Die werkt goed. Zelf vind ik het ook fijn om direct te zijn.quote:Op zondag 22 mei 2016 21:01 schreef deadprez het volgende:
ik heb geen openingszin maar ik neuk je vriendin ik zeg tegen die slet hoer ga in me bed
Ruilen?quote:Op zondag 22 mei 2016 20:59 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Ja in die termen ben ik vast wel een ecto te noemen. Volgens mij als ik drie weken wat buikspieren doe heb ik blokjes.
Ik ook.quote:Op zondag 22 mei 2016 21:00 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Noorderlicht... Zou het wel 'ns willen zien.
Hoi dikkerdquote:
Hou je rustig vriend, of wil je glas in je gezicht?quote:Op zondag 22 mei 2016 21:03 schreef deadprez het volgende:
hoogste tijd hoogste tijd heb je geen zin bitch ik heb schijt
quote:Op zondag 22 mei 2016 21:04 schreef Germano het volgende:
[..]
Hou je rustig vriend, of wil je glas in je gezicht?
Hey dikkiequote:
niks mis meequote:Op zondag 22 mei 2016 21:04 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Vrijwillig youssef en kamal luisteren :s..
killuummmquote:Op zondag 22 mei 2016 21:03 schreef deadprez het volgende:
hoogste tijd hoogste tijd heb je geen zin bitch ik heb schijt
Kamal belt me op en zegt: "Kom naar de benzinepomp."quote:
snap ook echt niet dat wilders ze aangeklaagd heeft, dit kun je toch niet serieus nemenquote:Op zondag 22 mei 2016 21:06 schreef Germano het volgende:
[..]
Kamal belt me op en zegt: "Kom naar de benzinepomp."
Ik was ziek, maar loop toch naar de benzinepomp.
Harde shit hoor![]()
.
hoiquote:Op zondag 22 mei 2016 21:06 schreef Opsonisatie het volgende:
Waar is Herman om dikkerdjesfestijn compleet te maken
Ik moet er alleen maar om lachen. Klinkt ook alsof ze 16 zijn.quote:Op zondag 22 mei 2016 21:06 schreef deadprez het volgende:
[..]
snap ook echt niet dat wilders ze aangeklaagd heeft, dit kun je toch niet serieus nemen
quote:
Heb niet zoveel problemen hierquote:Op zondag 22 mei 2016 21:09 schreef deadprez het volgende:
tering mijn custom css crapt hem de hele tijd en dan zie ik die nieuwsticker weer
ja je hebt toch ook geen abo met custom cssquote:
Kzal niet meer op je toetsenbord zitten.quote:Op zondag 22 mei 2016 21:09 schreef Opsonisatie het volgende:
Pharkus wil je ook van mijn account afgaan, mijn kat loopt namelijk niet altijd over mijn toetsenbord waardoor er rare zinnen ontstaan
quote:Op zondag 22 mei 2016 21:02 schreef Stimorol- het volgende:
Hoewel, tijdens seks is het woord slet wel lief.
quote:Op zondag 22 mei 2016 21:09 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja je hebt toch ook geen abo met custom css
Doe maar niet dan verneuk je mijn iPhonequote:Op zondag 22 mei 2016 21:10 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Kzal niet meer op je toetsenbord zitten.
Maar überhaupt, leg mij eens uit wat daar zo bijzonder aan is?!quote:Op zondag 22 mei 2016 19:40 schreef zeer het volgende:
Wel bijzonder dat Puntenjager zelf 0 relaties heeft gehad en 0 bedpartners.
quote:
Ik zou in je gezicht spugen.quote:Op zondag 22 mei 2016 21:10 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Je bent nog jong, lieverd. Dit soort dingen komen vanzelf wel
Pijpderby.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |