hjbquote:Op zondag 22 mei 2016 19:15 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Leg mij eens uit wat er raar is wat ik daar schrijf. Het is precies hetzelfde wat snakelady schrijft. Ik quote haar namelijk. Alleen als zij het schrijft is het natuurlijk niet huillie in jouw ogen =>
[..]
Maar überhaupt, waarom ben je een studie aan het maken mijn posts!? Heb je niet genoeg aan je cursus rechten en filosofie!?
hey maat was je laatst boos op me in een topic waar ik niet posttequote:Op zondag 22 mei 2016 19:15 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Leg mij eens uit wat er raar is wat ik daar schrijf. Het is precies hetzelfde wat snakelady schrijft. Ik quote haar namelijk. Alleen als zij het schrijft is het natuurlijk niet huillie in jouw ogen =>
[..]
Maar überhaupt, waarom ben je een studie aan het maken mijn posts!? Heb je niet genoeg aan je cursus rechten en filosofie!?
Nou.... boos nietquote:Op zondag 22 mei 2016 19:16 schreef deadprez het volgende:
[..]
hey maat was je laatst boos op me in een topic waar ik niet postte
Ja, leuk.quote:Op zondag 22 mei 2016 19:15 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
[..]
Maar überhaupt, waarom ben je een studie aan het maken van mijn posts!? Heb je niet genoeg aan je cursus rechten en filosofie!?
Set? Dit is een album van hem. Maar wel dikke beats altijdquote:
ja whatever je snapt mn puntquote:
Sowieso.quote:Op zondag 22 mei 2016 19:16 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Nou.... boos niet
Maar je houdt de zaak goed bij.![]()
maar veel gasten zijn zo debiel als je leest wat ze allemaal vertellen hier. Iedereen trolt weleens, maar veel mensen laten hier een attitude zien waar ze irl niet de cajones voor hebben. een beruchte die iedereen kanjerhoer noemt bijvoorbeeld, echt, wtf is dat? terechte wajong denk ik dan toch welquote:Op zondag 22 mei 2016 19:15 schreef deadprez het volgende:
[..]
Dat krijg je als je te veel gaat bezuinigen op de GGZ.
oh deze kankerdebiel is dus ook daadwerkelijk hierheen gekomenquote:Op zondag 22 mei 2016 19:15 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Leg mij eens uit wat er raar is aan wat ik daar schrijf. Het is precies hetzelfde wat snakelady schrijft. Ik quote haar namelijk. Alleen als zij het schrijft is het natuurlijk niet huillie in jouw ogen =>
[..]
Maar überhaupt, waarom ben je een studie aan het maken van mijn posts!? Heb je niet genoeg aan je cursus rechten en filosofie!?
quote:Op zondag 22 mei 2016 19:20 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
oh deze kankerdebiel is dus ook daadwerkelijk hierheen gekomen
echt fantastisch dit
mwah niks mis met cursus filosofie toch? rechten is idd niet boeiendquote:Op zondag 22 mei 2016 19:21 schreef deadprez het volgende:
cursus rechten en filosofie ook echt
lkkr elitair doen jeweettog
Met allebei vind ik niks mis, het gaat me om het denigrerende 'cursus'.quote:Op zondag 22 mei 2016 19:23 schreef Drug het volgende:
[..]
mwah niks mis met cursus filosofie toch? rechten is idd niet boeiend
OKEquote:Op zondag 22 mei 2016 19:24 schreef deadprez het volgende:
[..]
Met allebei vind ik niks mis, het gaat me om het denigrerende 'cursus'.
Niks, dat is het punt niet. Cursus wordt vaak door dat soort figuren gebruikt om aan te geven dat ze de studie eigenlijk maar een beetje te min vinden.quote:
is het ook.quote:Op zondag 22 mei 2016 19:21 schreef deadprez het volgende:
cursus rechten en filosofie ook echt
lkkr elitair doen jeweettog
quote:Op zondag 22 mei 2016 19:15 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Leg mij eens uit wat er raar is aan wat ik daar schrijf. Het is precies hetzelfde wat snakelady schrijft. Ik quote haar namelijk. Alleen als zij het schrijft is het natuurlijk niet huillie in jouw ogen =>
[..]
quote:Op zondag 22 mei 2016 19:15 schreef deadprez het volgende:
[..]
Dat krijg je als je te veel gaat bezuinigen op de GGZ.
o oke maar afschaffen dan?quote:Op zondag 22 mei 2016 19:23 schreef Drug het volgende:
[..]
mwah niks mis met cursus filosofie toch? rechten is idd niet boeiend
Klopt. Is ook precies zo bedoeld. Zoveel stelt het namelijk niet voor. Tevens voelt zijzelf de noodzaak om mij belachelijk te maken, dus dan lijkt het me dat ik haar toch enig weerwoord mag geven.quote:Op zondag 22 mei 2016 19:24 schreef deadprez het volgende:
[..]
Met allebei vind ik niks mis, het gaat me om het denigrerende 'cursus'.
ja hoor, je moet vooral doen wat je niet laten kuntquote:Op zondag 22 mei 2016 19:28 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Klopt. Is ook precies zo bedoeld. Zoveel stelt het namelijk niet voor. Tevens voelt zijzelf de noodzaak om mij belachelijk te maken, dus dan lijkt het me dat ik haar toch enig weerwoord mag geven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |