liever op het strand bij ondergaande zonquote:Op zondag 22 mei 2016 19:39 schreef xcachet het volgende:
[..]
Jij wel ja
Met je kwpn'ers
We kunnen ook gaan paardrijden op de hei![]()
Ja maar mensen die van een afstand de situatie evalueren zonder er zelf deel aan te nemen kunnen wel een objectief oordeel geven.quote:Op zondag 22 mei 2016 19:40 schreef zeer het volgende:
Wel bijzonder dat Puntenjager zelf 0 relaties heeft gehad en 0 bedpartners.
moet ik ambulance bellen Cripje?quote:Op zondag 22 mei 2016 19:41 schreef Crip het volgende:
Looking at my watch he should have been home, today I regret the night I've put that ring on. He always has them fucking excuses, I'm praying to god to reveal what the truth is.
Hoezo bijzonder? Dat hebben er wel meer hierquote:Op zondag 22 mei 2016 19:40 schreef zeer het volgende:
Wel bijzonder dat Puntenjager zelf 0 relaties heeft gehad en 0 bedpartners.
Oh mijn definitie van slet is heel anders.quote:Op zondag 22 mei 2016 19:39 schreef zeer het volgende:
[..]
Maar mee eens hoor. Zelfs als een vrouw met tientallen kerels in bed heeft gelegen heeft ze er alsnog honderden afgewezen. Misschien zelfs wel duizenden.
Zo'n vrouw is strikt genomen nog steeds kieskeurig. Alleen een even aantrekkelijke vrouw die niet tientallen, maar bijvoorbeeld met 4 kerels geneukt heeft stelt hogere eisen. Als zij dan voor jou kiest betekent dat gewoon meer. Letterlijk of je bij de beste 4 van zeg 500 kerels zit of bij de beste 40 oid. Tevens is de kans dat er na jou nog een (heel) aantal kerels zullen volgen veel groter. Anders zou ze überhaupt niet bij nummer 46 oid aanbeland zijn.
Uiteraard heb je, zoals je zelf al aangaf, wanneer je altijd in een relatie hebt gezeten al gauw een veel lager aantal bedpartners. Tevens kan een laag aantal ook gewoon op een lage sex drive duiden (en vice versa natuurlij). Maar het ging me om die situatie dat het verschil juist niet door deze factoren te verklaren is. Ceteris paribus
je zou toch zeggen dat iemand met zo'n schat aan kennis een ware womanizer zou zijnquote:Op zondag 22 mei 2016 19:41 schreef Willoow het volgende:
[..]
Hoezo bijzonder? Dat hebben er wel meer hier
goed punt, waarnemen is immers kleurenquote:Op zondag 22 mei 2016 19:41 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ja maar mensen die van een afstand de situatie evalueren zonder er zelf deel aan te nemen kunnen wel een objectief oordeel geven.
nee, dan is het goed.quote:Op zondag 22 mei 2016 19:40 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Niks aan de hand. Ik bedoel er niets mee.
Ik ben een vrouw, mijn mannetje is viking, hier is alles beter hurdurdurquote:
jaa zeg dahaanquote:Op zondag 22 mei 2016 19:41 schreef Chai het volgende:
[..]
Oh mijn definitie van slet is heel anders.
Oh ja, was van plan mezelf ook op die manier te gaan framen, maar was ik alweer vergeten.quote:Op zondag 22 mei 2016 19:42 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ik ben een vrouw, mijn mannetje is viking, hier is alles beter hurdurdur
Maar verder niks mis mee hoor
Okéquote:
Zij is crazy hoor. Srs.quote:Op zondag 22 mei 2016 19:42 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
heb altijd beetje het idee dat dat type kort vlot pittig kapsel is.
Oke dealquote:Op zondag 22 mei 2016 19:40 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
liever op het strand bij ondergaande zon
Ja dat wel maar het is vaak een herhaling van alles. Zet het woord vrouw in je topic (titel) en ze is sowieso present.quote:
Weet niet of dat met Deventer ook werkt hoor.quote:Op zondag 22 mei 2016 19:43 schreef Chai het volgende:
[..]
Oh ja, was van plan mezelf ook op die manier te gaan framen, maar was ik alweer vergeten.
sws respect dat ze eindeloos in discussie blijft gaan met rare white genocide figurenquote:
dat is wel waar iddquote:Op zondag 22 mei 2016 19:43 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ja dat wel maar het is vaak een herhaling van alles. Zet het woord vrouw in je topic (titel) en ze is sowieso present.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |