quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
quote:Op zondag 22 mei 2016 19:01 schreef Amarantha het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.godverdomme
Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
quote:Op zondag 22 mei 2016 19:01 schreef Amarantha het volgende:
[..]waar gaat dit over?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
snap ikquote:Op zondag 22 mei 2016 19:03 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Jep naja allang blij dat er geen gezeur meer is
Is je missie toch niet geslaagd.quote:Op zondag 22 mei 2016 19:05 schreef deadprez het volgende:
Is possetje nou weer terug. Godverdomme gister janken in feedback dat ie z'n account door de shredder wil hebben omdat hij mijn gedrag niet uit kan staan ( ?) en nu weer aan het posten.
maar jij gedraagt je wel echt walgelijk zeg niet normaalquote:Op zondag 22 mei 2016 19:05 schreef deadprez het volgende:
Is possetje nou weer terug. Godverdomme gister janken in feedback dat ie z'n account door de shredder wil hebben omdat hij mijn gedrag niet uit kan staan ( ?) en nu weer aan het posten.
echt een naar figuur ben ik ;squote:Op zondag 22 mei 2016 19:06 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
maar jij gedraagt je wel echt walgelijk zeg niet normaal
quote:
Ja maar dp jij vint mij weirdo dat is niet aardig!!quote:Op zondag 22 mei 2016 19:05 schreef deadprez het volgende:
weirdo is zelfs nog redelijk mild als je ziet wat die kerel soms allemaal postquote:Op zondag 22 mei 2016 19:07 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja maar dp jij vint mij weirdo dat is niet aardig!!
wtf dat 2e topicquote:Op zondag 22 mei 2016 19:07 schreef deadprez het volgende:
[..]
FB / terminate fok account button
en het begon met dit psychotopic:
KLB / deze is ook sadist
Ja, ik weet het ook niet man...quote:
En kan Cardiak u ook bekoren o groot muziekkennerquote:Op zondag 22 mei 2016 18:38 schreef deadprez het volgende:
[..]
deze zit ook wel wat beter in elkaar dan veel van dat soort shit
uiteraardquote:Op zondag 22 mei 2016 19:12 schreef VarkensHart het volgende:
[..]
En kan Cardiak u ook bekoren o groot muziekkenner
die gastquote:Op zondag 22 mei 2016 19:07 schreef deadprez het volgende:
[..]
FB / terminate fok account button
en het begon met dit psychotopic:
KLB / deze is ook sadist
Dat krijg je als je te veel gaat bezuinigen op de GGZ.quote:
Leg mij eens uit wat er raar is aan wat ik daar schrijf. Het is precies hetzelfde wat snakelady schrijft. Ik quote haar namelijk. Alleen als zij het schrijft is het natuurlijk niet huillie in jouw ogen =>quote:Op zondag 22 mei 2016 16:15 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Zelfs als een vrouw met tientallen kerels in bed heeft gelegen heeft ze er alsnog honderden afgewezen. Misschien zelfs wel duizenden.
Zo'n vrouw is strikt genomen nog steeds kieskeurig. Alleen een even aantrekkelijke vrouw die niet tientallen, maar bijvoorbeeld met 4 kerels geneukt heeft stelt hogere eisen. Als zij dan voor jou kiest betekent dat gewoon meer. Letterlijk of je bij de beste 4 van zeg 500 kerels zit of bij de beste 40 oid. Tevens is de kans dat er na jou nog een (heel) aantal kerels zullen volgen veel groter. Anders zou ze überhaupt niet bij nummer 46 oid aanbeland zijn.
Uiteraard heb je, zoals je zelf al aangaf, wanneer je altijd in een relatie hebt gezeten al gauw een veel lager aantal bedpartners. Tevens kan een laag aantal ook gewoon op een lage sex drive duiden (en vice versa natuurlij). Maar het ging me om die situatie dat het verschil juist niet door deze factoren te verklaren is. Ceteris paribus
Maar überhaupt, waarom ben je een studie aan het maken van mijn posts!? Heb je niet genoeg aan je cursus rechten en filosofie!?quote:Van iedere 100 mannen die zich hebben aangeboden aan mij heb ik er 99 afgewezen, dan nog heb ik een handjevol sekspartners gehad.
Ik had er wanneer ik niet getrouwd was zeker meer gehad.
hjbquote:Op zondag 22 mei 2016 19:15 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Leg mij eens uit wat er raar is wat ik daar schrijf. Het is precies hetzelfde wat snakelady schrijft. Ik quote haar namelijk. Alleen als zij het schrijft is het natuurlijk niet huillie in jouw ogen =>
[..]
Maar überhaupt, waarom ben je een studie aan het maken mijn posts!? Heb je niet genoeg aan je cursus rechten en filosofie!?
hey maat was je laatst boos op me in een topic waar ik niet posttequote:Op zondag 22 mei 2016 19:15 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Leg mij eens uit wat er raar is wat ik daar schrijf. Het is precies hetzelfde wat snakelady schrijft. Ik quote haar namelijk. Alleen als zij het schrijft is het natuurlijk niet huillie in jouw ogen =>
[..]
Maar überhaupt, waarom ben je een studie aan het maken mijn posts!? Heb je niet genoeg aan je cursus rechten en filosofie!?
Nou.... boos nietquote:Op zondag 22 mei 2016 19:16 schreef deadprez het volgende:
[..]
hey maat was je laatst boos op me in een topic waar ik niet postte
Ja, leuk.quote:Op zondag 22 mei 2016 19:15 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
[..]
Maar überhaupt, waarom ben je een studie aan het maken van mijn posts!? Heb je niet genoeg aan je cursus rechten en filosofie!?
Set? Dit is een album van hem. Maar wel dikke beats altijdquote:
ja whatever je snapt mn puntquote:
Sowieso.quote:Op zondag 22 mei 2016 19:16 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Nou.... boos niet
Maar je houdt de zaak goed bij.![]()
maar veel gasten zijn zo debiel als je leest wat ze allemaal vertellen hier. Iedereen trolt weleens, maar veel mensen laten hier een attitude zien waar ze irl niet de cajones voor hebben. een beruchte die iedereen kanjerhoer noemt bijvoorbeeld, echt, wtf is dat? terechte wajong denk ik dan toch welquote:Op zondag 22 mei 2016 19:15 schreef deadprez het volgende:
[..]
Dat krijg je als je te veel gaat bezuinigen op de GGZ.
oh deze kankerdebiel is dus ook daadwerkelijk hierheen gekomenquote:Op zondag 22 mei 2016 19:15 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Leg mij eens uit wat er raar is aan wat ik daar schrijf. Het is precies hetzelfde wat snakelady schrijft. Ik quote haar namelijk. Alleen als zij het schrijft is het natuurlijk niet huillie in jouw ogen =>
[..]
Maar überhaupt, waarom ben je een studie aan het maken van mijn posts!? Heb je niet genoeg aan je cursus rechten en filosofie!?
quote:Op zondag 22 mei 2016 19:20 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
oh deze kankerdebiel is dus ook daadwerkelijk hierheen gekomen
echt fantastisch dit
mwah niks mis met cursus filosofie toch? rechten is idd niet boeiendquote:Op zondag 22 mei 2016 19:21 schreef deadprez het volgende:
cursus rechten en filosofie ook echt
lkkr elitair doen jeweettog
Met allebei vind ik niks mis, het gaat me om het denigrerende 'cursus'.quote:Op zondag 22 mei 2016 19:23 schreef Drug het volgende:
[..]
mwah niks mis met cursus filosofie toch? rechten is idd niet boeiend
OKEquote:Op zondag 22 mei 2016 19:24 schreef deadprez het volgende:
[..]
Met allebei vind ik niks mis, het gaat me om het denigrerende 'cursus'.
Niks, dat is het punt niet. Cursus wordt vaak door dat soort figuren gebruikt om aan te geven dat ze de studie eigenlijk maar een beetje te min vinden.quote:
is het ook.quote:Op zondag 22 mei 2016 19:21 schreef deadprez het volgende:
cursus rechten en filosofie ook echt
lkkr elitair doen jeweettog
quote:Op zondag 22 mei 2016 19:15 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Leg mij eens uit wat er raar is aan wat ik daar schrijf. Het is precies hetzelfde wat snakelady schrijft. Ik quote haar namelijk. Alleen als zij het schrijft is het natuurlijk niet huillie in jouw ogen =>
[..]
quote:Op zondag 22 mei 2016 19:15 schreef deadprez het volgende:
[..]
Dat krijg je als je te veel gaat bezuinigen op de GGZ.
o oke maar afschaffen dan?quote:Op zondag 22 mei 2016 19:23 schreef Drug het volgende:
[..]
mwah niks mis met cursus filosofie toch? rechten is idd niet boeiend
Klopt. Is ook precies zo bedoeld. Zoveel stelt het namelijk niet voor. Tevens voelt zijzelf de noodzaak om mij belachelijk te maken, dus dan lijkt het me dat ik haar toch enig weerwoord mag geven.quote:Op zondag 22 mei 2016 19:24 schreef deadprez het volgende:
[..]
Met allebei vind ik niks mis, het gaat me om het denigrerende 'cursus'.
ja hoor, je moet vooral doen wat je niet laten kuntquote:Op zondag 22 mei 2016 19:28 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Klopt. Is ook precies zo bedoeld. Zoveel stelt het namelijk niet voor. Tevens voelt zijzelf de noodzaak om mij belachelijk te maken, dus dan lijkt het me dat ik haar toch enig weerwoord mag geven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |