Buikje wegtrainen lukt het beste met sit-upsquote:Op zaterdag 21 mei 2016 20:56 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Daarom weeg ik mijzelf ook niet meer.Wil gewoon mijn buikje eraf hebben, ik zit al een paar maanden op een beter gewicht en zie onderhands wel een beetje inkrimpen maar nog niet helemaal.
Ja dat is belangrijk je hartslag... je kan beter wandelen. Wandel dat zelfde stuk maar eens voor een maand terwijl je gezond eet, dan zie je waarschijnljik al grote verschillen.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 20:57 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Ik drink om het weekend eigenlijk, dus dat is geen probleem. Loop op dit moment 7 km in 40 minuten oid, met 5 pauzes van 2 minuten. Heb wel een vermoeden dat mijn hartslag dik boven de 130 is met het hardlopen.
Netjes hoor. Dat resultaat moet op korte termijn te merken zijn. Ja, rust is erg belangrijk en ook niet te lang door blijven trainen. Verzuren en spierpijn schiet niet op.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 20:53 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik train 1 of 2 dagen en neem dan 1 of 2 dagen rust. Ik heb geen strak schema, maar rust moet er wel zijn!
Geloof mij, met de krachttraining die ik doe niet.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 20:57 schreef ToT het volgende:
[..]
Krachttraining verbrandt meer calorieën dan cardio.
Deze man weet het.quote:
quote:Op zaterdag 21 mei 2016 20:55 schreef robdriessen het volgende:
Zo, eens even kijken op het rooster.
Oh.
Shit.
chips is niet goed.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 20:57 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Moet nog steeds naar een wijziging in mijn voedingspatroon kijken. Dat is toch altijd lastig.
Ik heb zo'n weegschaal die ook vocht, spierweefsel, vet en botmassa opmeet door electrische pulsen door je lichaam of whatever.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 20:56 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Daarom weeg ik mijzelf ook niet meer.Wil gewoon mijn buikje eraf hebben, ik zit al een paar maanden op een beter gewicht en zie onderhands wel een beetje inkrimpen maar nog niet helemaal.
Sorry men, maar goeie global aura namen vanavond in tilburgquote:Op zaterdag 21 mei 2016 20:57 schreef tailfox het volgende:
[..]
had dat ff eerder gezegd. Ben nu maar naar mijn vriendin gegaan.
de 50 push up challengequote:Op zaterdag 21 mei 2016 20:58 schreef robdriessen het volgende:
Voor alle sporters zonder abonnement:
www.darebee.com
ik wens u veel plezierquote:Op zaterdag 21 mei 2016 20:59 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Sorry men, maar goeie global aura namen vanavond in tilburg
Arnold.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 20:59 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb zo'n weegschaal die ook vocht, spierweefsel, vet en botmassa opmeet door electrische pulsen door je lichaam of whatever.
Als ik dat ding moet geloven heb ik spieren waar Schwarzenegger nog jaloers op zou zijn, en heb ik de botten waar weekdieren zich nog slap om zouden lachen!
Elke meting opnieuw!
Oh, ohquote:
Och hemel, echt wandelen. Zal er morgen eens mee beginnen.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 20:58 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Ja dat is belangrijk je hartslag... je kan beter wandelen. Wandel dat zelfde stuk maar eens voor een maand terwijl je gezond eet, dan zie je waarschijnljik al grote verschillen.
Mijn ambulant begeleidster komt eens in de paar weken, en die is zich een paar keer helemaal lam geschrokken van de resultaten sinds haar vorige bezoek!quote:Op zaterdag 21 mei 2016 20:58 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Netjes hoor. Dat resultaat moet op korte termijn te merken zijn. Ja, rust is erg belangrijk en ook niet te lang door blijven trainen. Verzuren en spierpijn schiet niet op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |