quote:
quote:Op zaterdag 21 mei 2016 21:00 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Arnold.The pump is better than cumming!
Ik kreeg laatst eens te horen van een klasgenoot die ik een jaar niet meer had gezien of ik naar de sportschool ging. Blijkbaar ben ik breder geworden.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 21:01 schreef ToT het volgende:
[..]
Mijn ambulant begeleidster komt eens in de paar weken, en die is zich een paar keer helemaal lam geschrokken van de resultaten sinds haar vorige bezoek!![]()
Alleen merk ik nu wel irritatie aan mijn linker schouder en aan de pezen aan de binnenkant ban mijn ellebogen.
Ja sorry, kan t niet beter makenquote:Op zaterdag 21 mei 2016 21:01 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Och hemel, echt wandelen. Zal er morgen eens mee beginnen.
20 plus kaas en melk staan op mijn voeding schemaquote:Op zaterdag 21 mei 2016 21:02 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Ja sorry, kan t niet beter maken
verder gezond eten, geen dierlijke vetten (vet vlees zoals hamburgers), liever ook geen plantaardige vetten ook liever geen kaas en melk enz. Pindakaas is t enige vet wat goed gezond is.
Ach, wandelen is prima, zolang ik muziek oid op heb, want ik kan niet zo lang zonder geluid.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 21:02 schreef EggsTC het volgende:
[..]
verder gezond eten, geen dierlijke vetten (vet vlees zoals hamburgers), liever ook geen plantaardige vetten ook liever geen kaas en melk enz. Pindakaas is t enige vet wat goed gezond is.
Voorlopig moet ik nog bijkomen van een hele zware bad trip. Maar psyfi ben ik erbij denk ik.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 21:02 schreef tailfox het volgende:
[..]
zeg eens een keer een feest waar ik je kan zien.
Denk dat ik er liever meteen een eind aan zou maken.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 21:02 schreef EggsTC het volgende:
[..]
20+ is goed... halfvolle melk zou ik mn vraagtekens bij zetten... het is niet echt heel goed, maar het verpest ook niet veel.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 21:03 schreef tailfox het volgende:
[..]
20 plus kaas en melk staan op mijn voeding schema
quote:
kaas en melk zijn twijfelaars...quote:Op zaterdag 21 mei 2016 21:04 schreef EggsTC het volgende:
[..]
20+ is goed... halfvolle melk zou ik mn vraagtekens bij zetten... het is niet echt heel goed, maar het verpest ook niet veel.
Ik eet alleen in het weekend kaas en drink bijna nooit melk.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 21:05 schreef EggsTC het volgende:
[..]
kaas en melk zijn twijfelaars...
jezelf quoten![]()
quote:Op zaterdag 21 mei 2016 21:07 schreef ToT het volgende:
Oh ik dacht dat hij over Erdogan ging zingen!
dan gaat het bij jou waarschijnlijk vooral om zware vleessoorten, die moet je schrappen als je af wilt vallen. Mager vlees is prima, maar geen gehakt, hamburgers of gyros/shoarma, dat zijn killers.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 21:06 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Ik eet alleen in het weekend kaas en drink bijna nooit melk.
Daar gaat mijn leven.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 21:07 schreef EggsTC het volgende:
[..]
dan gaat het bij jou waarschijnlijk vooral om zware vleessoorten, die moet je schrappen als je af wilt vallen. Mager vlees is prima, maar geen gehakt, hamburgers of gyros/shoarma, dat zijn killers.
i know, maar eet dan kipfilet met verse knoflook ipv dat (kip is mager, verse knoflook (geen saus) is gezond)quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |