen dus echt alleen om te eten
dat is ook wel echt gaar ja.quote:
Maar is het wel gezellig met ze? Ik zou het na 3 keer wel zeggen, hoor. Zo van, vind het leuk dat jullie komen, maar wel raar dat jullie meteen weggaan na het eten.quote:
Je kan ook deur niet opendoen als ze aanbellen :squote:
Mwah, niets speciaals in ieder geval. Is niet zo zeer het eten of wat dan ook. Het idee dat ze altijd bij anderen over de vloer gaan of bezoek uitnodigen. Ik kan er met mijn hoofd niet bij dat je altijd omringd moet zijn door anderen. Ik heb zelf af en toe gewoon behoefte aan rust.quote:Op zondag 22 mei 2016 18:44 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Maar is het wel gezellig met ze? Ik zou het na 3 keer wel zeggen, hoor. Zo van, vind het leuk dat jullie komen, maar wel raar dat jullie meteen weggaan na het eten.
Ik heb overdag niet alle deuren op slot als ik thuis ben.quote:Op zondag 22 mei 2016 18:47 schreef Willoow het volgende:
[..]
Je kan ook deur niet opendoen als ze aanbellen :s
ah extravert vs introvertquote:Op zondag 22 mei 2016 18:48 schreef Germano het volgende:
[..]
Mwah, niets speciaals in ieder geval. Is niet zo zeer het eten of wat dan ook. Het idee dat ze altijd bij anderen over de vloer gaan of bezoek uitnodigen. Ik kan er met mijn hoofd niet bij dat je altijd omringd moet zijn door anderen. Ik heb zelf af en toe gewoon behoefte aan rust.
Nee, dat zeg je fout. Het is toch ook leuk om af en toe met z'n tweeën ergens naartoe te gaan zonder andere bekenden om je heen?quote:
Dit is niet wat je net zei, ik reageerde op het behoefte hebben aan rust etcquote:Op zondag 22 mei 2016 18:52 schreef Germano het volgende:
[..]
Nee, dat zeg je fout. Het is toch ook leuk om af en toe met z'n tweeën ergens naartoe te gaan zonder andere bekenden om je heen?
Welkom op FOK!quote:Op zondag 22 mei 2016 18:56 schreef Germano het volgende:
Nu worden er conclusies getrokken die nergens op slaan.
een mens mag dromen natuurlijkquote:
zijn die net zo makkelijk te kopen als philippijnse sletjes ja?quote:
SHOTS SHOTSquote:Op zondag 22 mei 2016 18:58 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
zijn die net zo makkelijk te kopen als philippijnse sletjes ja?
Filipijnsequote:Op zondag 22 mei 2016 18:58 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Niet echtquote:
Dit zijn Filippijnse meiden.quote:Op zondag 22 mei 2016 18:58 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
quote:Op zondag 22 mei 2016 19:01 schreef Amarantha het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.godverdomme
Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
quote:Op zondag 22 mei 2016 19:01 schreef Amarantha het volgende:
[..]waar gaat dit over?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
snap ikquote:Op zondag 22 mei 2016 19:03 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Jep naja allang blij dat er geen gezeur meer is
Is je missie toch niet geslaagd.quote:Op zondag 22 mei 2016 19:05 schreef deadprez het volgende:
Is possetje nou weer terug. Godverdomme gister janken in feedback dat ie z'n account door de shredder wil hebben omdat hij mijn gedrag niet uit kan staan ( ?) en nu weer aan het posten.
maar jij gedraagt je wel echt walgelijk zeg niet normaalquote:Op zondag 22 mei 2016 19:05 schreef deadprez het volgende:
Is possetje nou weer terug. Godverdomme gister janken in feedback dat ie z'n account door de shredder wil hebben omdat hij mijn gedrag niet uit kan staan ( ?) en nu weer aan het posten.
echt een naar figuur ben ik ;squote:Op zondag 22 mei 2016 19:06 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
maar jij gedraagt je wel echt walgelijk zeg niet normaal
quote:
Ja maar dp jij vint mij weirdo dat is niet aardig!!quote:Op zondag 22 mei 2016 19:05 schreef deadprez het volgende:
weirdo is zelfs nog redelijk mild als je ziet wat die kerel soms allemaal postquote:Op zondag 22 mei 2016 19:07 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja maar dp jij vint mij weirdo dat is niet aardig!!
wtf dat 2e topicquote:Op zondag 22 mei 2016 19:07 schreef deadprez het volgende:
[..]
FB / terminate fok account button
en het begon met dit psychotopic:
KLB / deze is ook sadist
Ja, ik weet het ook niet man...quote:
En kan Cardiak u ook bekoren o groot muziekkennerquote:Op zondag 22 mei 2016 18:38 schreef deadprez het volgende:
[..]
deze zit ook wel wat beter in elkaar dan veel van dat soort shit
uiteraardquote:Op zondag 22 mei 2016 19:12 schreef VarkensHart het volgende:
[..]
En kan Cardiak u ook bekoren o groot muziekkenner
die gastquote:Op zondag 22 mei 2016 19:07 schreef deadprez het volgende:
[..]
FB / terminate fok account button
en het begon met dit psychotopic:
KLB / deze is ook sadist
Dat krijg je als je te veel gaat bezuinigen op de GGZ.quote:
Leg mij eens uit wat er raar is aan wat ik daar schrijf. Het is precies hetzelfde wat snakelady schrijft. Ik quote haar namelijk. Alleen als zij het schrijft is het natuurlijk niet huillie in jouw ogen =>quote:Op zondag 22 mei 2016 16:15 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Zelfs als een vrouw met tientallen kerels in bed heeft gelegen heeft ze er alsnog honderden afgewezen. Misschien zelfs wel duizenden.
Zo'n vrouw is strikt genomen nog steeds kieskeurig. Alleen een even aantrekkelijke vrouw die niet tientallen, maar bijvoorbeeld met 4 kerels geneukt heeft stelt hogere eisen. Als zij dan voor jou kiest betekent dat gewoon meer. Letterlijk of je bij de beste 4 van zeg 500 kerels zit of bij de beste 40 oid. Tevens is de kans dat er na jou nog een (heel) aantal kerels zullen volgen veel groter. Anders zou ze überhaupt niet bij nummer 46 oid aanbeland zijn.
Uiteraard heb je, zoals je zelf al aangaf, wanneer je altijd in een relatie hebt gezeten al gauw een veel lager aantal bedpartners. Tevens kan een laag aantal ook gewoon op een lage sex drive duiden (en vice versa natuurlij). Maar het ging me om die situatie dat het verschil juist niet door deze factoren te verklaren is. Ceteris paribus
Maar überhaupt, waarom ben je een studie aan het maken van mijn posts!? Heb je niet genoeg aan je cursus rechten en filosofie!?quote:Van iedere 100 mannen die zich hebben aangeboden aan mij heb ik er 99 afgewezen, dan nog heb ik een handjevol sekspartners gehad.
Ik had er wanneer ik niet getrouwd was zeker meer gehad.
hjbquote:Op zondag 22 mei 2016 19:15 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Leg mij eens uit wat er raar is wat ik daar schrijf. Het is precies hetzelfde wat snakelady schrijft. Ik quote haar namelijk. Alleen als zij het schrijft is het natuurlijk niet huillie in jouw ogen =>
[..]
Maar überhaupt, waarom ben je een studie aan het maken mijn posts!? Heb je niet genoeg aan je cursus rechten en filosofie!?
hey maat was je laatst boos op me in een topic waar ik niet posttequote:Op zondag 22 mei 2016 19:15 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Leg mij eens uit wat er raar is wat ik daar schrijf. Het is precies hetzelfde wat snakelady schrijft. Ik quote haar namelijk. Alleen als zij het schrijft is het natuurlijk niet huillie in jouw ogen =>
[..]
Maar überhaupt, waarom ben je een studie aan het maken mijn posts!? Heb je niet genoeg aan je cursus rechten en filosofie!?
Nou.... boos nietquote:Op zondag 22 mei 2016 19:16 schreef deadprez het volgende:
[..]
hey maat was je laatst boos op me in een topic waar ik niet postte
Ja, leuk.quote:Op zondag 22 mei 2016 19:15 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
[..]
Maar überhaupt, waarom ben je een studie aan het maken van mijn posts!? Heb je niet genoeg aan je cursus rechten en filosofie!?
Set? Dit is een album van hem. Maar wel dikke beats altijdquote:
ja whatever je snapt mn puntquote:
Sowieso.quote:Op zondag 22 mei 2016 19:16 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Nou.... boos niet
Maar je houdt de zaak goed bij.![]()
maar veel gasten zijn zo debiel als je leest wat ze allemaal vertellen hier. Iedereen trolt weleens, maar veel mensen laten hier een attitude zien waar ze irl niet de cajones voor hebben. een beruchte die iedereen kanjerhoer noemt bijvoorbeeld, echt, wtf is dat? terechte wajong denk ik dan toch welquote:Op zondag 22 mei 2016 19:15 schreef deadprez het volgende:
[..]
Dat krijg je als je te veel gaat bezuinigen op de GGZ.
oh deze kankerdebiel is dus ook daadwerkelijk hierheen gekomenquote:Op zondag 22 mei 2016 19:15 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Leg mij eens uit wat er raar is aan wat ik daar schrijf. Het is precies hetzelfde wat snakelady schrijft. Ik quote haar namelijk. Alleen als zij het schrijft is het natuurlijk niet huillie in jouw ogen =>
[..]
Maar überhaupt, waarom ben je een studie aan het maken van mijn posts!? Heb je niet genoeg aan je cursus rechten en filosofie!?
quote:Op zondag 22 mei 2016 19:20 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
oh deze kankerdebiel is dus ook daadwerkelijk hierheen gekomen
echt fantastisch dit
mwah niks mis met cursus filosofie toch? rechten is idd niet boeiendquote:Op zondag 22 mei 2016 19:21 schreef deadprez het volgende:
cursus rechten en filosofie ook echt
lkkr elitair doen jeweettog
Met allebei vind ik niks mis, het gaat me om het denigrerende 'cursus'.quote:Op zondag 22 mei 2016 19:23 schreef Drug het volgende:
[..]
mwah niks mis met cursus filosofie toch? rechten is idd niet boeiend
OKEquote:Op zondag 22 mei 2016 19:24 schreef deadprez het volgende:
[..]
Met allebei vind ik niks mis, het gaat me om het denigrerende 'cursus'.
Niks, dat is het punt niet. Cursus wordt vaak door dat soort figuren gebruikt om aan te geven dat ze de studie eigenlijk maar een beetje te min vinden.quote:
is het ook.quote:Op zondag 22 mei 2016 19:21 schreef deadprez het volgende:
cursus rechten en filosofie ook echt
lkkr elitair doen jeweettog
quote:Op zondag 22 mei 2016 19:15 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Leg mij eens uit wat er raar is aan wat ik daar schrijf. Het is precies hetzelfde wat snakelady schrijft. Ik quote haar namelijk. Alleen als zij het schrijft is het natuurlijk niet huillie in jouw ogen =>
[..]
quote:Op zondag 22 mei 2016 19:15 schreef deadprez het volgende:
[..]
Dat krijg je als je te veel gaat bezuinigen op de GGZ.
o oke maar afschaffen dan?quote:Op zondag 22 mei 2016 19:23 schreef Drug het volgende:
[..]
mwah niks mis met cursus filosofie toch? rechten is idd niet boeiend
Klopt. Is ook precies zo bedoeld. Zoveel stelt het namelijk niet voor. Tevens voelt zijzelf de noodzaak om mij belachelijk te maken, dus dan lijkt het me dat ik haar toch enig weerwoord mag geven.quote:Op zondag 22 mei 2016 19:24 schreef deadprez het volgende:
[..]
Met allebei vind ik niks mis, het gaat me om het denigrerende 'cursus'.
ja hoor, je moet vooral doen wat je niet laten kuntquote:Op zondag 22 mei 2016 19:28 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Klopt. Is ook precies zo bedoeld. Zoveel stelt het namelijk niet voor. Tevens voelt zijzelf de noodzaak om mij belachelijk te maken, dus dan lijkt het me dat ik haar toch enig weerwoord mag geven.
Kleuterquote:Op zondag 22 mei 2016 19:28 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Klopt. Is ook precies zo bedoeld. Zoveel stelt het namelijk niet voor. Tevens voelt zijzelf de noodzaak om mij belachelijk te maken, dus dan lijkt het me dat ik haar toch enig weerwoord mag geven.
Jullie maken allebei jezelf belachelijk, een goed weerwoord zou zijn op hier niet zo op te happen.quote:Op zondag 22 mei 2016 19:28 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Schaf het hele rechtssysteem maar af.quote:
Leg mij mij nou eens uit wat er geestelijk gestoord is aan wat ik daar zeg in die post uit R&P.quote:
en juich voor kruijswijkquote:Op zondag 22 mei 2016 19:29 schreef Frozen-assassin het volgende:
Het is zondag mensen
Doe eens rustig en lief... Geniet van je vrije dag
wow bedankt ik kom net van buiten en lig nu bij het raam maar ook dankt dat je me erop attendeert echt thnxquote:
Bruh je moet gewoon de zon laten stralen in je hartquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb meer geen zin om belastingrecht te leren eigenlijk :s verandert toch steedsquote:Op zondag 22 mei 2016 19:31 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
sneu al die mensen die afgeven op rechtstudenten eigenlijk
Jou belachelijk maken is dan ook niet heel moeilijk. Dat doe je grotendeels zelf al.quote:Op zondag 22 mei 2016 19:28 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
What the fuck did you just fucking say about me, you little bitch? I’ll have you know I graduated top of my class in the Navy Seals, and I’ve been involved in numerous secret raids on Al-Quaeda, and I have over 300 confirmed kills. I am trained in gorilla warfare and I’m the top sniper in the entire US armed forces. You are nothing to me but just another target. I will wipe you the fuck out with precision the likes of which has never been seen before on this Earth, mark my fucking words. You think you can get away with saying that shit to me over the Internet? Think again, fucker. As we speak I am contacting my secret network of spies across the USA and your IP is being traced right now so you better prepare for the storm, maggot. The storm that wipes out the pathetic little thing you call your life. You’re fucking dead, kid. I can be anywhere, anytime, and I can kill you in over seven hundred ways, and that’s just with my bare hands. Not only am I extensively trained in unarmed combat, but I have access to the entire arsenal of the United States Marine Corps and I will use it to its full extent to wipe your miserable ass off the face of the continent, you little shit. If only you could have known what unholy retribution your little “clever” comment was about to bring down upon you, maybe you would have held your fucking tongue. But you couldn’t, you didn’t, and now you’re paying the price, you goddamn idiot. I will shit fury all over you and you will drown in it. You’re fucking dead, kiddo.quote:Op zondag 22 mei 2016 19:33 schreef Crip het volgende:
Who the fuck do you think I am, you ain't married to no average bitch boy. You can watch my fat ass twist boy as I bounce to the next dick boy.
Kan er zonder context niet uit opmaken over welk mechanisme het precies gaat en ik ga dat niet allemaal teruglezen, dus nee, ik leg niks uit.quote:Op zondag 22 mei 2016 19:30 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Leg mij mij nou eens uit wat er geestelijk gestoord is aan wat ik daar zeg in die post uit R&P.
Anders heeft het hetzelfde niveau als jou bijvoorbeeld een dik varken noemen. Iets wat totaal niet waar is.
haha ik had op mn laatste bel tentamen achter elk artikel IB gezet terwijl het VPB tentamen wasquote:Op zondag 22 mei 2016 19:32 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ik heb meer geen zin om belastingrecht te leren eigenlijk :s verandert toch steeds
haha jijquote:Op zondag 22 mei 2016 19:30 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Leg mij mij nou eens uit wat er geestelijk gestoord is aan wat ik daar zeg in die post uit R&P.
Anders heeft het hetzelfde niveau als jou bijvoorbeeld een dik varken noemen. Iets wat totaal niet waar is.
ja doei hèquote:Op zondag 22 mei 2016 19:34 schreef Puntenjager het volgende:
Maar goed, ik vind het wel weer genoeg hier. Er zijn meer dingen te doen dan 100+ post per dag posten in een slowchat op FOK
ja dat is idd wel heel erg triest jaquote:Op zondag 22 mei 2016 19:34 schreef Puntenjager het volgende:
Maar goed, ik vind het wel weer genoeg hier. Er zijn meer dingen te doen dan 100+ post per dag posten in een slowchat op FOK
haha je bijvoorbeeld what ever jij doet pffff xDquote:Op zondag 22 mei 2016 19:34 schreef Puntenjager het volgende:
Echt niet.quote:Op zondag 22 mei 2016 19:34 schreef Puntenjager het volgende:
Wie weet willen wij er wel 200 plaatsen. Dan wijzen we alsnog de helft af.quote:Op zondag 22 mei 2016 19:34 schreef Puntenjager het volgende:
Who the fuck do you think I am, I smell that Louis fragrance on your neck boy. You can give my fat ass a kiss boy.quote:Op zondag 22 mei 2016 19:34 schreef zeer het volgende:
[..]
What the fuck did you just fucking say about me, you little bitch? I’ll have you know I graduated top of my class in the Navy Seals, and I’ve been involved in numerous secret raids on Al-Quaeda, and I have over 300 confirmed kills. I am trained in gorilla warfare and I’m the top sniper in the entire US armed forces. You are nothing to me but just another target. I will wipe you the fuck out with precision the likes of which has never been seen before on this Earth, mark my fucking words. You think you can get away with saying that shit to me over the Internet? Think again, fucker. As we speak I am contacting my secret network of spies across the USA and your IP is being traced right now so you better prepare for the storm, maggot. The storm that wipes out the pathetic little thing you call your life. You’re fucking dead, kid. I can be anywhere, anytime, and I can kill you in over seven hundred ways, and that’s just with my bare hands. Not only am I extensively trained in unarmed combat, but I have access to the entire arsenal of the United States Marine Corps and I will use it to its full extent to wipe your miserable ass off the face of the continent, you little shit. If only you could have known what unholy retribution your little “clever” comment was about to bring down upon you, maybe you would have held your fucking tongue. But you couldn’t, you didn’t, and now you’re paying the price, you goddamn idiot. I will shit fury all over you and you will drown in it. You’re fucking dead, kiddo.
Ga fietsen dan is het maar van 5 tot half 6.quote:
Ik heb geen idee wat nou iets beters zou moeten zijnquote:Op zondag 22 mei 2016 19:35 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
ja dat is idd wel heel erg triest ja
weet niet, die man is een beetje hersendood vgmquote:Op zondag 22 mei 2016 19:36 schreef Chai het volgende:
Welk mechanisme had hij het nou? Iets over sletten aan die post van hoth te zien? Toch niet de slot/sleuteltheorie.
Owh ripquote:Op zondag 22 mei 2016 19:34 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
haha ik had op mn laatste bel tentamen achter elk artikel IB gezet terwijl het VPB tentamen was![]()
Jawel zo ietsquote:Op zondag 22 mei 2016 19:36 schreef Chai het volgende:
Welk mechanisme had hij het nou? Iets over sletten aan die post van hoth te zien? Toch niet de slot/sleuteltheorie.
owowowo pik je dat noelquote:Op zondag 22 mei 2016 19:37 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Je moeder is een stoephoer. Zullen we die nemen?
was dat voor theorie dan?quote:Op zondag 22 mei 2016 19:36 schreef Chai het volgende:
....quote:Op zondag 22 mei 2016 19:37 schreef zeer het volgende:
[..]
Jawel zo iets. Hele theorie over wanneer iemand een slet is e.d.
100 posts per dag op boktquote:Op zondag 22 mei 2016 19:37 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wat nou iets beters zou moeten zijn
Doe ik ook maar heb abonnees. Dus niet elk huis heeft een/dezelfde krantquote:Op zondag 22 mei 2016 19:36 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ga fietsen dan is het maar van 5 tot half 6.
Ja, jouw leven is zoveel beterquote:Op zondag 22 mei 2016 19:34 schreef Puntenjager het volgende:
Maar goed, ik vind het wel weer genoeg hier. Er zijn meer dingen te doen dan 100+ posts per dag posten in een slowchat op FOK!
haha zwaar kut jaquote:Op zondag 22 mei 2016 19:37 schreef Willoow het volgende:
[..]
Owh rip
Ik schrijf ook weleens verkeerde op![]()
wow, waar komt dit ineens vandaan, kuro?quote:Op zondag 22 mei 2016 19:37 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Je moeder is een stoephoer. Zullen we die nemen?
Dat je een waardeloos slot bent als er 50 piemels in je kont passen.quote:
Dat had ik vroeger misschien nog weleensquote:
goed puntquote:Op zondag 22 mei 2016 19:38 schreef zeer het volgende:
[..]
in z'n paspoort of volgens z'n behandeld arts?
quote:Op zondag 22 mei 2016 19:37 schreef zeer het volgende:
[..]
Jawel zo iets. Hele theorie over wanneer iemand een slet is e.d.
Waarom zeg je dan dat je kranten gaat lopen :Squote:Op zondag 22 mei 2016 19:38 schreef xcachet het volgende:
[..]
Doe ik ook maar heb abonnees. Dus niet elk huis heeft een/dezelfde krant
Zat je in een leuk HK-topic? Anders is het nog best moeilijk.quote:Op zondag 22 mei 2016 19:38 schreef Willoow het volgende:
[..]
Dat had ik vroeger misschien nog weleens
Maar mee eens hoor. Zelfs als een vrouw met tientallen kerels in bed heeft gelegen heeft ze er alsnog honderden afgewezen. Misschien zelfs wel duizenden.quote:
i cant evenquote:Op zondag 22 mei 2016 19:39 schreef zeer het volgende:
[..]
Maar mee eens hoor. Zelfs als een vrouw met tientallen kerels in bed heeft gelegen heeft ze er alsnog honderden afgewezen. Misschien zelfs wel duizenden.
Zo'n vrouw is strikt genomen nog steeds kieskeurig. Alleen een even aantrekkelijke vrouw die niet tientallen, maar bijvoorbeeld met 4 kerels geneukt heeft stelt hogere eisen. Als zij dan voor jou kiest betekent dat gewoon meer. Letterlijk of je bij de beste 4 van zeg 500 kerels zit of bij de beste 40 oid. Tevens is de kans dat er na jou nog een (heel) aantal kerels zullen volgen veel groter. Anders zou ze überhaupt niet bij nummer 46 oid aanbeland zijn.
Uiteraard heb je, zoals je zelf al aangaf, wanneer je altijd in een relatie hebt gezeten al gauw een veel lager aantal bedpartners. Tevens kan een laag aantal ook gewoon op een lage sex drive duiden (en vice versa natuurlij). Maar het ging me om die situatie dat het verschil juist niet door deze factoren te verklaren is. Ceteris paribus
Niks aan de hand. Ik bedoel er niets mee.quote:Op zondag 22 mei 2016 19:38 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
wow, waar komt dit ineens vandaan, kuro?
Jaquote:Op zondag 22 mei 2016 19:39 schreef Chai het volgende:
[..]
Zat je in een leuk HK-topic? Anders is het nog best moeilijk.
liever op het strand bij ondergaande zonquote:Op zondag 22 mei 2016 19:39 schreef xcachet het volgende:
[..]
Jij wel ja
Met je kwpn'ers
We kunnen ook gaan paardrijden op de hei![]()
Ja maar mensen die van een afstand de situatie evalueren zonder er zelf deel aan te nemen kunnen wel een objectief oordeel geven.quote:Op zondag 22 mei 2016 19:40 schreef zeer het volgende:
Wel bijzonder dat Puntenjager zelf 0 relaties heeft gehad en 0 bedpartners.
moet ik ambulance bellen Cripje?quote:Op zondag 22 mei 2016 19:41 schreef Crip het volgende:
Looking at my watch he should have been home, today I regret the night I've put that ring on. He always has them fucking excuses, I'm praying to god to reveal what the truth is.
Hoezo bijzonder? Dat hebben er wel meer hierquote:Op zondag 22 mei 2016 19:40 schreef zeer het volgende:
Wel bijzonder dat Puntenjager zelf 0 relaties heeft gehad en 0 bedpartners.
Oh mijn definitie van slet is heel anders.quote:Op zondag 22 mei 2016 19:39 schreef zeer het volgende:
[..]
Maar mee eens hoor. Zelfs als een vrouw met tientallen kerels in bed heeft gelegen heeft ze er alsnog honderden afgewezen. Misschien zelfs wel duizenden.
je zou toch zeggen dat iemand met zo'n schat aan kennis een ware womanizer zou zijnquote:Op zondag 22 mei 2016 19:41 schreef Willoow het volgende:
[..]
Hoezo bijzonder? Dat hebben er wel meer hier
goed punt, waarnemen is immers kleurenquote:Op zondag 22 mei 2016 19:41 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ja maar mensen die van een afstand de situatie evalueren zonder er zelf deel aan te nemen kunnen wel een objectief oordeel geven.
nee, dan is het goed.quote:Op zondag 22 mei 2016 19:40 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Niks aan de hand. Ik bedoel er niets mee.
Ik ben een vrouw, mijn mannetje is viking, hier is alles beter hurdurdurquote:
jaa zeg dahaanquote:Op zondag 22 mei 2016 19:41 schreef Chai het volgende:
[..]
Oh mijn definitie van slet is heel anders.
Oh ja, was van plan mezelf ook op die manier te gaan framen, maar was ik alweer vergeten.quote:Op zondag 22 mei 2016 19:42 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ik ben een vrouw, mijn mannetje is viking, hier is alles beter hurdurdur
Maar verder niks mis mee hoor
Okéquote:
Zij is crazy hoor. Srs.quote:Op zondag 22 mei 2016 19:42 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
heb altijd beetje het idee dat dat type kort vlot pittig kapsel is.
Oke dealquote:Op zondag 22 mei 2016 19:40 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
liever op het strand bij ondergaande zon
Ja dat wel maar het is vaak een herhaling van alles. Zet het woord vrouw in je topic (titel) en ze is sowieso present.quote:
Weet niet of dat met Deventer ook werkt hoor.quote:Op zondag 22 mei 2016 19:43 schreef Chai het volgende:
[..]
Oh ja, was van plan mezelf ook op die manier te gaan framen, maar was ik alweer vergeten.
sws respect dat ze eindeloos in discussie blijft gaan met rare white genocide figurenquote:
dat is wel waar iddquote:Op zondag 22 mei 2016 19:43 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ja dat wel maar het is vaak een herhaling van alles. Zet het woord vrouw in je topic (titel) en ze is sowieso present.
Hoezo? Ze geilt op repetitie.quote:Op zondag 22 mei 2016 19:44 schreef deadprez het volgende:
[..]
sws respect dat ze eindeloos in discussie blijft gaan met rare white genocide figuren
ja valt dus tegenquote:Op zondag 22 mei 2016 19:41 schreef deadprez het volgende:
[..]
je zou toch zeggen dat iemand met zo'n schat aan kennis een ware womanizer zou zijn
Gewoon schijnheilig ('Doe ik normaal nooit hoor!') en manipulatief gedrag voor eigen gewin als het om piemelbezitters gaat.quote:
Wij hebben al een Fooddock hoor.quote:Op zondag 22 mei 2016 19:43 schreef zeer het volgende:
[..]
Weet niet of dat met Deventer ook werkt hoor.
Zeg ik nietquote:
Jaquote:Op zondag 22 mei 2016 19:39 schreef zeer het volgende:
[..]
2, mijn vriendin en Opso, binnenkort 3 als ik Stimo oraal mag gaan bevredigen.quote:
2quote:
Slecht slot gespot.quote:
Huhquote:Op zondag 22 mei 2016 19:46 schreef Chai het volgende:
[..]
Zo lang er twee dekbedden zijn ben ik de moeilijkste niet.
Nee johquote:
snap je haar post nou niet?quote:
Ga tasjes stelen of zoquote:Op zondag 22 mei 2016 19:47 schreef Crip het volgende:
God damnnnnnnnnnn, she murder everybody and I was her witness. She works for her money, works for her money from the start to the finish. And she's worth every dollar, she's worth every minute.
Valt toch best meequote:
En dat op je 15e, de jeugd van tegenwoordig zeg man man man.quote:
Pff daar doe je ook lang over dan, zit ze al 9,5 jaar op te wachtenquote:Op zondag 22 mei 2016 19:48 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik steel je bitch als je haar weer eens niet bevredigd hebt.
Ohquote:Op zondag 22 mei 2016 19:48 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Hangt er vanaf hoe veel je er hebt afgewezen hoorde ik net van puntenjager
Braddie heeft meer verschillende gehad. Denk daar maar eens over na.quote:
heb een collega die ieder weekend een andere hoer neuktquote:Op zondag 22 mei 2016 19:49 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Braddie heeft meer verschillende gehad. Denk daar maar eens over na.
ik weet niet of dat nou iets is om jaloers op te zijn tbhquote:Op zondag 22 mei 2016 19:49 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ooh maar 50% dus ook niet.quote:Op zondag 22 mei 2016 19:49 schreef zeer het volgende:
[..]
is risico met meeten met mij hoor
50% duikt met me het bed in
En de andere 50%?quote:Op zondag 22 mei 2016 19:49 schreef zeer het volgende:
[..]
is risico met meeten met mij hoor
50% duikt met me het bed in
Hoeveel?quote:Op zondag 22 mei 2016 19:50 schreef Kurovski het volgende:
Valt mee, maar wel aardig wat prostituees.
en dat zijn geen echte vrouwen natuurlijkquote:Op zondag 22 mei 2016 19:50 schreef Kurovski het volgende:
we slaan dat paardrijden wel meteen over joh komt goedquote:Op zondag 22 mei 2016 19:49 schreef xcachet het volgende:
[..]
Oh
Naja elke man zou t bed wel met mij willen delen
Dus veel
12 uur lang gedwongen naar documentaires over de bio-industrie kijkenquote:
Dat is allemaal gelulquote:Op zondag 22 mei 2016 19:49 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Gewoon als je naar aantallen kijkt,naar persoonlijkheden/uiterlijk/IQ en ze niet.quote:Op zondag 22 mei 2016 19:50 schreef deadprez het volgende:
[..]
ik weet niet of dat nou iets is om jaloers op te zijn tbh
de relatie test/voorspelquote:Op zondag 22 mei 2016 19:50 schreef deadprez het volgende:
[..]
12 uur lang gedwongen naar documentaires over de bio-industrie kijken
Lijkt op horrorfilm bij zeer thuis :squote:Op zondag 22 mei 2016 19:50 schreef deadprez het volgende:
[..]
Was op mijn 12 al ontmaagd hoorquote:Op zondag 22 mei 2016 19:48 schreef Catkiller het volgende:
[..]
En dat op je 15e, de jeugd van tegenwoordig zeg man man man.
cowspiracyquote:Op zondag 22 mei 2016 19:50 schreef deadprez het volgende:
[..]
jezusquote:Op zondag 22 mei 2016 19:51 schreef xcachet het volgende:
[..]
Was op mijn 12 al ontmaagd hoor
Dus 2 per jaar is niet veel
Lolquote:Op zondag 22 mei 2016 19:50 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
we slaan dat paardrijden wel meteen over joh komt goed
quote:Op zondag 22 mei 2016 19:50 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
we slaan dat paardrijden wel meteen over joh komt goed
Puntenjager boeit mij nietquote:
get away from mequote:Op zondag 22 mei 2016 19:51 schreef xcachet het volgende:
[..]
Deze man, zo eerlijk altijdquote:Op zondag 22 mei 2016 19:50 schreef Kurovski het volgende:
quote:
Wow. Toen ik 12 was was ik nog vet kinderlijk en dacht ik niet eens aan meisjes volgens mij.quote:Op zondag 22 mei 2016 19:51 schreef xcachet het volgende:
[..]
Hahahaquote:Op zondag 22 mei 2016 19:51 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik weet niet hoor, is Braddie onze maatstaf geworden?
Alles verzonnenquote:
Ja nu is hij voor mij even aan het tellen hoeveel het er waren.quote:
Jaquote:
Ja als je dunner bent dan braddie ben je niet dik dus ben gelukkig niet dik.quote:Op zondag 22 mei 2016 19:51 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik weet niet hoor, is Braddie onze maatstaf geworden?
Grapje jaquote:Op zondag 22 mei 2016 19:52 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Wow. Toen ik 12 was was ik nog vet kinderlijk en dacht ik niet eens aan meisjes volgens mij.
Hoeveel heeft Braddie inmiddels? 20? 30?quote:Op zondag 22 mei 2016 19:52 schreef xcachet het volgende:
[..]
Hahaha
Ja
Hoeveel jij vergeleken braddie?
-3?
Hoeveel heb jij er gescoord Noël?quote:Op zondag 22 mei 2016 19:53 schreef NoelGallagher het volgende:
ik kill mezelf als bradster er mee heeft dan ik
13quote:Op zondag 22 mei 2016 19:53 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Hoeveel heeft Braddie inmiddels? 20? 30?
Vroeger was jij zo'n lieve meisjes user maar tegenwoordig ben je wel iets anders. Laat mij je redden.quote:
12/13, 15quote:Op zondag 22 mei 2016 19:54 schreef Amarantha het volgende:
Ik weet serieus niet meer of ik nou op mijn 14de heb gezoend of 16de. En of ik dus op mijn 16de of 18de voor het eerst seks had(vind ik niet echt boeiende dingen om te onthouden). Maar ik gok zo 14 en 16.
En jullie? Hoe oud voor het eerst zoenen en seks?
14quote:Op zondag 22 mei 2016 19:54 schreef Amarantha het volgende:
Ik weet serieus niet meer of ik nou op mijn 14de heb gezoend of 16de. En of ik dus op mijn 16de of 18de voor het eerst seks had(vind ik niet echt boeiende dingen om te onthouden). Maar ik gok zo 14 en 16.
En jullie? Hoe oud voor het eerst zoenen en seks?
10 jaar later nog steedsquote:Op zondag 22 mei 2016 19:52 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Wow. Toen ik 12 was was ik nog vet kinderlijk en dacht ik niet eens aan meisjes volgens mij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |