Ik doe op dit moment de selecties van de KLM Vlieg Academie. Eerste ronde (intelligentie onderzoek) dinsdag gehaald. Volgende ronde (psychologisch onderzoek) begin juni.quote:Op zondag 22 mei 2016 21:11 schreef Germano het volgende:
[..]
Hard gespaard? Alles moet eruit worden getrokken. Type anders een leuk verhaaltje.
Sowieso, laat je niet tegenhouden jonge!!quote:Op zondag 22 mei 2016 21:18 schreef Germano het volgende:
[..]
Ja toch? Als de bitch het nasty wil kan ze het nasty krijgen.
ik wacht nog op een kans.quote:Op zondag 22 mei 2016 21:18 schreef Crip het volgende:
wie heeft hier wel eens gepegged of is gepegged geworden
wt is datquote:Op zondag 22 mei 2016 21:18 schreef Crip het volgende:
heb wel vaak peg gehadquote:Op zondag 22 mei 2016 21:18 schreef Crip het volgende:
Wat de fuckquote:
Wel willen dat ze aan je briepik slobbert en daarna je tong in haar bek douwen, maar neenee spuug is bahquote:Op zondag 22 mei 2016 21:18 schreef Germano het volgende:
[..]
Ja toch? Als de bitch het nasty wil kan ze het nasty krijgen.
Jawel hoorquote:Op zondag 22 mei 2016 21:19 schreef xcachet het volgende:
[..]
M'n moeder zit ook beneden en heb geen oortjes. Kan is dit safe?
je praat er tegenwoordig wel heel vaak overquote:Op zondag 22 mei 2016 21:18 schreef Crip het volgende:
Heftig, hoop dat het je allemaal lukt. Is die selectie net zo streng als die voor piloten in het leger?quote:Op zondag 22 mei 2016 21:18 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik doe op dit moment de selecties van de KLM Vlieg Academie. Eerste ronde (intelligentie onderzoek) dinsdag gehaald. Volgende ronde (psychologisch onderzoek) begin juni.
Echter is het wel zo dat de ABN AMRO zal stoppen met het verstrekken van leningen per september voor alle vliegscholen in Nederland. Ik zal voor september nog niet ingeschreven staan omdat ik nog 1/2 jaar havo moet doen. Ze laten mbo'ers natuurlijk niet toe. Tevens mis ik teveel natuurkunde. Als ze geen oplossing vinden voor een andere geldschieter dan houdt het gauw op (ook met het bestaan van vliegscholen in Nederland). Lening is 122k en daar komt nog 9k voor een type rating (dus kunnen vliegen op een boeing 737, kom je sneller aan het werk).
Wow neequote:Op zondag 22 mei 2016 21:19 schreef Crip het volgende:
[..]
als je je vent met een voorbind in zn gaatje neemt
Ja hoorquote:Op zondag 22 mei 2016 21:19 schreef xcachet het volgende:
[..]
M'n moeder zit ook beneden en heb geen oortjes. Kan is dit safe?
gvdquote:Op zondag 22 mei 2016 21:19 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wel willen dat ze aan je briepik slobbert en daarna je tong in haar bek douwen, maar neenee spuug is bah
Briepik gvdquote:Op zondag 22 mei 2016 21:19 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wel willen dat ze aan je briepik slobbert en daarna je tong in haar bek douwen, maar neenee spuug is bah
supervet hoor.quote:Op zondag 22 mei 2016 21:18 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik doe op dit moment de selecties van de KLM Vlieg Academie. Eerste ronde (intelligentie onderzoek) dinsdag gehaald. Volgende ronde (psychologisch onderzoek) begin juni.
Echter is het wel zo dat de ABN AMRO zal stoppen met het verstrekken van leningen per september voor alle vliegscholen in Nederland. Ik zal voor september nog niet ingeschreven staan omdat ik nog 1/2 jaar havo moet doen. Ze laten mbo'ers natuurlijk niet toe. Tevens mis ik teveel natuurkunde. Als ze geen oplossing vinden voor een andere geldschieter dan houdt het gauw op (ook met het bestaan van vliegscholen in Nederland). Lening is 122k en daar komt nog 9k voor een type rating (dus kunnen vliegen op een boeing 737, kom je sneller aan het werk).
14% haalt het. Ze weten wel wat ze uitkiezen natuurlijk.quote:Op zondag 22 mei 2016 21:19 schreef Germano het volgende:
[..]
Heftig, hoop dat het je allemaal lukt. Is die selectie net zo streng als die voor piloten in het leger?
wilde laatst beetje de wateren testen met een vinger, maar dat kwam niet zo goed aan.quote:
Ik weet 't..quote:Op zondag 22 mei 2016 21:20 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
supervet hoor.
Maar wat een bedrag
kreeg je toen knie in je nek?quote:Op zondag 22 mei 2016 21:21 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
wilde laatst beetje de wateren testen met een vinger, maar dat kwam niet zo goed aan.
Wel de tarrels tussen haar reet likken maar o wee als je haar spuug likt bah ew neequote:Op zondag 22 mei 2016 21:21 schreef Zosk het volgende:
En als je dan ineens over plasseks begint kijken ze je allemaal raar aan :s
Maar ze keuren je ook af op hooikoorts en die dingen?quote:Op zondag 22 mei 2016 21:21 schreef xcachet het volgende:
[..]
14% haalt het. Ze weten wel wat ze uitkiezen natuurlijk.
Beetje over mijn been plassen in de douche is npquote:Op zondag 22 mei 2016 21:21 schreef Zosk het volgende:
En als je dan ineens over plasseks begint kijken ze je allemaal raar aan :s
Is lachen toch.quote:Op zondag 22 mei 2016 21:22 schreef Chai het volgende:
[..]
Beetje over mijn been plassen in de douche is np
jammerquote:Op zondag 22 mei 2016 21:22 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
nee, de opmerking "doe maar even niet".
Wanneer heb ik dat gezegd? Zou nog haar diarree door een rietje drinken als ik gedwongen zou worden dus weet niet hoe je daarbij komt.quote:Op zondag 22 mei 2016 21:21 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wel de tarrels tussen haar reet likken maar o wee als je haar spuug likt bah ew nee
even gorgelen in de badkuip?quote:Op zondag 22 mei 2016 21:22 schreef Chai het volgende:
[..]
Nicequote:Op zondag 22 mei 2016 21:22 schreef Chai het volgende:
[..]
omwquote:Op zondag 22 mei 2016 21:22 schreef Zosk het volgende:
[..]
Wanneer heb ik dat gezegd? Zou nog haar diarree door een rietje drinken als ik gedwongen zou worden dus weet niet hoe je daarbij komt.
pics van je hondquote:Op zondag 22 mei 2016 21:17 schreef Kurovski het volgende:
Hond ligt met z'n poten omhoog. Helemaal ontspannen dat ding.
beetje territorium afbakenen moet kunnenquote:Op zondag 22 mei 2016 21:22 schreef Chai het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |