Schrobbelèr heeft niet zo'n raar effect op mensen.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 20:10 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Hé Vout
Ik denk dat ie stiekem aan de schrobbelèr heeft gezeten
quote:Op zaterdag 21 mei 2016 20:11 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Daarom gooi ik nog even een steak op de BBQ...
bon appetitquote:Op zaterdag 21 mei 2016 20:11 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Daarom gooi ik nog even een steak op de BBQ...
Oh, oh, als dat maar goed Vout gaatquote:Op zaterdag 21 mei 2016 20:12 schreef Dj_Vout het volgende:
[..]
Schrobbelèr heeft niet zo'n raar effect op mensen.
Ik lever straks het bewijs.
Omg.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 20:12 schreef Dj_Vout het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 21 mei 2016 20:12 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Oh, oh, als dat maar goed Vout gaat
quote:
quote:Op zaterdag 21 mei 2016 20:12 schreef Dj_Vout het volgende:
[..]
Dat is een waar woord, alleen niet iedereen wil er gebruik van maken. Eet smakelijk, Mad.quote:
Nee Voutquote:
quote:
Heheeh ik doe het altijd juist zo voorzichtig mogelijk, op een tuinstoel-kussen, maar laatst was het dus net 1x even NÉT iets te hard waardoor je zacht een dof geluid hoorde, maar dat resoneert door naar de buren, met deze vloer.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 20:16 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
ToT!Nog gewichten tegen de vloer gekwakt?
1x en toen begon ie al te bonken dus?quote:Op zaterdag 21 mei 2016 20:19 schreef ToT het volgende:
[..]
Heheeh ik doe het altijd juist zo voorzichtig mogelijk, op een tuinstoel-kussen, maar laatst was het dus net 1x even NÉT iets te hard waardoor je zacht een dof geluid hoorde, maar dat resoneert door naar de buren, met deze vloer.
Je hebt beneden burenquote:Op zaterdag 21 mei 2016 20:19 schreef ToT het volgende:
[..]
Heheeh ik doe het altijd juist zo voorzichtig mogelijk, op een tuinstoel-kussen, maar laatst was het dus net 1x even NÉT iets te hard waardoor je zacht een dof geluid hoorde, maar dat resoneert door naar de buren, met deze vloer.
quote:Op zaterdag 21 mei 2016 20:21 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
1x en toen begon ie al te bonken dus?
Nope, met name m'n rechter buurman, die ik ook regelmatig knallende ruzie hoor maken met zijn zoon en bi wie de tv vaak echt idioot hard staat.quote:
Weet je dat zeker?quote:
quote:
Ervaringen vanuit het verleden tonen aan dat koelvloeistof gewenster is bij deze shows!quote:Op zaterdag 21 mei 2016 20:25 schreef Gtaboy107 het volgende:
Wel even bier pakken want anders kan ik niet losgaan.
Je moet toch normaal kunnen leven en daar horen nu eenmaal geluiden bij. Vervelend zeg dat het zo gehorig is in combinatie met korte lontjes.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 20:24 schreef ToT het volgende:
[..]Maar sowieso is er veel onderling geluidsoverlast hier.
Je moet gewoon heel voorzichtig zijn met wat je allemaal doet.
Gaat leuk worden als m'n vriendin hier is!
quote:Op zaterdag 21 mei 2016 20:26 schreef ToT het volgende:
[..]
Ervaringen vanuit het verleden tonen aan dat koelvloeistof gewenster is bij deze shows!
quote:Op zaterdag 21 mei 2016 20:41 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dank je, ToT. 10 tot 15 x per dag genieten, zeg maar.
quote:Op zaterdag 21 mei 2016 20:41 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dank je, ToT. 10 tot 15 x per dag genieten, zeg maar.
Eiwitten krijg ik behoorlijk wat van binnen op een dag. Jij op het moment zeker ook met al dat trainen?quote:
Wat een timingquote:Op zaterdag 21 mei 2016 20:46 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ballon! (gelijk David Bowie op de radio)
Broertje!quote:
WT!quote:Op zaterdag 21 mei 2016 20:46 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ballon! (gelijk David Bowie op de radio)
Eitje!quote:
quote:Op zaterdag 21 mei 2016 20:46 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Eiwitten krijg ik behoorlijk wat van binnen op een dag. Jij op het moment zeker ook met al dat trainen?
Gewoon zonder de shakes, volledig uit jezelf die spieren laten groeien.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 20:49 schreef ToT het volgende:
[..]Ik zit hier aan de shakes.
Sinds kort pas, zonder die shakes merk ik sowieso al aardig wat resultaat, maar ik kan nooit echt veel eten en je hebt wel massa nodig om om te zetten in spieren. Sowieso kan ik echt niet ontbijten, maar een shake met kersenyoghurt-smaak drinkt weg als een heerlijke milkshake!
quote:
quote:
Sup men, draait er nog iemand?quote:
Wel zo prettig als het goed smaakt. Neem je ook je rust, of blijf je als een malle doorpompen?quote:Op zaterdag 21 mei 2016 20:49 schreef ToT het volgende:
[..]Ik zit hier aan de shakes.
Sinds kort pas, zonder die shakes merk ik sowieso al aardig wat resultaat, maar ik kan nooit echt veel eten en je hebt wel massa nodig om om te zetten in spieren. Sowieso kan ik echt niet ontbijten, maar een shake met kersenyoghurt-smaak drinkt weg als een heerlijke milkshake!
Pompen in de gym en in de slaapkamer neem ik aan.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 20:52 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Wel zo prettig als het goed smaakt. Neem je ook je rust, of blijf je als een malle doorpompen?
Ik ben altijd behoorlijk mager geweest. Ik weeg nu 73 kilo en dat is meer dan ik ooit gewogen heb. Omdat ik weinig eet, krijg ik te weinig binnen om echt spieren mee te kweken.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 20:51 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Gewoon zonder de shakes, volledig uit jezelf die spieren laten groeien.
Daarna draai ik nog. Tilburg ben ik niet echt in de buurt vanavond.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 20:52 schreef EggsTC het volgende:
[..]
[..]
[..]
Sup men, draait er nog iemand?
Trouwens, als iemand in de buurt van tilburg is vanavond... ga naar Global aura 6year anni.
Agneton alles.
Oh ik zie dat vout zo gaat draaie
Ik train 1 of 2 dagen en neem dan 1 of 2 dagen rust. Ik heb geen strak schema, maar rust moet er wel zijn!quote:Op zaterdag 21 mei 2016 20:52 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Wel zo prettig als het goed smaakt. Neem je ook je rust, of blijf je als een malle doorpompen?
Beloofd een mooie avond te worden dus. Ik ben ook niet in de buurt van tilburg, helaas.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 20:53 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Daarna draai ik nog. Tilburg ben ik niet echt in de buurt vanavond.
Oh, dan snap ik het ja. Ik heb geen benul hoeveel ik weeg(ben 1.92 en weeg denk ik rond de 87) en probeer eigenlijk eerst af te vallen via kracht en cardio. Zie niet echt resultaat maar ja, dat kan wel eens een tijdje duren.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 20:53 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik ben altijd behoorlijk mager geweest. Ik weeg nu 73 kilo en dat is meer dan ik ooit gewogen heb. Omdat ik weinig eet, krijg ik te weinig binnen om echt spieren mee te kweken.
quote:Op zaterdag 21 mei 2016 20:52 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Pompen in de gym en in de slaapkamer neem ik aan.
Als je wat info over trainen wilt, ik heb daar best wel een studie van gemaakt voor mezelf. Nu ben ik al weer ff niet geweest, maar zodra ik terug verhuis, ga ik weer knallequote:Op zaterdag 21 mei 2016 20:53 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik train 1 of 2 dagen en neem dan 1 of 2 dagen rust. Ik heb geen strak schema, maar rust moet er wel zijn!
Ik sport in de vorm van de sportschool, voetbal en hardlopen. Meestal heb ik geen zin in de sportschool dus ga ik vaak hardlopen. Geen idee hoe ik het beste afval.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 20:54 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Train zo nu en dan thuis. Sportschool allang niet meer.
Ja de weegschaal zegt vrij weinig als je met krachttraining bezig bent aangezien spierweefsel meer weegt dan vet. Maar met ondergewicht zul je weinig spieren krijgen.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 20:53 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Oh, dan snap ik het ja. Ik heb geen benul hoeveel ik weeg(ben 1.92 en weeg denk ik rond de 87) en probeer eigenlijk eerst af te vallen via kracht en cardio. Zie niet echt resultaat maar ja, dat kan wel eens een tijdje duren.
Robbie!quote:Op zaterdag 21 mei 2016 20:55 schreef robdriessen het volgende:
Zo, eens even kijken op het rooster.
Oh.
Shit.
Afvallen gaat het best met hardlopen, maar dan op een laag tempo, je hartslag moet onder de 130 blijven. Wandelen, geen alcohol drinken, gezond eten, is de beste methode. En dan heb ik het niet over de straat uit wandelen, maar over 5 a 10 km.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 20:54 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Ik sport in de vorm van de sportschool, voetbal en hardlopen. Meestal heb ik geen zin in de sportschool dus ga ik vaak hardlopen. Geen idee hoe ik het beste afval.
Goed op je voeding letten en bewegen (sporten). En vergis je niet, spiermassa weegt zwaarder dan vetmassa dus je kan een betere conditie en figuur krijgen zonder dat je in gewicht afvalt.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 20:54 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Ik sport in de vorm van de sportschool, voetbal en hardlopen. Meestal heb ik geen zin in de sportschool dus ga ik vaak hardlopen. Geen idee hoe ik het beste afval.
Same here. Ik mis bepaalde apparaten in de sportschool wel, maar de meeste basisdingen kan ik hier prima doen!quote:Op zaterdag 21 mei 2016 20:54 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Train zo nu en dan thuis. Sportschool allang niet meer.
Daarom weeg ik mijzelf ook niet meer.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 20:55 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja de weegschaal zegt vrij weinig als je met krachttraining bezig bent aangezien spierweefsel meer weegt dan vet.
Robquote:Op zaterdag 21 mei 2016 20:55 schreef robdriessen het volgende:
Oh.
Shit.
Ik drink om het weekend eigenlijk, dus dat is geen probleem. Loop op dit moment 7 km in 40 minuten oid, met 5 pauzes van 2 minuten. Heb wel een vermoeden dat mijn hartslag dik boven de 130 is met het hardlopen.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 20:56 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Afvallen gaat het best met hardlopen, maar dan op een laag tempo, je hartslag moet onder de 130 blijven. Wandelen, geen alcohol drinken, gezond eten, is de beste methode. En dan heb ik het niet over de straat uit wandelen, maar over 5 a 10 km.
Hehehe ik heb 10 - 15 jaar in een sportschool rondgelopen als ik alles bij elkaar optel, maar tips zijn altijd wel welkom. Echter; aanstaande woensdag komt mijn vriendin en tijdens haar verblijf hier zal ik heel weinig trainen. We hebben wel betere dingen te doen!quote:Op zaterdag 21 mei 2016 20:54 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Als je wat info over trainen wilt, ik heb daar best wel een studie van gemaakt voor mezelf. Nu ben ik al weer ff niet geweest, maar zodra ik terug verhuis, ga ik weer knalle
had dat ff eerder gezegd. Ben nu maar naar mijn vriendin gegaan.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 20:52 schreef EggsTC het volgende:
[..]
[..]
[..]
Sup men, draait er nog iemand?
Trouwens, als iemand in de buurt van tilburg is vanavond... ga naar Global aura 6year anni.
Agneton alles.
Oh ik zie dat vout zo gaat draaie
Dat is ook trainen he, keihard neukenquote:Op zaterdag 21 mei 2016 20:57 schreef ToT het volgende:
[..]
Hehehe ik heb 10 - 15 jaar in een sportschool rondgelopen als ik alles bij elkaar optel, maar tips zijn altijd wel welkom. Echter; aanstaande woensdag komt mijn vriendin en tijdens haar verblijf hier zal ik heel weinig trainen. We hebben wel betere dingen te doen!
Krachttraining verbrandt meer calorieën dan cardio.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 20:54 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 21 mei 2016 20:55 schreef robdriessen het volgende:
Oh.
Shit.
Moet nog steeds naar een wijziging in mijn voedingspatroon kijken. Dat is toch altijd lastig.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 20:56 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Goed op je voeding letten en bewegen (sporten). En vergis je niet, spiermassa weegt zwaarder dan vetmassa dus je kan een betere conditie en figuur krijgen zonder dat je in gewicht afvalt.
Buikje wegtrainen lukt het beste met sit-upsquote:Op zaterdag 21 mei 2016 20:56 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Daarom weeg ik mijzelf ook niet meer.Wil gewoon mijn buikje eraf hebben, ik zit al een paar maanden op een beter gewicht en zie onderhands wel een beetje inkrimpen maar nog niet helemaal.
Ja dat is belangrijk je hartslag... je kan beter wandelen. Wandel dat zelfde stuk maar eens voor een maand terwijl je gezond eet, dan zie je waarschijnljik al grote verschillen.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 20:57 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Ik drink om het weekend eigenlijk, dus dat is geen probleem. Loop op dit moment 7 km in 40 minuten oid, met 5 pauzes van 2 minuten. Heb wel een vermoeden dat mijn hartslag dik boven de 130 is met het hardlopen.
Netjes hoor. Dat resultaat moet op korte termijn te merken zijn. Ja, rust is erg belangrijk en ook niet te lang door blijven trainen. Verzuren en spierpijn schiet niet op.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 20:53 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik train 1 of 2 dagen en neem dan 1 of 2 dagen rust. Ik heb geen strak schema, maar rust moet er wel zijn!
Geloof mij, met de krachttraining die ik doe niet.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 20:57 schreef ToT het volgende:
[..]
Krachttraining verbrandt meer calorieën dan cardio.
Deze man weet het.quote:
quote:Op zaterdag 21 mei 2016 20:55 schreef robdriessen het volgende:
Oh.
Shit.
chips is niet goed.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 20:57 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Moet nog steeds naar een wijziging in mijn voedingspatroon kijken. Dat is toch altijd lastig.
Ik heb zo'n weegschaal die ook vocht, spierweefsel, vet en botmassa opmeet door electrische pulsen door je lichaam of whatever.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 20:56 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Daarom weeg ik mijzelf ook niet meer.Wil gewoon mijn buikje eraf hebben, ik zit al een paar maanden op een beter gewicht en zie onderhands wel een beetje inkrimpen maar nog niet helemaal.
Sorry men, maar goeie global aura namen vanavond in tilburgquote:Op zaterdag 21 mei 2016 20:57 schreef tailfox het volgende:
[..]
had dat ff eerder gezegd. Ben nu maar naar mijn vriendin gegaan.
de 50 push up challengequote:Op zaterdag 21 mei 2016 20:58 schreef robdriessen het volgende:
Voor alle sporters zonder abonnement:
www.darebee.com
ik wens u veel plezierquote:Op zaterdag 21 mei 2016 20:59 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Sorry men, maar goeie global aura namen vanavond in tilburg
Arnold.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 20:59 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb zo'n weegschaal die ook vocht, spierweefsel, vet en botmassa opmeet door electrische pulsen door je lichaam of whatever.
Als ik dat ding moet geloven heb ik spieren waar Schwarzenegger nog jaloers op zou zijn, en heb ik de botten waar weekdieren zich nog slap om zouden lachen!
Elke meting opnieuw!
Oh, ohquote:
Och hemel, echt wandelen. Zal er morgen eens mee beginnen.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 20:58 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Ja dat is belangrijk je hartslag... je kan beter wandelen. Wandel dat zelfde stuk maar eens voor een maand terwijl je gezond eet, dan zie je waarschijnljik al grote verschillen.
Mijn ambulant begeleidster komt eens in de paar weken, en die is zich een paar keer helemaal lam geschrokken van de resultaten sinds haar vorige bezoek!quote:Op zaterdag 21 mei 2016 20:58 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Netjes hoor. Dat resultaat moet op korte termijn te merken zijn. Ja, rust is erg belangrijk en ook niet te lang door blijven trainen. Verzuren en spierpijn schiet niet op.
quote:
quote:Op zaterdag 21 mei 2016 21:00 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Arnold.The pump is better than cumming!
Ik kreeg laatst eens te horen van een klasgenoot die ik een jaar niet meer had gezien of ik naar de sportschool ging. Blijkbaar ben ik breder geworden.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 21:01 schreef ToT het volgende:
[..]
Mijn ambulant begeleidster komt eens in de paar weken, en die is zich een paar keer helemaal lam geschrokken van de resultaten sinds haar vorige bezoek!![]()
Alleen merk ik nu wel irritatie aan mijn linker schouder en aan de pezen aan de binnenkant ban mijn ellebogen.
Ja sorry, kan t niet beter makenquote:Op zaterdag 21 mei 2016 21:01 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Och hemel, echt wandelen. Zal er morgen eens mee beginnen.
20 plus kaas en melk staan op mijn voeding schemaquote:Op zaterdag 21 mei 2016 21:02 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Ja sorry, kan t niet beter maken
verder gezond eten, geen dierlijke vetten (vet vlees zoals hamburgers), liever ook geen plantaardige vetten ook liever geen kaas en melk enz. Pindakaas is t enige vet wat goed gezond is.
Ach, wandelen is prima, zolang ik muziek oid op heb, want ik kan niet zo lang zonder geluid.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 21:02 schreef EggsTC het volgende:
[..]
verder gezond eten, geen dierlijke vetten (vet vlees zoals hamburgers), liever ook geen plantaardige vetten ook liever geen kaas en melk enz. Pindakaas is t enige vet wat goed gezond is.
Voorlopig moet ik nog bijkomen van een hele zware bad trip. Maar psyfi ben ik erbij denk ik.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 21:02 schreef tailfox het volgende:
[..]
zeg eens een keer een feest waar ik je kan zien.
Denk dat ik er liever meteen een eind aan zou maken.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 21:02 schreef EggsTC het volgende:
[..]
20+ is goed... halfvolle melk zou ik mn vraagtekens bij zetten... het is niet echt heel goed, maar het verpest ook niet veel.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 21:03 schreef tailfox het volgende:
[..]
20 plus kaas en melk staan op mijn voeding schema
quote:
kaas en melk zijn twijfelaars...quote:Op zaterdag 21 mei 2016 21:04 schreef EggsTC het volgende:
[..]
20+ is goed... halfvolle melk zou ik mn vraagtekens bij zetten... het is niet echt heel goed, maar het verpest ook niet veel.
Ik eet alleen in het weekend kaas en drink bijna nooit melk.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 21:05 schreef EggsTC het volgende:
[..]
kaas en melk zijn twijfelaars...
jezelf quoten![]()
quote:Op zaterdag 21 mei 2016 21:07 schreef ToT het volgende:
Oh ik dacht dat hij over Erdogan ging zingen!
dan gaat het bij jou waarschijnlijk vooral om zware vleessoorten, die moet je schrappen als je af wilt vallen. Mager vlees is prima, maar geen gehakt, hamburgers of gyros/shoarma, dat zijn killers.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 21:06 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Ik eet alleen in het weekend kaas en drink bijna nooit melk.
Daar gaat mijn leven.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 21:07 schreef EggsTC het volgende:
[..]
dan gaat het bij jou waarschijnlijk vooral om zware vleessoorten, die moet je schrappen als je af wilt vallen. Mager vlees is prima, maar geen gehakt, hamburgers of gyros/shoarma, dat zijn killers.
i know, maar eet dan kipfilet met verse knoflook ipv dat (kip is mager, verse knoflook (geen saus) is gezond)quote:
Kip en rundvlees!quote:Op zaterdag 21 mei 2016 21:07 schreef EggsTC het volgende:
[..]
dan gaat het bij jou waarschijnlijk vooral om zware vleessoorten, die moet je schrappen als je af wilt vallen. Mager vlees is prima, maar geen gehakt, hamburgers of gyros/shoarma, dat zijn killers.
Dat eten waarvan Eggs tegen Gtaboy zegt dat hij het juist niet meer mag etenquote:
idd, ik eet ook nog gewoon dingen die niet 100% perfect voor je figuur zouden zijn enzo; een mens moet ook een beetje kunnen genieten in het leven!quote:Op zaterdag 21 mei 2016 21:08 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Smullen hoor, een beetje vet maakt alles veel smakelijker.
Daar bestaan andere middelen voorquote:Op zaterdag 21 mei 2016 21:10 schreef ToT het volgende:
[..]
idd, ik eet ook nog gewoon dingen die niet 100% perfect voor je figuur zouden zijn enzo; een mens moet ook een beetje kunnen genieten in het leven!
Cheatdays.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 21:10 schreef ToT het volgende:
[..]
idd, ik eet ook nog gewoon dingen die niet 100% perfect voor je figuur zouden zijn enzo; een mens moet ook een beetje kunnen genieten in het leven!
quote:
Je kan ook beter veel maaltijden hebben dan in 1 keer veel eten...quote:Op zaterdag 21 mei 2016 21:11 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Cheatdays.Ik ben van plan om in het weekend gewoon normaal te eten en doordeweeks met een patroon.
quote:Op zaterdag 21 mei 2016 21:11 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Cheatdays.Ik ben van plan om in het weekend gewoon normaal te eten en doordeweeks met een patroon.
Dat heb ik onderhands geleerd ja.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 21:12 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Je kan ook beter veel maaltijden hebben dan in 1 keer veel eten...
5 maaltijden per dag die uit 2 boterhammen bestaan per keer, is een stuk beter als in 1 keer 6 boterhammen als ontbijt bijv.
Ik ga nooit stoppen met alcohol drinken maar ik matig al heel erg. Misschien 2 biertjes in de maand.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 21:12 schreef ToT het volgende:
[..]
Wat ik wel heb gedaan is stoppen met alcohol drinken, hoewel dat de komende 3 weken wel even anders zal zijn aangezien mijn vriendin ook wel een biertje lust!
ja, je metabolisme raakt dan aan de gang.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 21:13 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Dat heb ik onderhands geleerd ja.
[..]
Ik ga nooit stoppen met alcohol drinken maar ik matig al heel erg. Misschien 2 biertjes in de maand.
Alcohol breekt spierweefsel ongeveer net zo snel af als je er bij kunt trainen!quote:Op zaterdag 21 mei 2016 21:13 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Dat heb ik onderhands geleerd ja.
[..]
Ik ga nooit stoppen met alcohol drinken maar ik matig al heel erg. Misschien 2 biertjes in de maand.
Ik maak mij ook geen zorgen over het bier, want dat drink ik met veel plezier, toch Willem?quote:Op zaterdag 21 mei 2016 21:14 schreef EggsTC het volgende:
[..]
ja, je metabolisme raakt dan aan de gang.
En over dat bier; over 2 biertjes per maand zou ik me geen zorgen maken, dat drink ik in een kwartier.
Mwa, 2 biertjes per maand is verwaarloosbaarquote:Op zaterdag 21 mei 2016 21:14 schreef ToT het volgende:
[..]
Alcohol breekt spierweefsel ongeveer net zo snel af als je er bij kunt trainen!
quote:
Goed voor je bierspierquote:Op zaterdag 21 mei 2016 21:15 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Mwa, 2 biertjes per maand is verwaarloosbaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |