Kip en rundvlees!quote:Op zaterdag 21 mei 2016 21:07 schreef EggsTC het volgende:
[..]
dan gaat het bij jou waarschijnlijk vooral om zware vleessoorten, die moet je schrappen als je af wilt vallen. Mager vlees is prima, maar geen gehakt, hamburgers of gyros/shoarma, dat zijn killers.
Dat eten waarvan Eggs tegen Gtaboy zegt dat hij het juist niet meer mag etenquote:
idd, ik eet ook nog gewoon dingen die niet 100% perfect voor je figuur zouden zijn enzo; een mens moet ook een beetje kunnen genieten in het leven!quote:Op zaterdag 21 mei 2016 21:08 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Smullen hoor, een beetje vet maakt alles veel smakelijker.
Daar bestaan andere middelen voorquote:Op zaterdag 21 mei 2016 21:10 schreef ToT het volgende:
[..]
idd, ik eet ook nog gewoon dingen die niet 100% perfect voor je figuur zouden zijn enzo; een mens moet ook een beetje kunnen genieten in het leven!
Cheatdays.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 21:10 schreef ToT het volgende:
[..]
idd, ik eet ook nog gewoon dingen die niet 100% perfect voor je figuur zouden zijn enzo; een mens moet ook een beetje kunnen genieten in het leven!
quote:
Je kan ook beter veel maaltijden hebben dan in 1 keer veel eten...quote:Op zaterdag 21 mei 2016 21:11 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Cheatdays.Ik ben van plan om in het weekend gewoon normaal te eten en doordeweeks met een patroon.
quote:Op zaterdag 21 mei 2016 21:11 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Cheatdays.Ik ben van plan om in het weekend gewoon normaal te eten en doordeweeks met een patroon.
Dat heb ik onderhands geleerd ja.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 21:12 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Je kan ook beter veel maaltijden hebben dan in 1 keer veel eten...
5 maaltijden per dag die uit 2 boterhammen bestaan per keer, is een stuk beter als in 1 keer 6 boterhammen als ontbijt bijv.
Ik ga nooit stoppen met alcohol drinken maar ik matig al heel erg. Misschien 2 biertjes in de maand.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 21:12 schreef ToT het volgende:
[..]
Wat ik wel heb gedaan is stoppen met alcohol drinken, hoewel dat de komende 3 weken wel even anders zal zijn aangezien mijn vriendin ook wel een biertje lust!
ja, je metabolisme raakt dan aan de gang.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 21:13 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Dat heb ik onderhands geleerd ja.
[..]
Ik ga nooit stoppen met alcohol drinken maar ik matig al heel erg. Misschien 2 biertjes in de maand.
Alcohol breekt spierweefsel ongeveer net zo snel af als je er bij kunt trainen!quote:Op zaterdag 21 mei 2016 21:13 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Dat heb ik onderhands geleerd ja.
[..]
Ik ga nooit stoppen met alcohol drinken maar ik matig al heel erg. Misschien 2 biertjes in de maand.
Ik maak mij ook geen zorgen over het bier, want dat drink ik met veel plezier, toch Willem?quote:Op zaterdag 21 mei 2016 21:14 schreef EggsTC het volgende:
[..]
ja, je metabolisme raakt dan aan de gang.
En over dat bier; over 2 biertjes per maand zou ik me geen zorgen maken, dat drink ik in een kwartier.
Mwa, 2 biertjes per maand is verwaarloosbaarquote:Op zaterdag 21 mei 2016 21:14 schreef ToT het volgende:
[..]
Alcohol breekt spierweefsel ongeveer net zo snel af als je er bij kunt trainen!
quote:
Goed voor je bierspierquote:Op zaterdag 21 mei 2016 21:15 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Mwa, 2 biertjes per maand is verwaarloosbaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |